Steak & More

Meer informatie over restaurant Steak & More

Jouw recensie over het restaurant Steak & More

B K.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Heel lekker gegeten, niet een te uitgebreide kaart. Sfeer en locatie van het restaurant bijzonder goed. Bediening vlot en accuraat.
Daan V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Steak & More is een intiem en leuk restaurant waar je goed kunt eten. Speciale verzoekem em reserveringen via Iens wordt overigens niets mee gedaan. Had ook wel wat meer groenten bij m'n vlees gewild. :)
Lia01 .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Het was een gezellige locatie in een historisch pand. De kwaliteit van het eten was redelijk goed, al was het snel afgekoeld. We hebben wel erg lang moeten wachten op de bestellingen.
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Eten was redelijk, maar meer ook niet. Probleem hier ligt duidelijk aan de bediening. Ontvangst was slecht, tafel was niet schoongemaakt. Na twee keer vragen dan maar zelf gedaan. Bestelling opnemen ging erg klungelig. Uitserveren had men niet begrepen. Kortom je voelt hier niet als gast. Ik zal hier niet meer komen.
Yvonne G.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Spareribs kleine portie, wellicht onbeperkt menu overwegen? We komen wel zeker terug. Hamburger was lekker maar vulde niet echt. Aardige bediening, goede prijs. Lekker eten snelle service! Top
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2017
Heerlijk gegeten in dit sfeervolle restaurant! Wij waren met 6 personen via WF Deals. De bediening was perfect, en natuurlijk het belangrijkste het eten wat wij hadden besteld was zeer lekker. Het vlees was mals, de salade was vers, kortom een geslaagde avond! Zeker voor herhaling vatbaar
Melissa K.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Via WF Deals hebben ik en mijn man hier gegeten. De inrichting van het restaurant is erg sfeervol, de bediening is snel en vriendelijk en het belangrijkste, het eten, was echt top! Echt een aanrader, en ook nog voor een mooie prijs via WF Deals. Ik kom zeker nog terug bij dit restaurant.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
De sate van kippendijen was heel erg vet, daar werd niks aan gedaan, kortom ik ga er niet meer eten, gewoon slecht, dat een kok dit niet ziet is in mijn ogen onbegrijpelijk
RiePie .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2015
Met Roemeense gasten gegeten in dit sfeervolle restaurant aan de haven van Hoorn. De inrichting is warm en erg sfeervol. De bediening is vriendelijk en op het eten is niets aan te merken. Eerlijk en heerlijk eten. Hier komen we zeker terug
bas M.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Heerlijke verse tartaar. Als hoofdgerecht bestellen. Die kun je bijna nergens anders vinden. Een aanrader. Leuke en warme ambiance.
Marinus R.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
Met 5 mensen gegeten. 4 x dagmenu. 1 x entrecote. Kregen als voorgerecht salade kip. Als je van veel houd niks mis mee. Erg veel kip met iets wat leek op een fabrieks sausje. Eigenlijk heb je er met wat frietjes erbij genoeg aan. 4 x gekozen sliptong. Deze was erg vet. De entrecote zeer taai. Niet naar binnen te krijgen. Bijna helemaal terug gegeven en er uiteraard wat van gezegd. Frieten wel OK. Salade bij de hoofgerechten volgens ons ook matig, erg veel kaas. Dame blanche was wel OK.
Bediening attent en informeel.
Gea D.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2015
Leuke locatie, gezellig interieur en hartelijke bediening. Als je van vlees houdt, is dit een goede keuze. Mooie steaks (restaurant doet zijn naam eer aan). Terugkomen waard ;)
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2014
Heel sfeervolle inrichting, zeer vriendelijke bediening, erg behulpzaam. Omdat het er berekoud was namen wij een kopje soep vooraf, om op te warmen, doodgewoon tomaten en uiensoepje, niet bijzonder. Het hoofdgerecht was lekker, biefstukje en varkenshaasje, jammer dat je voor je patatjes en saus moet bijbetalen, dan wordt het toch weer aardig duur. Kwaliteit was goed. Een groot minpunt was, dat de kachel het niet deed, het was er 18 graden!!!! Zitten klappertanden en snel vertrokken na het hoofdgerecht.
vti85 .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2014
Met vrienden wezen eten bij Steak and More. Beneden zat bijna vol, boven waren we het tweede gezeldschap.
Viel enigszins tegen.
Vooraf brood met o.a. kruidenboter. Deze was helaas zo hard dat het onsmeerbaar was. Gelukkig stond er een kaars op tafel om de boter wat op te warmen.
De spare ribs van het hoofdgerecht vielen tegen. Haast aangebrand en helaas weinig smaak. De borden gingen niet leeg.

Ook werd 2 maal de verkeerde drankjes gebracht.

We zaten boven bij het raam. Leuke plek. Helaas erg koud. Aantal maal aan het personeel gevraagd of het mogelijk was de verwarming aan te zetten. Volgens het personeel stond deze al aan en moest misschien alleen nog even opwarmen. Het bleef echter het hele diner koud. Dan zit je daar toch minder prettig.

Dessert hebben we maar overgeslagen, een warme chocomel als alternatief om op te warmen..

Met al het goede wat Hoorn te bieden heeft komen we hier waarschijnlijk niet meer terug.
hanjo .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2014
Voor het eerst gegeten in steak and more, het begon goed lekker wijnkeuze crianza was prima net als de merlot en sauvignon en chardonnay. Bediening vriendelijk, snel en behulpzaam en de entourage in het pand is ook leuk, lekker authentiek. Schaaltje met Amsterdamse uitjes en droge worst bij de wijn was lekker. We hebben het voorgerecht overgeslagen, gelijk naar het hoofdgerecht. De dames hadden kogelbiefstuk van de grill, biefstuk was prima, de heren hadden spareribs. De spare ribs waren van matige kwaliteit. Bij alle gerechten was een aardappel"dingetje" helaas koud hard en droog. Jammer dat je alle extra's dus salade en friet allemaal separaat moet bestellen, alhoewel de prijs uitermate redelijk is.
Als nagerecht allemaal Dame Blanche, ook hier beetje jammer ijs zat vol met ijskristallen en chocolade saus koud en uit een potje.
Samenvattend eigenlijk jammer, atmosfeer prima, bediening uiterst attent en vriendelijk de keuken kan echt veel beter. De prijs mag echt wel wat omhoog voor een betere kwaliteit van het eten.
m .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2014
Het wordt steeds beter! Sinds de opening een aantal keren geweest - goed vlees, lekker bereid, vriendelijke bediening.. Afgelopen maandag in eerste instantie buiten gaan zitten, was ietwat fris. Toch maar naar binnen. Daar voorgerechten gehad - uiensoepje en steak tartare, allebei ouderwets lekker. Tafeltje onder de heater aan de gevel kwam vrij, weer verplaatst naar buiten, allemaal geen probleem. Hoofdgerechten heerlijk, goed stuk vlees voor manlief, mooi mediumrare zoals hij het graag heeft. Schnitzel lekker mals met een mooi korstje. Kortom was weer smullen! Verse aardbeitjes toe. Zo lekker kan een maandag zijn!