Steakcafe J.Y.

Beekstraat 39 8081 EB Elburg Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Steakcafe J.Y.

In Elburg geniet je ongedwongen van een stevige steak of een getapt biertje bij Steak Café J.Y. Op de kaart vind je nog meer heerlijkheden. Wat dacht je van huisgemaakte soep, saté van kippendijen of Gumbo, een visstoofpot uit Zuid-Amerika? Ook de drankenkaart is heel gevarieerd met vele soorten bier, whiskey, wodka en natuurlijk wijn. En dat alles geserveerd in een sfeervolle, gezellige omgeving met vriendelijke, persoonlijke bediening.

Meer informatie over restaurant Steakcafe J.Y.

Maandag 16:00 - 0:00
Dinsdag gesloten
Woensdag en donderdag 16:00 - 0:00
Vrijdag tot en met zondag 14:00 - 0:00

6,8

Jouw recensie over het restaurant Steakcafe J.Y.

H. G.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
We hadden een lunch gereserveerd, denkende dat we ook dan een 3 gangen menu konden bestellen, dat bleek onmogelijk. We kwamen net toen een groot gezelschap daar ook had geluncht dus dat was wellicht van invloed op het volgende. De ober deed erg zijn best, maar er was geen enkele keuze in een menu, een omelet met vele eieren met wat plakjes rosbief, wel een prima soepje vooraf. We hadden keuzemogelijkheden verwacht....
A E.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten bij deze startende ondernemer. Wij hopen oprecht dat het gaat lukken. Zeer gepassioneerd. Leuke inrichting.
rietjewaaijer .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
We hadden er echt zin in een lekkere steak, heerlijk weer, gezellig plaatsje ELBURG. Maar....... we mochten kiezen uit een zalmmoot en varkenshaasje met champignon saus. Was allemaal heel droog. de gebakken aardappeltje waren taai. Saus uit een pakje met 2 champignons. was nog koud ook. Toen gevraagd werd wat wij er van vonden heb ik mijn verbazing uitgesproken over de keuze. We zijn toch in een GRILL EETCAFE. Ja maar u bent van Albert Heijn. Hoezo ?? Naast ons zaten 4 mensen met verbrandde spearibs en wat droge stukken vlees. Zag er niet aantrekkelijk uit. Werd aanvankelijk ook als GOED door de chef beoordeeld. Is geloof ik goed geregeld maar toch... Na alle leuke ervaringen met de AH boekjes was dit echt een afgang. Jammer.
Pim M.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
AH-restaurantactie = tweede 3-gangen menu gratis. Dus niet 3 losse (stevig geprijsde!) gerechten 'van het huis'! Informatie vooraf over prijzen zou voor de hand liggen; er was nu geen menu- en wijnkaart te bekennen.
marion V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
het eten was erg lekker
had een mix grill en voor het eerst de spareribs helemaal opgegeten super mals vlees en lekkere patat en salade bediening vriendelijk
Katrien P.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Lekker gegeten en niet te duur
Joyce V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Het eten was erg slecht. De 'kok' kreeg ter plaatse te horen hoe zij garnalen moest bakken. De brownie was zo droog, dat het nu nog in mijn keel zit. Vlees leek wel opgepiept ipv gebakken. Het rook er naar oude kroeg.
Noreen S.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Lekker en goed eten/drinken, ook geschikt voor een drankje op het terras of aan de bar.
Vriendelijke mensen, dus we komen terug.
wildavandenbos .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
We hebben hier gegeten met de bonnenactie van A.H. Konden kiezen van de kaart , was een heerlijk 3 gangen menu, met vriendelijk personeel en een gezellig sfeer in het steakcafe.