Steakhouse ASADO Argentino

Gantelplein 9 2291 Wateringen Nederland Kaart
31-174220610

Over het restaurant Steakhouse ASADO Argentino

Begin jij al te watertanden bij de gedachte aan een echt goede steak? Kan je een lekker Argentijns wijntje niet weerstaan? Dan zit je bij Argentijns Steakhouse Asado aan het juiste adres. Bij Asado doet het vriendelijke personeel er alles aan om hun gasten een geweldige avond te bezorgen die tot in de puntjes klopt. In het prachtige interieur kan je hier genieten van de lekkerste gerechten die Argentinië te bieden heeft. Probeer bijvoorbeeld de lekkere, goed gekruide, malse spareribs. Naast vleesgerechten staan er ook heerlijke visjes en tapas op de kaart. Echt Zuid-Amerikaans genieten!

Meer informatie over restaurant Steakhouse ASADO Argentino

Steakhouse Asado is goed te bereiken via het openbaar vervoer. Om de hoek stopt bus 30, en op een kleine afstand rijden er verschillende trams.
  • Kom je met de auto?
    Steakhouse Asado is gevestigd aan het Gantelplein 9 te Wateringen, boven het Italiaanse restaurant genaamd Verona. Bij de ingang van Verona kunt u de trap of lift omhoog nemen waar het team van Asado u zal ontvangen.
  • : Een grote parkeerplaats aanwezig. Gratis parkeren!

Onze keuken is van dinsdag tot zondag van 17:00 tot 22:00 geopend!
Op maandag is Steakhouse Asado gesloten.

• Af te huren , Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Gratis parkeren , Lift aanwezig , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi
Uitmuntend
9,2
Dirk T.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Fantastische service en aankleding en een super kok in de keuken die ervoor zorgde dat alles onwijs lekker smaakte. Hier komen wij zeker terug
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Heerlijk gegeten bij Asado. Wat een schitterend restaurant met heerlijke gerechten en leuke bediening. Mijn complimenten , we komen zeker terug.
Gerard W.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2015
Weer heerlijk gegeten bij asado , deze keer mix grill . Goede rosé wijn. Vlees erg goed . Bediening helemaal top. Prijs kwaliteit verhouding is zeer goed
Lesje69 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2015
Vandaag voor het eerst gegeten bij Asado. Op internet gevonden en gebeld om te reserveren. Het was nog middag..Ze waren nog niet open en even een berichtje achter gelaten. Kort erna netjes terug gebeld. Er werd gelijk gevraagd of wij nog speciale wensen hadden. Gevraagd of er andere opties waren dan patat...Gebakken aardappels was ook mogelijk ipv patat of gepofde aardappels. Helemaal top! Zeer gezellig ingericht. Warm ontvangst, zeer vriendelijk en een super goeie bediening. Kreeg een goeie