Steakhouse Amadeus

Maandag t/m Vrijdag 14:00 - 21:30
Zaterdag 14:00 - 22:00

Richard0968 .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
leuk gegeten zeer vriendelijke bedinging, nette toiletten. goede bereikbaar ruime parkeerplaatsen. goede ruime maaltijd met salades de biefstuk is zeer aanbevelen en de friet ook lekker dicht bij de camping zeer een volgende keer
Esther R.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Sorry maar dit restaurant is niet meer wat het is geweest.
Wij hadden allemaal een steak waar we met geen mogelijkheid doorheen kwamen want het zat vol met zenen. We hebben het teruggestuurd, we kregen niet veel later hetzelfde stuk vlees terug!!!!!! Met de mededeling dat de iemand in de keuken het geprobeerd had en er niets op aan te merken was. Nooit meer!!!! Ook de bediening was ronduit slecht en noet georganiseerd terwijl het niet druk was. Wij komen uit de horeca en hebben het nog nooit zo erg mee gemaakt. Met de klachten wordt niets gedaan, een gemiste kans.
Nee, echt nooit meer voor ons!
Zikko .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2016
Zo nu en dan komen we hier een hapje eten. Maar alleen als we alle tijd hebben want het duurt altijd weer erg lang voordat het eten op tafel komt. Deze keer werd het toch wel erg bont gemaakt terwijl het heel erg rustig was. Wij begonnen met een Franse uiensoep die uiteindelijk kwam na 25 minuten wachten. Reden zou zijn dat het brood op was en opnieuw gebakken moest worden. Of dit was een smoes, of de keuken doet erg weinig aan voorbereiding want het kan toch niet zo zijn dat je om half zeven al door al het stokbrood heen bent? De Franse uiensoep is overigens niet echt Frans. Het is een gewone, prima smakende, uiensoep met een klein stukje stokbrood erin waar een beetje kaas op is gesmolten. Daarna duurt het een tijdje voor het hoofdgerecht komt. Dit duurde niet langer dan normaal is bij Amadeus, wat nog altijd wel een stuk langer is dan bij menig ander restaurant. Wij hadden de kipsate en biefstukreepjes. Dit was prima in orde. Medium gebakken biefstukreepjes en een heerlijke malse kipsate. Ook waren er voldoende aardappeltjes en frietjes. Over het eten hebben we hier geen klagen maar zoals gezegd, je moet veel geduld hebben en hier niet gaan eten als je nog andere plannen hebt voor de avond.
MarcDd .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Ik ben samen met mijn partner gaan eten bij Amadeus. Bij binnenkomst werd je vriendelijk ontvangen en kreeg je verschillende opties waar je kon zitten. Ze kwamen al snel de bestelling opnemen en ze kwamen geregeld langs voor het opnemen van drankjes maar niet irritant vaak. Het eten was erg goed, mooie steaks en er is een ruime keuze aan gerechten op een wel hele grote menukaart. Leuke Amerikaans ingerichte entourage en gezellige maar niet overheersende live muziek.
Daniel N.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Gewoon een goed steakhouse. Wij komen hier regelmatig. Het vlees is van goede kwaliteit en wordt altijd netjes naar wens gebakken. De bediening is vriendelijk en alert.
Blackmagic .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Wij kwamen hier zaterdag 5 september 2015 spontaan binnen met 4 personen, waarvan één persoon vanwege ziekte weinig en lastig kan eten, dus wij vroegen of het een probleem was dat er slechts 3 hoofdmenu's besteld zou worden en dit was geen probleem. We kregen zelfs een extra bordje en bestek. Super service!
De t-bone steaks en new yorker waren rood besteld. Helaas was één t-bone steak iets meer richting medium gebakken, maar was nog acceptabel en de kwaliteit van het vlees maakte dat helemaal goed.
