Steakhouse ASADO Argentino

Gantelplein 9 2291 Wateringen Nederland Kaart
31-174220610

Over het restaurant Steakhouse ASADO Argentino

Begin jij al te watertanden bij de gedachte aan een echt goede steak? Kan je een lekker Argentijns wijntje niet weerstaan? Dan zit je bij Argentijns Steakhouse Asado aan het juiste adres. Bij Asado doet het vriendelijke personeel er alles aan om hun gasten een geweldige avond te bezorgen die tot in de puntjes klopt. In het prachtige interieur kan je hier genieten van de lekkerste gerechten die Argentinië te bieden heeft. Probeer bijvoorbeeld de lekkere, goed gekruide, malse spareribs. Naast vleesgerechten staan er ook heerlijke visjes en tapas op de kaart. Echt Zuid-Amerikaans genieten!

Meer informatie over restaurant Steakhouse ASADO Argentino

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Af te huren
Uitmuntend
9,3
9,1
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Was onze eerste keer is erg goed bevallen komen zeker nog een keer terug. Aanrader dus . Vriendelijk personeel vlotte bediening en lekker eten .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Ik dank u allen voor de goed verzorgde avond op vrijdagavond 20 oktober 2017. Lekker eten gezellige sfeer.
Tot binnenkort.
Jessy L.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Fijne, gezellig restaurant in Wateringen. De smaak van het vlees is uitmuntend. Beniening is erg vriendelijk. Je kan merken dat de chef al haar passie erin stopt! Wij gaan hier zeker terugkomen!
Jessy L.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Op een zaterdagavond heerlijk gegeten. Bediening komt vaak langs en maken een gezellig praatje. De gamba’s als voorgerecht zijn een aanrader! Wij komen snel weer langs
Addy V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
het eten is fantastisch. de bediening zeer goed. locatie is gezellig. Echt een aanrader en voor herhaling vatbaar. Wij gaan er zeker weer naar toe
Gerard A.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Heerlijk eten in een schitterende
ambiance. Ossenhaas is werkelijk geweldig. Mals en perfect gegrild. Eigenaar is een zeer goede gastheer.
Johann V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Heerlijk eten in een mooi aangekleed restaurant. De bediening is erg vriendelijk en werkt hard. Hele leuke meiden! Ossenhaas is een aanrader! Dulce de leche is ook erg lekker.
Trix H.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Weer heerlijkgegeten bij Asado. We eten hier geregeld en het is iedere keer weer even goed. De gamba's met piri piri saus zijn nergens lekkerder denk ik. Complimenten voor al het personeel, vriendelijk maar niet opdringerig als ze vragen of je nog iets wil drinken en ook wordt er tussendoor gevraagd of alles naar wens is.
Scholletje P.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Mooie, nette en schone zaak. Vriendelijk en attent personeel. Lekker ontspannen sfeer. De worstjes en pasteitje vooraf waren heerlijk, daarna lekker smullen van een mix grill voor 2 personen. Het vlees is heerlijk mals. Wat mij betreft mag er wat meer groenten bij. De crème brûlée is ook lekker. Makkelijk parkeren. Alleen is de ingang wat vreemd. Je moet eerst door een ander restaurant om bij Asado te komen. Wij hebben genoten van het eten en komen hier zeker nog een keer terug!
Mikko L.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Aanrader. Prima gegeten. Goede, alerte service. Zelfs een electronisch belletje op de tafels mocht je service nodig hebben en ze komen niet langs (niet nodig gehad). Mooi restaurant, niet te lawaaierig zodat je rustig met elkaar kan praten.
Boris B.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten vanavond.
Relaxte sfeer goede service heerlijk eten en een mooie wijn.
Gerecht aanpassen omdat je net iets niet zo graag eet is geen probleem klant is koning.

