Steakhouse ASADO Argentino

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Af te huren
Marius D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Dit is werkelijk fantastisch. Gisteren was mijn vrouw voor het eerst geweest en vandaag zijn we teruggekomen. We hebben een fantastisch verrassingsmenu gekregen bereid door Henny (Vitorio) en een reuze bediening door de hele gezellige en aardige Antonio. We hebben al gereserveerd voor zaterdag 12 november. Dan is er zelfs een live zangeres die rustige achtergrondmuziek verzorgd. Naast het verrukkelijke eten is de ambiance ook helemaal top. Net een avondje op een vakantie in een geweldig oord. Helemaal goed dus. Een dikke 10.
Marco S.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Werelds gegeten en zeker voor herhaling vatbaar. Echt een topkwaliteit op een mooie manier geserveerd. De sfeer is ook helemaal in stijl van de Argentijnse keuken. Twijfel dus niet en ga er een keer eten dan ervaar je het zelf. Het eigen toetje is ook een aanrader. ;-)
Chrissee .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Vandaag hier voor het eerst gegeten en het was heerlijk! Een echte aanrader zijn de ossenhaas en als toetje de echt Argentijnse traktatie Dulce de Leche. Op de kaart staat hij als zoet maar wees niet bang hij is minder zoet gemaakt voor ons Hollanders. We komen er zeker nog eens terug!
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Gisteravond onverwachts in dit fantastische restaurant gegeten. Wij wonen praktisch om de hoek en rijden er bijna iedere dag langs maar we waren hier nog nooit geweest. Einde van de middag naar binnen gestapt en ik werd gelijk zeer enthousiast door de eigenaar onthaald. Legde me in het kort uit wat ze te bieden hadden en alleen daaruit bleek al dat dit goed zat, de passie spatte ervan af! Gereserveerd voor het begin van de avond. Er was een tafel (#19) voor ons gereserveerd met overzicht op de hele eerste etage. We waren met onze jongste van 8 en werden warm onthaald. Nog voor ook maar één hap te hebben geproefd van wat zou komen zei ik al tegen mijn vrouw dat we hier gegarandeerd vaker zouden gaan komen... Als starter heerlijk vers gebakken mini broodjes met kruidenboter en als vooraf gamba's in piri-pirisaus uit de oven. Hééérlijk!!! Als hoofdgerecht had ik Argentijns gemarineerde lamssteak en mijn vrouw Argentijnse ossenhaas van de houtskoolgrill. Tsja... waar zal ik beginnen en waar zal ik stoppen...? Hierover schieten zelfs superlatieven tekort! FAN TAS TISCH!!! Wij zijn best wel wat kwaliteit gewend en zeer kritisch indien nodig maar dit was werkelijk hemels. Boterzacht is een understatement, de verrukkelijke smaak onbeschrijflijk. Dit is overduidelijk Vers met een grote V! Waarschijnlijk van een koe en een lam die dagelijks zijn vertroeteld en het een eer vonden om opgegeten te worden bij Asado in Wateringen. Na het hoofdgerecht kwam de passievolle eigenaar ons vragen of alles naar wens was geweest en we raakten in een zeer prettig gesprek. We kregen een drankje aangeboden en ik moest en zou "zijn" speciale wijn proeven. Nu ben ik een rode wijn liefhebber dus 'graag'! Heerlijke wijn met een mooi verhaal. Hij nam zelf ook een glaasje en vroeg of hij bij ons aan tafel mocht komen zitten. Uiteraard! Gezellig! Met nog meer mooie verhalen over en weer. Zeer vertrouwd en oprecht. Waarmee ik wil zeggen, niet de gladde praatjes die we allemaal wel kennen van de restauranteigenaar op een vakantieadres rond de Middellandse Zee. Een jonge dame uit het team van de zeer attente bediening kwam ons vragen of we nog een dessert wilden. De eigenaar raadde ons de 'Dulce de leche' aan. ZAALIG! Zelf ben ik niet zo van de zoete gerechten (beter gezegd; helemaal niet) maar zelfs ik vond dit heerlijk en moest me beheersen om niet het wijnglas waarin deze lekkernij werd geserveerd leeg te likken! Dus tot slot wil ik nogmaals zeggen: Azmy en team, hartelijk dank voor deze ervaring! Hier komen wij zeker terug! Gr. Edwin en Susan
Nancy M.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Afgelopen zaterdag er voor de derde keer wezen eten. Dit maal met vrienden uit Brabant die bij ons waren. Was weer helemaal geweldig. We hebben weer heerlijk gegeten. We komen er graag.
Ernst B.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Wie verwacht er nu een goed restaurant achter een parkeerplaats in the middle of nowhere (Wateringen). Ik niet in ieder geval.
Toen ik het voorstel kreeg om daar met z'n zevenen te eten, uiteraard op Iens gekeken. Allemaal goede recensies, op één na. Ook in deze recensie stond echter iets positief, men heeft wel geprobeerd het goed te maken, door niet alles op de rekening te zetten.
Na het eten daar, is mijn conclusie dat de schrijfster van de slechte recensie gewoon pech had. Ik sluit me aan bij de goede recensies. Leuke bediening. Lekker vlees. Ruime plaatsen. Voor herhaling vatbaar.
AWeber .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Voor de eerste keer gegeten bij Asado met vrienden die hier veel vaker komen.
Zij beloofden ons de lekkerste ossenhaas die we ooit geproefd hadden.
Daarin kregen zij helemaal gelijk.
Wat een geweldig mals stukje vlees. Het mes gleed er zo doorheen.
De smaak was voortreffelijk. Alle lof dus voor de koks die dit bereid hadden.
