Steak & Dine

7,2
7,2
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Heerlijk genoten van tasting@ steak & dine
Voldoende keus en lekkere gerechten.
Leuk gepresenteerd en redelijke portiesĺ.
Carin G.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Heerlijk gegeten met vrienden bij Steak en Dine. Allemaal kleine hapjes. Stuk voor stuk heerlijk. De bediening was prima en vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar!!
Magiel M P.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Het was een donderdagavond, wij waren met vier. Het eten was dermate slecht op smaak gebracht dat ik had het gevoel dat er geen kok aan te pas was gekomen. Ook op de bediening was bezuinigd, 1 dame voor alle tafels die niet klantgericht optrad en geen raad wist met onze wensen/klachten. Achteraf bleek de rekening ook nog onjuist. Voorlopig dus niet meer. Jammer want wij hebben betere ervaringen gehad, maar dat was steeds in het weekend en dus een andere bezetting?
TY 5.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2016
Modern ingericht restaurant met een informele sfeer. De kaart biedt voldoende keuze met het accent op gegrilde gerechten. Prima verzorgde en smakelijke voor- en hoofdgerechten, maar helaas van een middelmatig niveau. De Argentijnse steak was prima van kwaliteit en goed bereid, terwijl de bavette onder de maat was. Helaas geen aanrader.
B En I .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Er staat een ruim aangeprezen Hamburger op het menu. Valt zowel in kwaliteit als hoeveelheid vlees zeer tegen. Komkommer en tomaat waren ijskoud en de uitjes rauw. Niet restaurantwaardig, zeker niet voor een prijs van bijna 18 euro. Spareribs volledig doorgekookt. Smaak niet verkeerd, maar geen bite. Geen enkele maal bediening aan tafel gehad om te vragen of het smaakte of dat we nog iets wilden drinken. Bij afruimen aangegeven dat de hamburger zeker niet naar wens was. Zou aan de keuken worden doorgegeven. Zonder terugkoppeling kregen we de koffie dan van het huis. Vriendelijk maar daar was onze avond niet mee gered.
Jeroentje79 .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Ik was even aan het Google over recensies van dit restaurant waar ik afgelopen weekend heb gegeten, en ik kwam op deze site uit omdat er mindere recensies op staan waar bij ik het helemaal niet mee eens ben! Dus hierbij mij ervaring; afgelopen zaterdag hier gegeten, ik vond het helemaal top. We kwamen binnen met een vriendelijke ontvangst, naar onze tafel gewezen. Zat vol maar toch alle tijd voor je! Eenmaal aan tafel uitleg over hoe dit restaurant te werk gaat, a la carte of kleine hapje heel de avond. Kleine hapjes voor ons. Alles was super, smaak, kwaliteit en service! Wij hebben echt een top avond gehad en ik kan de andere recensies niet geloven, ja het was druk da klopt maar dat je dan alles af moet keuren is geen stijl. En vooral niet via een recentie! Ik vond het top en het personeel vriendlijk en ze waren aan het rennen! Altijd druk in het weekend vertelde ze me, dus ik/wij kunnen het iedereen aanraden!
Buenproveche .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Met 3 personen gegeten op zaterdagavond. Kregen de laatste tafel...prima.
Als je de laatste tafel hebt heb je naar mijn idee recht op dezelfde bediening als iedereen...Dat was duidelijk niet het geval.
De bediening was ongeïnteresseerd en haastig.
We hadden een voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht. Bij het hoofdgerecht kregen we alleen een schaaltje frites met een piepklein glazen bakje dat voor 1/3 gevuld was met mayonaise. Waar is de groente? Als die bestaat uit de paar stukken paprika onder het vlees dan is dat zeer onder de maat..
Toen een van ons vroeg om een glaasje water werd er een karaf met twee glazen op de tafel neergepoot en voordat we wat konden vragen was de bediening al weer weg. De wijn uit de fles was prima, de huiswijn zeer matig.
Prijs- kwaliteit: voor deze prijs eet je elders beter en vooral veel gezelliger met een betere en klantvriendelijkere bediening.
Carl S.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Ik wilde met mijn vrouw op zaterdag avond een goede steak scoren en besloten om Steak & Dine eens uit te proberen. Entree is uitnodigend, restaurant is dynamisch en ruim van opzet. Huisgemaakt brood met kruidenboter, tapenade en aioli was perfect. De huiswijn is zeker aan te raden!! We hadden beiden een 250 gram ossenhaas van de grill besteld, een met rode port en de ander met champignon saus, medium rare, rood van binnen met een warme kern. Wat we kregen was formidabel! Hier kunnen de steaks van Gauchos, Hampshire Hotel, Dommel 18 of Rodeo niet tegen op. Wat een smaak!! De frietjes (met iets te veel seasoning, anders was het een 10 geweest) en de vers gebakken groenten waren perfect! Nagerecht en, tiramisu en profiterol, waren van dezelfde huisgemaakte klasse. Gratis parkeren. Wij gaan snel weer terug!!
StevaGo .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Met 4 personen het tasting menu gekozen, telkens een klein gerechtje. Na 3 uur het 4e kleine gerechtje op tafel. De bediening was weinig attent, vergat een drankje te serveren. De keuken liet ook een aantal steken vallen, frietjes die gereserveerd werden toen de borden al leeg waren, tonijn die doorgebakken was.
Maar niets van gezegd anders duurde het nog langer, kortom het viel deze niet mee. Met een dessert erbij dien je over goed zitvlees te beschikken.
Branus80 .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Toevallig zijn we gisteren ook bij Steak&Dine in Son beland. Bij binnenkomst een zeer warm welkom niet heel druk maar super geholpen. De kleine gerechtjes op de "Tasting kaart" allemaal super de Tonijn is écht een aanrader!!

