Steak & Dine

Raadhuisplein 30A 5691 AM Son Nederland Kaart

Over het restaurant Steak & Dine

Ben je op zoek naar een lekker op houtskool gebakken stukje mals vlees? En hou je van de gezelligheid van lekker lang tafelen in een sfeervolle ambiance? Dan is Steak & Dine in Son en Breugel echt iets voor jou!

Het moderne interieur met rode stoelen nodigt uit om lekker te eten onder het genot van een heerlijk glas wijn. De specialiteit van het huis is de Argentijnse steak, gebakken naar keuze en overgoten met een smaakvol sausje van peper, champignon of warme knoflook.

Naast deze smakelijke specialiteiten, biedt de menukaart ook voor- en tussengerechten en een ruime keuze uit heerlijke desserts aan. De prachtige wijnkaart zorgt met diverse wijnen de perfecte wijn-spijscombinaties, die zorgen voor de ultieme smaakbeleving.

Reserveer nu en ontdek de heerlijke specialiteiten en smaken van restaurant Steak & Dine in Son en Breugel!

Meer informatie over restaurant Steak & Dine

Jouw recensie over het restaurant Steak & Dine

Janet R.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Eten is zeer lekker en hele vriendelijke bediening
Mariska V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Wij komen hier zeker terug!
Heerlijke gerechten, vriendelijke snelle bediening en leuk ingericht. De Pastel de Chocolat is echt een aanrader!
vanderwerke .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
De service en ontvangst zijn uiterts correct, echter in een horeca gelegenheid ' speelt ook mee' de sfeer
waarbij ' je het idee hebt om echt welkom te zijn' Correctheid heeft niets met hartelijkheid te maken
Mireille V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Relaxte avond gehad bij Steak&Dine. De vorige keer was het erg druk en was de kok ziek, dat was een slechte ervaring. De hele avond gezeten (we hadden de tasting) en maar 3 of 4 kleine gerechtjes kunnen bestellen. Drinken en het dessert was gratis, vanwege de overlast, netjes. We besloten afgelopen zaterdag om Steak&Dine nog een kans te geven en met succes. Hebben heerlijk gegeten, de bediening was top en de sfeer prima.
Marc D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Gewoon goed. Leuk en lekker restaurant . Vriendelijke bediening.
Angela V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
De bediening had het te druk om te informeren of alles naar wens was en of we wat wilde drinken. Zelfs na veel zwaaien werd het niet opgemerkt. de tijden tussen de gerechtjes was te lang. Wij hadden ruin 3 uur gezeten en.nog geen voldaan gevoel. De tafel naast ons was ook niet te spreken over dit geheel. En €7,50 voor een fles water is wel erg aan de prijs.
Erik S.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Leuk restaurant en fijne ambiance. Tapas wachttijd tweede ronde was echter erg lang terwijl het niet extreem druk was. Keuken was daarnaast niet geheel in vorm vanavond, eerdere ervaringen hier waren echt positiever. Ik heb de avond zelf de keuze gemaakt er inhoudelijk niets over te zeggen en dat is tevens de reden dat ik het ook hier niet in meer detail vermeld en als een eenmalige uitzondering zal beschouwen.
Janet R.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Alles was zeer naar wens een echte aanrader voor iedereen.
jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Altijd goed, eten is super bediening is vriendelijk. Wachttijd op de gerechten is er nauwelijks. Goede en uitgebreide keuze van gerechten
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Heerlijk gegeten, voorgerecht had iets meer op smaak gemogen en was leuk leuk geweest als er uitleg was geweest over de kaasjes bij het kaasplankje verder prima avond uit eten!
Astrid K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Heerlijk gegeten met mijn lief. Tasting menu genomen. Bijna 3 uur getafeld. De tafeltjes staan ver van elkaar dus je hebt veel privacy.
Fred R.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Was de tweede keer dat ik hier kwam. De eerste keer duurde het heel erg lang voordat we iets te eten krijgen maar was de kwaliteit van het eten beter. De tweede keer ging het iets sneller maar was de kwaliteit van het eten wat minder. In verhouding te weinig personeel voor een zaterdagavond.
Joop G.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
lekkere kleine gerechten bij het tasting menu. Het was gezellig druk waardoor we soms even wat langer moesten wachten op het volgende gerecht
Arlene C.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Wij zijn 3 keer geweest en hebben gebruik gemaakt van het "Tasting" menu. Zeer leuk concept! Service was goed en vriendelijk. Een kanttekening: Tasting is leuk om doordeweeks te doen. Het is gezellig druk en bereiding van de produkten TOP. In het weekend was het erg druk, waardoor je langer moest wachten op je eten en was het soms niet helemaal gaar. Toch is dit een restaurant, die ik van harte kan aanbevelen!!!
Mike V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Het duurde zolang om een getecht te keunnen bestellen bij tasting zodat we uiteindelijk 3 gerechtjes hadden voor die 28 euro.
Paar dagen later weer geweest helaas hetzelfde dus daar zien ze me niet meer.
Overigens was ik voorheen altijd prima tevreden.!
Marion D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Jammer dat we voor de tweede keer meemaakten dat er een gerecht op was!
En dat op zaterdagavond! Verder goede bediening, snel! Prijs kwaliteit goed.
Gezellig eten,.
msmetsers .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
We waren met twaalf personen en hadden voor het taste menu gekozen ( soort van tapas) Ruime keus lekker gegeten voor herhaling vatbaar!!!
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Heerlijk genoten van tasting@ steak & dine
Voldoende keus en lekkere gerechten.
Leuk gepresenteerd en redelijke portiesĺ.
Carin G.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Heerlijk gegeten met vrienden bij Steak en Dine. Allemaal kleine hapjes. Stuk voor stuk heerlijk. De bediening was prima en vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar!!
Magiel M P.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Het was een donderdagavond, wij waren met vier. Het eten was dermate slecht op smaak gebracht dat ik had het gevoel dat er geen kok aan te pas was gekomen. Ook op de bediening was bezuinigd, 1 dame voor alle tafels die niet klantgericht optrad en geen raad wist met onze wensen/klachten. Achteraf bleek de rekening ook nog onjuist. Voorlopig dus niet meer. Jammer want wij hebben betere ervaringen gehad, maar dat was steeds in het weekend en dus een andere bezetting?