Steak@theLake

Sluiskade 1357 NN Almere Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Steak@theLake

Ontspannen eten in Almere-Haven lijkt hier de gewoonste zaak van de wereld. En dat je dan de malste steak geserveerd krijgt die je je maar kunt voorstellen lijkt dat ook al zo normaal! Blijkbaar heeft water die invloed op de sfeer: ontspanning, gemoedelijkheid en ongedwongenheid. Het keukenpersoneel doet er dan ook alles aan om het je naar de zin te maken. Ze serveren je smaakvolle gerechten waar de inwendige mens aardig mee verwend wordt!

Meer informatie over restaurant Steak@theLake

• Diners Club , Mastercard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Wi-Fi
Uitmuntend
9,1

Jouw recensie over het restaurant Steak@theLake

Vincent S.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Bart O.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Echt goede steak, prima bediening. Aanrader!!!
Marian S.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Leuk restaurant, sfeervol ingericht zonder oubollig te zijn. Het personeel is erg vriendelijk en, het belangrijkste, het vlees is erg goed!
Esther P.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
De smaak was prima alleen deze keer was veel al lauw toen het opgediend werd. Ook de patat. En omdat je buiten zit wordt dat dan ook erg snel koud. Dat was een beetje jammer.
Edith K.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Hier wordt met liefde gekookt en dat proef je! Alles smaakt even heerlijk. Als desert nam ik cheesecake; dat heb ik in vele landen gegeten, maar nooit zo lekker als hier.
Rinda V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Heerlijk gegeten op het gezellige terras.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Geen invalide toilet
Beste Jan de Jong, er is geen enkel restaurant in de Havenkom dat een invalidetoilet heeft. Alle toilets zijn boven en moet er dus een trapje genomen worden. Bouwkundig foutje toendertijd.
Mary S.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2018
We hebben er nu 3 x gegeten waarvan 2x goed. Alles was een beetje niet goed. Bediening de tafel en het eten
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2018
Wederom weer goed, lekker gegeten
Julia K.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Met z’n vieren gegeten. Een van ons had een ossenhaas die een slechte structuur had. Werd eerst opgelost door vlees nog een keer te bakken. Vlees bleek daarna nog steeds in verre van mals. Zij kreeg toen een nieuw stuk ossenhaas. Haar bord werd dus twee keer weg gehaald terwijl de tafelgenoten al bijna klaar waren. Niet fijn en niet gezellig. De bijgerechten die je er apart bij moet kopen waren zeer matig terwijl je de hoofdprijs betaald. Geen prijs kwaliteit verhouding dus en niet voor herhaling vatbaar.
U bedoelt dus eigenlijk dat wij tweemaal een oplossing hebben geboden! Dat lijkt mij zeer netjes juist.
Vlees blijft een natuurlijk produkt dus is elke biefstuk anders. Wij kunnen er niet binnenin kijken.
Garatie .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Super vriendelijk personeel en prima service. Eten was voor ons allen uitstekend. Zeker een aanrader en voor ons voor herhaling vatbaar.
Arjen W.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Aanvullend op de beoordeling. Ondanks dat honden niet toegestaan zijn binnen in het restaurant, werd er niet moeilijk gedaan toen we vroegen of onze blindengeleidehond in opleiding wel mee naar binnen mocht. We kregen een mooie plaats waar de hond rustig kon liggen, en de hond kreeg zelfs een bakje water. Voor de hond was het een leerzaam moment, waardoor hij zijn toekomstige baasje nog beter van dienst kan zijn. Wij komen hier zeker vaker! (ook zonder hond in opleiding).
Evelien K.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
Alles prima, alleen porties die je alleen per twee personen kunt bestellen vind ik echt nonsens. Als je met drie personen bent moet je voor twee of vier personen friet of salede bestellen. Dit is erg klantonvriendelijk.
Rachel V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Zeer nette bediening, kwamen meerdere malen vragen of alles naar wens was. Gastvrije behandeling en heerlijk gegeten. Echt een aanrader voor met zowel vrienden, partner of familie.
Walter R.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Heerlijk op het terras kunnen zitten eten. Leuke bediening. Lekker eten, alleen jammer dat de patat etc los bij besteld moet worden. Dan worden de prijzen totaal eigenlijk te duur.
Tessa V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Gisteren was mijn vierde keer bij steak @ the lake en het was wederom heerlijk. Het vlees is perfect gebakken, de service is eerlijk en vriendelijk. Op naar de vijfde keer!
Charlotte P.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Heerlijk buiten gegeten. Eten was heerlijk! Hele fijne sfeer
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Heerlijk gegeten,bediening is uitstekend en zeer attent.Wij komen zeker nog een keer terug.
Kees C.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Goede menukaart, niet te veel en ook niet te weinig.
Het is een steak restaurant, dus ook veel vlees op het menu.
Prachtig vlees, goed klaargemaakt, en prima van smaak.
We hadden een Cote de Boeuf, en die was erg mals en sappig: Heerlijk.
Vriendelijk en behulpzaam personeel.
Mooie inrichting, sfeervol. Prettige muziek, en niet te hard.
Prima prijs / kwaliteit verhouding.
Paul M.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Heerlijk eten en vriendelijk personeel.
Steak@theLake Is zeker een bezoekje waard.
Wij gaan gauw weer.