uitleg waar ik vragen over had ivm de gerechten. Vooraf hadden wij broodjes met kruidenboter. Als hoofdgerecht hadden we ossenhaas. Perfekt. Hij had medium en ik had medium well geloof ik. Als ik het te rood vond...kon het nog even terug op de grill en was geen probleem. Hij was precies goed. Ik kon ook uit verscillende saucen kiezen. Het nagerecht was op aanrader van de bediening. Dulce de leche.....heerlijk! Wij hebben genoten. Een belevenis om vaker te gaan doen.
wij komen zeker terug ;-)
Rachelle V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2015
Voor het eerst bij Asado gegeten, de locatie hield ons lang tegen... Maar eerlijk, na een bijzondere entree via Italiaans restaurant kom je in heel sfeervolle embiance. Alleen uitzicht op parkeerplaats en AH is min, maar kan restaurant verder weinig aan doen.
We waren met 4 personen, vooraf voor 3 personen brood, best veel. Toen allen mixed grill. Niets op aan te merken, gewoon erg lekker, vooral de biefstuk, maar dat is persoonlijke voorkeur. De kinderen hadden ijs toe, zag er verzorgd uit en niet zo'n standaard coup met saus, wij koffie. Bij de kwaliteit van het eten had ik persoonlijk een vers koekje gegeven naast de koffie ipv voorverpakt van de groothandel, maar dat is dan ook het enige. Prijs kwaliteit verhouding was prima, wij gaan zeker terug.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2015
Vandaag voor het eerst hier geweest. Mijn vrouw was jarig en dit hadden we aangegeven. Bij aankomst werden we vriendelijk ontvangen en bij de tafel hingen ballonnen en een slinger. Erg attent.
Het eten was brilliant. Er werden natte doekjes gegeven op een orginele manier. Kinderen kregen achteraf zelf gemaakt ijs. Kortom hier komen wij terug!
Rienus .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Met zijn tweeën heerlijk gegeten in een sfeervolle ambiance. Zeer vriendelijke bediening en smaakvol eten met prima wijn heerlijk broodje vooraf met goed gekruide boter. Goed stuk vlees met lekkere gegrilde groente. Afsluiten met Irish Coffee. Een leuke, gezellige avond uit.
Ed R.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2015
Om geld te verzamelen voor de Roparun (palliatieve zorg voor kankerpatienten) heeft team 105, de Haegsche Ooievaarsrunners, dit prachtige restaurant bereid gevonden een avond te verzorgen voor ca 75 gasten. Een geweldig lekker buffet met allerlei Argentijnse tapas, heerlijke wijnen en een perfect desert. Het werd een topavond, mede dankzij de super gastvrije en vriendelijke bediening. En uiteraard een mooie opbrengst als gevolg... met dank aan Azmy Girgiz en zijn staf.
Dengreat E.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2015
Gister heerlijk gegeten.

