Steak en Bier

Meer informatie over restaurant Steak en Bier

6,9
cmweijers1 W.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Hoeveel fouten mag je maken ? Dat is mijn samenvatting van onze ervaring. Het eten was redelijk/goed en zou een 7 waard zijn, de bediening ronduit een 0.
Na een minuut of 20 na de bestelling eens geinformeerd waar ons brood met smeersels bleef. Sorry, dat is even fout gegaan, komt eraan.
Na enige tijd een biertje besteld; kwam uiteraard niet, wel een ober die de schnitzels kwam afrekenen Na weer meer dan 30 minuten maar eens gevraagd waar onze kalfsschnitzels bleven. Dezelfde ober na 5 minuten om antwoord gevraagd. Tja, vergeten of zo, maar zou eraan komen. Aan een andere ober gevraagd of iemand iets wist van mijn biertje, nee maar dat kreeg ik dan wel.
Het eten kwam na 5-10 minuten (zonder salade). Maar zo gelaten, wel bij het afrekenen gemeld dat we ook geen salade hadden gekregen, maar het antwoord was dat bij schnitzels geen salade zat (????, staat wel op de menukaart).
Samengevat: chaotisch en slecht aangestuurd personeel. Jammer, het eten is best goed, maar voor ons een reden om het restaurant voortaan gewoon voorbij te lopen
Sem V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Bijzonder goede spareribs. De spareribs waren zo mals dat je geen bestek nodig had, het vlees viel zo van het bot af. Ook de variëteit in smaken voor de spareribs vond ik erg goed en er zaten veel soorten voorbij die mijn smaakpupillen blij maakten.
Mark D.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
De spareribs waren oké, maar niet bijzonder goed. De service was ronduit slecht. Lege glazen weghalen zonder te vragen of je nog iets wilt drinken..... gemiste kans lijkt mij. Het duurde letterlijk 10 minuten om een medewerker bij de tafel te krijgen om te bestellen en een nagerecht waarbij uitdrukkelijk gevraagd werd het zonder slagroom te server werd uiteraard met slagroom geleverd. Hoe moeilijk kan het zijn ????. Het restaurant ziet er verder wel prima uit met een gezellige sfeer maar ik zou er niet snel terugkomen.
Ingrid O.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Steak en Bier is een van de adresjes waar we regelmatig komen. We gaan dan altijd voor de gegrilde angus steak die we altijd raw bestellen. Dit is een van de weinig restaurant die weet hoe een raw steak gebakken moet worden. Helemaal super. Af en toe wordt de steak afgewisseld met spare ribs (ketjap). Ook heerlijk hoe mals dit is en zo van het bot valt. Naast het vlees worden heerlijke dikke frieten en een schaaltje met salade geserveerd. Mocht je geen trek in wijn hebben dan hebben ze ook verschillende soorten bieren. Een plek om goed te verblijven.
Het personeel is aardig, maar kan soms de drukte moeilijk aan. Soms heb je telefonisch gereserveerd maar is dit niet helemaal goed doorgekomen. Hierdoor moet ze soms toch wachten tot een tafel vrij komt. Maar........ wij hebben het graag voor over.
Joost D.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Wij zijn er eerder geweest, toen gemiddeld en weinig bijzonders. Maar de spare ribs van vanavond waren van grote klasse! Vooral de extra portie (want onbeperkt..) echt súper mals en heerlijk van smaak. Wij zijn best wel spare ribs fanaten en deze waren denk ik het beste ooit.. Helaas is de kwaliteit niet altijd zo goed, maar ik hoop van harte dat het de volgende keer weer zo is ;-)
MarcelleB .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Mijn partner en ik werden bij binnenkomst vriendelijk begroet en wij hadden geluk, want er was nog één tafeltje voor twee personen vrij.
Er heerste een gezellige, bistro-achtige sfeer en de bediening was ondanks de drukte vlot en vriendelijk.
De door ons bestelde entrecote was mooi medium gegrilld en de frites werden leuk opgediend op een metalen opscheplepel.
De rode huiswijn smaakte goed en werd in een royale hoeveelheid ingeschonken.
De sorbets toe waren ook oké, alleen misten we de rietjes om de siroop op te drinken.
Het is beslist aan te raden om van tevoren te reserveren, want in de anderhalf uur dat wij er zaten, werden minstens twintig personen weggestuurd wegens plaatsgebrek!
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Een avondje uiteten bij steak en bier was een teleurstelling. Bediening erg traag en te weinig bezetting. We moesten een uur wachten op de soep die uiteindelijk absoluut niet het wachten waard was. Prijs/kwaliteit van de soep was slecht (7 euro). De spareribs waren prima. Echter de gegrilde kip was smakeloos en aangebrand. De aangebrande kip werd vervangen door een nieuw stuk kip. Jammergenoeg kreeg ik mijn friet niet meer terug! Overigens was het opmerkelijk dat ze aangaven de keuken te sluiten op het moment dat wij nog bezig waren met onbeperkt spareribs eten. Om verdere teleurstelling te voorkomen hebben we het nagerecht ergens anders genuttigd.
TD W.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Eenvoudig restaurant, gelegen aan het Schouwburgplein. Groot risico op een 'tourist trap' dus. De menukaart past daar in ieder geval bij: steak, spareribs, gamba's en kipsaté. Alles geserveerd met friet en een eenvoudige salade.
Pluspunt is het tweede deel van de naam; het is geen speciaalbiercafé maar de bierkaart overtreft duidelijk die van de gemiddelde horeca gelegenheid.
Vooraf had ik andere recensies gelezen op Iens en daar wordt nogal geklaagd over de bediening. Geen last van gehad, alles verliep prima.
En dan het eten... is gewoon goed, rekening houdend met de prijs van het gebodene. Alle waar is naar zijn geld, niet waar?
Dus, voor een eenvoudig maal, een goed biertje en een terras met een prima locatie kun je goed terecht bij Steak & Bier.
Marco08 .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Wat direct opviel was dat er te weinig personeel rondliep. Het bedienend personeel draaide ook de bar. Ze vergaten onze drankjes, het bestelde stokbrood is nooit gekomen.
Het eten is op zich wel goed qua smaak met redelijk royale porties. De boontjes waren echter aan gort gekookt. Maar wat het hinderlijkst was, was dat drie tafel op rij (waaronder wij) biefstuk kregen die echt bijna well done was i.p.v. medium rare. Onze buren zaten dus elk apart te eten. Daar hadden wij geen zin in, dus maar zo gelaten...
mendap .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Door de combi Bevrijdingsdag en hemelvaart, was het heel druk bij Steak en Bier. Het was daardoor wat lang wachten op het drinken en eten.