Tot snel en grt .
Ps lekker wit wijntje ????
Trix H.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Vanavond heerlijk gegeten bij Asado. We werden vlot geholpen. Vooraf heerlijk zelfgemaakt brood met kruidenboter. We dronken heerlijke droge witte wijn en bij allebei de glazen vroegen we een glas kraanwater erbij wat geen probleem was. Vooraf had ik heerlijke gamba's in piri piri saus en mijn man kippendijen met champignons en paprika wat allebei super lekker was. De ossenhaas was medium en precies goed, echt super mals. We hadden er extra groente en salade bij gevraagd waar wat voor gerekend werd, maar dat vonden we geen probleem. Toe nog een heerlijk kopje koffie en met een voldaan en tevreden gevoel weer naar huis gegaan. Top zaak!
Ineke N.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Naar aanleiding van alle goede recensies gaan eten bij Asado, Wateringen. Wat een teleurstelling. Ik heb nergens zo slecht gegeten voor zoveel geld. Te duur en niet lekker. Het was ook erg rumoerig, je kon elkaar niet verstaan.
Yvonne Z.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Wij zijn op met 4 personen voor het eerst bij Asado wezen eten. Wij waren er geen van allen ooit geweest. Wij man en ik hebben wel vaker Argentijns gegeten en dat was echt wel goed bevallen dus. Maar toch wisten geen van vieren wat we van deze goed verborgen zaak moesten verwachten ( want laten we eerlijk zijn wie verwacht er zo`n restaurant op een parkeerterrein. ) De entree is vreemd, ik bedoel door een ander restaurant naar dat je de min of meer verstopte ingang hebt gevonden. Maar goed met de lift naar boven alwaar we werden ontvangen door een attente eigenaar die ons de keus voor een tafel gaaf. Omdat ik slecht ter been ben hebben we voor een tafel aan het raam beneden gekozen en die was perfect. We hebben geweldig gegeten zowel het voor als hooft en nagerecht was perfect. De ossenhaas maar ook de mixed grill en de spareribs waren perfect. De bediening was echt heel goed vriendelijk niet gehaast en ze laten je op je gemak eten zonder je opdringerig van alles en nog wat te lopen opjagen. Wij waren er voor het eerst maar zeker niet voor het laatst. De enige puntjes van kritiek die ik heb zijn dat er erg weinig groentes bij het eten geserveerd worden. En dat voor een rolstoelvriendelijk restaurant het wel heel vreemd is dat je een trap af moet om in een veel te klein toilet te komen die echt niet rolstoel of scootmobiel toegankelijk is. Maar dit zijn echt de enige puntjes van kritiek die ik heb voor de rest geweldig.
M V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Samen met mijn jarige vrouw gegeten. Mooie zaak, gastvrij personeel en eigenaar, vlotte bediening en het belangrijkste is: we hebben enorm lekker gegeten. Ossenhaas is echt top! Voorgerecht en toetje ook!
Debby M.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Hier gegeten met een groep van 26. Buiten t feit dat we tegelijk alles geserveerd kregen was t eten voortreffelijk. Vlees heerlijk mals. Maar ook r echte Argentijnse toetje was heerlijk. Echt een aanrader om te gaan eten
Hans L.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Een hele fijne zaak, leuke en persoonlijke bediening en een geweldig stuk vlees! De ossenhaas en entrecote waren werkelijk uitstekend, gelukkig vlakbij huis dus hier gaan we zeer zeker vaker heen.
Cliff C.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Dit is een geweldig restaurant. Deze maand voor de 2e keer gegeten. Het vlees is fantastisch, nergens zo lekker als hier. Aan te raden is de T-bone en de ossenhaas.
Marius D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Dit is werkelijk fantastisch. Gisteren was mijn vrouw voor het eerst geweest en vandaag zijn we teruggekomen. We hebben een fantastisch verrassingsmenu gekregen bereid door Henny (Vitorio) en een reuze bediening door de hele gezellige en aardige Antonio. We hebben al gereserveerd voor zaterdag 12 november. Dan is er zelfs een live zangeres die rustige achtergrondmuziek verzorgd. Naast het verrukkelijke eten is de ambiance ook helemaal top. Net een avondje op een vakantie in een geweldig oord. Helemaal goed dus. Een dikke 10.
Marco S.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Werelds gegeten en zeker voor herhaling vatbaar. Echt een topkwaliteit op een mooie manier geserveerd. De sfeer is ook helemaal in stijl van de Argentijnse keuken. Twijfel dus niet en ga er een keer eten dan ervaar je het zelf. Het eigen toetje is ook een aanrader. ;-)