Steakhouse ASADO Argentino

Gantelplein 9 2291 Wateringen Nederland Kaart
31-174220610

Over het restaurant Steakhouse ASADO Argentino

Begin jij al te watertanden bij de gedachte aan een echt goede steak? Kan je een lekker Argentijns wijntje niet weerstaan? Dan zit je bij Argentijns Steakhouse Asado aan het juiste adres. Bij Asado doet het vriendelijke personeel er alles aan om hun gasten een geweldige avond te bezorgen die tot in de puntjes klopt. In het prachtige interieur kan je hier genieten van de lekkerste gerechten die Argentinië te bieden heeft. Probeer bijvoorbeeld de lekkere, goed gekruide, malse spareribs. Naast vleesgerechten staan er ook heerlijke visjes en tapas op de kaart. Echt Zuid-Amerikaans genieten!

Meer informatie over restaurant Steakhouse ASADO Argentino

Steakhouse Asado is goed te bereiken via het openbaar vervoer. Om de hoek stopt bus 30, en op een kleine afstand rijden er verschillende trams.
  • Kom je met de auto?
    Steakhouse Asado is gevestigd aan het Gantelplein 9 te Wateringen, boven het Italiaanse restaurant genaamd Verona. Bij de ingang van Verona kunt u de trap of lift omhoog nemen waar het team van Asado u zal ontvangen.
  • : Een grote parkeerplaats aanwezig. Gratis parkeren!

Onze keuken is van dinsdag tot zondag van 17:00 tot 22:00 geopend!
Op maandag is Steakhouse Asado gesloten.

• Af te huren , Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Gratis parkeren , Lift aanwezig , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi
Uitmuntend
9,3
Cliff C.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Heerlijk eten en heel goede service
Dennis B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Top restaurant, alles klopt, zeer gezellige sfeer en je wordt in de watten gelegd, je krijgt zoals je het hebben wil, even wat tijd tussen 2 gangen geen enkel probleem. Super goed vlees en veel meer, tot aan het toetje was het genieten.
R.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Heerlijk gegeten. Jammer dat toen het brood net op tafel stond het voorgerecht al kwam. Aardige bediening.
Misschien iets vaker naar de tafel voor een drankje.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Goed gegeten maar geen 10 waard. De prijs is wel hoog voor een stukje vlees. Je verwacht nog wat extra's ipv een handje groente. Desalniettemin: zeker een aanrader voor vlees liefhebbers.
Sandra .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten in een goede entourage! Prettige muziek op de achtergrond en de juiste bediening.
De gerechten waren en en het Argentijnse toetje zalig.
Cathleen V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
T was even goed opletten waar we precies moesten zijn. Er zitten namelijk 2 restaurants in 1 pand.
Wij moesten 1 etage hoger.

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, goede prijs kwaliteitsverhouding. Zeker aan te raden!
mirja2 .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Altijd een feestje om daar te eten. Vlees van uitstekende kwaliteit en heerlijk gegrild. Wij zijn weer geweest omdat ik jarig was en het was weer genieten.
John T.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
De kaart was uiteraard beperkt i.v.m. de Kerst, 2 gerechten per gang, maar heerlijke gerechten en gezellige sfeer, echt een aanrader!
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Gister 23-12-2017 er gegeten, wat een geweldige ervaring , eigenaar kwam aan tafel en zijn ogen stralen als hij verteld over zijn restaurant, wat een super mooie zaak geweldig , eten was echt heerlijk super mals vlees wij komen er zeker nog eens ,maar dan nemen wij de kinderen mee
Debby V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
wij hebben afgelopen zaterdag met 2 personen gegeten bij asado het is ons zo goed bevallen dat wij voor aankomende zaterdag een reservering gedaan hebben voor 8 personen
Catelijne D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
of je nu alleen met een partner daar gaat eten of met een groep, het is altijd goed, er wordt rekening gehouden met persoonlijke voorkeuren of allergie, keurige bediening en prima uitleg bij de gerechten
we blijven terugkomen op dit adres
Kevin D.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Wederom heerlijk gegeten met mijn maat Roel bij Azmi en zijn mensen! Geen kaart gezien maar alles aan hem over gelaten en daar kwam een super voor-, tussen-, hoofd-, en nagerecht uit. Klasse Azmi en zeker tot de volgende keer ????????????
Giuseppe M.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Gisteren voor het eerst bij dit restaurant gegeten voor ons de ontdekking van de eeuw en dat bij ons om de hoek genoten.
Rob M.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Heerlijk gegeten, mooie accomodatie.
Mag wel wat meer groenten bij het gerecht. Bediening was vriendelijk.
Aparte rookruimte was prettig
Marijn M.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Lekker eten, veel te duur. Alleen de mixed grill is in verhouding. Broodje vooraf €15,00!! Saus, 1 euro per minibakje. Worden 5 sausen opgevraagd neergezet. Je gaat er vanuit dat dit bij je maaltijd van € 30,00 ( alleen hoofdgerecht) inbegrepen zit. Wij zullen niet snel nog n x gaan.
Joshua K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
sfeer was super, personeel vriendelijk en zeer goed. eten... man man man, genoten van de ribeye (400gram). precies goed en wat was die lekker zeg!!! Geen toetje genomen maar wel koffie. moet zeggen, dat was een beste bakkie koffie! al met al, dikke 9.5!!!
Ton B.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
de locatie c.q. het uitzicht is wat minder, maar de sfeer is prima en het eten zeer goed!
Graciella E.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Een van de lekkerste restaurants waar ik ooit heb gegeten! Niet alleen het eten was heerlijk maar ook de service en de sfeer was top top!
Ehab S.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Wij komen hier al een paar jaar en elke keer is het weer een genot om daar te eten! Asado is een van de mooiste en beste restaurants van Nederland en daarom komen wij er ook minimaal 2x per maand. Vriendelijke services en super lekker eten keer op keer, zeker een aanrader!
Natasja B.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Steakhouse Asado is oprecht een top restaurant! Altijd heerlijk eten en een top service! Ik raad iedereen aan om hier ooit te eten, want je zult er zeker geen spijt van krijgen.