Meer informatie over restaurant Steak'm

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 17:00

Nicole K.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Zoals altijd weer heerlijk gegeten.We komen hier graag.
Tom B.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Was heerlijk! Bediening had overal verstand van wist alles super uitgelegde
Noël A.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Heerlijk gegeten in een mooie setting en vriendelijk personeel.
Ineke B.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Kwalitatief prima vlees, verrassende groenten en fijn personeel, de prijs viel erg mee ! Echte aanrader
leni W.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Eten was super!!!!!Ontzettend prettige bediening. Bediening had kennis van zaken en kon geanimeerd met ons kletsen. Je voelde je er prima op je gemak.
Rene K.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten.
Therese B.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Prima sfeervol restaurant.
Vriendelijke gastvrije bediening.
We hebben er smakelijk gegeten.
Bianca E.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Geweldig lekker gegeten..de dry aged beef is een echte aanrader.!!!
HeinM .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Afgelopen zondag (19/02) wezen dineren met ons gezin, en wat hebben we genoten! Onze gerechten waren erg lekker. Wij kunnen als voorgerecht zeker de proeverij aanraden, daarnaast was de beef Wellington als hoofdgerecht echt een topper! Het personeel was vriendelijk en attent (ze kwamen een aantal keer aan tafel of wij nog extra garnituren wilden). Ga zo door!
Monteque G.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
Carpaccio was koud, tegen bevroren aan. Het hoofdgerecht, dry aged, was ook erg droog en taai. Jammer want de beoordelingen waren zeer goed op iens. Bediening was traag en zat zelf te eten.
Rob J.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Veel aandacht en gevoel voor de klant in een ongedwongen sfeer. Restaurant waar een juiste afstemming is tussen keuken en ervaren bediening (kom je niet vaak tegen). Gerechten van hoge kwaliteit / juiste prijs niveau, vooral de keuze van de vlees gerechten. Verrassende dag gerechten. We gaan er vaker naar toe......
Gerry V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
We hebben een fijne avond gehad vriendelijk personeel, leuke inrichting en last but not least prima eten.
Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Super goed restaurant! Een echte aanrader!
Hans O.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Toprestaurant! Heerlijke gerechten en een heerlijke ambiance. Zeker niet duur. Een echte aanrader!
GPS-wandelaar .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Na een lange wandeling in Montferland waren wij op zoek naar een steakrestaurant in de buurt van Didam. We kwamen bij Steak'm uit. Er was om half 6 nog net een tafeltje vrij, blijkbaar gaan de zaken goed.
De inrichting is modern, maar sfeervol. We hebben een prima stuk vlees gegeten. Aanvankelijk leek het wat weinig, maar met de bijgerechten is het voldoende. Het personeel is zeer vriendelijk, geïnteresseerd en attent, dat maak je wel eens anders mee. De prijzen zijn niet te hoog, maar gewoon prima.
Ik snap alleen de naam van het restaurant niet goed, tenzij "steak" als "stiek" wordt uitgesproken in lokaal dialect.
Christian V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
We kwamen weer uit de achterhoek, en zijn toen weer eens bij Steak'm gaan eten. Echt niets op aan te merken. Bovengemiddeld niveau qua eten, en qua entourage. De service is top. Bleek een dame te zijn die bij ons in de buurt woont (Arnhem). Steak'm is wel een tent om speciaal voor naar toe rijden vanuit Doetinchem of Arnhem; dat is het meer dan waard!
Peter U.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Gisteren een heerlijke avond gehad. We hadden gereserveerd voor een magical dinner show met Rob en Emiel. Hierbij werd een 5-gangen diner geserveerd. De ontvangst was allerhartelijkst en onze tafel, voorzien van een naamkaartje, stond keurig gedekt klaar. Het diner werd afgewisseld met 3 voorstellingen door het duo Rob en Emiel (mentalisten/goochelaars) die er in slaagden met een grote dosis humor en vakmanschap het publiek te blijven verbazen. De kwaliteit van het eten was uitstekend en dit gold ook voor het bedienend personeel dat zich bijzonder professioneel toonde. Dit alles onder de bezielende leiding van de "floormanager". Wij komen hier zeker nog een keer terug om te genieten van het heerlijke eten.
Christian V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Omdat we bij kennissen in Zevenaar waren, en we 'iets in de richting van een goed grillgerecht' wilde eten, zagen we in de mobiele app dat "Steak'm" in de buurt zat. Vanuit onze woonplaats Arnhem zouden we niet zo snel naar zo'n afgelegen plek afreizen, want afgelegen: dat is het. Máár.... gelijk aan de buitenkant zie je dat er érg veel zorg is besteed aan de entourage. De service is vriendelijk en zeer adequaat; je komt niets te kort. Het eten was zéér goed, en de prijs past bij het soort eten. Was er dan niets mis? Nou, ook hier weer: serveer je spareribs, geef dan altijd water & citroen, of speciale doekjes mee. Het enige dat mij zelf tegenviel: het leek alsof het budget op was om de (heren)toilet even goed aan te pakken; een deurkruk die los zat, en verder wat rommelig, wat belegen en niet echt aangepakt tijdens de verbouwing; zo kwam het althans op mij over. We zouden hier wél zeker terugkomen als je eens in de achterhoek zit.
Hilde94 .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
Heerlijk gegeten!
Het vlees wordt voortreffelijk bereid, precies medium rare, met hele lekkere sauzen en jus. Ook de bijgerechtjes zijn erg lekker.
Enige tip is dat de porties groente in de schaaltjes wel wat meer mag, maar nadat wij vroegen of ons schaaltje een keer kon worden bijgevuld was dat geen probleem. De rabarber aardbei compote was iets te zoet.

Decor oogt bij binnenkomst een beetje oud, maar het restaurant is erg gezellig en rustiek maar toch modern. Het is wel een beetje gehorig, dat kwam misschien omdat het helemaal vol zat.
Arthur H.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2014
Wat een leuk restaurantje is dit toch! Zeer vriendelijke bediening. Gezellig, huiskamerachtig - maar toch ook wel weer hip - sfeertje. De kaart is van het type 'doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg' Dus geen hoogstaande culinaire verassingen maar wat op tafel verschijnt is bereid zoals het hoort: vers, precies gaar en goed op temperatuur. Wij aten als voorgerecht een proeverijtje van diverse voorgerechten: carpacio met truffelmayo, japanse kip, coquilles met krokante parmaham, champignon kroketjes, huisgemarineerde zalm met aardappelsalade. Erg goed begin! Jammer van de iets wat kleine porties maar dat kan ook aan onze trek gelegen hebben:-)) Als hoofdgerecht aten we knoflooksteak en kalfsoester. Beide - op advies van de serveerster - medium plus. Die kenden wij nog niet maar resultaat was precies zoals we hadden gevraagd. Porties vlees zijn voor de grote eter aan de kleine kant (grotere porties zijn wel verkrijgbaar) maar voor ons net goed. Bij de kalfsoester kun je uit diverse vers bereide sauzen. Bijgerechten (verse frites met mayo, gebakken krieltjes met prei, koolsla en heerlijke knapperige groentemix) waren erg lekker en worden naar wens aangevuld. Als begeleidende wijn dronken we een Revelation Chardonnay 2013. Verassend goed! Als nagerecht koffie met Grand Marnier en bijpassend dessert: flensjes met Grand Marnier en vanillieijs. De rekening tikte de 100 euro net niet aan. Prijs/kwaliteit is dus ook dik in orde. Hier gaan we zeker terugkomen