Over het restaurant Steak van de Keizer

Een keizerlijk onthaal

Bij Steak van de Keizer Restaurant in Lelystad kun je terecht voor betaalbare vlees-, vis-, pasta- en groentegerechten. De inrichting is scharlakenrood met houten accenten en de bediening behandelt je als een koninklijke gast. Het is moeilijk kiezen als je alles lust, maar voor de kieskeurige smaakpapillen is de ruime keus een uitkomst. De wijnkaart is een met zorg gemaakte selectie, die perfect matchen met de gerechten.

Meer informatie over restaurant Steak van de Keizer

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Rustig, gedreven sfeer en goede kwaliteit, zeker een aanrader!
Remi V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Helaas, weinig sfeer, geen team work en zelfs ruzie achter de balie. Eten was ok, maar prijs-kwaliteit verhouding ver te zoeken. Enige pluspunt was de goede wijn.
Mark B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Goed eten en een prettige bediening. Steaks goed op smaak en precies gekregen zoals we ze wilden. Gegrilde groenten erg lekker, borden mooi opgemaakt. Intieme warme sfeer met voldoende afstand tussen de tafels. Bediening heel attent en zodra de dame iets niet wist, ging ze het navragen in plaats van zomaar wat te antwoorden. Voelden ons welkom. Voor herhaling vatbaar
Carla T.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Met twee personen hier op een zaterdagavond gegeten. Gezellige avond gehad, de inrichting is warm en gezellig en tenminste niet van die trendy langwerpige banken naast de muur waar je veel te dicht op elkaar zit.
Ik had de tonijnsteak met wasabi-mayonaise. Er werd vooraf gevraagd hoe ik hem wilde hebben waarop ik aangaf dat ik hem medium-rare wilde. De steak die ik kreeg was verre van medium-rare, hij was bijna gaar, wat de steak nogal droog maakte. De beloofde wasabi-mayonaise was wel erg karig, het bestond uit een dun sliertje over het bord gespoten saus, dus dat kon de droge steak ook al niet goedmaken. Op zich wel prima op smaak, dat wel.
De mixed grill van mijn partner was prima, de garnering mag iets meer aandacht aan besteed worden.
Caja V.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2016
Vorige week zaterdag bij de steak van de keizer gegeten. Het restaurant is erg smaakvol ingericht mn complimenten daarvoor. Na wat drinken te hebben besteld kregen we een lekker broodje met overheerlijke kruidenboter. Ik heb gekozen voor de uiensoep die van mij iets steviger had mogen zijn maar verder goed op smaak was. Als hoofdgerecht had ik de pepersteak die werd geserveerd met pepersaus en stoofperen. Erg lekker. We hebben een gezellige avond gehad en komen zeker nog eens terug
ndroog .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Gister avond een top avondje uit eten gehad! We hadden niet gereserveerd en moesten dus eventjes aan de bar wachten, we werden meteen van een drankje voorzien. Het restaurant zat bom vol, toch werd er heel creatief een tafeltje voor ons geregeld. We hadden mega veel zin in spare ribs, en wat zijn deze top! Alles bij elkaar heerlijk gegeten en goeie service!
Bert M.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Vanmiddag geprobeerd een tafel in een restaurant voor vanavond te reserveren. Alles vol. Behalve Steak van de keizer.

Jammer, het eten was wel lekker. Alleen de garnituur was wel zuinig. Apart een gemengde salade bij het hoofdgerecht besteld. Die werd vergeten. Overigens voelde ik ons (gezelschap van 4) toch al een beetje in de vergeethoek zitten. Niet gevraagd of het smaakte. Zelf moeten vragen om een drankjeso.
We hadden nog best wel een drankje, toetje willen bestellen en een kopje willen drinken. De tafel was nadat we klaar waren na een kwartier nog niet afgeruimd.
De bediening besteedde onvoldoende aandacht aan ons. En dat alles voor € 195,25. Geen fooi dus.
We besloten maar elders koffie te gaan drinken.
Vincent S.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Een tijdje geleden hier gegeten met een groep. Vooraf garnalen en als hoofdgerecht, de sukade. Beiden waren van zeer goede kwaliteit.
Erg storend vonden wij de eigenaar/bedrijfsleider die het (jonge) personeel de hele avond liep te commanderen en af te blaffen.
r.gessel9 .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Hoewel er geen garnalen op het menu als voorgerecht stond begreep de waard zijn gasten maar al te goed. Hij zei ik heb de ingrediënten in huis dus werden er 2 garnalencoctails gereserveerd!
Fantastisch gegeten met z n zessen!Toppie!

