Steakhouse ASADO Argentino

Gantelplein 9 2291 Wateringen Nederland Kaart
31-174220610

Over het restaurant Steakhouse ASADO Argentino

Begin jij al te watertanden bij de gedachte aan een echt goede steak? Kan je een lekker Argentijns wijntje niet weerstaan? Dan zit je bij Argentijns Steakhouse Asado aan het juiste adres. Bij Asado doet het vriendelijke personeel er alles aan om hun gasten een geweldige avond te bezorgen die tot in de puntjes klopt. In het prachtige interieur kan je hier genieten van de lekkerste gerechten die Argentinië te bieden heeft. Probeer bijvoorbeeld de lekkere, goed gekruide, malse spareribs. Naast vleesgerechten staan er ook heerlijke visjes en tapas op de kaart. Echt Zuid-Amerikaans genieten!

Meer informatie over restaurant Steakhouse ASADO Argentino

Steakhouse Asado is goed te bereiken via het openbaar vervoer. Om de hoek stopt bus 30, en op een kleine afstand rijden er verschillende trams.
  • Kom je met de auto?
    Steakhouse Asado is gevestigd aan het Gantelplein 9 te Wateringen, boven het Italiaanse restaurant genaamd Verona. Bij de ingang van Verona kunt u de trap of lift omhoog nemen waar het team van Asado u zal ontvangen.
  • : Een grote parkeerplaats aanwezig. Gratis parkeren!

Onze keuken is van dinsdag tot zondag van 17:00 tot 22:00 geopend!
Op maandag is Steakhouse Asado gesloten.

• Af te huren , Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Gratis parkeren , Lift aanwezig , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi
Uitmuntend
9,2
Djelena B.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Niks op aan te merken (wat vrij uniek is in mijn geval ;-))
Heerlijk gegeten in een geweldige entourage, lekkere achtergrond muziek, zeer vriendelijke bediening. Wij komen zeker terug!
Willem H.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
ik vond het niet speciaal, maar het was wel lekker. personeel erg aardig.
Michiel R.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Weer een T-bone weggetikt, lekker hoor.

Leuke zaak, vriendelijke bediening, en lekker eten en drinken, ook goed voor grotere groepen
I.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Uitstekende argentijn met heerlijk gegrilled vlees, goede tot hele grote porties, top kwaliteit vlees en attente bediening.
Addy V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Zoals altijd was her weer prima
Sandra A.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Wij komen hier vaker en het is en blijft een toprestaurant!
Marcel W.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Lekker goede sfeer mooi restaurant
Marianne S.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Een zeer goed restaurant met super goed kwalitatief vlees. Heerlijk gegeten. Personeel is top. Zeer zeker een aanrader!
Sylvia D.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
superlekker eten heerlijk mals vlees en kip bediening zeer vriendelijk echt een aanrader. wij hadden gekozen voor de mix grill en dan heb je van alles wat is een geode manier om met de gerechten kennis te maken.
Edwinq P.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Uitstekende kwaliteit vlees en vriendelijke service. Goede inrichting waardoor zowel grotere aantallen heel gezellig kunnen zitten als je met 2 gezellig op het balkon kan eten. Echte aanrader!
Marijke N.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Het was weer een geslaagde avond .Het eten was supper.En de bediening was gezellig.
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Prachtige zaak met zorg ingericht en gezellige en vakkundige bediening , heerlijk gegeten
Anke M.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Heerlijk gegeten, prettige bediening en goede sfeer. Ruime porties, zelfs te veel. Ik vond alleen de huiswijn niet heel bijzonder en we hadden wat meer keus aan biertjes verwacht, bijv een lokaal biertje. Als we nog eens in de buurt zijn komen we zeker terug!
Heiko D.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Gezellig restaurant met een uitstekende kwaliteit eten en een verzorging met aandacht voor jou als gewaardeerde bezoeker!
Hen D.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Duurde lang voor het eten kwam
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Wij hebben weer heerlijk gegeten. Als voorgerecht met z’n 4en de tapasschotel genomen waar iedereen enthousiast over was. 2 personen hadden de mix grill genomen waar je echt proeft dat de kwaliteit van het vlees goed is. 1 persoon had de ossenhaas en 1 had de Picanha die nieuw is op de kaart werd ons verteld. De conclusie was dat de Ossenhaas toch lekkerder was dan de Picanha, maar smaken verschillen dus dit hoeft niet voor iedereen zo te zijn.
De rode wijn erbij, de Bonarda, smaakte weer voortreffelijk.
We komen zeker nog eens terug.
Valerie L.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Het is niet de eerste keer dat wij naar ASADO gaan maar wel de eerste keer op een zaterdag avond. Ontdanks het feit dat het heel druk was, wij hebben de zelfde vriendelijk bediening gehad en het super lekker eten als altijd!!!
Addy V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Zoals altijd is het bij asado zeer goed. Complimenten ook voor de koks.
S.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
daar kan je gewoon lekker Argentijns eten
niet te duur en gezellig, fijne bediening
ik ga er vast terug komen
leuk restaurant
Frans R.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
We hebben hier smakelijk gegeten. DE kaart biedt een redelijk ruime keus. De prijs van de rode huiswijn is veel te hoog: meer dan 5 euro per glas!