Ook de voorgerechten waren super. Carpaccio was van uitstekende kwaliteit en ook de gebakken mosselen waren perfect bereid, geen vettige paneerlaag, maar netjes droog en krokant.
De bijgerechten waren ook prima.
Ondanks dat we niet uit de buurt komen, denk ik dat we zeker nog een keer terug zullen gaan als we in de buurt zullen zijn.
Enige (kleine) minpuntje is dat de menukaarten erg onpraktisch zijn. Het idee is leuk, maar niet echt handig.
BernardW .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Zelf gekozen voor de rumpsteak van 1000 g. Je krijgt dan een schort mee naar huis waarop staat aangegeven dat je een kilo vlees hebt gegeten, mits je hem helemaal op eet. Je moet dan natuurlijk geen voorgerechten of zo nemen. Wel ook genoten van ijs met warme kersen. De rest van ons gezelschap had spareribs, het zomermenu (2x), frikandel met frites en eend. Alles was prima. De bediening was attent en niet opdringerig. We zaten trouwens ook goed in het zicht van de bar en in de loop naar de keuken. Door de regen konden we niet buiten eten. De toiletten waren zeker voor de heren best wel royaal, hele ruime pisbakken.
Serena W.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Wij zijn met twee volwassenen en een kind wezen eten in Amadeus wat een aanfluiting we hadden de Double hamburgers besteld en een portie spare ribs helaas waren de hamburgers niet gaar, en de spare ribs hadden een aparte smaak, vorig jaar zijn we nog eens geweest en toen was het heel goed, we spraken een ober aan die wist ons te vertellen dat het concept gewijzigd was nou dat was duidelijk schijnbaar een andere kok...... wij komen er echt niet meer was voor ons de laatste keer, ook viel ons op dat de vorige keer rond 19.00 uur de zaak nog bomvol zat en nu misschien nog 3 tafels en dat voor een vakantieperiode en op de zondagavond....
Hanny S.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
Als je van grote biefstukken houdt zit je hier goed, dachten we.
Helaas liep door die van mij een zeen, en er was niet doorheen te komen. Op de rekening is dit netjes gecompenseerd en ik snap dat je aan de buitenkant van een grote steak niet kan zien dat er binnen iets doorheen loopt. Kan gebeuren, maar was wel jammer.
Ik kreeg op verzoek voor mijn dochter een scherper mes, want haar steak was prima, maar het mes niet. De salade (coleslaw) was wel erg karig...
De bediening was verder attent, drankjes kwamen vlot en het duo wat live-muziek speelde deed dat niet opdringerig maar prettig (al mocht het van mij ietsje zachter) en nam amper of geen pauze. Netjes!
64maria64 .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2015
Grote kaarten: ziet er grappig uit, maar is helemaal niet praktisch. Zeker niet voor mijn bejaarde vader. Op tafel leggen is geen optie vanwege het drinken dat er al staat. Het was voorkomend geweest als het personeel dit signaleerde en een kleiner formaat zou aanbieden. Nu reageerde het personeel wat lacherig op de opmerking van mijn vader hier over, was niet echt respectvol.
Eten: toebehoren zoals aardappels en frites waren koud. Groente: een soort vingerkommetje met wat rauwkost, dat was alles.
Personeel had meer aandacht voor elkaar (kletsen achter de bar) dan voor ons.
Janthijssen .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2015
Gezellig druk voor de donderdag. Heerlijke duivelse spare ribs gegeten lekker pittig en van de grill met friet en gebakken aardappels. Vooraf lekker warm broodje met kruidenboter. Bediening correct en vriendelijke. Prima prijs kwaliteit, royale porties. Mijn vrouw had de tournedos en vond deze ook erg lekker en mals.
