Steakhouse Andre Dokter

Maandag t/m Zondag vanaf 16:30

• Af te huren , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Anika P.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Hoe uit eten hoort te zijn; verse producten en aandacht voor het eten en de gasten! Tijdig wordt gezien dat je drankje bijna op is.
De carpaccio was heerlijk vers, je krijgt alleen wel heel veel. De gamba's en spareribs waren heerlijk op smaak. Bijgerechten waren te veel, maar wel erg lekker. Toetje tiramisu was geen standaard tiramisu, maar wel de lekkerste die ik heb gegeten. Complimenten voor deze zaak, wij komen terug!
Gerron .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Erg lekker gegeten, mooie voorgerechten. Hoofdgerechten van zowel mijn partner en mijn vrouw goed op smaak. Ook de groenten waren prima op smaak. Alleen zat er teveel zout op sommige frieten (niet goed omgeschud ?)
Enig punt van kritiek € 4.00 voor een glas huiswijn is stevig maar acceptabel als de glazen dan ook maar gevuld worden, volgens ons halen ze ca. 6 tot 8 glazen uit een fles, een beetje "scharrig" dus.
Voor de rest niets dan lof.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Dit restaurant heeft ons echt verrast! De eerste dag werden we verwelkomd door een hele leuke gepasioneerde dame die ons door haar enthousiasme het verrassing menu liet kiezen. Iets wat we eigenlijk nog nooit gedaan hadden. Wat hebben we daar enorm van genoten. Dit menu was echt een verassing vol van bijzondere smaken die perfect bij elkaar pasten.
De tweede keer vroegen we of er nog een ander verrassing menu was. Dat was niet zo maar de serveerster zei spontaan "ik kan aan de kok vragen of hij wat kan freestylen". Even later kwam ze terug en vertelde dat de kok, ondanks een best volle zaak, bereid was om speciaal voor ons een menu te maken. De kok kwam bij elke gang mee naar de tafel om uit te leggen wat het was en het was echt perfect! Niet alleen het eten maar ook de manier waarop het geserveerd werd en het gevoel dat er speciaal voor ons iets bereid werd door iemand met liefde voor zijn vak heeft dit echt tot een bijzondere ervaring geleid die onze vakantie zeker een extra glans heeft gegeven. We hebben dan ook zeker besloten dat we hier vaker gaan eten. Ondanks de 230 km reisafstand is het zo de moeite waard dat we er wel een overnachting voor over hebben.
Lynn T.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2016
Gezellig gegeten met een oud collega, gekozen voor het 4 gangen verrassings menu met een fles cava erbij. Het eten was ruim voldoende en goed op smaak alleen het nagerecht van kokos, pistache en frambozen munt ijs was iets minder. Portie wat te klein en niet erg speciaal. Prachtige plek om te zitten alleen binnen wat donker en het was wat warm. Verder een prima avond en ik kom zeker nog een keertje terug.
Geert K.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Omdat m'n moeder 80 was geworden met 26 mensen bij Andre Dokter gegeten. Eerder al samen met haar en een medewerker afspraken gemaakt over het menu, omdat het lastig is om voor zo'n grote groep a la carte te koken.
Ze hebben er een echt feestje voor haar van gemaakt. Heerlijke gerechten met naar keuze steak tartare of een charcuterie als voorgerecht, een overheerlijke aardappel truffelsoep als tussengerecht.. Het hoofdgerecht bestond uit kabeljauw of een tournedos van black angus.
Wat bewondering afdwong was de logistieke organisatie. Het restaurant was tot de laatste stoel bezet, maar ze serveerden de gerechten voor onze groep, ogenschijnlijk met hetzelfde gemak als voor een tafel van vier. In een oogwenk had iedereen de gerechten voor zich staan. Heerlijk van smaak, mooi opgemaakte borden en een goed garnituur. Het grand dessert met 7 kleine nagerechtjes en de koffie met friandises maakten het feest compleet. De medewerkers zijn attent, ervaren en gastvrij. Een echte aanrader, ook als je met een grote groep komt.
Otjeh .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Aanrader zijn de Spare ribs tjonge2 nergens anders kun je dit beter eten dan alleen bij Andre Dokter en de gerechten die erbij worden geserveerd? Klasse! Gevarieerd met veel smaak. Bediening erg vriendelijk, decor mooi old classic styling enige minpunt is parkeergelegenheid...
Stayv .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
Gezellig gegeten met vrienden. En dit is toch wel één van de betere restaurants hoor. Het vlees is heerlijk bereid, super mals. De bediening heeft verstand van wijnen en kan daar ook een prima advies in geven. De sfeer is top, wat wil je nog meer. We hebben alle 4 heerlijk rustig kunnen genieten van het eten.

