Steak & Dine

Meer informatie over restaurant Steak & Dine

Jouw recensie over het restaurant Steak & Dine

Janet R.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Alles was zeer naar wens een echte aanrader voor iedereen.
jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Altijd goed, eten is super bediening is vriendelijk. Wachttijd op de gerechten is er nauwelijks. Goede en uitgebreide keuze van gerechten
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Heerlijk gegeten, voorgerecht had iets meer op smaak gemogen en was leuk leuk geweest als er uitleg was geweest over de kaasjes bij het kaasplankje verder prima avond uit eten!
Astrid K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Heerlijk gegeten met mijn lief. Tasting menu genomen. Bijna 3 uur getafeld. De tafeltjes staan ver van elkaar dus je hebt veel privacy.
Fred R.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Was de tweede keer dat ik hier kwam. De eerste keer duurde het heel erg lang voordat we iets te eten krijgen maar was de kwaliteit van het eten beter. De tweede keer ging het iets sneller maar was de kwaliteit van het eten wat minder. In verhouding te weinig personeel voor een zaterdagavond.
Joop G.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
lekkere kleine gerechten bij het tasting menu. Het was gezellig druk waardoor we soms even wat langer moesten wachten op het volgende gerecht
Arlene C.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Wij zijn 3 keer geweest en hebben gebruik gemaakt van het "Tasting" menu. Zeer leuk concept! Service was goed en vriendelijk. Een kanttekening: Tasting is leuk om doordeweeks te doen. Het is gezellig druk en bereiding van de produkten TOP. In het weekend was het erg druk, waardoor je langer moest wachten op je eten en was het soms niet helemaal gaar. Toch is dit een restaurant, die ik van harte kan aanbevelen!!!
Mike V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Het duurde zolang om een getecht te keunnen bestellen bij tasting zodat we uiteindelijk 3 gerechtjes hadden voor die 28 euro.
Paar dagen later weer geweest helaas hetzelfde dus daar zien ze me niet meer.
Overigens was ik voorheen altijd prima tevreden.!
Marion D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Jammer dat we voor de tweede keer meemaakten dat er een gerecht op was!
En dat op zaterdagavond! Verder goede bediening, snel! Prijs kwaliteit goed.
Gezellig eten,.
msmetsers .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
We waren met twaalf personen en hadden voor het taste menu gekozen ( soort van tapas) Ruime keus lekker gegeten voor herhaling vatbaar!!!
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Heerlijk genoten van tasting@ steak & dine
Voldoende keus en lekkere gerechten.
Leuk gepresenteerd en redelijke portiesĺ.
Carin G.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Heerlijk gegeten met vrienden bij Steak en Dine. Allemaal kleine hapjes. Stuk voor stuk heerlijk. De bediening was prima en vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar!!
Magiel M P.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Het was een donderdagavond, wij waren met vier. Het eten was dermate slecht op smaak gebracht dat ik had het gevoel dat er geen kok aan te pas was gekomen. Ook op de bediening was bezuinigd, 1 dame voor alle tafels die niet klantgericht optrad en geen raad wist met onze wensen/klachten. Achteraf bleek de rekening ook nog onjuist. Voorlopig dus niet meer. Jammer want wij hebben betere ervaringen gehad, maar dat was steeds in het weekend en dus een andere bezetting?
TY 5.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2016
Modern ingericht restaurant met een informele sfeer. De kaart biedt voldoende keuze met het accent op gegrilde gerechten. Prima verzorgde en smakelijke voor- en hoofdgerechten, maar helaas van een middelmatig niveau. De Argentijnse steak was prima van kwaliteit en goed bereid, terwijl de bavette onder de maat was. Helaas geen aanrader.
B en I .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Er staat een ruim aangeprezen Hamburger op het menu. Valt zowel in kwaliteit als hoeveelheid vlees zeer tegen. Komkommer en tomaat waren ijskoud en de uitjes rauw. Niet restaurantwaardig, zeker niet voor een prijs van bijna 18 euro. Spareribs volledig doorgekookt. Smaak niet verkeerd, maar geen bite. Geen enkele maal bediening aan tafel gehad om te vragen of het smaakte of dat we nog iets wilden drinken. Bij afruimen aangegeven dat de hamburger zeker niet naar wens was. Zou aan de keuken worden doorgegeven. Zonder terugkoppeling kregen we de koffie dan van het huis. Vriendelijk maar daar was onze avond niet mee gered.
