Steakhouse ASADO Argentino

Gantelplein 9 2291 Wateringen Nederland Kaart
31-174220610

Over het restaurant Steakhouse ASADO Argentino

Begin jij al te watertanden bij de gedachte aan een echt goede steak? Kan je een lekker Argentijns wijntje niet weerstaan? Dan zit je bij Argentijns Steakhouse Asado aan het juiste adres. Bij Asado doet het vriendelijke personeel er alles aan om hun gasten een geweldige avond te bezorgen die tot in de puntjes klopt. In het prachtige interieur kan je hier genieten van de lekkerste gerechten die Argentinië te bieden heeft. Probeer bijvoorbeeld de lekkere, goed gekruide, malse spareribs. Naast vleesgerechten staan er ook heerlijke visjes en tapas op de kaart. Echt Zuid-Amerikaans genieten!

Meer informatie over restaurant Steakhouse ASADO Argentino

Steakhouse Asado is goed te bereiken via het openbaar vervoer. Om de hoek stopt bus 30, en op een kleine afstand rijden er verschillende trams.
  • Kom je met de auto?
    Steakhouse Asado is gevestigd aan het Gantelplein 9 te Wateringen, boven het Italiaanse restaurant genaamd Verona. Bij de ingang van Verona kunt u de trap of lift omhoog nemen waar het team van Asado u zal ontvangen.
  • : Een grote parkeerplaats aanwezig. Gratis parkeren!

Onze keuken is van dinsdag tot zondag van 17:00 tot 22:00 geopend!
Op maandag is Steakhouse Asado gesloten.

• Af te huren , Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Gratis parkeren , Lift aanwezig , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi
Uitmuntend
9,2
Valerie L.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Het is niet de eerste keer dat wij naar ASADO gaan maar wel de eerste keer op een zaterdag avond. Ontdanks het feit dat het heel druk was, wij hebben de zelfde vriendelijk bediening gehad en het super lekker eten als altijd!!!
Addy V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Zoals altijd is het bij asado zeer goed. Complimenten ook voor de koks.
S.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
daar kan je gewoon lekker Argentijns eten
niet te duur en gezellig, fijne bediening
ik ga er vast terug komen
leuk restaurant
Frans R.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
We hebben hier smakelijk gegeten. DE kaart biedt een redelijk ruime keus. De prijs van de rode huiswijn is veel te hoog: meer dan 5 euro per glas!
R.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Wederom weer heerlijk gegeten!Zoals altijd was het vlees van sublieme kwaliteit en de service prima.Gezellige sfeer en prima bediening,ga zo door,kwaliteit wint het altijd!
Sofia G.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
We hebben mijn moeders 90e verjaardag gevierd. Het was erg gezellig. Ze hebben voor haar een speciaal dessert gemaakt en kwamen met een aantal medewerkers voor haar zingen.
V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
was zeker een aanrader.
Leuke vriendelijke bediening en het eten, de T-bone en de zalm waren perfect.
Gaan zeker nog een keer.
Ga zo door.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Steakhouse ASADO is altijd goed ,Lekker eten en een zeer goede gastheer hulpzaam netjes en goede adviezen Dank je wel Steakhouse ASADO met in he bijzonder Toni je was subliem
Shirley G.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Sfeervol het beste vlees van Nederland eten dat is de beste omschrijving. Daarnaast de zeer vriendelijke en gastvrije bediening die je een heerlijke avond bezorgen.
Een aanrader!!
Jantine W.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Heerlijk gegeten en de inrichting is Top!
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Had per abuis voor twee in plaats van voor vier personen gereserveerd. Dat werd vlot opgelost. De veel te lange wachttijd werd enigszins vergoed door een gratis bijgeschonken glas wijn.
Martin B.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Ik woon hier al jarenlang "om de hoek" en er (tot jongstleden) nooit gegeten en dat is dus een groot gemis geweest (blijkt)
Een zeer goed steak restaurant met een super keuken, vriendelijke bediening en mooie wijnen (Argentijns uiteraard!)
Anne-Marie A.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Afgelopen zaterdag weer heerlijk gegeten. Met alle aandacht voor het eten, in alle rust kunnen genieten. Het was weer top
J. H.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Heerlijk, gezellig en prima stoelen!
Addy V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Zoals altijd is het zeer goed bij Asado. Een aanbeveling waard
V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
We hebben heerlijk gegeten en gaan zeker in de toekomst nog een keer.
Bediening was prima met zo als het eten en de sfeer
Sonja R.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
gezellige sfeer en heerlijk eten en goede wijn.
M.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Prima eten in een geweldig leuk ingericht restaurant die de juiste sfeer ademt. De mensen die er werken hebben passie voor het product, het heeft zijn eigen verhaal. De dames weten ook wat ze verkopen en staan daar dan ook achter. Zeker een aanrader en binnenkort gaan we weer!
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Hebben hier met Valentijn gegeten. Ik vind het slecht dat als je 39,- voor een menu pp gaat uitgeven je zelf geen invloed hebt op de keuze. Daarbij was de biefstuk te veel doorgebakken, werd in eerste instantie niet gevraagd hoe we die wilden. Moesten regelmatig wachten op de serveerster en schrokken van de ballonnen die knalden. Al met al heel teleurstellend en zonde van het geld.
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Het was de eerste keer dat we kwamen !!. Maar komen zeker nog een keer terug !!. Het was heerlijk !! De bediening was vriendelijk. En was heel leuk versierd.