Steakhous Grand-Café 't Genot

Maandag t/m Zondag

Voordelig
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Op een zondag hier eens binnen gestapt, het was niet druk (18.00 uur). We konden zelf een tafel kiezen, we kozen dicht bij de semi-open keuken. De bediening was vlot en attent. We kozen voor een entrecote (prima) en de pittige spareribs, de pittigheid viel erg mee. De porties waren prima. De bijgerechten (frites, sla en warme groenten) voldoende. Goede prijs /kwaliteit verhouding.
Brigitte O.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Op een niet zo zonnige zondag toch op het beschutte, gezellig aandoende terras neergestreken. Jammer dat in dit straatje niet zoveel doorloop is, waardoor het erg rustig aan deed. Aan de bediening zal het niet liggen, die is vlot en vriendelijk en goedlachs. We bestelden een spumante als aperitief voor we ergens anders (sorry) gingen eten. Die was prima, redelijk geprijsd en goed gekoeld. We zouden hier zeker terugkomen voor een maaltijd. Binnen zag het er gezellig uit!
Syllibilli .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Op een prachtige dag hier neergestreken.
Vriend had een prima bereidde roast steak, lekkere warme groente en een nette salade. Onze dochter had een kindermenu met heerlijke spareribs en ik had gekozen voor een mix-grill. Het varkenslapje was aan de droge kant maar de andere vleessoorten waren heerlijk. Wat ik erg jammer vond is dat de champignonsaus uit een pakje kwam. Inrichting is eetcafé /huiselijk, mooie chesterfieldbank en een wildzwijn aan de muur. Ondanks de 2 minpuntjes komen wij hier wel terug!!
Leen S.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Vandaag 9 april wezen eten in 't Genot, we werden prettig ontvangen door de gastheer. Er heerst een gezellige sfeer en de bediening was super. Ik had de Gamba's in knoflook saus vooraf en mijn partner de carpaccio. Beide waren erg lekker. Daarna de Argentijnse rumpsteak medium gebakken met gegrilde groenten, salade,frites en gebakken aardappelen. Ook erg lekker de verassing vonden wij de gegrilde appel bij de rumpsteak. Weer eens wat anders dan compote. Al met al een geslaagd diner.
ElenAa .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Wij zijn er 26-09-2015 wezen eten en we hadden allebei een voorgerecht, hoofdgerecht en allebei 2 drankjes voor 70 euro. Met 5 euro fooi beloond. Als voorgerecht had mijn vriend garnalen in de knoflookroomsaus om je vingers bij af te likken. Ik had een runder carpaccio ook heerlijk. Als hoofdgerecht had mijn vriend een varkenshaasje en ik de rib - eye. Super mals vlees een echte topper. En dan vergeet ik de gebakken aardappeltjes, de frietjes, de salade, de groente uit de oven en het brood. Ik las trouwens iets over de hoge prijzen op Google maar 70 euro voor 2 ppersonen vind ik niet veel, want wij wonen in Zeeuws - Vlaanderen in het mosseldorp Philippine en daar betaal je het dubbele voor hetgeen wij hebben gegeten. Alleen maar lof voor het restaurant. Wij willen zeker nog eens terug. Het uitje naar Zierikzee was bedoeld om kennis te maken met de schoonouders van mijn dochter en het was echt een leuk weekend want goed eten is toch wel prioriteit bij ons. TOP! Mensen enorm bedankt voor het lekkere eten.
Eduard P.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2015
Vanmiddag hier gebakken mosselen gegeten- heerlijk- prijs/kwaliteit goed- bediening erg vriendelijk- jammer genoeg waren we de enige klanten en dat is sneu voor de kok en de juffrouw van de bediening, want ze verdienen meer klandizie. Meestal worden de gebakken mosselen verpieterd door de vele kerriepoeder waarmee ze gebakken worden, maar hier waren ze puur natuur en géén korreltje zout bovendien. Lekkere groeten(warm en koud)erbij geserveerd- Vlaamse frieten en rijst. Ga vooral zo door met jullie manier van werken. Toppertje
Jeroen O.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
Super gezellig eetcafe in het centrum van Zierikzee. We waren er op zaterdag en de zaak zat stampvol. Dat was niet voor niks. De gerechten zijn goed op smaak en ruim, bediening is attent en vriendelijk. Kortom een aanrader!
Theo S.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2014
Op kerstavond heerlijk gegeten bij 't Genot. Vriendelijk, attente bediening en smakelijke gerechten. Vooral de spare ribs waren verrukkelijk@!
