Steakhouse ASADO Argentino

Gantelplein 9 2291 Wateringen Nederland Kaart
31-174220610

Over het restaurant Steakhouse ASADO Argentino

Begin jij al te watertanden bij de gedachte aan een echt goede steak? Kan je een lekker Argentijns wijntje niet weerstaan? Dan zit je bij Argentijns Steakhouse Asado aan het juiste adres. Bij Asado doet het vriendelijke personeel er alles aan om hun gasten een geweldige avond te bezorgen die tot in de puntjes klopt. In het prachtige interieur kan je hier genieten van de lekkerste gerechten die Argentinië te bieden heeft. Probeer bijvoorbeeld de lekkere, goed gekruide, malse spareribs. Naast vleesgerechten staan er ook heerlijke visjes en tapas op de kaart. Echt Zuid-Amerikaans genieten!

Meer informatie over restaurant Steakhouse ASADO Argentino

9,1

Jouw recensie over het restaurant Steakhouse ASADO Argentino

Marijke N.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Het was weer een geslaagde avond .Het eten was supper.En de bediening was gezellig.
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Prachtige zaak met zorg ingericht en gezellige en vakkundige bediening , heerlijk gegeten
Anke M.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Heerlijk gegeten, prettige bediening en goede sfeer. Ruime porties, zelfs te veel. Ik vond alleen de huiswijn niet heel bijzonder en we hadden wat meer keus aan biertjes verwacht, bijv een lokaal biertje. Als we nog eens in de buurt zijn komen we zeker terug!
Heiko .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Gezellig restaurant met een uitstekende kwaliteit eten en een verzorging met aandacht voor jou als gewaardeerde bezoeker!
Hen D.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Duurde lang voor het eten kwam
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Wij hebben weer heerlijk gegeten. Als voorgerecht met z’n 4en de tapasschotel genomen waar iedereen enthousiast over was. 2 personen hadden de mix grill genomen waar je echt proeft dat de kwaliteit van het vlees goed is. 1 persoon had de ossenhaas en 1 had de Picanha die nieuw is op de kaart werd ons verteld. De conclusie was dat de Ossenhaas toch lekkerder was dan de Picanha, maar smaken verschillen dus dit hoeft niet voor iedereen zo te zijn.
De rode wijn erbij, de Bonarda, smaakte weer voortreffelijk.
We komen zeker nog eens terug.
Valerie L.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Het is niet de eerste keer dat wij naar ASADO gaan maar wel de eerste keer op een zaterdag avond. Ontdanks het feit dat het heel druk was, wij hebben de zelfde vriendelijk bediening gehad en het super lekker eten als altijd!!!
Addy V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Zoals altijd is het bij asado zeer goed. Complimenten ook voor de koks.
S.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
daar kan je gewoon lekker Argentijns eten
niet te duur en gezellig, fijne bediening
ik ga er vast terug komen
leuk restaurant
Frans R.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
We hebben hier smakelijk gegeten. DE kaart biedt een redelijk ruime keus. De prijs van de rode huiswijn is veel te hoog: meer dan 5 euro per glas!
R.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Wederom weer heerlijk gegeten!Zoals altijd was het vlees van sublieme kwaliteit en de service prima.Gezellige sfeer en prima bediening,ga zo door,kwaliteit wint het altijd!
Sofia G.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
We hebben mijn moeders 90e verjaardag gevierd. Het was erg gezellig. Ze hebben voor haar een speciaal dessert gemaakt en kwamen met een aantal medewerkers voor haar zingen.
V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
was zeker een aanrader.
Leuke vriendelijke bediening en het eten, de T-bone en de zalm waren perfect.
Gaan zeker nog een keer.
Ga zo door.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Steakhouse ASADO is altijd goed ,Lekker eten en een zeer goede gastheer hulpzaam netjes en goede adviezen Dank je wel Steakhouse ASADO met in he bijzonder Toni je was subliem
Shirley G.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Sfeervol het beste vlees van Nederland eten dat is de beste omschrijving. Daarnaast de zeer vriendelijke en gastvrije bediening die je een heerlijke avond bezorgen.
Een aanrader!!
Jantine W.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Heerlijk gegeten en de inrichting is Top!
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Had per abuis voor twee in plaats van voor vier personen gereserveerd. Dat werd vlot opgelost. De veel te lange wachttijd werd enigszins vergoed door een gratis bijgeschonken glas wijn.
Martin B.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Ik woon hier al jarenlang "om de hoek" en er (tot jongstleden) nooit gegeten en dat is dus een groot gemis geweest (blijkt)
Een zeer goed steak restaurant met een super keuken, vriendelijke bediening en mooie wijnen (Argentijns uiteraard!)
Anne-Marie A.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Afgelopen zaterdag weer heerlijk gegeten. Met alle aandacht voor het eten, in alle rust kunnen genieten. Het was weer top
J. H.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Heerlijk, gezellig en prima stoelen!