tapas als voorgerecht en hoofd gerecht mix gril.
1 persoonstapas genomen met ze 2en en mix gril voor 2 pers is genoeg.
Wat een mooie tent is dit.
leuk ingericht leuk personeel. bijpassende muziek.
kortom perfect.
Wij komen snel terug
TonenPeter V.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
Gelukkig weer eens een zeer positieve ervaring dicht bij huis. Keurige ontvangst met een leuke tafel aan het raam. Mooi ingericht en als extra live optreden van een zangeres die zomaar aan één van de vele zangcompetities op TV zou kunnen meedoen. We hadden een 3-gangen menu. Het eerste gerecht was een pasteitje die verrukkelijk was. Op verzoek werd even gewacht met het hoofdgerecht, dat vervolgens precies op het afgesproken tijdstip werd opgediend. Het waren verschillende tapas, een streling voor de smaakpapillen. De wijn erbij was prima. Het nagerecht was ijs, ook dat was bijzonder smaakvol. We waren echt een avondje uit in dit uitstekende restaurant en gaan beslist binnenkort weer terug.
Geest .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2015
Gegeten met vier vriendinnen via een Groupon bon: 3 gangen tapas diner. Het zijn kleine hapjes die je krijgt, maar vrij weinig voor 4 personen, dat is jammer. Het is vrij uitgeteld en je houdt er geen voldaan gevoel aan voer, dat is jammer. Het menu was;
1e gang
•Empanada: huisgemaakte Argentijnse pasteitjes
2e gang
•Gamba’s met champagne, room, piripiri-saus
•Gehaktballetjes in tomatensaus met Argentijnse kruiden en Malbec rode wijn
•Gegrilde kippendijen in zoete wijn met room uit de oven
•Krokant gefrituurde kip met Argentijnse kruiden
•Gegrild rundvlees met rode wijn uit de oven
Bij deze gang krijg je versgebakken brood.
3e gang
•IJs met slagroom
De witte wijn was wel erg goed!
mark-delft .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2015
Twee weken geleden voor het eerst gegeten bij Steakhouse Asado. Op aanraden van een goede vriend naar Wateringen gegaan om daar mijn verjaardag culinair af te sluiten. En dat werd een culinair feest!
Het is al eerder geschreven hier, een beetje vreemd om door een ander restaurant naar boven te gaan naar dit mooie Argentijnse restaurant. Maar eenmaal boven weet je meteen dat je goed zit. Een warm onthaal, onze jassen werden keurig aangenomen, en een prachtige omgeving.
Het huisgemaakte! brood met kruidenboter smaakte meteen bijzonder goed.
Wij wilden vooraf Tapas Asado (een tapas voor 2 personen) maar dan voor 3 personen. Geen enkel probleem! En de empanada ( het Argentijnse pasteitje) smaakte ook prima.
Als hoofdgerecht hadden wij een ossenhaas, entrecote, rib-eye steak en de mixed grill. Dit alles werd geserveerd met frites en gepofte aardappel en wat groente. Hier kan je meteen proeven wat het verschil is tussen al deze lekkere soorten biefstuk. Stuk voor stuk lekker en toch heel verschillend.
Frites klinkt misschien saai, maar dat was het hier niet. En die gepofte aardappel.. zo krijg je dat thuis niet voor elkaar. Het was misschien wat weinig groente en wat weinig variatie, maar daar ga je toch niet voor naar een Argentijns restaurant?
De huiswijn is een Malbec. En deze smaakt bijzonder goed bij al dat vleesgeweld. (Want denk erom, je gaat vlees eten!) Als je een paar euro meer wilt neerleggen voor een vollere, zachtere wijn, komt de eigenaar je daar graag alles over vertellen. Maar nogmaals, de huiswijn is prima.
Ook wat betreft de toetjes konden wij en onze kinderen kiezen uit allemaal lekkers.
Kortom, het is een vreemd entree, de prijzen van de kaart zijn misschien iets hoger, maar het eten… TOP.
Wij komen zeker terug!
Anaïs T.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2015
Toen ik mijn ouders wilde uitnodigen om uit eten te gaan heb ik hen laten kiezen. Mijn moeder begon over Asado, dat zij niet al te lang geleden was geweest en gewoon terug wil zo goed dat het was... Ik vond het prima. Onderweg alleen maar positieve dingen gehoord en dat maakte mij zeer benieuwd.
Wauw! Dat is wat ik dacht toen ik binnen kwam. Ober verwelkomende ons met een grote glimlach en verzocht ons vriendelijk aan ons tafel te gaan zitten. De eigenaar van Asado kwam ons begroeten en maakte een praatje. Een eigenaar die tijdens onze hele dinner af en toe kwam vragen of alles naar wens was is niet iets dat je vaak tegenkomt en ook vaak mist, maar hij deed dat en met plezier. Een man met een doel voor ogen en dat is zijn passie delen met Nederland en zijn liefde voor lekker eten&wijn.
Het eten... Tsja... Is er een beter woord voor perfectie? Ossenhaas gegeten, medium gebakken zoals gevraagd, mals en goed gekruid.
Ik raad iedereen een bezoek te brengen aan Asado, Argentinie hoeft niet ver te zijn!