Er was alleen 1 klein voorvalletje, namelijk dat 1 van de dames daar waarschijnlijk een slechte dag had, want die was niet heel vriendelijk. Nadat we dit voorzichtig hadden aangegeven bij haar leidinggevende, mocht ze ons de rest van de avond niet meer bedienen en werd ze vervangen door een enthousiasteling. De klant wordt serieus genomen dus. Niets meer dan lof, een echte aanrader!
Just-serious .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
De spareribs van Andre zijn meer dan perfect, heb ze op veel plaatsen gegeten maar dit zijn voor mij de lekkerste. Ondertussen zeer vaak gegeten en een mooie plek voor het restaurant en zeer goede menu's. Het kan soms wat lang duren in de bediening maar andere keren is het weer prima.
Ook heerlijk mals vlees uit de rijpingskast.
Rudy B.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Mooi restaurant met warme uitstraling. Na hier al een keer eerder met veel plezier te hebben gegeten zijn we weer teruggegaan. Dit maal was het echter een stuk goed ervaren.

Met een groepje aangekomen iets na 7 uur. Uiteindelijk om 23:40 van tafel gegaan waarbij om +/- 23:20 de laatste van de 4 gangen werd geserveerd. Gemiddeld dus een uur en 10 minuten wachten per gang.

Het eten is uitstekend, maar de service en de lange wachttijden moet echt beter. Niet alleen het eten had z'n tijd nodig, maar ook drankbestellingen duurden met regelmaat heel erg lang. We hadden graag nog een aantal drankjes willen bestellen om de tijd te doden, maar omdat het uitserveren van de bestelling zo lang duurt wacht je nog op de vorige bestelling

De irritatie over de traagheid is gemeld, maar is niets mee gedaan. Ook niet op gereageerd in de zin van excuses of compensatie.
Fabian_ .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Voor een groep van negen gereserveerd om 19:00. Voor 19:00 zaten we aan tafel en werden we verwelkomd door een zeer enthousiaste bedrijfslijder. Een groot deel van de tafel heeft gekozen voor het 4 gangen verrassingsmenu waarvan een deel met bijbehorend wijn- of bierarrangement. Het eten heeft prima gesmaakt, maar na de tweede gang was de service ver te zoeken.

De derde en vierde gang hebben erg lang op zich laten wachten. Tijdens het wachten was het moeilijk om contact te zoeken met de bediening om drinken te bestellen. Tevens moest ver na het serveren van de derde en vierde gang gevraagd worden om de bijbehorende wijn of bier die onderdeel waren van het arrangement.

Na het dessert om 23:45 werd wel gevraagd of we nog zin hadden in koffie. Hier hebben we van afgezien omdat de kans te groot was dat we deze pas de volgende dag geserveerd zouden krijgen.