Jaap M.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Was een zeer geslaagde avond de bediening was top mede dankzij Patrick en Nina. De menukaart ziet er leuk uit wil je wat anders het wordt voor je geregeld!
Andrea L.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2015
Alle gerechten die we hebben besteld waren prima. De spareribs waren erg goed. Alleen vond ik de prijs-kwaliteit verhouding niet helemaal in balans. De prijzen zijn niet veel hoger dan bij vergelijkbare restaurants, maar het had ook weer geen wow-factor. Bij de schotels werd wel een goede schaal frietjes met mayo geserveerd, maar nauwelijks garnituur of salade. Het standaard (gratis) stokbrookje bestaat uit 4 sneetjes op een bordje met wat knoflook saus erbij.
Misschien is men bang dat er alleen maar van het vlees wordt gegeten?
Als laatste de bediening. Aardige jongemannen, maar wel een beetje houterig. Een ietwat formele manier van opdienen, terwijl het restaurant vrij casual oogt.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2015
Al een paar keer gegeten bij Steak van de Keizer en ook telkens al zeer goed bevallen !

De biefstuk is echt heerlijk mals en goed van smaak en ook de bijgerechtjes waren heerlijk.
Slechts 1x is een gerecht me wat tegengevallen en dat was een Zeetong. Deze heb ik wel eens beter gehad, deze was zo het leek niet 100% gaar en ging lastig los van de graat.

Maar als je van steak houd is dit zeker een restaurant om eens te bezoeken !
Ebrink .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Gezellige sfeer met leuk personeel, in voor humor en goede bediening.
Vlees van goede kwaliteit, niks op aan te merken..
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Top.waren er al eens geweest.leuke bediening.goed eten.goed parkeren.en ga zo maar door.........................................................................................................................................................
Frank R.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2015
Ik had 3 gasten bij me op vrijdag avond. Omdat ik goede ervaringen heb met het eten bij "de Steak" en mijn gasten een goede avond wilde bezorgen heb ik me aangemeld voor een diner.

Het eten was weer zoals gehoopt, de 220gr. peppersteak was heerlijk en keurig gebakken zoals ik wenste (medium rare).
Mijn gasten aten Vis en ook die gerechten waren zeer lekker bereid.
Dana-lee K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Heel gezellig lekker restaurant.
Goed eten. Niet alleen vlees maar ook vis en voor kinderen ook lekkere dingen.
Dessert was top ik had de chocolade soufflé en die was heerlijk!!
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2015
Wederom heerlijk gegeten! Aanrader voor iedereen, zéker als je van vlees houdt! Als voorgerecht had ik de champignons, gevolgd door de Ribeye! Voortreffelijk! Mijn man had de carpaccio en peppersteak, ook aan te raden! Wij komen zeker terug!
nwharlaar .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2015
Het eten was gewoon erg goed, de bediening liet wel het een en ander te wensen over, het duurde erg lang voordat er gereageerd werd en het duurde allemaal wel erg lang voordat het eten geserveerd werd.
De sfeer was goed, alleen als het de bedoeling was om een intieme sfeer te creëren door het licht te dimmen, dan is dit mislukt. De kaart was bij dit licht niet te lezen. Dus werd de mobiele telefoon erbij gepakt om toch de kaart te ontcijferen.
Kim G.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Het eten was heerlijk..
Bediening vriendelijk en behulpzaam
Leuke sfeer!
Zeker voor herhaling vatbaar! Bedankt voor een gezellige avond
Theo S.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2015
We hadden een mixed grill en wilden daar de spareribs niet bij. Dat was geen probleem; we kregen een stukje kip extra.
Het eten was prima van kwaliteit, maar de bediening was wat ons betreft iets té vaak aan onze tafel om te vragen of alles in orde was. Het was niet helemaal duidelijk of dit uit gastvrijheid was of om ons weg te krijgen (we waren rond 20.30 uur de laatste gasten).
De rekening was te hoog voor de geboden kwaliteit.
Wat mij betreft niet voor herhaling vatbaar.....