Henkvk1959 .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2015
Jaren geleden regelmatig bij amadeus gegeten. Altijd goed. kleine groep grote groep was altijd top. Nu weer eens geweest en het moet me van het hart, het eten was matig. De salade (klein bakje met 3 blaadjes sla met een lepel natte gesneden groeten) was ronduit vies en niet helemaal goed meer. De uitjes bij het vlees waren compleet rauw. Uiteraard gemeld ,er werden schouders opgehaald en tja gezecht. Toch jammer van de avond. Wij gaan niet meer.
Nathalie W.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Op een zaterdagavond spontaan binnengestapt. Gevraagd werd of wij hadden gereserveerd. Ondanks dat wij dat niet hadden gedaan was er toch nog plek. We waren met zijn 3-en en alledrie namen wij spareribs. Heerlijke ribbetjes met patat en een beetje salade. De salade stelde niets voor. Weinig. De spareribs daarintegen waren erg lekker. Goed van smaak en de hoeveelheid was prima.
Het voorgerecht was brood met boter. Lekker brood!
De bediening was aardig en snel. Leuk was de zeer grote menukaart. Ook trad er een zanger op in de style van Elvis. Helaas was het geen achtergrond muziek maar net even te hard zeg maar. Wij waren blij achterin te zitten. Misschien is dat wel een aandachtspuntje. Niet iedereen houdt ervan om zulke harde muziek te horen onder het eten.
Ramon J.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Heerlijke Amadeus steak gegeten met kruiden en gebakken ui. We waren met een groep van 8 op een drukke avond (Valentijnsdag) en moesten wel lang wachten op ons eten. Wel aardige bediening en live muziek. Top avond gehad, aanrader wat mij betreft.
Marcel0178 .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2015
Afgelopen zondag hier gegeten. Bediening vriendelijk en snel. We hadden tournedos deze was voor mij iets te rauw. Ging snel terug naar de keuken en was binnen enkele minuten terug en was toen heerlijk en mals. Geen plek meer voor een dessert , de koffie was ook prima en een goede sterke espresso
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Gisteravond gegeten bij Amadeus. Ooit een goed restaurant maar het viel ons gisteravond erg tegen. We waren met een grote groep, wellicht kan men dit niet aan. Het eten werd lauw geserveerd, patat was al koud. Ook werd er te weinig aan patat geleverd en bij navraag werd er niet nageleverd. Personeel was niet vriendelijk en vanaf 11 uur werden we het restaurant uitgekeken (en na 20 minuten eruit gezet).
Helaas, wij gaan hier niet meer naar toe. Er zijn voldoende leuke alternatieven in de regio.
Teus M.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2014
Amadeus was ooit een bijzonder leuke plek om te eten. Na de herstart ben ik hier nu twee keer geweest. De eerste keer vrijwillig, maar werd ik teleurgesteld door de kwaliteit. Gisteren op uitnodiging. Helaas weer een zeer matige ervaring.
1: Bij het voorgerecht kreeg ik 5 eenzame Gamba's die veel te lang in de pan gelegen hadden. Resultaat was kauwgum.
2: Mijn dochter (5) kreeg meloen met ham. Alleen door te gaan hakken kon ik stukjes voor haar maken. De meloen was onrijp. Dit moet een chef zelf toch ook merken als hij de stukken snijdt? Nee hoor, gewoon op het bord en gaan. Wie weet merken ze er niks van of durven ze niets te zeggen. Uiteraard teruggegeven en ook de volgende meloen was niet echt lekker rijp.
3: Diverse aardappeltjes waren aangebrand.
4: Verder kreeg ik de keuze uit twee witte wijnen. Ik koos voor Chablis, maar die was na 1 glas helemaal op. Bied het dan niet aan of meld het even.
5: Drankjes werden vrijwel niet proactief bijgevuld.
