Steakhouse ASADO Argentino

Gantelplein 9 2291 Wateringen Nederland Kaart
31-174220610

Over het restaurant Steakhouse ASADO Argentino

Begin jij al te watertanden bij de gedachte aan een echt goede steak? Kan je een lekker Argentijns wijntje niet weerstaan? Dan zit je bij Argentijns Steakhouse Asado aan het juiste adres. Bij Asado doet het vriendelijke personeel er alles aan om hun gasten een geweldige avond te bezorgen die tot in de puntjes klopt. In het prachtige interieur kan je hier genieten van de lekkerste gerechten die Argentinië te bieden heeft. Probeer bijvoorbeeld de lekkere, goed gekruide, malse spareribs. Naast vleesgerechten staan er ook heerlijke visjes en tapas op de kaart. Echt Zuid-Amerikaans genieten!

Meer informatie over restaurant Steakhouse ASADO Argentino

Steakhouse Asado is goed te bereiken via het openbaar vervoer. Om de hoek stopt bus 30, en op een kleine afstand rijden er verschillende trams.
  • Kom je met de auto?
    Steakhouse Asado is gevestigd aan het Gantelplein 9 te Wateringen, boven het Italiaanse restaurant genaamd Verona. Bij de ingang van Verona kunt u de trap of lift omhoog nemen waar het team van Asado u zal ontvangen.
  • : Een grote parkeerplaats aanwezig. Gratis parkeren!

Onze keuken is van dinsdag tot zondag van 17:00 tot 22:00 geopend!
Op maandag is Steakhouse Asado gesloten.

• Af te huren , Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Gratis parkeren , Lift aanwezig , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi
Uitmuntend
9,2
-Paula_ .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2013
Gister 13-07 bij Asado gegeten met 4 personen.
Als voorgerecht hadden wij de tapas (dit was heerlijk, niets wat wij niet lekker vonden), stokbrood met kruidenboter en Argentijnse worstjes. Hoofdgerecht de mix-grill voor 2 personen en de entrecote. (complimenten voor de chef, dit was wederom heerlijk) Als toetje heerlijk ijs, aangezien ik jarig was, was mijn toetje erg leuk versierd. Leuke verrassing.

Personeel allemaal even aardig en vrolijk, restaurant is leuk aangekleed, alsof je echt in het buitenland ben.

wij hebben een geweldige avond gehad en gaan hier zeker nog een keer heen.
Petra R.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2013
heerlijk gegeten ,knoflook garnalen mmmm ribe eye met chimmichurri zoooo lekker ,echt voor herhaling vatbaar ,kom zeker terug ,,,netjes geholpen door het personeel ,mijn man zit in een rolstoel ,,krijg nu alweer trek ,,,en ga zeker een keer beneden eten rook ook overheerlijk ,,
Patrick B.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2013
Net als het toch al sjieke Verona doet de eigenaar Asado dezelfde eer aan.
Wij hebben hier heerlijk gegeten.
Als voorafje gewoon stokbrood met kruidenboter. Hoofdgerecht hadden wij de Argentijnse entrecote met patat erbij en de Argentijnse grilled steak met een gepofte aardappel. Beide gerechten smaakte heerlijk en bleven ook erg lang warm zoals het hoort. De smaak was ook optimaal van beide gerechten. Er zat ook een grappige bedieningsknop die we geen enkele keer hebben hoeven indrukken. Het personeel is zoals wij al gewent waren bij Verona heel vriendelijk en snel met service. Wij hoefden totaal nergens op te wachten. Het interieur spreekt voor zichzelf en is erg netjes. Wij zullen zeker terugkomen en raden dit restaurant aan ieder aan.
riela .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2013
Het personeel van Careyn wonen met zorg DE ARK in wateringen,
hebben een persooneelsfeestje gehad, bij Asado, dhr Grigis had ervoor gezorgd dat er een buffet voor ons klaarstond, dit was zeer goed verzorgd met vele gerechtjes, wat regelmatig werd bijgevuld, we zijn dan ook niets te kort gekomen op deze avond.
Ook was er een heerlijk dessert.
Ook de vegatarische gerechtjes waren goed verzorgd.
Het feestje was voor zeer ons geslaagd!