jeroentje79 .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Ik was even aan het Google over recensies van dit restaurant waar ik afgelopen weekend heb gegeten, en ik kwam op deze site uit omdat er mindere recensies op staan waar bij ik het helemaal niet mee eens ben! Dus hierbij mij ervaring; afgelopen zaterdag hier gegeten, ik vond het helemaal top. We kwamen binnen met een vriendelijke ontvangst, naar onze tafel gewezen. Zat vol maar toch alle tijd voor je! Eenmaal aan tafel uitleg over hoe dit restaurant te werk gaat, a la carte of kleine hapje heel de avond. Kleine hapjes voor ons. Alles was super, smaak, kwaliteit en service! Wij hebben echt een top avond gehad en ik kan de andere recensies niet geloven, ja het was druk da klopt maar dat je dan alles af moet keuren is geen stijl. En vooral niet via een recentie! Ik vond het top en het personeel vriendlijk en ze waren aan het rennen! Altijd druk in het weekend vertelde ze me, dus ik/wij kunnen het iedereen aanraden!
Buenproveche .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Met 3 personen gegeten op zaterdagavond. Kregen de laatste tafel...prima.
Als je de laatste tafel hebt heb je naar mijn idee recht op dezelfde bediening als iedereen...Dat was duidelijk niet het geval.
De bediening was ongeïnteresseerd en haastig.
We hadden een voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht. Bij het hoofdgerecht kregen we alleen een schaaltje frites met een piepklein glazen bakje dat voor 1/3 gevuld was met mayonaise. Waar is de groente? Als die bestaat uit de paar stukken paprika onder het vlees dan is dat zeer onder de maat..
Toen een van ons vroeg om een glaasje water werd er een karaf met twee glazen op de tafel neergepoot en voordat we wat konden vragen was de bediening al weer weg. De wijn uit de fles was prima, de huiswijn zeer matig.
Prijs- kwaliteit: voor deze prijs eet je elders beter en vooral veel gezelliger met een betere en klantvriendelijkere bediening.
Carl S.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Ik wilde met mijn vrouw op zaterdag avond een goede steak scoren en besloten om Steak & Dine eens uit te proberen. Entree is uitnodigend, restaurant is dynamisch en ruim van opzet. Huisgemaakt brood met kruidenboter, tapenade en aioli was perfect. De huiswijn is zeker aan te raden!! We hadden beiden een 250 gram ossenhaas van de grill besteld, een met rode port en de ander met champignon saus, medium rare, rood van binnen met een warme kern. Wat we kregen was formidabel! Hier kunnen de steaks van Gauchos, Hampshire Hotel, Dommel 18 of Rodeo niet tegen op. Wat een smaak!! De frietjes (met iets te veel seasoning, anders was het een 10 geweest) en de vers gebakken groenten waren perfect! Nagerecht en, tiramisu en profiterol, waren van dezelfde huisgemaakte klasse. Gratis parkeren. Wij gaan snel weer terug!!
StevaGo .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Met 4 personen het tasting menu gekozen, telkens een klein gerechtje. Na 3 uur het 4e kleine gerechtje op tafel. De bediening was weinig attent, vergat een drankje te serveren. De keuken liet ook een aantal steken vallen, frietjes die gereserveerd werden toen de borden al leeg waren, tonijn die doorgebakken was.
Maar niets van gezegd anders duurde het nog langer, kortom het viel deze niet mee. Met een dessert erbij dien je over goed zitvlees te beschikken.
Rudi B.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Toevallig zijn we gisteren ook bij Steak&Dine in Son beland. Bij binnenkomst een zeer warm welkom niet heel druk maar super geholpen. De kleine gerechtjes op de "Tasting kaart" allemaal super de Tonijn is écht een aanrader!!

Ik las de vorige recensie en wil daar even op inhaken. Dat de spare-ribs gekookt worden zodat ze lekker mals van het bot afvallen is een kwestie van smaak. Naar mijn smaak superrrr!!! En over de slagroom zou ik zeggen mijn kinderen mochten zelf een ijsje komen maken in de keuken erg leuk trouwens!! En zag dat de slagroom gewoon uit een kidde kwam.!!

Echt een aanrader dit restaurant komen zeker een keer terug!!!!