Het eten was ruim voldoende. Helaas was de Angussteak niet medium maar well done............de drukte wellicht ?

Hongor M.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Voor het eerst hier spareribs (BBQ) gegeten. Het vlees was goed gaar! Werd snel geserveerd en de bediening was top! Leuk personeel, kom hier zeker vaker eten...
Rita53 .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Wij wilden niet uitgebreid eten en hadden dus alleen een hoofdgerecht genomen. Mijn man had de hamburger (echt een enorme hamburger) en hij vond hem erg lekker. Er werd patat (je kon ook gebakken aardappeltjes kiezen) en salade bij geserveerd. Ik had gekozen voor de tagliatelle met gamba's en daar kwam een schaaltje sla bij. De smaak was heerlijk. Verder heb je een geweldige keuze uit allerlei heerlijke bieren. Terwijl het erg druk was hebben wij niet heel erg lang hoeven wachten op ons eten en de bediening was heel vriendelijk
Nididja B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Lekkere steak, leuke bieren op de kaart en een centrale locatie in Rotterdam. Tevens was het personeel kundig en attent, zo kwamen ze ongevraagd met een rietje voor het tweede biertje voor mijn rolstoelgebonden vriend nadat ze gezien hadden dat hij bij het eerste biertje een zelf meegebracht rietje gebruikte.
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
Prima gebakken steaks, goede bieren (met op de kaart per gerecht een goede suggestie voor een bijpassend biertje). Aanrader!
Tiede-Jan B.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Gisteren met mn broertje en ons beide vriendinnen gegeten bij Steak en Bier. Erg lekkere spare ribs en zeer vriendelijk personeel!

Als ik spare ribs wil dan weet ik waar ik voortaan heen ga!
Justeatit .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2015
Gisteren bij toeval dit restaurant ontdekt. Schitterend gelegen aan de Schouwburg. Restaurant was lekker vol, maar voelde huiselijk aan. Prima concept: heerlijke vleesgerechten met elk een bijpassende biertje.

Service was helaas teleurstellend. Was veels te druk voor twee man in de bediening. Toch werd er bediend met een glimlach. Dat doet me deugd. Echter voor een snelle hap zijn er genoeg alternatieven. Eten was redelijk. Entrecote was perfect gegrilld, miste alleen nog wat smaak. Bijgerechten waren okey. Salade was niets meer dan sla, tomaat, komkommer en ui.

Zal Steak & Bier zekers nog een kans geven. Hopelijk staat de bediening dan wel iets sterker!
Roel H.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2015
Steak & Bier, een teleurstellende ervaring. Bij binnenkomst in een vol restaurant viel gelijk op dat er weinig personeel aan het werk was, het duurde even voordat we werden geholpen en een plaats mochten uitzoeken. De menukaart ligt als een placemat op tafel en er word op de menukaart verwezen naar een aparte allergenenkaart. Deze opgevraagd te hebben bleek al snel dat je met een lactose intolerantie alleen de spare ribs spicy kan eten. Ietwat teleurstellend als het personeel ook niet kan uitleggen wat er bij de andere gerechten lactose bevat. Na ongeveer 40 minuten kwam het eten op tafel, spare ribs niets bijzonders maar wel lekker. Als bijgerecht friet en salade, waarvan ik alleen de friet heb gegeten. Kan dus niks over de salade zeggen. Ribs waren onbeperkt het duurde ook vrij lang voor het personeel kwam vragen of ik nog een portie wenste. Kortom de ribs waren lekker maar met de tekortkomingen in allergenen informatie ga ik de volgende keer liever ergens anders eten.
fijnuiteten .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Bier en steak. De naam zegt het al. Maar dat is dan ook alles. Ik had een agnus steak die goed was klaargemaakt. Mijn tafelgenoot kreeg een half rauwe gamba. Je kunt beter ook geen wijn drinken. Ik begrijp niet waarom de kwaliteit zo slecht moet zijn. Ik heb er hoofdpijn van gekregen.
essiej .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
Alleen wat traag qua bestelling opnemen maar voor de rest waa het eten verrukkelijk. Maar voor de rest was de service wel prima.
thehousetricien .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2015
Hier bij steak & bier gegeten via een bon van vakantie veilingen en moet zeggen prima geregelt

De spareribs zijn lekker mals en valt zo van het bot af
De patat is ook goed bereid en je hebt genoeg keus over de sausen

Uitstekend gegeten zou dit kleine zaakje zeker aanraden als het om spareribs gaat