Tot snel!

Valerie L.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2015
Heerlijk gegeten bij Asado in Wateringen. Alleen al bij het binnen komen, is gewoon alsof u in Argentina bent beland, het decor is geweldig, de ontvangst van de bediening simpel weg uitzonderlijk. Uit een mooie niet te uitgebreid menu kaart, is moeilijk te kiezen, alle argentijnse specialiteiten zijn aanwezig en alle heel aantrekkelijk. Na het bestellen de bediening blijf heel attent en zorg dat alles vloot ( niet te) doorgaat; daardoor wacht je niet te lang, maar krijg je ook niet het gevoel dat je heel snel weer de deur uit moet. Ik kan natuurlijk ook over de kwaliteit van de producten hebben, maar ja, dat zou je toch zelf moeten gaan testen! In een woord: TOP! Vers, smaakvol en "A la minute" klaargemaakt, niet dat het eten al klaar is voor dat je Überhaupt besteld heb, en dat proef je! Personelijk ben ik een moeilijk klant voor de restauranten, ik let overal op, ben heel kritisch, hier bij Asado Wateringen, alles was perfect, niets negatiefs te melden! Wij komen terug!
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2015
Afgelopen zaterdag hebben wij met 25 vrienden en familieleden de verjaardag van mijn vrouw bij ASADO gevierd. De hele beleving was een groot feest in de meest letterlijke zin van het woord, de timing de bediening de smaak, kwaliteit en de bereiding van het eten waren voortreffelijk. Medium rare is medium rare en het vlees is ook goed op temperatuur. Onze gasten die best wel iets gewend zijn putten zich achteraf uit in complimenten. De hele avond was een grote positieve ervaring. Azmy en Sandra en jullie uitermate professionele team DANK, we komen gauw weer terug. Jan en Lon
Kirsten A.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2015
Wij zijn hier met z'n tweeën uit eten geweest voor mijn verjaardag. Vooraf hadden we de tapas besteld, deze was erg lekker! 5 schaaltjes met verschillende gerechtjes. Dit was eigenlijk al best een aardige maaltijd. Daarna hadden we als hoofdgerecht de mixed grill besteld: ook alweer zo lekker, maar ook ontzettend veel! Bij nader inzien hadden we geen voorgerecht hoeven te bestellen. Het was fijn geweest wanneer de bediening hiervoor 'gewaarschuwd' had. Toen we vroegen of we het overgebleven vlees mee mochten nemen, was dit geen probleem. Hier konden we samen de volgende dag thuis nog van genieten. Wij komen binnenkort nog wel een keertje terug, want het eten was echt heerlijk, maar dan nemen alleen een hoofdgerecht!
Derek M.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2015
Onwijs heerlijk gegeten, voor het vlees en de tapas. Een heerlijk stuk vlees sinds tijden.
Een prachtig restaurant, warme borden, uitleg over het eten en warmhoudsplaten. De bediening was erg goed. Kortom een top avond en zeker een aanrader voor een heerlijk avondje eten!!!! Kom zeker terug :)
Helma B.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
we zijn al een paar keer eerder bij asado wezen eten,en ja ook wij hebben een keertje gedacht we komen nooit meer terug,slechte bediening,systeem voor drankjes wat niet werkte ,het laten weten aan de bediening maar geen goed woord terug gehad eerste drankje duurde 3 kwartier voor wij het op tafel hadden,helaas,
gisteravond de groupon ingewisseld met 6 personen, jeetje wat een verschil met vorige keer een byzonder vol restaurant ,veel fijn personeel,heel lekker gegeten ..... dus blijkt dat er hier geluisterd wordt naar de resenssies..we komen zeker nog eens terug...
Ronald D.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2015
Op 8 jan 2015 met een groupon gegeten. Het eten was prima. De bediening erg goed, er werd goed uitleg gegeven over de gerechten. De inrichting is erg mooi en sfeervol. Voor de rokers een luxe rookkamer. Zeker een aanrader.
xxDeesjexx .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2014
Al meerdere malen hier gegeten omdat de spareribs zo lekker zijn, lekker mals, goed gekruid.
Maar we vinden het wel steeds ietsie minder worden. Het kleine beetje groente dat erbij wordt gegeven wordt steeds minder en was dit keer koud.
De bediening was vreselijk. We hebben ternauwernood tijdens de maaltijd nog een extra drankje kunnen bestellen, daarna was de bediening blijkbaar druk met andere zaken.
De tafel werd niet afgeruimd. Na een half uur staren naar onze vuile vaat hielden we het voor gezien en zijn we naar de bar gegaan om af te rekenen. De koffie hebben we maar thuis gezet.
Geachte mevrouw,
Dank u wel dat u gekozen heeft om diner te nuttigen bij steakhouse Asado.
Allereest onze excuses dat u avond niet zo gelopen is als u gewenst had, dit vinden wij erg spijtig. Uit u recensie maken wij op dat u al meerdere malen bij ons geweest en dat de avond niet verlopen is zoals u van ons gewend bent. Graag hadden wij dit deze avond zelf van u vernomen.
Mocht u nog vragen hebben kunt u altijd telefonisch contact met ons op te nemen via
0653495982 M.v.g Girgiz