Sabrina P.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Eens per jaar eten mijn man en ik bij dit restaurant. We kregen dit keer een mooi plekje voorin het restaurant. Vlotte bediening en echt erg goed gegeten. De tournedos was zo mals, echt heerlijk. Ik vind het plateau met groenten ook erg leuk gedaan. En dan die heerlijke friet met huisgemaakte mayonaise. Het was weer een groot succes.
Stephanie M.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Gaan vaker met de familie hier eten. Heerlijke kaart. Veel vlees gerechten, allemaal super mals. Verrassingsmenu ook helemaal goedgekeurd. Bediening aardig en zijn goed op de hoogte.
Zeker een aanrader! We zijn benieuwd naar " het zusje van Andre Dokter" .
Jack B.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
2de Kerstdag zijn we voor het kerstbuffet gegaan, overheerlijk weer en teveel om op te noemen, alles was echt heerlijk en uitstekend verzorgd, top!!
Mijn grootste complimenten Andre Dokter en team!
Yteke N.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2015
We hebben echt heerlijk gegeten bij Andre Dokter, serveerster was een beetje onzeker en er was ook een gerecht vergeten maar dit was er binnen 5 minuten en werd ruimschoots gecompenseerd! Onze complimenten daarvoor!
Een gedeelte van onze groep ging voor het 4 gangen verrassingsmenu, echt top! Wat een leuke combinaties! Wij hadden een keuze van de kaart gedaan, was echt heerlijk! Voor het tussengerecht van Peking Eend en paddestoelen vonden wij heerlijk!
Wij komen snel nog eens terug!
Lucienne B.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Vanavond wederom hier heerlijk gegeten. Echter was er één minpuntje, het vlees was niet warm. Bij vermelden van het probleem kregen wij een compleet nieuw diner aangeboden. We hadden de spies en de varkenshaas. Een dikke pluim ???? voor dit restaurant.
Renske E.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Op aanraden van velen hier een keer gegeten.
Volgens velen het beste restaurant van de omgeving.
Het was goed, nette bediening, op zich wel een leuke locatie, alleen niet veel parkeerruimte voor je auto. Redelijk gehorige ruimte. Eten was goed maar absoluut niet het beste wat wij gegeten hebben in de omgeving.
Vleesgroentenvis .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
Wij hebben heerlijk gegeten bij Andre Dokter steakhouse zowel als de voor - hoofd en na waren erg goed! wijnkaart erbij dat is prima! daarnaast vonden we de bediening uitstekend we werden goed geholpen en de decor zag er mooi schoon en netjes uit. zeker een aanrader!
Wouter L.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
wederom heerlijk gegeten bij andre dokter. Begonnen met tapas een heerlijke start van de avond waarin je allerlei lekkere kunstwerkjes krijgt. Daarna vlees van de dag uit de rijpingskast (50 dagen) heerlijke smaak en afgesloten met verassingsdessert met peer en chocolade. Alle gangen begeleid met de bierkaart en voor mijn partner de wijnkaart. Uitstekende bediening die over de verdchillende wijnen en bieren kon vertellen die perfect aansloten bij de gerechten. Wij komen zeker weer terug
Petra M.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Vanavond ons weer laten verrassen door het vier gangen verrassingsmenu. Het was heerlijk. Ondanks dat we tot 19.45 uur een tafel hadden (was erg netjes bij de reservering aangegeven door het restaurant) werd overal rustig en ruim de tijd voor gegeven.
Lilian V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
De naam Steakhouse is een 'understatement' voor de uitstekende restaurant. Twee keer hebben we hier nu gegeten en beide keren positief verrast. De locatie aan het water is prachtig en op het terras, waar bij goed weer gegeten kan worden, is het goed vertoeven. De keuze op wijnkaart is prima, maar ook de huiswijn is goed.
Het voorgerecht van zalm met palingcarpaccio is verrassend en lekker en ook de verschillende tapas laten alvast zien wat de keuken te bieden heeft. De ribeye uit de rijpingskast is perfect gegrild, en de bijgerechten zijn prima. Vooral compliment voor de huisgemaakte mayonaise, heerlijk! Als nagerecht hebben we een creme brulee gedeeld, deze was goed, zoals het hoort te zijn.
De bediening is heel vlot en vriendelijk en een karaf water op tafel geen enkel probleem.
Voor ons ligt dit restaurant niet naast de deur, maar we rijden er heel graag even voor om. Een absolute aanrader!