Steakhouse ASADO Argentino

Gantelplein 9 2291 Wateringen Nederland Kaart
31-174220610

Over het restaurant Steakhouse ASADO Argentino

Begin jij al te watertanden bij de gedachte aan een echt goede steak? Kan je een lekker Argentijns wijntje niet weerstaan? Dan zit je bij Argentijns Steakhouse Asado aan het juiste adres. Bij Asado doet het vriendelijke personeel er alles aan om hun gasten een geweldige avond te bezorgen die tot in de puntjes klopt. In het prachtige interieur kan je hier genieten van de lekkerste gerechten die Argentinië te bieden heeft. Probeer bijvoorbeeld de lekkere, goed gekruide, malse spareribs. Naast vleesgerechten staan er ook heerlijke visjes en tapas op de kaart. Echt Zuid-Amerikaans genieten!

Meer informatie over restaurant Steakhouse ASADO Argentino

Steakhouse Asado is goed te bereiken via het openbaar vervoer. Om de hoek stopt bus 30, en op een kleine afstand rijden er verschillende trams.
  • Kom je met de auto?
    Steakhouse Asado is gevestigd aan het Gantelplein 9 te Wateringen, boven het Italiaanse restaurant genaamd Verona. Bij de ingang van Verona kunt u de trap of lift omhoog nemen waar het team van Asado u zal ontvangen.
  • : Een grote parkeerplaats aanwezig. Gratis parkeren!

Onze keuken is van dinsdag tot zondag van 17:00 tot 22:00 geopend!
Op maandag is Steakhouse Asado gesloten.

• Af te huren , Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Gratis parkeren , Lift aanwezig , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi
Uitmuntend
9,2
John D.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Op basis goede recensies en aanraden van een oud collega gedineerd bij Steakhouse Asado Argentino, een fantastische ervaring! Omdat wij gelezen hadden dat het hier erg druk kan zijn hadden wij gereserveerd, maar dit bleek achteraf overbodig. Het was er deze avond zelfs erg stil. Hierdoor kregen wij wel alle aandacht van het vriendelijke personeel en een uitgebreide en interessante uitleg van de eigenaar, een geweldige persoonlijkheid! We hebben gekozen voor de ossenhaas en rib eye steak van 300 gram en een heerlijke rode Mendoza wijn. De opmaak, kwaliteit en smaak van de gerechten ligt op een hoog niveau, het is niet goedkoop, maar je krijgt er absoluut waar voor je geld.
Claudia D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Vanavond voor het eerst gegeten bij Steakhouse Asado Argentino,het eten was heerlijk en van uitstekende kwaliteit....niet duur en de bediening heel gastvrij.Wij voelden ons zeer welkom en komen gauw een keer terug ! Fam.Dors-van ‘t Veen, Wateringen
Addy V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Zoals iedere keer heerlijk gegeten. Personeel is erg lief. Bediening snel. Kortom een aanrader voor anderen om ook eens bij astro te gaan eten.
Marjan T.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Goede ontvangst en voortreffelijk gegeten.
hans B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Hoewel niet veel gasten aanwezig waren was de sfeer prettig. Mede veroorzaakt door de inrichting van het restaurant en de achtergrond muziek.
Het eten was goed alleen de groente garnering was gering. Kan/moet beter.
Bediening was prettig en klantgericht.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Heerlijk gegeten wat wel iets meer kon was wat seizoensgroenten,erg leuk ingespeeld op mijn verjaardag.!
Graciella E.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Wij hebben heerlijk bij Argentijns Steakhouse Asado in Wateringen gegeten. De bediening en service was erg vriendelijk en gastvrij. Top tent! Wij komen hier zeker vaak terug!
John T.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Wij vonden dit een gezellig restaurant met mooie Argentijnse inrichting en fijne atmosfeer, heerlijke vleesgerechten en desserts. Echt een plek waar je snel weer terug wilt komen om meer van de kaart uit te proberen!
Ed B.
Uitstekend eten.
Attente bediening.
Leuke inrichting.
macebry .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We hebben een mixed grill voor 2 personen genomen, echt heerlijk vlees en zeer zeker voldoende.
Mijn man had een gepofte aardappel erbij, die was echt lekker. Alleen een beetje weinig groente.
Misschien iets van een salade erbij zou het helemaal af maken.
Zeer vriendelijk personeel en een goede sfeer in het restaurant. Zeker voor herhaling vatbaar.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Was onze eerste keer is erg goed bevallen komen zeker nog een keer terug. Aanrader dus . Vriendelijk personeel vlotte bediening en lekker eten .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Ik dank u allen voor de goed verzorgde avond op vrijdagavond 20 oktober 2017. Lekker eten gezellige sfeer.
Tot binnenkort.
Jessy L.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Fijne, gezellig restaurant in Wateringen. De smaak van het vlees is uitmuntend. Beniening is erg vriendelijk. Je kan merken dat de chef al haar passie erin stopt! Wij gaan hier zeker terugkomen!
Addy V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
het eten is fantastisch. de bediening zeer goed. locatie is gezellig. Echt een aanrader en voor herhaling vatbaar. Wij gaan er zeker weer naar toe
Jessy L.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Op een zaterdagavond heerlijk gegeten. Bediening komt vaak langs en maken een gezellig praatje. De gamba’s als voorgerecht zijn een aanrader! Wij komen snel weer langs
Gerard A.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Heerlijk eten in een schitterende
ambiance. Ossenhaas is werkelijk geweldig. Mals en perfect gegrild. Eigenaar is een zeer goede gastheer.
Johann V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Heerlijk eten in een mooi aangekleed restaurant. De bediening is erg vriendelijk en werkt hard. Hele leuke meiden! Ossenhaas is een aanrader! Dulce de leche is ook erg lekker.
Trix H.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Weer heerlijkgegeten bij Asado. We eten hier geregeld en het is iedere keer weer even goed. De gamba's met piri piri saus zijn nergens lekkerder denk ik. Complimenten voor al het personeel, vriendelijk maar niet opdringerig als ze vragen of je nog iets wil drinken en ook wordt er tussendoor gevraagd of alles naar wens is.
Scholletje P.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Mooie, nette en schone zaak. Vriendelijk en attent personeel. Lekker ontspannen sfeer. De worstjes en pasteitje vooraf waren heerlijk, daarna lekker smullen van een mix grill voor 2 personen. Het vlees is heerlijk mals. Wat mij betreft mag er wat meer groenten bij. De crème brûlée is ook lekker. Makkelijk parkeren. Alleen is de ingang wat vreemd. Je moet eerst door een ander restaurant om bij Asado te komen. Wij hebben genoten van het eten en komen hier zeker nog een keer terug!
Mikko L.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Aanrader. Prima gegeten. Goede, alerte service. Zelfs een electronisch belletje op de tafels mocht je service nodig hebben en ze komen niet langs (niet nodig gehad). Mooi restaurant, niet te lawaaierig zodat je rustig met elkaar kan praten.