haniv .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2013
Hier pas wezen eten en een vegetarische schotel genomen. Wat een afzetterij. Je betaalt er 16,50 voor en dan krijg je een maiskolf met wat gebakken groente, wat bij elkaar nog geen ons zal zijn. Totaal geen variatie. Wat kaas er doorheen zou bv al lekkerder geweest zijn. De schaaltjes groenten bij de andere gerechten is veel meer aandacht aan besteed en was lekker. Voor mij de laatste keer geweest.
catweazle .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2013
Ben zelden zo enthousiast als we ergens hebben gegeten,maar dit keer?SUPER!
Wij waren al eens pizza wezen eten,was lekker en zagen toen steeds mensen door de pizzeria naar boven gaan.Heb toen gevraagd wat daar was en mij werd verteld dat daar een steakhouse was geopend.Heb een kennis die is kok in een andere zaak in Wateringen en heb hem ernaar gevraagd,waarop hij zei ik heb zeker 30 mensen daarover gesproken en er waren er zeker 27 van erg enthousiast.Dus zijn wij (mijn vrouw en ik samen met onze jongste zoon en schoondochter)afgelopen zondag 10 maart daar gaan eten.
De ontvangst was hartelijk en persoonlijk je voelde je gelijk welkom.De aankleding is grandioos,dit verwacht je niet als je buiten staat.
Toen kwam de vraag wat zullen we eten en kwamen uit op: eerst wat brood met kruidenboter en wat te drinken en dan zoeken we verder.
Zo gedaan en wij besloten tot de mannen een T-bone en de dames een entrecote met daarbij 3x een gepofte aardappel en 1x frites en daarbij heerlijke verse groente met een kaassausje uit de oven.O ja ook nog genoeg keus welke saus bij het vlees.
Over de smaak en kwaliteit waren wij het alle 4 roerend eens nl heerlijk. Als nagerecht is er nog wat ijs genomen en daar waren ze het ook over eens Lekker.
Ook de aandacht van het personeel zowel als de eigenaar werd zeer op prijs gesteld en wij zullen dit adres ook alle vier bij iedereen aanbevelen.
Wij gaan op zeker terug met dan ook onze oudste zoon met schoondochter en kleindochter voor de Steak Rodeo Asado!
kly .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2013
Laatst gegeten bij Steakhouse Asado. Beetje raar dat je door het Italiaanse restaurant moet lopen om bij het Steakhouse te bereiken. Lijkt mij voor de mensen die daar zitten te eten ook niet erg prettig. Verder gelijk vriendelijk verwelkomt door de gastvrouw die onze jassen aannam en netjes deze ging opgehangen. Wij werden direct vrij snel bediend, ondanks dat het personeel erg druk is, erg vriendelijk! Wij hadden een mixedgrill voor twee personen, ook dit werd vrij snel geserveerd. Heel onze tafel werd volgezet met eten en het vlees was erg goed, zacht en mals! Tevens kregen wij een goede uitleg over het vlees. De zaak was erg mooi en we zaten erg leuk! Kortom leuke avond gehad. Met weggaan kwam de eigenaar ons persoonlijk bedanken.

Op aanrader van mij gingen mijn ouders met vrienden er laatst ook eten, maar voor hun viel dit na al mijn verhalen toch wel tegen. Bediening was erg druk bezig, vandaar dat het contact met de klant afgeraffeld en slordig werd op 1 leuk meisje in de bediening na. Ook zat er te lang tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht. Zij kregen geen groente of salade bij het eten, dit kregen wij wel, dus dit is gewoon vergeten. Drankje dat zij van het huis zouden krijgen stond gewoon op de rekening. De prijs in verhouding met wat je er voor krijgt is te duur. Ook de glaasjes wijn zijn onder de maat gevuld, terwijl je er volle klap voor betaald.

Kortom meningen verschillen hierover.
Mark2010 .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2013
Samen met mijn vrouw wezen eten en we hebben daar geen spijt van gehad. Het vlees was goed, bediening was erg vriendelijk en de sfeer was fijn!! We komen zeker terug!
G En J S.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2013
Werkelijk een prachtige inrichting. Eten is goed en leuk zo'n 1 persoons groenten gratin erbij uit de oven, dat was zeer smakelijk, zoals ook de gepofte aardappel. Wat erg tegen valt is,
dat je voor de saladebar een meerprijs moet betalen voor maar liefst €4.-, terwijl deze ook nog niet eens echt bijzonder is. De rest is al prijzig genoeg, daar kan dat ene schaaltje salade ook nog wel bij. Ook wordt het drankje bij de koffie wel heel zielig ingeschonken, w.b.t. de hoeveelheid. Tip: Schenk wat méér, dan neemt men het misschien vaker.
Pascal D.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2013
Het blijft een beetje vreemd om die de begane grond (door de pizzeria heen) naar de 1e etage te lopen naar het nieuwe Argentijnse restaurant, maar wat een fantastische verrassing staat je dan te wachten.

