Steakhouse ASADO Argentino

Gantelplein 9 2291 Wateringen Nederland Kaart
31-174220610

Over het restaurant Steakhouse ASADO Argentino

Begin jij al te watertanden bij de gedachte aan een echt goede steak? Kan je een lekker Argentijns wijntje niet weerstaan? Dan zit je bij Argentijns Steakhouse Asado aan het juiste adres. Bij Asado doet het vriendelijke personeel er alles aan om hun gasten een geweldige avond te bezorgen die tot in de puntjes klopt. In het prachtige interieur kan je hier genieten van de lekkerste gerechten die Argentinië te bieden heeft. Probeer bijvoorbeeld de lekkere, goed gekruide, malse spareribs. Naast vleesgerechten staan er ook heerlijke visjes en tapas op de kaart. Echt Zuid-Amerikaans genieten!

Meer informatie over restaurant Steakhouse ASADO Argentino

Steakhouse Asado is goed te bereiken via het openbaar vervoer. Om de hoek stopt bus 30, en op een kleine afstand rijden er verschillende trams.
  • Kom je met de auto?
    Steakhouse Asado is gevestigd aan het Gantelplein 9 te Wateringen, boven het Italiaanse restaurant genaamd Verona. Bij de ingang van Verona kunt u de trap of lift omhoog nemen waar het team van Asado u zal ontvangen.
  • : Een grote parkeerplaats aanwezig. Gratis parkeren!

Onze keuken is van dinsdag tot zondag van 17:00 tot 22:00 geopend!
Op maandag is Steakhouse Asado gesloten.

• Af te huren , Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Gratis parkeren , Lift aanwezig , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi
Uitmuntend
9,2
Gerard A.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Heerlijk eten in een schitterende
ambiance. Ossenhaas is werkelijk geweldig. Mals en perfect gegrild. Eigenaar is een zeer goede gastheer.
Johann V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Heerlijk eten in een mooi aangekleed restaurant. De bediening is erg vriendelijk en werkt hard. Hele leuke meiden! Ossenhaas is een aanrader! Dulce de leche is ook erg lekker.
Trix H.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Weer heerlijkgegeten bij Asado. We eten hier geregeld en het is iedere keer weer even goed. De gamba's met piri piri saus zijn nergens lekkerder denk ik. Complimenten voor al het personeel, vriendelijk maar niet opdringerig als ze vragen of je nog iets wil drinken en ook wordt er tussendoor gevraagd of alles naar wens is.
Scholletje P.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Mooie, nette en schone zaak. Vriendelijk en attent personeel. Lekker ontspannen sfeer. De worstjes en pasteitje vooraf waren heerlijk, daarna lekker smullen van een mix grill voor 2 personen. Het vlees is heerlijk mals. Wat mij betreft mag er wat meer groenten bij. De crème brûlée is ook lekker. Makkelijk parkeren. Alleen is de ingang wat vreemd. Je moet eerst door een ander restaurant om bij Asado te komen. Wij hebben genoten van het eten en komen hier zeker nog een keer terug!
Mikko L.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Aanrader. Prima gegeten. Goede, alerte service. Zelfs een electronisch belletje op de tafels mocht je service nodig hebben en ze komen niet langs (niet nodig gehad). Mooi restaurant, niet te lawaaierig zodat je rustig met elkaar kan praten.
Boris B.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten vanavond.
Relaxte sfeer goede service heerlijk eten en een mooie wijn.
Gerecht aanpassen omdat je net iets niet zo graag eet is geen probleem klant is koning.

