Steak & Dine

Raadhuisplein 30A 5691 AM Son Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Steak & Dine

Ben je op zoek naar een lekker op houtskool gebakken stukje mals vlees? En hou je van de gezelligheid van lekker lang tafelen in een sfeervolle ambiance? Dan is Steak & Dine in Son en Breugel echt iets voor jou!

Het moderne interieur met rode stoelen nodigt uit om lekker te eten onder het genot van een heerlijk glas wijn. De specialiteit van het huis is de Argentijnse steak, gebakken naar keuze en overgoten met een smaakvol sausje van peper, champignon of warme knoflook.

Naast deze smakelijke specialiteiten, biedt de menukaart ook voor- en tussengerechten en een ruime keuze uit heerlijke desserts aan. De prachtige wijnkaart zorgt met diverse wijnen de perfecte wijn-spijscombinaties, die zorgen voor de ultieme smaakbeleving.

Reserveer nu en ontdek de heerlijke specialiteiten en smaken van restaurant Steak & Dine in Son en Breugel!

Meer informatie over restaurant Steak & Dine

Jouw recensie over het restaurant Steak & Dine

Lita L.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Respect dat zo'n restaurant met zo'n bezetting aan gasten, het maar met 2 man personeel kan draaien. En zonder iemand tekort aan te doen. Het eten was perfect, Voor die prijs ga ik zeker nog een keer terug.
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Wij waren met 5 personen en hadden geboekt voor een 7-gangen diner van schaal- en schelpdieren, incl. 3 verschillende witte wijnen. Tijdens het diner kregen we een amusante uitleg over de wijnen van een deskundige.
We hebben een geweldige avond gehad. Prima prijs- kwaliteitsverhouding.
Echt een aanrader!!
Esther M.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Leuk restaurant waar je gezellig samen kunt eten en drinken. Wij hebben gekozen voor de kleine gerechten, zodat je van de uitgebreide kaart heerlijke kleine gerechtjes kunt proeven. Vlees, Vis, voorgerechten alles is heerlijk op smaak en snel op de tafel. Leuke spontane bediening, kortom een gezellige smakelijke avond in een leuk restaurant
Michelle D.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Het was heerlijk, fantastisch verzorgd. Al jaren een top restaurant, ga zo door!
Enkel zou er buiten iets van een zonwering mogen zijn, nu was het ook geen probleem dat we de tafel hadden gedraaid, dus dan is het scherm niet noodzakelijk.
Julliette V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Gezellig restaurant, Prima eten voor passende prijs. Vriendelijke bediening en gezellig druk.
..............................
c.veneman86 .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Gang 1 en 2 volgden elkaar snel op, maar er werd daarna rekening gehouden met onze wens wat rustiger aan te doen. Heerlijk gegeten.
Paul R.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Prima gegeten in een gezellige sfeer. Bediening was vriendlijk en adequaat.
We hadden een gezellig etentje met voldoende variatie in de gerechten.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
In een gezellige omgeving, goed gegeten. Gevarieerde keuze aan gerechten. Op de menukaart is alleen niet duidelijk wat de voorgerechten zijn, is in principe niet heel belangrijk, maar maakt het wel overzichtelijker.
Zeker een aanrader, kom zeker een keer terug.
Kristin B.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Lekker en goed gegeten voor een zeer schappelijke prijs. Drie-gangen menu is zeker aan te raden. Vlotte en goede bediening.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Ik vind 28.50 redelijk duur, zeker omdat de nagerechten er nog niet eens bij zitten. We hebben de tapas kaart gehad, bij de meeste restaurants zitten de nagerechten er dan ook bij. En zijn door de weeks goedkoper dan in het weekend. Wij zijn op een dinsdag geweest. Geen tweede keer meer voor ons
Roel V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
We hebben de tasting gedaan en deze was echt top! Veel lekkere gerechten. Ook de bediening was super. Zeker een aanrader!
Astrid L.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Lekker gegeten en heel gezellig om te zitten. Goede sfeer.
vanderwerke .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
uitstekende kwaliteit, service: snel , vakkundig, ambiance van een eetcafe ,wanneer je ' zonder pretenties, tegen een absoluut redelijk prijsniveau' wilt eten: aanbevelenswaardig!!
verwacht niet teveel ' hartelijkheid'
Elles M.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Het eten was goed en het toetje was super.
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Wij hadden het tasting menu, tussen elk gerecht zat 45 minuten.
Wel erg lang tijd vonden wij.
Het is in verhouding dan ook nog eens erg duur.
Jessica M.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Heerlijk gegeten van het driegangenmenu menu. We waren met zes personen, helaas pasten we net niet met z’n zessen in de ronde bank. Maar dineren zo op de bank is echt een aanrader!
Mirjam X.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Eten was erg lekker. Je proeft de verse ingrediënten. Bediening was vriendelijk, maar wist niks van de gerechten. Kon ook helaas geen aanbevelingen doen. Het was erg rustig op deze donderdagavond. Wij waren de enige gasten.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Het was weer heerlijk!!!
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Sfeervol restaurant,goede bediening, heerlijke gerechten,echt een aanrader! Gemakkelijk bereikbaar voldoende parkeergelegenheid.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018