Steakhouse ASADO Argentino

Gantelplein 9 2291 Wateringen Nederland Kaart
31-174220610

Over het restaurant Steakhouse ASADO Argentino

Begin jij al te watertanden bij de gedachte aan een echt goede steak? Kan je een lekker Argentijns wijntje niet weerstaan? Dan zit je bij Argentijns Steakhouse Asado aan het juiste adres. Bij Asado doet het vriendelijke personeel er alles aan om hun gasten een geweldige avond te bezorgen die tot in de puntjes klopt. In het prachtige interieur kan je hier genieten van de lekkerste gerechten die Argentinië te bieden heeft. Probeer bijvoorbeeld de lekkere, goed gekruide, malse spareribs. Naast vleesgerechten staan er ook heerlijke visjes en tapas op de kaart. Echt Zuid-Amerikaans genieten!

Meer informatie over restaurant Steakhouse ASADO Argentino

Steakhouse Asado is goed te bereiken via het openbaar vervoer. Om de hoek stopt bus 30, en op een kleine afstand rijden er verschillende trams.
  • Kom je met de auto?
    Steakhouse Asado is gevestigd aan het Gantelplein 9 te Wateringen, boven het Italiaanse restaurant genaamd Verona. Bij de ingang van Verona kunt u de trap of lift omhoog nemen waar het team van Asado u zal ontvangen.
  • : Een grote parkeerplaats aanwezig. Gratis parkeren!

Onze keuken is van dinsdag tot zondag van 17:00 tot 22:00 geopend!
Op maandag is Steakhouse Asado gesloten.

• Af te huren , Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Gratis parkeren , Lift aanwezig , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi
Uitmuntend
9,2
Dick K.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Heerlijk gegeten in dit prachtige restaurant. Als voorgerecht een heerlijke tapas schotel, smaakvolle combinatie van diverse voorgerechten. Als hoofdgerecht de geweldige ossenhaas van de grill, perfect bereid vlees van zeer hoge kwaliteit. Uitleg gekregen van de zeer trotse eigenaar (en terecht) over de oorsprong van het vlees e.d. We komen hier zeker weer terug...........
Eters07 .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Vandaag gegeten bij dit restaurant, nooit meer! Ons mixgrill was aangebrand, ik heb aangeven dat ik zwanger ben dus het mag niet rose zijn. Helaas was het echt niet te eten. Vriendelijke jongen (personeel) heeft het doorgegeven aan de chef en die gaf aan dat het zijn fout kan zijn van de Spareribs maar de rest van het vlees was mijn keus omdat ik zwanger ben. Nou sorry maar welke chef serveert voedsel dat taai is?
De jongeman heeft ons niet voor de drankjes en het voorgerecht laten betalen. Maar 55 euro voor niet eten? Best duur!!! Garnalen als voorgerecht ook geen aanrader, dood gekookt! Kruidenboter smaakt vreemd! Brood is niet vers!
divocodermotion .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Met een groep van in totaal 8 man gegeten. De soep vooraf was uitstekend. Het vlees was uitstekend. De groente garnituur was aan de magere kant en de patat was bovengemiddeld. Dus ipv een 9 een 8. Restaurant is mooi ingericht. met oog voor detail. Het uitzicht is minder: parkeerplaats en achterkant Albert Heijn, daar kan het restaurant natuurlijk helemaal niets aan doen. Maar telt wel voor mijn sfeerbeleving, Dus ipv een 9 een 8. Bediening is heel prettig, maar 1 van de medewerksters (stagiaire) was niet goed ingewerkt. Dus wederom een 8 ipv een 9. Prijzen aan de redelijke hoge kant. Maar je krijgt wel waar voor je geld. Een aanrader dus voor deze meesterproever.
JF H.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Wat een vreemd verschijnsel. Het restaurant staat goed aangeschreven. Maar toch zijn er weinig gasten op vrijdagavond. Wat moet een bedrijf nog meer doen dan goed eten serveren, een prettige zaak bieden en redelijke prijzen hanteren.
Wij hebben in ieder geval fantastisch gegeten. Wat een steak, boterzacht, met lekkere garnituur. Eveneens de huiswijn was perfect. Alom chapeau. Ik hoop dat bij een volgend bezoek de reservering noodzakelijk is.
AntonFerdinand .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
We hadden niet gereserveerd ondanks dat het feit dat we wisten dat dit restaurant heel populair is. Het was heel druk toen we aankwamen maar we konden wachten op een tafeltje. De steak was overheerlijk en leuk geserveerd! Lekkere soepele Malbec gedronken. Aanrader!
Elena A.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
We hebben de heerlijkste ooit gemaakte Ossenhaas gegeten die ingevlogen was vanuit Argentinië de dag zelf. Dus vers uit de pers,vlees van kwaliteit. Je ruikt de grill van buiten al en je krijgt er enorme trek in!
Bediening super hulpvaardig en meedenkers !
Prijzen zijn zeer redelijk voor de kwaliteit die je krijgt. De explosie van smaken op je tong pupillen is onbetaalbaar!
Ambient.. er is heel goed over nagedacht en oogt knus maar tegelijkertijd ruimtelijk door de speelse indeling als ook de licht effecten.
Zeker een aanrader!
Nienke K.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Mooi restaurant. Op ons gemakje. Geen gejaag. Een kleine kaart, maar nog nooit zulk lekker vlees gegeten.
Als dessert is de Dolce een echte aanrader. Een superschone, nette keuken. Een aanrader. Top!
Patrick B.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Beste restaurant van iens en couverts gaan wij zeer vaak eten.
Het vlees smelt hier op je tong zonder enige twijfel een zeer hoge kwaliteit hier.
Service is uitstekend en vriendelijk.
Ik persoonlijk raadt de t bone steak aan.