Een prachtig en sfeervol ingericht restaurant, ruim van opzet, tafels ver genoeg uit elkaar geeft privacy en een bestelling laat niet lang op zich wachten. Op de tafels zit een electronisch systeem waarmee je de ober en serverster via hun 'horloge' oproept.

Er was meer dan genoeg eten... Vooraf een aantal tapas, heerlijk warm brood en daarna een mooie volle tomatensoep. Als hoofdgerecht een waanzinnig mals stuk vlees (en prettig een scherp mes).

Het toetje was een gegrilde ananas met ijs. Top. Aanrader.

Tips aan restaurant: lederen hoes voor bestek mag wat mij betreft weg en de kern van de ananas ook verwijderen (hard) svp.
Thorwald D.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2013
Voor de eerste keer gegeten bij Asado. En het was absoluut de moeite waard. De zeer nette en correcte ontvangst was een voorbode van een prima avond. En dan het eten, echt voortreffelijk. Een uitgebreide menu op advies gekozen en daar zijn we niet in teleurgesteld. Elke gang even verassend als lekker. De bediening is bijzonder correct en de inrichting c.q. sfeer van Asado is prachtig. Al met al een topavond en een echte aanrader!
Schulte S.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2012
Op eerste kerstavond heerlijk gegeten bij asado. Hetveren was echt heerlijk en de sfeer was erg fijn. Ook de service was super en we hebben erg gelachen met de serveerders en serveerster. Ze namen echt tijd voor hun klante.Mijn man die normaalgeproken geen fan van vlees is heeft zijn ossenhaas helemaal opgegeten, geweldig. Echt een top avond gehad bij asado. Zeker voor herhaling vatbaar en een echte aanrader.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2012
Zaterdagavond 22 december met z'n drietjes voor het eerst, heel nieuwsgierig, dit nieuwe restaurant in ons eigen Wateringen bezocht. Onze eerste indrukken zijn zeer positief: indrukwekkende, sfeervolle inrichting, geheel in Argentijnse stijl, veel leer, en bruin, mooi smeedwerk. Restaurant zit op de 1e etage, boven Italiaans restaurant Verona, van dezelfde eigenaar. Lift aanwezig. Is veel groter dan het aan de buitenzijde lijkt. Veel zitplaatsen, op verschillende niveaus, veel 'privé'-hoekjes. Mooi en prettig meubilair. Aandacht voor detail. Bediening: zeer prettig, klantvriendelijk. Fijne ontvangst. Een paar kleine schoonheidsfoutjes (kinderziektes vanwege de nieuwigheid?) werden direct naar tevredenheid rechtgezet. Kwaliteit eten: we hadden alle drie een verschillend voor-, hoofd- en nagerecht, alles was zeer smakelijk, bereiding naar persoonlijke wens. Lekkere huiswijnen ook. Samengevat: fijne zaak, je voelt je hier echt prettig. Het personeel staat open voor positieve feedback, wat m.i. erg belangrijk is, zeker als je nog maar net open bent. Aanbevolen voor vleeseters: veel biefstuk , maar ook spareribs. Daarnaast ook gamba's als visalternatief. Je bent bij Asado echt een avondje uit. Aanwinst voor Wateringen.
Dave K.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2012
Hallo, wij zijn een tijdje geleden bij jullie wezen eten er van de sfeer mogen proeven van jullie Fantastisch mooie zaak. Het eten was erg lekker.En een gezellige bevlogen trotse eigenaar die ons zijn zaak liet zien. We hebben genoten van deze gezellige avond. Ga zo door.
Met vriendelijke groet,
Dave en Marije.
Marcel K.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2012
Samen met mijn vrouw wezen eten en we hebben daar geen spijt van gehad.
De ambiance is geweldig en het eten is perfect.,
Karel G. D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2012
In deze nieuwe eetgelegenheid is het prima toeven. Niet alleen is de ambiance ongelooflijk mooi (je kijkt je ogen uit), maar ook het eten is voortreffelijk. Vooraf genoten we van een heerlijk bord Argentijnse tomatensoep, die echt vol van smaak was. Daarna t-bones als 2e voorgerecht. Echt lekker van smaak, een beetje pikant (was onze keuze) en mals. Het hoofdgerecht was voor ons beiden verschillend, t.w. een voortreffelijk entrecote voor mij en een zo mogelijk nog smaakvollere kalscotelet voor mijn vrouw. Ook de bijgeserveerde gepofte aardappel was zeer smaakvol opgediend met een heerlijk kruidig sausje.
Alles bij elkaar geweldig de moeite waard om te herhalen. Dan zal ongetwijfeld ook het bedienend personeel volledig ingewerkt zijn. Een aanbeveling meer dan waard!