Claropet .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2014
Een heerlijke verse schol gegeten zonder paneermeel! Het eten was perfect en ook de bediening. Een van de weinige restaurants in Nederland, waar de bediening precies op het juiste moment langs komt zonder dat je hoeft te wenken. Snel en heel vriendelijk.
Michelle B.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2014
Een echte aanrader. Wij zijn hier al vaak gewest en het is er altijd erg gezellig. De inrichting is sfeervol en de bediening is erg behulpzaam en gastvrij. Het eten is bourgondisch, met zowel lekkere vlees als vis gerechten en verse friet. Er zijn ook vegetarische opties, maar deze heb ik zelf nog niet op.
Wij komen zeker nog een keer terug!
Lollipop .
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2014
Hier al vaker wezen eten, de bediening is altijd erg vriendelijk en behulpzaam. De sfeer was gezellig en warm. De spareribs waren erg lekker en de overige vlees- en vis gerechten zijn ook van kwaliteit! Kom hier zeker terug! :)
Rebekka V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2014
Wij hebben hier op een vrijdagavond lekker gegeten en heerlijk gezeten. Fijne ambiance, rustig achtergrond muziekje met een rustig geroezemoes. Soepjes voor waren niet bijzonder, er werd ruim en lekker brood bij geserveerd. Vlees gerechten waren goed: heerlijk mals en smaakvol. Lekkere friet erbij. Fijn dat er warme groente en salade bij geserveerd werd, maar die waren qua smaak niet optimaal. Verder werd er goed rekening gehouden met dieetwensen. Al met al een fijne avond; hier komen we nog wel een keer terug.
Elisabeth397 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2013
na het overleven op onze boot van de ergste storm in 20 jaar (in de haven windkracht 9) zijn we heerlijk uit eten gegaan in dit voor ons onbekende restaurant. De bediening was uitmuntend, vriendelijk en flexibel. Het eten voortreffelijk. Jammer van de papieren servetjes en de iets beperkte wijnkaart. Maybe next year better...
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2013
Ik ben hier voor de eerste maal geweest met vrouw en getrouwde kinderen. Als je voor de zaak staat en binnen gaat hreb je een bepaalde indruk van wat het voor zaak is.
Maar uiteindelijk waren mijn verwachtingen zwaar overtroffen. Dit is een bistro die er mag zijn. Serieuze bediening met kennis van zaken, Bereist naar de afzonderlijke wensen van de klanten. Kortom: een aanrader. De prijs is niet laag maar kwliteit mag betaald worden.
Marina W.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2013
Heerlijk mosselmenu genoten! Wat een voortreffelijke mosselen aangevuld met een heerlijke salade, sausjes en dikke friet. Ook het glaasje Sauvignon Blanc was uitstekend. complimenten!
Echtgenoot had een kleine schnitzel, ook deze was uitstekend met gebakken aardappeltjes en een schaaltje verse groenten.
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2013
ik kan me helemaal aansluiten bij andere recensies hier gegeten met twee man en het was echt top het vlees zeer goed bereid de groente's de gepofte aardappel de sausjes de bediening alles dik in orde zelfs de toiletten dik in orde ga zo door kom hier zeker terug
Ad H.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2013
Heerlijk gegeten,grote portie's in een heel gezellige omgeving.Vriendelijke bediening.Wij hadden de gebakken mosselen en je kon kiezen uit patat en gebakken aardappelen of chips.Zeker de moiete waard.
Yasmin M.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2012
Heerlijk eten, goede sfeer en vriendelijke bediening. En niet te vergeten een keurmerk van de smaakpolitie! :-) Dit is mijn favoriete grand café!
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2012
Op een doordeweekse avond langs gegaan.
Was zeer rustig, eigenlijk geen andere klanten dus de bediening kon ons de volledige aandacht geven. De kaart blijft hier toch veel het zelfde. Voorgerecht de geitenkaas genomen, een machtig gerecht voor vooraf maar wel goed van smaak. De ribben waren gewoon goed, niet veel mis mee. Interieur is donker, vind het persoonlijk niet echt een gezellige locatie om te zitten. Over het algemeen genomen, je kan hier goed eten, verwacht geen bijzondere of afwisselende gerechten.
Arnoud R.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2012
Vanavond met z'n vieren genoten van een avond op het terras bij 't Genot. De bediening was vriendelijk, correct en oprecht; iets wat je in de Randstad niet meer vind! Het eten was goed evenals de wijn. Deze gelegenheid is een aanrader mocht je ooit in de buurt van Zierikzee zijn!