Wij zullen hier zeker vaste klanten blijven.
Decor is ook nice om te zitten bye the way
Thanks patrick en cindy
Alijd welcome
Sabine B.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Heerlijk Ossenhaas gegeten! Smelt op je tong. Serieus. Fantastische smaak. Goed personeel vriendelijk behulpzaam en een heerlijk wijntje erbij. Mmmmm wij komen nog eens terug.
Luuk J.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
wij zijn super goed ontvangen door de eigenaar en zijn bediening. Het valentijns menu is zeker een aanrader, het was echt heerlijk en voor herhaling vatbaar!
Kristel V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Super goed ontvangen door het personeel. Heerlijk gegeten, en super leuke valentijns tafeltjes! Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Heerlijk gegeten. Supermalse steak, zo zacht als boter!
Goed ontvangen, prettig behandeld en te woord gestaan door zowel personeel als eigenaar.
oajalaly .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Gezellige ruime restaurant met mooie en sfeervolle inrichting, erg vriendelijke personeel en warme welkom bij aankomst. We hadden de Argentijnse entrecote, gegrilde kippendijen, gegrilde Gamba's en gebakken zalmfilet allemaal van een goede kwaliteit. De eigenaar Azmy is erg gastvrij en vriendelijk.
Danielle V.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Ruim opgezette zaak waardoor het iets minder knus is, mooie inrichting. Sfeervolle verlichting, erg vriendelijke bediening die echt zn best doet. We hadden de mixgrill voor 2 personen. Dit zijn 4 soorten vlees, Ossehaas, kip, sparerib en worstje. Waarbij de schaal ruim met Ossehaas was gevuld, je krijgt er gegrilde groente bij en de keus uit friet of gepofte aardappel. Goede kwaliteit vlees.
J. H.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
De vleesgerechten en de Gamba's. Nog nooit zo lekkere gamba's gegeten. Prima restaurant met goede, alerte bediening. Een dikke tien.
T-Z .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
We hebben ons de hele avond laten verassen door de kok, we hebben geen menu kaart gezien en hebben heerlijk gegeten!
De service was super en het restaurant is geweldig ingericht. Dit zorgt voor een goede sfeer in het restaurant.
We komen hier zeker nog eens terug!
Maurice D.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2015
Op de terug weg vanuit Duinrell bij een geweldig mooi restaurant beland, prachtig ingericht en je kan duidelijk zien dat er een hoop tijd in heeft gezeten, dit is ook te zien aan de kwaliteit van het eten, mixer grill echt een aanrader!
Sandra K.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Samen met mijn moeder heerlijk gegeten. Vriendelijk en opgewekt personeel. Vers gebakken broodjes met echte kruidenboter. Vooraf de tapas. Gevarieerd en het 1 was nog lekkerder dan het ander. Als hoofdgerecht de entrecote en de Ossehaas van de houtskool grill. Het vlees was boterzacht en op aanraden van de bedrijfsleider medium rare gebakken. De seizoengroenten waren vers en heerlijk knapperig. We hebben ons diner afgesloten met de lekkerste cappuccino ooit. Dikke 10 op alle fronten.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Gisteren een pensioeneringsdiner gekregen in deze fijne zaak.
wij hebben daar met 17 mensen van 7 tot 11uur in de avond gezellig getafeld.
de 5 gerechten die langskwamen waren verassend en steeds anders van smaak.
maar altijd lekker en goed bereid. Hartelijk dank aan de kok voor die onvergetelijke culinaire uitstap. De bediening was voortreffelijk en de sfeer oergezellig Ik kom zeker nog meerdere keren langs om te genieten van de lekkere kaart. volgende keer T-bone?

Renedegruiter .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
We hadden niet gereserveerd en waren hier nog nooit geweest ondanks dat het bijna om de hoek is.
Beneden helemaal vol maar we kregen een mooi tafeltje boven. Super gezellig en mooi plekje.
Ok het duurde even maar het was ook heel druk, maar het vlees pfffffff bijzonder lekker. De ossenhaas was subliem, de steaks heerlijk. Tony adviseerde een heerlijke rode wijn.
Nogmaals we waren laat en niet gepland dus de voor en na gerechten gaan we een andere keer uitproberen maar de hoofdgerechten waren super. Jullie zien ons terug, en dat gewoon in Wateringen!!!!!!