Steakhouse Amadeus

7,1
Voordelig
Yourstruly .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Weer eens bij Amadeus gegeten en wederom een prima ervaring.
Prijs/kwaliteit is uitstekend, je krijgt zelfs nog warme groente bij de gerechten, dat zie je steeds minder.
Tevens zowel patat als gebakken aardappelen, en het vlees was goed op smaak en voldoende qua portie.
Rinus100 .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2015
Tijdens ons verblijf in de Achterhoek hier twee maal geweest voor een heerlijk diner! De ene keer alleen een hoofdgerecht, de tweede keer met nog een ander stel zijn we voor het zomermenu gegaan! Beide keren heerlijk gegeten en gedronken! Lekkere huiswijn! Vriendelijke en gastvrije bediening. En zowel binnen als buiten op het grote terras is het heerlijk vertoeven. Als wij de volgende keer weer in de buurt zijn komen wij zeker weer genieten!
Foodkenner80 .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
Gemiddeld steakhouse met weinig gevoel voor klantvriendelijkheid, kwaliteit en kookkunsten. Gerechten worden niet naar wens geserveerd en bij opmerkingen over het eten en bedieningen volgen er verontwaardigde reacties. Gemiste kans want de ambiance en locatie zijn prima.
EJansen .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2014
Ik eet hier bijna elke maand wel eens met mijn oma. Heerlijk eten, ik heb altijd een steak, goed bereid en prima portie. Lekkere wijntjes en heel erg vriendelijk personeel. Er hangt hier een goede gemoedelijke sfeer en zou het iedereen aanraden er eens te eten.
Loesinda D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2013
al heel vaak geweest. en het blijft lekker. vooraf lekkere oerbrood met knoflook/kruidenboter/tappenade. ik neem meestal varkenshaas en pepersaus. is altijd goed gereid en mooi rose. en als toetje profitte rollers oooh zoooo lekker soes met ijsvulling toet slagroom met chocola ooh eet je je handen bij op!! ik kom hier zeker nog vaker. de bediening is ook altijd vriendelijk
Robbert H.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2012
Op reservering hier gegeten, samen met drie anderen. Bij binnenkomst kregen wij een mooie tafel voor vier personen. De aankleding binnen viel meteen op, het zag er leuk uit! Ondanks dat het restaurant vol zat, voelde alles toch ontspannen. Vaak zie je dat de bediening dan wat gehaaster wordt, maar hier laten ze zich niet gek maken. Het was wel even wachten op de amuse. Wij hadden die besteld, maar deze werd niet op tafel gezet. Na nogmaals vragen bleek dat ze ons vergeten waren.

Het eten was verder goed. De biefstuk die ik had besteld was goed van smaak, maar helaas op sommige plekken wel verbrand, wat de smaak niet ten goede kwam. De kwaliteit van het vlees was echter wel erg goed! De rest van het eten was goed op smaak. Het voorgerecht was lekker en het nagerecht (warme kersen met ijs) was zelfs heel erg lekker te noemen. De prijs van het eten lag laag, waardoor de prijs-kwaliteit verhouding prima te noemen is.

Met vier personen waren wij gemiddeld per persoon 31,50 euro kwijt. Niks mis mee en zeker het geld waard.
Bos-100 .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2012
Net heerlijk gegeten bij Amadeus. Super gezellig restaurant en broodje voor aanvang van het diner is al een feest. Heerlijke kruidenboter. Vlees echt goed bereid. Ik kom zelden in een restaurant waar alles zo goed klopt en zeker ook de prijs. Aanrader.

Yourstruly .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2012
Wie ongecompliceerd, gezellig, goedkoop en lekker wil eten kan hier uitstekend terecht. Amadeus staat bij ons gezin al jaren op 1 als we mekaar aankijken op een zonnige zaterdag van: waar zullen we eens gaan eten? OK, het terras ligt aan een redelijk drukke weg, maar binnen is het prima toeven en het belangrijkst: constante hoge kwaliteit voor een zeer redelijke prijs. Alleen als het heel druk is heeft de keuken soms moeite om de kwaliteit vast te houden, maar dat is echt een uitzondering en ik geef iedereen, ook een restaurant, altijd een tweede kans en tot nu toe is het slechts 1 maal wat minder geweest en toen zat het ook nokkie vol.
Ik ga niet in op menu en kaart want dit is zo'n rechtdoorzee steakhouse onder het motto: what you see is what you get en ook nog top.