Tot snel en grt .
Ps lekker wit wijntje ????
Trix H.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Vanavond heerlijk gegeten bij Asado. We werden vlot geholpen. Vooraf heerlijk zelfgemaakt brood met kruidenboter. We dronken heerlijke droge witte wijn en bij allebei de glazen vroegen we een glas kraanwater erbij wat geen probleem was. Vooraf had ik heerlijke gamba's in piri piri saus en mijn man kippendijen met champignons en paprika wat allebei super lekker was. De ossenhaas was medium en precies goed, echt super mals. We hadden er extra groente en salade bij gevraagd waar wat voor gerekend werd, maar dat vonden we geen probleem. Toe nog een heerlijk kopje koffie en met een voldaan en tevreden gevoel weer naar huis gegaan. Top zaak!
Ineke N.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Naar aanleiding van alle goede recensies gaan eten bij Asado, Wateringen. Wat een teleurstelling. Ik heb nergens zo slecht gegeten voor zoveel geld. Te duur en niet lekker. Het was ook erg rumoerig, je kon elkaar niet verstaan.
Yvonne Z.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Wij zijn op met 4 personen voor het eerst bij Asado wezen eten. Wij waren er geen van allen ooit geweest. Wij man en ik hebben wel vaker Argentijns gegeten en dat was echt wel goed bevallen dus. Maar toch wisten geen van vieren wat we van deze goed verborgen zaak moesten verwachten ( want laten we eerlijk zijn wie verwacht er zo`n restaurant op een parkeerterrein. ) De entree is vreemd, ik bedoel door een ander restaurant naar dat je de min of meer verstopte ingang hebt gevonden. Maar goed met de lift naar boven alwaar we werden ontvangen door een attente eigenaar die ons de keus voor een tafel gaaf. Omdat ik slecht ter been ben hebben we voor een tafel aan het raam beneden gekozen en die was perfect. We hebben geweldig gegeten zowel het voor als hooft en nagerecht was perfect. De ossenhaas maar ook de mixed grill en de spareribs waren perfect. De bediening was echt heel goed vriendelijk niet gehaast en ze laten je op je gemak eten zonder je opdringerig van alles en nog wat te lopen opjagen. Wij waren er voor het eerst maar zeker niet voor het laatst. De enige puntjes van kritiek die ik heb zijn dat er erg weinig groentes bij het eten geserveerd worden. En dat voor een rolstoelvriendelijk restaurant het wel heel vreemd is dat je een trap af moet om in een veel te klein toilet te komen die echt niet rolstoel of scootmobiel toegankelijk is. Maar dit zijn echt de enige puntjes van kritiek die ik heb voor de rest geweldig.
M V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Samen met mijn jarige vrouw gegeten. Mooie zaak, gastvrij personeel en eigenaar, vlotte bediening en het belangrijkste is: we hebben enorm lekker gegeten. Ossenhaas is echt top! Voorgerecht en toetje ook!
Debby M.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Hier gegeten met een groep van 26. Buiten t feit dat we tegelijk alles geserveerd kregen was t eten voortreffelijk. Vlees heerlijk mals. Maar ook r echte Argentijnse toetje was heerlijk. Echt een aanrader om te gaan eten
Hans L.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Een hele fijne zaak, leuke en persoonlijke bediening en een geweldig stuk vlees! De ossenhaas en entrecote waren werkelijk uitstekend, gelukkig vlakbij huis dus hier gaan we zeer zeker vaker heen.
Cliff C.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Dit is een geweldig restaurant. Deze maand voor de 2e keer gegeten. Het vlees is fantastisch, nergens zo lekker als hier. Aan te raden is de T-bone en de ossenhaas.
Marius D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Dit is werkelijk fantastisch. Gisteren was mijn vrouw voor het eerst geweest en vandaag zijn we teruggekomen. We hebben een fantastisch verrassingsmenu gekregen bereid door Henny (Vitorio) en een reuze bediening door de hele gezellige en aardige Antonio. We hebben al gereserveerd voor zaterdag 12 november. Dan is er zelfs een live zangeres die rustige achtergrondmuziek verzorgd. Naast het verrukkelijke eten is de ambiance ook helemaal top. Net een avondje op een vakantie in een geweldig oord. Helemaal goed dus. Een dikke 10.
Marco S.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Werelds gegeten en zeker voor herhaling vatbaar. Echt een topkwaliteit op een mooie manier geserveerd. De sfeer is ook helemaal in stijl van de Argentijnse keuken. Twijfel dus niet en ga er een keer eten dan ervaar je het zelf. Het eigen toetje is ook een aanrader. ;-)
