Steakhouse ASADO Argentino

Gantelplein 9 2291 Wateringen Nederland Kaart
31-174220610

Over het restaurant Steakhouse ASADO Argentino

Begin jij al te watertanden bij de gedachte aan een echt goede steak? Kan je een lekker Argentijns wijntje niet weerstaan? Dan zit je bij Argentijns Steakhouse Asado aan het juiste adres. Bij Asado doet het vriendelijke personeel er alles aan om hun gasten een geweldige avond te bezorgen die tot in de puntjes klopt. In het prachtige interieur kan je hier genieten van de lekkerste gerechten die Argentinië te bieden heeft. Probeer bijvoorbeeld de lekkere, goed gekruide, malse spareribs. Naast vleesgerechten staan er ook heerlijke visjes en tapas op de kaart. Echt Zuid-Amerikaans genieten!

Meer informatie over restaurant Steakhouse ASADO Argentino

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Af te huren
Uitmuntend
9,3
9,1
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2012
Zaterdagavond 22 december met z'n drietjes voor het eerst, heel nieuwsgierig, dit nieuwe restaurant in ons eigen Wateringen bezocht. Onze eerste indrukken zijn zeer positief: indrukwekkende, sfeervolle inrichting, geheel in Argentijnse stijl, veel leer, en bruin, mooi smeedwerk. Restaurant zit op de 1e etage, boven Italiaans restaurant Verona, van dezelfde eigenaar. Lift aanwezig. Is veel groter dan het aan de buitenzijde lijkt. Veel zitplaatsen, op verschillende niveaus, veel 'privé'-hoekjes. Mooi en prettig meubilair. Aandacht voor detail. Bediening: zeer prettig, klantvriendelijk. Fijne ontvangst. Een paar kleine schoonheidsfoutjes (kinderziektes vanwege de nieuwigheid?) werden direct naar tevredenheid rechtgezet. Kwaliteit eten: we hadden alle drie een verschillend voor-, hoofd- en nagerecht, alles was zeer smakelijk, bereiding naar persoonlijke wens. Lekkere huiswijnen ook. Samengevat: fijne zaak, je voelt je hier echt prettig. Het personeel staat open voor positieve feedback, wat m.i. erg belangrijk is, zeker als je nog maar net open bent. Aanbevolen voor vleeseters: veel biefstuk , maar ook spareribs. Daarnaast ook gamba's als visalternatief. Je bent bij Asado echt een avondje uit. Aanwinst voor Wateringen.
Dave K.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2012
Hallo, wij zijn een tijdje geleden bij jullie wezen eten er van de sfeer mogen proeven van jullie Fantastisch mooie zaak. Het eten was erg lekker.En een gezellige bevlogen trotse eigenaar die ons zijn zaak liet zien. We hebben genoten van deze gezellige avond. Ga zo door.
Met vriendelijke groet,
Dave en Marije.
Marcel K.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2012
Samen met mijn vrouw wezen eten en we hebben daar geen spijt van gehad.
De ambiance is geweldig en het eten is perfect.,
Karel G. D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2012
In deze nieuwe eetgelegenheid is het prima toeven. Niet alleen is de ambiance ongelooflijk mooi (je kijkt je ogen uit), maar ook het eten is voortreffelijk. Vooraf genoten we van een heerlijk bord Argentijnse tomatensoep, die echt vol van smaak was. Daarna t-bones als 2e voorgerecht. Echt lekker van smaak, een beetje pikant (was onze keuze) en mals. Het hoofdgerecht was voor ons beiden verschillend, t.w. een voortreffelijk entrecote voor mij en een zo mogelijk nog smaakvollere kalscotelet voor mijn vrouw. Ook de bijgeserveerde gepofte aardappel was zeer smaakvol opgediend met een heerlijk kruidig sausje.
Alles bij elkaar geweldig de moeite waard om te herhalen. Dan zal ongetwijfeld ook het bedienend personeel volledig ingewerkt zijn. Een aanbeveling meer dan waard!