Steak & Dine

Raadhuisplein 30A 5691 AM Son Nederland Kaart

Over het restaurant Steak & Dine

Ben je op zoek naar een lekker op houtskool gebakken stukje mals vlees? En hou je van de gezelligheid van lekker lang tafelen in een sfeervolle ambiance? Dan is Steak & Dine in Son en Breugel echt iets voor jou!

Het moderne interieur met rode stoelen nodigt uit om lekker te eten onder het genot van een heerlijk glas wijn. De specialiteit van het huis is de Argentijnse steak, gebakken naar keuze en overgoten met een smaakvol sausje van peper, champignon of warme knoflook.

Naast deze smakelijke specialiteiten, biedt de menukaart ook voor- en tussengerechten en een ruime keuze uit heerlijke desserts aan. De prachtige wijnkaart zorgt met diverse wijnen de perfecte wijn-spijscombinaties, die zorgen voor de ultieme smaakbeleving.

Reserveer nu en ontdek de heerlijke specialiteiten en smaken van restaurant Steak & Dine in Son en Breugel!

Meer informatie over restaurant Steak & Dine

Jouw recensie over het restaurant Steak & Dine

Kristin B.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Lekker en goed gegeten voor een zeer schappelijke prijs. Drie-gangen menu is zeker aan te raden. Vlotte en goede bediening.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Ik vind 28.50 redelijk duur, zeker omdat de nagerechten er nog niet eens bij zitten. We hebben de tapas kaart gehad, bij de meeste restaurants zitten de nagerechten er dan ook bij. En zijn door de weeks goedkoper dan in het weekend. Wij zijn op een dinsdag geweest. Geen tweede keer meer voor ons
Roel V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
We hebben de tasting gedaan en deze was echt top! Veel lekkere gerechten. Ook de bediening was super. Zeker een aanrader!
Astrid L.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Lekker gegeten en heel gezellig om te zitten. Goede sfeer.
vanderwerke .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
uitstekende kwaliteit, service: snel , vakkundig, ambiance van een eetcafe ,wanneer je ' zonder pretenties, tegen een absoluut redelijk prijsniveau' wilt eten: aanbevelenswaardig!!
verwacht niet teveel ' hartelijkheid'
Elles M.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Het eten was goed en het toetje was super.
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Wij hadden het tasting menu, tussen elk gerecht zat 45 minuten.
Wel erg lang tijd vonden wij.
Het is in verhouding dan ook nog eens erg duur.
Jessica M.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Heerlijk gegeten van het driegangenmenu menu. We waren met zes personen, helaas pasten we net niet met z’n zessen in de ronde bank. Maar dineren zo op de bank is echt een aanrader!
Mirjam X.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Eten was erg lekker. Je proeft de verse ingrediënten. Bediening was vriendelijk, maar wist niks van de gerechten. Kon ook helaas geen aanbevelingen doen. Het was erg rustig op deze donderdagavond. Wij waren de enige gasten.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Het was weer heerlijk!!!
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Sfeervol restaurant,goede bediening, heerlijke gerechten,echt een aanrader! Gemakkelijk bereikbaar voldoende parkeergelegenheid.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
aanrader
Desiree Z.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Eten is altijd heerlijk, service ook prima. De wachttijd tussen gerechten bij het tasting arrangement vond ik persoonlijk wel wat lang.
Dorrie W.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
borden waren niet schoon, vis had
erg weinig smaak. steak en ossenhaas lekker, voorgerechten lekker, nagerechten groot en lekker.
Janet R.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Eten is zeer lekker en hele vriendelijke bediening
Mariska V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Wij komen hier zeker terug!
Heerlijke gerechten, vriendelijke snelle bediening en leuk ingericht. De Pastel de Chocolat is echt een aanrader!
vanderwerke .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
De service en ontvangst zijn uiterts correct, echter in een horeca gelegenheid ' speelt ook mee' de sfeer
waarbij ' je het idee hebt om echt welkom te zijn' Correctheid heeft niets met hartelijkheid te maken
Mireille V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Relaxte avond gehad bij Steak&Dine. De vorige keer was het erg druk en was de kok ziek, dat was een slechte ervaring. De hele avond gezeten (we hadden de tasting) en maar 3 of 4 kleine gerechtjes kunnen bestellen. Drinken en het dessert was gratis, vanwege de overlast, netjes. We besloten afgelopen zaterdag om Steak&Dine nog een kans te geven en met succes. Hebben heerlijk gegeten, de bediening was top en de sfeer prima.
Marc D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Gewoon goed. Leuk en lekker restaurant . Vriendelijke bediening.
Angela V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
De bediening had het te druk om te informeren of alles naar wens was en of we wat wilde drinken. Zelfs na veel zwaaien werd het niet opgemerkt. de tijden tussen de gerechtjes was te lang. Wij hadden ruin 3 uur gezeten en.nog geen voldaan gevoel. De tafel naast ons was ook niet te spreken over dit geheel. En €7,50 voor een fles water is wel erg aan de prijs.