Ook de voorgerechten waren voortreffelijk. De bediening was perfect en de eigenaar kwam regelmatig even een praatje maken en vragen of alles naar wens was.
Voor ons blijft het echt niet bij deze ene keer.
Wij willen ook onze kinderen, familie en andere vrienden laten genieten van dit voortreffelijke restaurant.
Cindyv .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Weer heerlijk gegeten bij het gezelligste en beste restaurant van Wateringen. Heerlijke kippendij gegeten. Met onze zoon van 2 wordt ook rekening gehouden :) (extra bordje, rietje in zijn glas) het zijn maar kleine dingen, maar wel de rede waarom we steeds terugkomen.
Dick K.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Heerlijk gegeten in dit prachtige restaurant. Als voorgerecht een heerlijke tapas schotel, smaakvolle combinatie van diverse voorgerechten. Als hoofdgerecht de geweldige ossenhaas van de grill, perfect bereid vlees van zeer hoge kwaliteit. Uitleg gekregen van de zeer trotse eigenaar (en terecht) over de oorsprong van het vlees e.d. We komen hier zeker weer terug...........
Eters07 .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Vandaag gegeten bij dit restaurant, nooit meer! Ons mixgrill was aangebrand, ik heb aangeven dat ik zwanger ben dus het mag niet rose zijn. Helaas was het echt niet te eten. Vriendelijke jongen (personeel) heeft het doorgegeven aan de chef en die gaf aan dat het zijn fout kan zijn van de Spareribs maar de rest van het vlees was mijn keus omdat ik zwanger ben. Nou sorry maar welke chef serveert voedsel dat taai is?
De jongeman heeft ons niet voor de drankjes en het voorgerecht laten betalen. Maar 55 euro voor niet eten? Best duur!!! Garnalen als voorgerecht ook geen aanrader, dood gekookt! Kruidenboter smaakt vreemd! Brood is niet vers!
Divocodermotion .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Met een groep van in totaal 8 man gegeten. De soep vooraf was uitstekend. Het vlees was uitstekend. De groente garnituur was aan de magere kant en de patat was bovengemiddeld. Dus ipv een 9 een 8. Restaurant is mooi ingericht. met oog voor detail. Het uitzicht is minder: parkeerplaats en achterkant Albert Heijn, daar kan het restaurant natuurlijk helemaal niets aan doen. Maar telt wel voor mijn sfeerbeleving, Dus ipv een 9 een 8. Bediening is heel prettig, maar 1 van de medewerksters (stagiaire) was niet goed ingewerkt. Dus wederom een 8 ipv een 9. Prijzen aan de redelijke hoge kant. Maar je krijgt wel waar voor je geld. Een aanrader dus voor deze meesterproever.
JF H.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Wat een vreemd verschijnsel. Het restaurant staat goed aangeschreven. Maar toch zijn er weinig gasten op vrijdagavond. Wat moet een bedrijf nog meer doen dan goed eten serveren, een prettige zaak bieden en redelijke prijzen hanteren.
Wij hebben in ieder geval fantastisch gegeten. Wat een steak, boterzacht, met lekkere garnituur. Eveneens de huiswijn was perfect. Alom chapeau. Ik hoop dat bij een volgend bezoek de reservering noodzakelijk is.
AntonFerdinand .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
We hadden niet gereserveerd ondanks dat het feit dat we wisten dat dit restaurant heel populair is. Het was heel druk toen we aankwamen maar we konden wachten op een tafeltje. De steak was overheerlijk en leuk geserveerd! Lekkere soepele Malbec gedronken. Aanrader!
Elena A.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
We hebben de heerlijkste ooit gemaakte Ossenhaas gegeten die ingevlogen was vanuit Argentinië de dag zelf. Dus vers uit de pers,vlees van kwaliteit. Je ruikt de grill van buiten al en je krijgt er enorme trek in!
Bediening super hulpvaardig en meedenkers !
Prijzen zijn zeer redelijk voor de kwaliteit die je krijgt. De explosie van smaken op je tong pupillen is onbetaalbaar!
Ambient.. er is heel goed over nagedacht en oogt knus maar tegelijkertijd ruimtelijk door de speelse indeling als ook de licht effecten.
Zeker een aanrader!
Nienke K.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Mooi restaurant. Op ons gemakje. Geen gejaag. Een kleine kaart, maar nog nooit zulk lekker vlees gegeten.
Als dessert is de Dolce een echte aanrader. Een superschone, nette keuken. Een aanrader. Top!
Patrick B.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Beste restaurant van iens en couverts gaan wij zeer vaak eten.
Het vlees smelt hier op je tong zonder enige twijfel een zeer hoge kwaliteit hier.
Service is uitstekend en vriendelijk.
Ik persoonlijk raadt de t bone steak aan.

Wij zullen hier zeker vaste klanten blijven.
Decor is ook nice om te zitten bye the way
Thanks patrick en cindy
Alijd welcome
Sabine B.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Heerlijk Ossenhaas gegeten! Smelt op je tong. Serieus. Fantastische smaak. Goed personeel vriendelijk behulpzaam en een heerlijk wijntje erbij. Mmmmm wij komen nog eens terug.
Luuk J.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
wij zijn super goed ontvangen door de eigenaar en zijn bediening. Het valentijns menu is zeker een aanrader, het was echt heerlijk en voor herhaling vatbaar!
Kristel V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Super goed ontvangen door het personeel. Heerlijk gegeten, en super leuke valentijns tafeltjes! Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Heerlijk gegeten. Supermalse steak, zo zacht als boter!
Goed ontvangen, prettig behandeld en te woord gestaan door zowel personeel als eigenaar.