Steak@theLake

Sluiskade 1357 NN Almere Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Steak@theLake

Ontspannen eten in Almere-Haven lijkt hier de gewoonste zaak van de wereld. En dat je dan de malste steak geserveerd krijgt die je je maar kunt voorstellen lijkt dat ook al zo normaal! Blijkbaar heeft water die invloed op de sfeer: ontspanning, gemoedelijkheid en ongedwongenheid. Het keukenpersoneel doet er dan ook alles aan om het je naar de zin te maken. Ze serveren je smaakvolle gerechten waar de inwendige mens aardig mee verwend wordt!

Meer informatie over restaurant Steak@theLake

• Kom je met de auto?
    ingang restaurant sluiskade
  • : ruime parkeergelegenheid

Woensdag t/m maandag 16.00 - 23.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Steak@theLake

Nancy V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Prima personeel, gezellige sfeer en no-nonsence eten voor een normale prijs.
Leuke korting via iens van 20% op bepaalde tijden.
kitty.debruijn1 D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Erg lekker gegeten. Beter dan Loetje in Laren. We gaan zeker nog eens terug.
Dennis B.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Lkkr gegeten , vriendelijke bediening , fijne sfeer ????????
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Een sfeervol restaurant, heerlijk eten en de bediening is super. Wij warren hier al eerder en blijven terugkomen!
Linda K.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Iets meer tijd tussen de verschillende gangen graag.
Leuk restaurant waar we zeker terug komen.
Biefstuk botermals.
Ga zo door.
Andrea V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Erg lekker eten! Vriendelijk personeel ! Wij komen zeker terug.
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Heerlijke biefstuk en super scholfilet alleen de dame Vd bediening was denken wij nieuw dat liep niet soepel
Maar gaan zeker terug!
ron V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Zeer malse steak, gezellige zaak. Alleen de bediening mist wat ervaring. Maar zeker een aanrader om te doen. Ook de omgeving van het restaurant is zeer gezellig
Rene H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijk mals vlees. Wat onervaren bediening, maar zeer vriendelijk en service gericht. Lekker gegeten. Hier komen we zeker terug.
Sebastiaan S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Helaas was van ons allebei het STEAKPROEF gerecht niet medium rare, maar op z'n minst well done. Gezien het riante voorgerecht, een geweldige uiensoep, hebben wij het hoofdgerecht voor lief genomen en opgegeten. Bij het afrekenen dit aangegeven en onze feedback werd zeer serieus genomen en de jongeman achter de bar/kassa was oprecht ontdaan, dat zij de fout/ het foutje niet meer konden herstellen. Al met al een goede ervaring en zeker het aanraden waard
Rinda V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Het eten is heerlijk! Personeel wat onervaren, maar gastvrij.
Mireille-Angelique B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Een leuke locatie en zeer vriendelijke personeel. We zijn ernaartoe gegaan met een gezelschap van vier personen. Er gingen wat dingetjes fout: een van ons kreeg een verkeerd voorgerecht en ook bij de nagerechten ging het bij een van de bestelde gerechten mis. Dat werd echter snel rechtgezet.
Kwaliteit van het vlees was bij twee van ons uitzonderlijk goed: mooi en mals vlees. Helaas bij de andere twee uitzonderlijk ontevredenstellend: taai met veel vet en zenen. Om deze laatste reden zouden we niet gauw terugkeren. Maar er moet gezegd, er zat ook een prijsverschil tussen deze twee soorten vlees.
Beste mevrouw Both,
U heeft het hier waarschijnlijk over de Cote De Boeuf? Deze soort vlees is inderdaad met vet doorregen.
Wanneer dit niet in de smaak valt is het raadzaam dit niet te bestellen of te informeren bij het personeel om wat voor soort vlees het gaat.
Jammer dat u om deze reden ons niet meer wenst te bezoeken. Wij hebben namelijk een groot assortiment aan steaks die niet vet en uiterst mals zijn. Ik nodig u dan ook uit deze te komen proberen met 20% korting op de gehele rekening.
Iris V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk gegeten en zeer vriendelijke bediening. Leuke inrichting en gezellige ambience. Aanrader en voor herhaling vatbaar
Janine A.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Geweldig en gezellig
Linda K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijk gegeten , ga zeer zeker meerdere keren hier eten
Marijke L.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het vlees was van hoge kwaliteit. Gezellig sfeer.
Miranda R.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
het eten was ontzettend lekker.
omdat wij geen keuze konden maken hadden ze daar een oplossing voor..
de steak proef.. van alles dus een klein stukje.
erg lekker.
ook de gamba's als voorgerecht waren heerlijk.
we hebben een leuke gezellige avond gehad met lekker eten..
Brigitte V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Gezellige inrichting, vrolijke en attente bediening, goede (steak-) gerechten. Semi-open keuken.
Steakproef is een aanrader (4 soorten steak), alleen ben je vrij snel vergeten welk stuk vlees welke soort is. Gemengde salade is zeer rijk gevuld, maar wel aan de zure kant. Door 't zuurtje dat erdoor zit en de ietwat zure dressing.
De nagerechten zijn erg aan de prijs.
Erik W.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Fantastisch stuk vlees gegeten! Bediening vlot, vriendelijk en snel. Een aanrader!
Arendina D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Wij werden in het voorstel gedeelte van het restaurant geplaatst. Vlak bij de deur, dat is zeker niet een fijne plek. Achterin was de ruimte prachtig. De bediening was charmant en op de juiste momenten bij de tafel. Het eten was heerlijk en halleluja heet, heet. Ik bedoel niet de smaak maar de temperatuur. Kwaliteit en prijs verhouding prima in balans. Wij komen weer! (maar we willen wel ergens anders ztten)