Steakhouse ASADO Argentino

Gantelplein 9 2291 Wateringen Nederland Kaart
31-174220610

Over het restaurant Steakhouse ASADO Argentino

Begin jij al te watertanden bij de gedachte aan een echt goede steak? Kan je een lekker Argentijns wijntje niet weerstaan? Dan zit je bij Argentijns Steakhouse Asado aan het juiste adres. Bij Asado doet het vriendelijke personeel er alles aan om hun gasten een geweldige avond te bezorgen die tot in de puntjes klopt. In het prachtige interieur kan je hier genieten van de lekkerste gerechten die Argentinië te bieden heeft. Probeer bijvoorbeeld de lekkere, goed gekruide, malse spareribs. Naast vleesgerechten staan er ook heerlijke visjes en tapas op de kaart. Echt Zuid-Amerikaans genieten!

Meer informatie over restaurant Steakhouse ASADO Argentino

Steakhouse Asado is goed te bereiken via het openbaar vervoer. Om de hoek stopt bus 30, en op een kleine afstand rijden er verschillende trams.
  • Kom je met de auto?
    Steakhouse Asado is gevestigd aan het Gantelplein 9 te Wateringen, boven het Italiaanse restaurant genaamd Verona. Bij de ingang van Verona kunt u de trap of lift omhoog nemen waar het team van Asado u zal ontvangen.
  • : Een grote parkeerplaats aanwezig. Gratis parkeren!

Onze keuken is van dinsdag tot zondag van 17:00 tot 22:00 geopend!
Op maandag is Steakhouse Asado gesloten.

• Af te huren , Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Gratis parkeren , Lift aanwezig , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi
Uitmuntend
9,2
Ton B.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
de locatie c.q. het uitzicht is wat minder, maar de sfeer is prima en het eten zeer goed!
Natasja B.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Steakhouse Asado is oprecht een top restaurant! Altijd heerlijk eten en een top service! Ik raad iedereen aan om hier ooit te eten, want je zult er zeker geen spijt van krijgen.
Graciella E.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Een van de lekkerste restaurants waar ik ooit heb gegeten! Niet alleen het eten was heerlijk maar ook de service en de sfeer was top top!
Ehab S.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Wij komen hier al een paar jaar en elke keer is het weer een genot om daar te eten! Asado is een van de mooiste en beste restaurants van Nederland en daarom komen wij er ook minimaal 2x per maand. Vriendelijke services en super lekker eten keer op keer, zeker een aanrader!
Nancy L.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Met 7 volwassenen gegeten. Eten was redelijk tot goed. Bediening zeer slecht. Er was onvoldoende bestek waardoor je geen schoon bestek kreeg bij je hoofdgerecht. Verkeerde bestellingen werden aan tafel geleverd. Begon al toen wij net zaten en nog niks besteld hadden, kregen we bestelling van anderen. Dit gebeurde 5x bij ons aan tafel. Om ons heen zagen we het ook constant gebeuren. Zo slecht heb ik het nog nooit meegemaakt. Jammer.....zeker niet nodig...
Piet S.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Heerlijk gegeten vriendelijk personeel en eigenaar altijd in voor een babbeltje gezellige sfeer aanrader
Roos G.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Gister bij Asado gegeten met mijn vriendinnen. De ossenhaas en het nagerecht wat ons werd geadviseerd waren heerlijk. Daarnaast goede service en een prachtige zaak. Zeker voor herhaling vatbaar!
Roos G.
Bernhard M.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
zo zo dat was een lekker ossenhaasje , met een heerlijk rood wijntje aanbevolen door de eigenaar .
aardige vent en leuke bediening ook de irishcoffee was fantastisch .

