Steak & More

Nieuwendam 1 1621 AP Hoorn Nederland Kaart

Over het restaurant Steak & More

In de historische haven van Hoorn, gelegen aan de Nieuwendam, vind je het enige echte steakrestaurant Steak and More. In een 17e-eeuws pakhuis, met een prachtig uitzicht over de haven, geniet je van een verscheidenheid aan heerlijke vleesgerechten. Door het gehele pand word je omgeven door de nautische historie van Hoorn. Dit geeft het pand karakter en schept een intieme sfeer.

Naast vleesgerechten biedt het restaurant ook smaakvolle gerechten voor visliefhebbers en vegetarische gasten. De chef stelt wekelijks een heerlijk menu samen op basis van seizoen en aanbod. Dit, in combinatie met een ruim assortiment aan tapbieren en mooie wijnen, maakt dat er voor ieder wat wils is.

Het restaurant is daarnaast ook uitermate geschikt om met grotere groepen te komen eten. Zo is de tweede verdieping van het pand uitgerust met een eigen bar en toiletten waardoor groepen meer privacy hebben.

Meer informatie over restaurant Steak & More

Jouw recensie over het restaurant Steak & More

Shane M.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Heerlijk gegeten en nog nooit zo'n grote T-Bone steak geserveerd gehad en wat was het lekker.
Wij komen er al jaren en zijn nog steeds zeer tevreden.
Trijntje H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2018
Restaurant was net open, was een beetje kil qua temperatuur, verder verrassend gegeten, prettige serveerster...in een woord TOP
Simona B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Prima gegeten heerlijke standaard met div gerechtjes echt aan te bevelen .

Goede bediening , en vooral gemeld een glas water bij de wijn goede service.
Corrie B.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
We waren van WF deals en het was erg goed vriendelijke bediening en een eten perfect echt een aanrader we komen nog een terug
Anne-Loes W.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Restaurant interieur in oude stijl.je kijkt mooi uit over de haven op de eerste etage.gemoedelijke sfeer.
Marlies D.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Heerlijk gegeten met een deal van WF Deals. Er hing een gezellige sfeer en de klantvriendelijkheid was top. Het zag er allemaal erg goed uit en ik ben zeer tevreden over Steak en ik ga hier zeker nog een keer eten.
Rosanne G.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
De service was erg goed. Het eten vond ik niet speciaal en tegenvallen. Ook prijzig voor de kwaliteit van eten die je krijgt.
Irma V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Zeer goed vlees, wel jammer dat je overal apart voor moet betalen, zoals champignons, uien, patat, gebakken aardappels, sla!
Arie B.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Kan me niet herinneren dat ik ooit ergens eerder zo'n heerlijke malse steak heb gegeten....
Melanie B.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Gezellig gezeten, vriendelijke bediening en lekker gegeten!
Bert N.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
x
Romy V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Heerlijk eten dat niet lang op zich liet wachten, de serveerster kon echter wel een glimlach gebruiken.
Andre V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
We komen vast terug!
Erik K.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Leuk restaurant om informeel te eten. Erg goed vlees, iedereen aan tafel was daar enthousiast over. Bediening vriendelijk maar niet alert. Zien niet proactief dat er 5 lege glazen op tafel staan die "schreeuwen om een refill". Daar zie ik nog wel een commerciële kans voor ze. Daarnaast helemaal geen aandacht meer voor ons na het afrekenen. Geen "afscheid", geen jas aanreiken etc terwijl we later op de avond weggingen dus druk was het niet meer. Eten dus goed, bediening vriendelijk maar met verbetermogelijkheden die niks kosten...
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2018
Geen aanrader voor mensen met coeliakie (glutenvrij). Ondanks het vermelden was er geen rekening mee gehouden. Het was meer een kwestie van weglaten, geen frites, geen sausjes ect.
Isabel K.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Goede bediening, prachtig interieur. Pand uit de Gouden Eeuw. Schitterend!
Frank D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Het begon met dat mijn reservering onbekend was.
Personeel te kort.
Tussen de koffie en cheesecake zat een half uur...
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Zeldzaam slecht restaurant.
Een serveerster met zo'n parfum geur om zich heen dat je er onpasselijk van word. Zo knullig een glas wijn in schenkt dat de helft op tafel ligt en dan een servet uit reikt om zelf maar de bende op te ruimen.
De dame staat dan wel met andere gasten een wijntje te drinken terwijl wij ook graag iets zouden drinken.
Kreeg een biefstuk; niemand die ons gevraagd heeft hoe we die graag wilden hebben.
Restaurant keuken en bediening is slechter dan dat van de gemiddelde snackbar. Onze taxi was te laat en we waren bang dat we wegens 'no show' Onze tafel kwijt waren: restaurant was nog niet half gevuld voor een 1e kerstdag. Dat zegt denk ik genoeg ook.
Victor ?.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Hebben hier met 4 personen 3 gangen menu gegeten gegeten.
De steak die wij geserveerd kregen was niet goed er was niet met een mes doorheen te komen, dit was bij ons alle 4 hetzelfde.
Dit was niet wat ik verwacht van een steakhouse.
Verder druk en rommelig. Gaan hier niet snel teug komen.
Mario S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Leuk restaurant met vriendelijke bediening. We hebben niets te kort gekregen. Alleen het mes bij de carpaccio was nogal bot waardoor het lastig eten was. De cheesecake als toetje is een aanrader.