6: Tot slot het dieptepunt. De reden om echt nooit meer terug te komen. Mijn dochtertje (5) had gebruik gemaakt van de 'gedateerde' en van vieze knuffels voorzien speelkamer. Ze had nog gevraagd of de tv aan kon, maar dat was niet mogelijk. Ze kwam na het diner bij ons aan tafel om hulp vragen. We moesten meehelpen om de speelkamer op te ruimen. Wij trots, dat dat kleine ding dat zo uit zichzelf deed. "Nee hoor dat hoeft niet, maar wel lief van je". Begint ze te huilen. "Ik wil graag een lolly". Wat bleek? Een van de meer ervaren krachten had haar een lolly aanboden, mits mijn dochter eerst even de speelkamer op ging ruimen. Toen we haar om uitleg vroegen haalde ze haar schouders op en zei "Je kunt het toch proberen". Een goed en gastvrij restaurant? Je kunt het toch proberen? Mijn antwoord voor Amadeus is duidelijk een dikke "Nee!".
Geachte heer Meijering,
Dank u voor uw recensie,
Jammer dat u deze ervaring bij ons heeft gehad.
Graag zou ik van u het één en ander toegelicht krijgen,
wilt u daarom een mail sturen met uw contactgegevens naar:
Ede@steakhouseamadeus.com
Cpepplink .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2014
Vandaag heerlijk gegeten, asperges met zalmfilet en spare-ribs met kippenvleugeltjes, herken niet het verhaal van Martin, toen de friet op was kregen we gewoon nog een bakje en we hoefden er niets extra voor te betalen.
Verder leuke live muziek .
Volgende week weer
Eddie H.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2014
Al met al behoorlijk teleurstellende ervaring. Het decor is kitcherig, het eten ronduit teleurstellend, de live-muziek was aardig (leuk ter afwisseling). De service was redelijk tot voldoende.

Een verse salade met tonijn (Niçoise salade) waar geen tonijn in zit; de 'tonijn' was namelijk een dressing met tonijnextract, gaf de bediening aan toen we er naar vroegen. Dat is niet erg, maar wel als je het niet op de kaart vermeld. Het tweede bakje extra patat was helaas niet gaar. Je zou denken dat een Texas steak van een rund is... niets is minder waar, het zijn varkensfiletlapjes van de grill (overigens wel bij het bestellen vermeld). Op zich wel smakelijk, dat wel. Een medium T-bone was op delen rare. De garnering van sla had een oliedressing; het was alleen meer olie dan sla. Ook het veelbelovende toetje (volgens de kaart), vonden we een teleurstelling op het gebied van smaak en combinatie. En... uiteraard ook hier weer een kopje koffie waarvan een stukje van het kopje afgebroken was. Het warme brood vooraf was overigens wel erg lekker.

Het voorgerecht werd behoorlijk snel geserveerd. Het hoofdgerecht duurde gelukkig wat langer. We werden vlot geholpen toen we drankjes en extra patat wilden bestellen. De bediening kwam wel wat gehaast over. Helaas duurde het wat langer voordat we contact konden krijgen om de rekening te vragen. Het was erg jammer dat men vergat aan te geven dat, wanneer je een glas wijn bestelt, je direct een fles op tafel krijgt; later wordt beoordeeld hoeveel je uit de fles gedronken hebt (leuk concept, dat wel). De bediening legde dit concept pas uit toen wij onze verbazing uitten over het feit dat er direct een hele fles op tafel gezet werd.
Vera B.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2014
Eeen zeer klantontvriendelijke ontvangst. De tafel waar we aan gingen zitten met vier personen moesten we verlaten, de tafel daarna ook. De reden was niet te begrijpen.. De ober drukte zich slecht uit. Er stonden 5 stoelen om de tafel en wij waren met zijn vieren begrepen we later.
Toen wij het restaurant verlieten zaten er drie volwassenen en twee kinderen van maximaal vijf jaar aan de tafel.
De sparerribs waren verbrand en de kippekluifjes opgewarmd.
Een klein bakje patat en sla voor 4 personen.
Maar het ergste vonden we het onthaal. Dat was echt beneden welk niveau dan ook.