Steakhouse ASADO Argentino

Gantelplein 9 2291 Wateringen Nederland Kaart
31-174220610

Over het restaurant Steakhouse ASADO Argentino

Begin jij al te watertanden bij de gedachte aan een echt goede steak? Kan je een lekker Argentijns wijntje niet weerstaan? Dan zit je bij Argentijns Steakhouse Asado aan het juiste adres. Bij Asado doet het vriendelijke personeel er alles aan om hun gasten een geweldige avond te bezorgen die tot in de puntjes klopt. In het prachtige interieur kan je hier genieten van de lekkerste gerechten die Argentinië te bieden heeft. Probeer bijvoorbeeld de lekkere, goed gekruide, malse spareribs. Naast vleesgerechten staan er ook heerlijke visjes en tapas op de kaart. Echt Zuid-Amerikaans genieten!

Meer informatie over restaurant Steakhouse ASADO Argentino

Steakhouse Asado is goed te bereiken via het openbaar vervoer. Om de hoek stopt bus 30, en op een kleine afstand rijden er verschillende trams.
  • Kom je met de auto?
    Steakhouse Asado is gevestigd aan het Gantelplein 9 te Wateringen, boven het Italiaanse restaurant genaamd Verona. Bij de ingang van Verona kunt u de trap of lift omhoog nemen waar het team van Asado u zal ontvangen.
  • : Een grote parkeerplaats aanwezig. Gratis parkeren!

Onze keuken is van dinsdag tot zondag van 17:00 tot 22:00 geopend!
Op maandag is Steakhouse Asado gesloten.

• Af te huren , Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Gratis parkeren , Lift aanwezig , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi
Uitmuntend
9,3

Jouw recensie over het restaurant Steakhouse ASADO Argentino

Corry K.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Vanavond heerlijk gegeten bij Osado,de ossenhaas was grandioos gegrild en op aanraden van de bediening een heerlijk Argentijns dessert genomen.
Een zeer geslaagde avond met familie en komen zeker nog een keer.
Jan Willem W.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
We hadden er meer van verwacht. Prijs / kwaliteit verhouding klopt zeker niet. Geen waar voor je geld.
D L.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Heerlijke spareribs gegeten.
Leuke inrichting maar de bediening is zo dramatisch dat ik hier liever niet meer kom.
Bediening loopt met lege handen op en neer terwijl tafel onze vol staat met lege borden en lege glazen.
Tussen de gangen door erg lang wachten op de volgende gang.
Als je genoeg wijn en fris drinkt vind ik het nogal kinderachtig om geen (gratis) karaf kraanwater te willen geven.
Jp W.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
duur
André T.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Eigenlijk wilde ik al lang hier uiteten, omdat er heel goede recensies waren. Ja hoor, de Ossenhaas was heel mals, maar ook de nagerecht Dulce de Lache met verassing me gezongen geleverd. Bedankt hiervoor. Top restaurant.
Merian M.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Heerlijk eten en van kwaliteit! Hele vriendelijke en snelle bediening. Fijn knus en gezellig restaurant. Echt een aanrader!
Léanne M.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Gisteravond gegeten, we hebben beide een vleesje genomen. Allebei heerlijk gegaard, perfect. Vriendelijke bediening. Hier kom ik zeker terug!
Harjit S.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
Heerlijk eten, goede service van het personeel en een heel mooi ingericht restaurant.

Tot de volgende keer!!

H. Singh
Remco V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Mooie zaak, heerlijk gegeten, en vriendelijke mensen. Top zaak
Rene U.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Fantastische avond, heerlijk gegeten, super bediening, voor herhaling vatbaar! Een echte aanrader! Tip: je moet wel even reserveren want het kan druk zijn.
Janny F.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Onwijs heerlijk eten goede services
Eten allemaal zelf vers klaar gemaakt. De kok is ongelofelijk goed !! Azym is een super leuke aardige gezellige gastheer
Zeker gaan we hier terug keren. Betaalbaar en Heeeeeerlijk.
Super lief vrolijk personeel Top een Tien met griffel
Restaurant straalt kwaliteit uit en warmte
Echt gaan eten het is u geld waard

Liefs Cock en Janny
Annelies D.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Prima uitstraling. Bediening is erg vriendelijk en staat voor je klaar. Eten was erg lekker. Een aanrader voor iedereen.
Annelies D.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Super leuk personeel die zorgen dat alles naar wens is. Eten was erg smakelijk en zeker voor herhaling vatbaar. Dit gaan we vaker doen.
Vince V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Met 16 man hier heerlijk wezen eten. Goede service, fijne sfeer en kwalitatief goed eten. Zeker een aanrader. Wij komen weer!
Koos V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
goed gegeten fijne bediening
Robert T.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
prima zaak mooie ambiance eten is perfect en een geweldige Gastheer parkeren geen probleem en gratis.
zeker een aanrader voor zakelijk maar ook prive diner
Marianne S.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
We waren hier voor de 2e keer en hebben weer geweldig genoten. De mixed grill is geweldig. Wat een super kwaliteit en zo lekker! De spare ribs zijn ook een aanrader.
Alles met liefde bereid, dat proef je.
Het bedienend personeel is zeer vriendelijk.
Je voelt je bij Asado echt welkom. Zijn hier zeker niet voor het laatst geweest.
Rinus S.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Als je er nog nooit geweest bent is het toch even zoeken om via de Italiaan er te komen.
Misschien dat daar nog iets aan gedaan kan worden.
Van buiten ziet het er ook niet uitnodigend uit. Maar eenmaal binnen gekomen is het boven verwachting.
En het vlees, tournedos, is om op te zuigen.
Heiko D.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
topkwaliteit
V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Gisteravond hier gegeten met onze kinderen (14 en 12 jaar) Wat een top restaurant!
Leuke bediening, goed advies, heerlijke gerechten, lekkere wijn kortom een échte aanrader.
Wij gaan hier zeker nog een keer eten.