Steak & More

Nieuwendam 1 1621 AP Hoorn Nederland Kaart

Over het restaurant Steak & More

In de historische haven van Hoorn, gelegen aan de Nieuwendam, vind je het enige echte steakrestaurant Steak and More. In een 17e-eeuws pakhuis, met een prachtig uitzicht over de haven, geniet je van een verscheidenheid aan heerlijke vleesgerechten. Door het gehele pand word je omgeven door de nautische historie van Hoorn. Dit geeft het pand karakter en schept een intieme sfeer.

Naast vleesgerechten biedt het restaurant ook smaakvolle gerechten voor visliefhebbers en vegetarische gasten. De chef stelt wekelijks een heerlijk menu samen op basis van seizoen en aanbod. Dit, in combinatie met een ruim assortiment aan tapbieren en mooie wijnen, maakt dat er voor ieder wat wils is.

Het restaurant is daarnaast ook uitermate geschikt om met grotere groepen te komen eten. Zo is de tweede verdieping van het pand uitgerust met een eigen bar en toiletten waardoor groepen meer privacy hebben.

Meer informatie over restaurant Steak & More

Jouw recensie over het restaurant Steak & More

Arie B.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Kan me niet herinneren dat ik ooit ergens eerder zo'n heerlijke malse steak heb gegeten....
Melanie B.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Gezellig gezeten, vriendelijke bediening en lekker gegeten!
Bert N.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
x
Romy V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Heerlijk eten dat niet lang op zich liet wachten, de serveerster kon echter wel een glimlach gebruiken.
Andre V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
We komen vast terug!
Erik K.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Leuk restaurant om informeel te eten. Erg goed vlees, iedereen aan tafel was daar enthousiast over. Bediening vriendelijk maar niet alert. Zien niet proactief dat er 5 lege glazen op tafel staan die "schreeuwen om een refill". Daar zie ik nog wel een commerciële kans voor ze. Daarnaast helemaal geen aandacht meer voor ons na het afrekenen. Geen "afscheid", geen jas aanreiken etc terwijl we later op de avond weggingen dus druk was het niet meer. Eten dus goed, bediening vriendelijk maar met verbetermogelijkheden die niks kosten...
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2018
Geen aanrader voor mensen met coeliakie (glutenvrij). Ondanks het vermelden was er geen rekening mee gehouden. Het was meer een kwestie van weglaten, geen frites, geen sausjes ect.
Isabel K.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Goede bediening, prachtig interieur. Pand uit de Gouden Eeuw. Schitterend!
Frank D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Het begon met dat mijn reservering onbekend was.
Personeel te kort.
Tussen de koffie en cheesecake zat een half uur...
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Zeldzaam slecht restaurant.
Een serveerster met zo'n parfum geur om zich heen dat je er onpasselijk van word. Zo knullig een glas wijn in schenkt dat de helft op tafel ligt en dan een servet uit reikt om zelf maar de bende op te ruimen.
De dame staat dan wel met andere gasten een wijntje te drinken terwijl wij ook graag iets zouden drinken.
Kreeg een biefstuk; niemand die ons gevraagd heeft hoe we die graag wilden hebben.
Restaurant keuken en bediening is slechter dan dat van de gemiddelde snackbar. Onze taxi was te laat en we waren bang dat we wegens 'no show' Onze tafel kwijt waren: restaurant was nog niet half gevuld voor een 1e kerstdag. Dat zegt denk ik genoeg ook.
victor ?.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Hebben hier met 4 personen 3 gangen menu gegeten gegeten.
De steak die wij geserveerd kregen was niet goed er was niet met een mes doorheen te komen, dit was bij ons alle 4 hetzelfde.
Dit was niet wat ik verwacht van een steakhouse.
Verder druk en rommelig. Gaan hier niet snel teug komen.
Mario S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Leuk restaurant met vriendelijke bediening. We hebben niets te kort gekregen. Alleen het mes bij de carpaccio was nogal bot waardoor het lastig eten was. De cheesecake als toetje is een aanrader.
B K.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Heel lekker gegeten, niet een te uitgebreide kaart. Sfeer en locatie van het restaurant bijzonder goed. Bediening vlot en accuraat.
Daan V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Steak & More is een intiem en leuk restaurant waar je goed kunt eten. Speciale verzoekem em reserveringen via Iens wordt overigens niets mee gedaan. Had ook wel wat meer groenten bij m'n vlees gewild. :)
Lia01 .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Het was een gezellige locatie in een historisch pand. De kwaliteit van het eten was redelijk goed, al was het snel afgekoeld. We hebben wel erg lang moeten wachten op de bestellingen.
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Eten was redelijk, maar meer ook niet. Probleem hier ligt duidelijk aan de bediening. Ontvangst was slecht, tafel was niet schoongemaakt. Na twee keer vragen dan maar zelf gedaan. Bestelling opnemen ging erg klungelig. Uitserveren had men niet begrepen. Kortom je voelt hier niet als gast. Ik zal hier niet meer komen.
Yvonne G.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Spareribs kleine portie, wellicht onbeperkt menu overwegen? We komen wel zeker terug. Hamburger was lekker maar vulde niet echt. Aardige bediening, goede prijs. Lekker eten snelle service! Top
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2017
Heerlijk gegeten in dit sfeervolle restaurant! Wij waren met 6 personen via WF Deals. De bediening was perfect, en natuurlijk het belangrijkste het eten wat wij hadden besteld was zeer lekker. Het vlees was mals, de salade was vers, kortom een geslaagde avond! Zeker voor herhaling vatbaar
Melissa K.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Via WF Deals hebben ik en mijn man hier gegeten. De inrichting van het restaurant is erg sfeervol, de bediening is snel en vriendelijk en het belangrijkste, het eten, was echt top! Echt een aanrader, en ook nog voor een mooie prijs via WF Deals. Ik kom zeker nog terug bij dit restaurant.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
De sate van kippendijen was heel erg vet, daar werd niks aan gedaan, kortom ik ga er niet meer eten, gewoon slecht, dat een kok dit niet ziet is in mijn ogen onbegrijpelijk