Edwin en S.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Gisteravond onverwachts in dit fantastische restaurant gegeten. Wij wonen praktisch om de hoek en rijden er bijna iedere dag langs maar we waren hier nog nooit geweest. Einde van de middag naar binnen gestapt en ik werd gelijk zeer enthousiast door de eigenaar onthaald. Legde me in het kort uit wat ze te bieden hadden en alleen daaruit bleek al dat dit goed zat, de passie spatte ervan af! Gereserveerd voor het begin van de avond. Er was een tafel (#19) voor ons gereserveerd met overzicht op de hele eerste etage. We waren met onze jongste van 8 en werden warm onthaald. Nog voor ook maar één hap te hebben geproefd van wat zou komen zei ik al tegen mijn vrouw dat we hier gegarandeerd vaker zouden gaan komen... Als starter heerlijk vers gebakken mini broodjes met kruidenboter en als vooraf gamba's in piri-pirisaus uit de oven. Hééérlijk!!! Als hoofdgerecht had ik Argentijns gemarineerde lamssteak en mijn vrouw Argentijnse ossenhaas van de houtskoolgrill. Tsja... waar zal ik beginnen en waar zal ik stoppen...? Hierover schieten zelfs superlatieven tekort! FAN TAS TISCH!!! Wij zijn best wel wat kwaliteit gewend en zeer kritisch indien nodig maar dit was werkelijk hemels. Boterzacht is een understatement, de verrukkelijke smaak onbeschrijflijk. Dit is overduidelijk Vers met een grote V! Waarschijnlijk van een koe en een lam die dagelijks zijn vertroeteld en het een eer vonden om opgegeten te worden bij Asado in Wateringen. Na het hoofdgerecht kwam de passievolle eigenaar ons vragen of alles naar wens was geweest en we raakten in een zeer prettig gesprek. We kregen een drankje aangeboden en ik moest en zou "zijn" speciale wijn proeven. Nu ben ik een rode wijn liefhebber dus 'graag'! Heerlijke wijn met een mooi verhaal. Hij nam zelf ook een glaasje en vroeg of hij bij ons aan tafel mocht komen zitten. Uiteraard! Gezellig! Met nog meer mooie verhalen over en weer. Zeer vertrouwd en oprecht. Waarmee ik wil zeggen, niet de gladde praatjes die we allemaal wel kennen van de restauranteigenaar op een vakantieadres rond de Middellandse Zee. Een jonge dame uit het team van de zeer attente bediening kwam ons vragen of we nog een dessert wilden. De eigenaar raadde ons de 'Dulce de leche' aan. ZAALIG! Zelf ben ik niet zo van de zoete gerechten (beter gezegd; helemaal niet) maar zelfs ik vond dit heerlijk en moest me beheersen om niet het wijnglas waarin deze lekkernij werd geserveerd leeg te likken! Dus tot slot wil ik nogmaals zeggen: Azmy en team, hartelijk dank voor deze ervaring! Hier komen wij zeker terug! Gr. Edwin en Susan
Nancy M.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Afgelopen zaterdag er voor de derde keer wezen eten. Dit maal met vrienden uit Brabant die bij ons waren. Was weer helemaal geweldig. We hebben weer heerlijk gegeten. We komen er graag.
ernst B.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Wie verwacht er nu een goed restaurant achter een parkeerplaats in the middle of nowhere (Wateringen). Ik niet in ieder geval.
Toen ik het voorstel kreeg om daar met z'n zevenen te eten, uiteraard op Iens gekeken. Allemaal goede recensies, op één na. Ook in deze recensie stond echter iets positief, men heeft wel geprobeerd het goed te maken, door niet alles op de rekening te zetten.
Na het eten daar, is mijn conclusie dat de schrijfster van de slechte recensie gewoon pech had. Ik sluit me aan bij de goede recensies. Leuke bediening. Lekker vlees. Ruime plaatsen. Voor herhaling vatbaar.
AWeber .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Voor de eerste keer gegeten bij Asado met vrienden die hier veel vaker komen.
Zij beloofden ons de lekkerste ossenhaas die we ooit geproefd hadden.
Daarin kregen zij helemaal gelijk.
Wat een geweldig mals stukje vlees. Het mes gleed er zo doorheen.
De smaak was voortreffelijk. Alle lof dus voor de koks die dit bereid hadden.
Ook de voorgerechten waren voortreffelijk. De bediening was perfect en de eigenaar kwam regelmatig even een praatje maken en vragen of alles naar wens was.
Voor ons blijft het echt niet bij deze ene keer.
Wij willen ook onze kinderen, familie en andere vrienden laten genieten van dit voortreffelijke restaurant.
Cindyv .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Weer heerlijk gegeten bij het gezelligste en beste restaurant van Wateringen. Heerlijke kippendij gegeten. Met onze zoon van 2 wordt ook rekening gehouden :) (extra bordje, rietje in zijn glas) het zijn maar kleine dingen, maar wel de rede waarom we steeds terugkomen.