Ik las de vorige recensie en wil daar even op inhaken. Dat de spare-ribs gekookt worden zodat ze lekker mals van het bot afvallen is een kwestie van smaak. Naar mijn smaak superrrr!!! En over de slagroom zou ik zeggen mijn kinderen mochten zelf een ijsje komen maken in de keuken erg leuk trouwens!! En zag dat de slagroom gewoon uit een kidde kwam.!!

Echt een aanrader dit restaurant komen zeker een keer terug!!!!
StevaGo .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Eerste kennismaking met dit restaurant is ons goed bevallen. Gezellige entourage,
attente bediening en leuke verzorgde gerechtjes op de tasting kaart.
Tips voor de keuken - de spare-ribs niet meer "gaar" koken in marinade en als je dan toch met slagroom werkt in desserts, ga dan s.v.p. voor vers geklopte of eventueel in een kidde i.p.v. goedkope slagroom uit een spuitbus.
Ferdian S.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
Afgelopen weekend bij Steak and Dine gegeten. Een nieuw concept in Son.

Er wordt naast a la lcarte een zogenaamde tasting aangeboden. € 27,50 onbeperkt gerechtjes naar keuze in mini vorm uit de a la carte kaart.

Ik had wat gereserveerde verwachtingen gezien de prijsstelling.

We werden vriendelijk ontvangen en al snel van een drankje voorzien. Na de keuze voor de tasting al snel een eerste gerecht gekozen. 4x carpcaccio met truffeldressing.
Deze werd al snel geserveerd, er lag naar mijn mening iets teveel sla op het bord maar de carpcaccio smaakte prima. Compleet ook met vlokken parmezaanse kaas.

Daarna werd een afwisselende keuze gemaakt met oa mini wagyu burger ( uitstekende garnering erbij van zoete uitjes tot uitstekende bbq saus. ) een malse steak ( allemaal op houtskool bereid) en lamskoteletten van de grill, heerlijk mals lekkere saus.

We hadden twee keer frietjes besteld welke we naderhand de ober nog een keer aan hebben moeten herrineren, een kleinigheid.
De gefrituurde gambas vond ik minder, beslag was wat zompig garnalen iets te taai al.

Al met al voor dit geld een uitstekende ervaring gehad en ik zou dit restaurant aanbevelen.
Voor € 27,50 dergelijk mals vlees van de gril, goede friet, en voldoende keuze maken dit een uitstekend p/k restaurant.
Marnix92 .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2015
Gisteravond ter ere van mijn stage naar Berlijn, waar ik een dag later naar zou vertrekken, bij Steak & Dine gegeten. We kregen een warme ontvangst door de gastheer en werden door hem naar onze gereserveerde tafel begeleid. De ronde eethoekjes waar je plaats kan nemen zijn erg prettig omdat je zo toch knus met je gezelschap zit, maar toch ook de sfeer uit de zaak goed meekrijgt. Ik heb gekozen voor het 3 gangen keuzemenu bestaande uit carpaccio als voorgerecht, spareribs als hoofdgerecht en 3 bolletjes ijs als nagerecht. De carpaccio was een prettige starter en ik ben vooral erg te spreken over de spareribs die geserveerd werden. Een royale portie van hele malse en smaakvolle ribbetjes waarvan het vlees letterlijk van het bot gleed. Het dessert bestond uit 3 verschillende bolletjes ijs, te weten pistache, cheesecake en chocolade. Vooral de cheesecake was erg lekker omdat daar stukjes cheesecakekruimel in zaten.
Kortom, een hele prettige avond gehad met een warme ambiance, lekker eten en vriendelijke gastheer. Wanneer ik terugkom zal ik zeker weer snel een reservering maken, een aanrader dus!
Jeroentje79 .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
Afgelopen zaterdag wezen eten met een paar man, erg lekker! We kwamen binnen en volgens mij nagenoeg vol. Gelijk bij binnenkomst werden we opgemerkt en naar onze tafels gebracht, alles liep vlot ondanks de drukte, bediening bleef correct en snel. Lekkere voorgerechten, vooral de carpaccio...Heel lekker en mals vlees, alles voldoende friet en groenten. Lekkere wijn, en super ambiance! En dit allen voor zeer aangename prijs. Kortom zeker niet de laatste keer, en ik kan het iedereen aanraden! Super tent, ga zo door! Weer eens wat anders in Son!
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2014
Vanavond, na een hele dag verplichtingen gehad te hebben bij mijn voetbalclub, had ik geen zin meer om te koken. Dus naar Son gereden en daar bij "Steak & Dine" gegeten. Ik had gekozen voor "Perca con limón" (in roomboter gebakken baarsfilet met verse limoen), die mij goed smaakte. Tot mijn verbazing en opluchting waren de bijbehorende frietjes nu eens niet van die dikke waar alleen de buitenkant gefrituurd is en in veel gevallen in restaurants worden geserveerd, maar hadden naar mijn smaak de juiste dikte. Omdat ik geen liefhebber ben van beetgare groenten heb ik deze maar laten liggen. Op de bediening valt niets af te dingen. Het moderne interieur wordt opgesierd door luchtfoto's van Son en omgeving, wat een leuke indruk maakt.
Sluijt78 .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2014
Op een zaterdag avond wezen eten, gezellig druk. Bediening heeft weinig ervaring, kon niet veel info geven over het eten en de wijn. We hadden malse steak, portie was ruim voldoende, de bijgerechten zijn standaard. Prijs is aan hoge kant. Modern strak interieur. Parkeren kan voor de deur. Benieuwd of het verbeterd, zijn nog niet lang open.