Meer informatie over restaurant Steak'm

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 17:00

Christian V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
We kwamen weer uit de achterhoek, en zijn toen weer eens bij Steak'm gaan eten. Echt niets op aan te merken. Bovengemiddeld niveau qua eten, en qua entourage. De service is top. Bleek een dame te zijn die bij ons in de buurt woont (Arnhem). Steak'm is wel een tent om speciaal voor naar toe rijden vanuit Doetinchem of Arnhem; dat is het meer dan waard!
Peter U.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Gisteren een heerlijke avond gehad. We hadden gereserveerd voor een magical dinner show met Rob en Emiel. Hierbij werd een 5-gangen diner geserveerd. De ontvangst was allerhartelijkst en onze tafel, voorzien van een naamkaartje, stond keurig gedekt klaar. Het diner werd afgewisseld met 3 voorstellingen door het duo Rob en Emiel (mentalisten/goochelaars) die er in slaagden met een grote dosis humor en vakmanschap het publiek te blijven verbazen. De kwaliteit van het eten was uitstekend en dit gold ook voor het bedienend personeel dat zich bijzonder professioneel toonde. Dit alles onder de bezielende leiding van de "floormanager". Wij komen hier zeker nog een keer terug om te genieten van het heerlijke eten.
Christian V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Omdat we bij kennissen in Zevenaar waren, en we 'iets in de richting van een goed grillgerecht' wilde eten, zagen we in de mobiele app dat "Steak'm" in de buurt zat. Vanuit onze woonplaats Arnhem zouden we niet zo snel naar zo'n afgelegen plek afreizen, want afgelegen: dat is het. Máár.... gelijk aan de buitenkant zie je dat er érg veel zorg is besteed aan de entourage. De service is vriendelijk en zeer adequaat; je komt niets te kort. Het eten was zéér goed, en de prijs past bij het soort eten. Was er dan niets mis? Nou, ook hier weer: serveer je spareribs, geef dan altijd water & citroen, of speciale doekjes mee. Het enige dat mij zelf tegenviel: het leek alsof het budget op was om de (heren)toilet even goed aan te pakken; een deurkruk die los zat, en verder wat rommelig, wat belegen en niet echt aangepakt tijdens de verbouwing; zo kwam het althans op mij over. We zouden hier wél zeker terugkomen als je eens in de achterhoek zit.
Hilde94 .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
Heerlijk gegeten!
Het vlees wordt voortreffelijk bereid, precies medium rare, met hele lekkere sauzen en jus. Ook de bijgerechtjes zijn erg lekker.
Enige tip is dat de porties groente in de schaaltjes wel wat meer mag, maar nadat wij vroegen of ons schaaltje een keer kon worden bijgevuld was dat geen probleem. De rabarber aardbei compote was iets te zoet.

Decor oogt bij binnenkomst een beetje oud, maar het restaurant is erg gezellig en rustiek maar toch modern. Het is wel een beetje gehorig, dat kwam misschien omdat het helemaal vol zat.
Arthur H.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2014
Wat een leuk restaurantje is dit toch! Zeer vriendelijke bediening. Gezellig, huiskamerachtig - maar toch ook wel weer hip - sfeertje. De kaart is van het type 'doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg' Dus geen hoogstaande culinaire verassingen maar wat op tafel verschijnt is bereid zoals het hoort: vers, precies gaar en goed op temperatuur. Wij aten als voorgerecht een proeverijtje van diverse voorgerechten: carpacio met truffelmayo, japanse kip, coquilles met krokante parmaham, champignon kroketjes, huisgemarineerde zalm met aardappelsalade. Erg goed begin! Jammer van de iets wat kleine porties maar dat kan ook aan onze trek gelegen hebben:-)) Als hoofdgerecht aten we knoflooksteak en kalfsoester. Beide - op advies van de serveerster - medium plus. Die kenden wij nog niet maar resultaat was precies zoals we hadden gevraagd. Porties vlees zijn voor de grote eter aan de kleine kant (grotere porties zijn wel verkrijgbaar) maar voor ons net goed. Bij de kalfsoester kun je uit diverse vers bereide sauzen. Bijgerechten (verse frites met mayo, gebakken krieltjes met prei, koolsla en heerlijke knapperige groentemix) waren erg lekker en worden naar wens aangevuld. Als begeleidende wijn dronken we een Revelation Chardonnay 2013. Verassend goed! Als nagerecht koffie met Grand Marnier en bijpassend dessert: flensjes met Grand Marnier en vanillieijs. De rekening tikte de 100 euro net niet aan. Prijs/kwaliteit is dus ook dik in orde. Hier gaan we zeker terugkomen
Millymolenkamp .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2014
Op 22 februari hebben wij bij Steak'm gegeten. We werden erg leuk ontvangen en voelden ons meteen thuis. De bediening heeft kennis van zaken en is erg enthousiast. Er staan zowel herkenbare als originele gerechten op de kaart. Na een heerlijk voor- en hoofdgerecht (de housesteak is een echte aanrader) zaten we al bijna vol maar er stonden gewoon te lekkere desserts op de kaart om deze over te slaan. De wijnen zijn trouwens ook zalig!! !De sfeer is ongedwongen, modern en gezellig.

Als ik een minpuntje zou moeten bedenken zou het zijn dat we niet zo goed wisten waar de entree was.

Evasmolders .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2014
Overtrof mijn verwachtingen. Ik ging ernaar toe met de verwachting dat het een echt steakhouse zou zijn met veel te veel vlees op het bord. Maar niets is minder waar. Heerlijk klaargemaakte gerechten in handelbare porties werden met veel enthousiasme en deskundigheid geserveerd. Inrichting is modern en ontspannen ( net iets teveel oranje). Personeel super vriendelijk en niet te formeel.
Floor B.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2013
Vorige week heerlijk gegeten met mijn moeder bij Steak'm! Top bediening, top sfeer en de trio van champignon op de nieuwe kaart is een aanrader!
Niels S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2013
Niet spectaculair, maar best ok. Zoals de naam al zegt draait het met name om vlees. Verwacht geen culinaire hoogstandjes, maar prima basic gerechten. Inrichting is modern en best sfeervol, maar wel heel erg veel oranje. Personeel was uitermate vriendelijk.
Arthur D.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2013
voor het eerst hier gegeten. Maar ik vond het wat aan de dure kant. ong. € 200,- met ons 4-tjes. De mannen hadden een onmundige steak medium gebakken van 600 gram. Helaas was deze niet echt mals zoals je zou verwachten, eerder droog dit is ook aangegeven bij het personeel dat zeer goed daarop reageerde en ons nog koffie van het huis aanbood. Ik zal hier niet snel meer naar toe gaan ondanks dat de service en het decor gewoon gezellig en goed zijn.
Edwin S.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2013
2de dag na opening wezen eten. Heerlijk spareribs genomen, botermals, eindelijk eens een restaurant die weet hoe spare ribs moeten smaken, niet van dat gekluif maar ze vielen bijna van het bot af. Ook heerlijk van smaak, lekker zonder al die marinades, zoals ze horen. De steak was heerlijk zacht en lekker van de grill. Bediening uiterst vriendelijk en behulpzaam. De prijs voor alles was uitstekend, zeker zeer veel waar voor je geld. Aanwinst in de regio!
Simone W.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2013
In steakhouse spareribs besteld. Helaas smaakte deze als een gekookt seniorengerecht ipv gegrild of van de bbq. Heel jammer want de bediening, de entourage en de bijgerechtjes waren prima. Nederlandse prijzen geen probleem maar voor een restaurant in de grensstreek moet dan wel alles kloppen.