wijkomen terug echt wel
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Het was weer een klein feestje bij Asado afgelopen Vrijdag. Vooraf een heerlijk geurend en smakelijke "homemade" tomatensoep, waarvan je de laatste druppels nog wil opdippen met - overigens zeer lekker - vers gebakken broodjes. Daarna gegrilde kipdijen die weer fantastisch klaargemaakt waren geserveerd met gegrilde verse groente. Kommetje verse frites erbij en een uitstekend glas huiswijn, dan is er verder weinig meer te wensen. Prima sfeer, prettige bediening, goede (achtergrond) muziek. Uitstekende afsluiting van de werkweek, ondanks dit het diner een zakelijk kantje had. Ze zien me daar snel weer terug!
Jack B.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Top gerechten van de grill, super mals vlees. Voor de grote en kleine eter. Lekker ongedwongen sfeer, waarbij de prijs kwaliteit verhouding dik in orde zijn
Tim B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Heerlijke ribeye gegeten. De ontvangst en bediening waren matig. Meest vreemde vonden we dat je eerst door een andere zaak heen moet naar boven. Hierdoor waren we bijna weer vertrokken, want je wordt in beide gevallen niet ontvangen.
Diana V.
db E.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Goed restaurant, leuke ontspannen sfeer. Goede gastheer en vriendelijk personeel. De gerechten worden met passie klaargemaakt, want dat is te proeven. Heerlijk eten. Voldoende parkeergelegenheid én gratis.
wkruis .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Azmir, we komen vaker bij U omdat we dan zeker weten dat we heerlijk zullen eten.
Jammer dat we zo krap zaten in een hoekje met 9 mensen, waarbij 2 jonge kinderen, aan een veel te kleine tafel voor 9 mensen. Onze zonen zijn vrij lang en konden beiden hun benen niet goed kwijt. ook de ruimte naast elkaar was erg krap.

Neemt niet weg dat we toch weer heerlijk hebben gegeten en het weer gezellig hebben gehad bij U.
de Groot H.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Donderdagavond heerlijk gegeten, heerlijke rustige ambiance met een erg schoon en schitterend interieur. Begonnen met een carpaccio, deze was boterzacht en smolt gewoon op je tong. Heerlijk. Als hoofdgerecht op aanraden van de ober de kippendijtjes besteld. Precies goede temperatuur en heerlijk gekruid. Hier gaan wij zeker nog een keer naartoe. Denk voor het weekend wel nodig om te reserveren, maar op donderdag was het goed te doen.
Marcel L.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Afgelopen donderdagavond, 23-11-2017, heerlijk gegeten en genoten van de goede wijnen tijdens de wijnproeverij. Hele prettige en gezellige ambiance. De mooie carpaccio als starter was heerlijk, en een mooie combinatie met de aangeboden Chardonnay. Ook tijdens het hoofd gerecht in buffet vorm, kip, rund, vis en spareribs, met patat en een tomaten als groente, werden er mooie wijnen aangeboden. Met name de stevigere malbec en de oaked chardonnay waren mooie wijnen. Al met al een mooie avond. Zeker voor herhaling vatbaar
John D.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Op basis goede recensies en aanraden van een oud collega gedineerd bij Steakhouse Asado Argentino, een fantastische ervaring! Omdat wij gelezen hadden dat het hier erg druk kan zijn hadden wij gereserveerd, maar dit bleek achteraf overbodig. Het was er deze avond zelfs erg stil. Hierdoor kregen wij wel alle aandacht van het vriendelijke personeel en een uitgebreide en interessante uitleg van de eigenaar, een geweldige persoonlijkheid! We hebben gekozen voor de ossenhaas en rib eye steak van 300 gram en een heerlijke rode Mendoza wijn. De opmaak, kwaliteit en smaak van de gerechten ligt op een hoog niveau, het is niet goedkoop, maar je krijgt er absoluut waar voor je geld.
Claudia D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Vanavond voor het eerst gegeten bij Steakhouse Asado Argentino,het eten was heerlijk en van uitstekende kwaliteit....niet duur en de bediening heel gastvrij.Wij voelden ons zeer welkom en komen gauw een keer terug ! Fam.Dors-van ‘t Veen, Wateringen
Addy V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Zoals iedere keer heerlijk gegeten. Personeel is erg lief. Bediening snel. Kortom een aanrader voor anderen om ook eens bij astro te gaan eten.