Stationsrestauratie Happy Dees

Zaterdag en Zondag Gesloten

• Terras
Mmepiepschuum .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Ik moest tussen werk door even snel wat eten in Zevenbergen, op een warme zomerse dag. Happy Dees is een prima tussendoortje, restaurantje in het station van Zevenbergen, met een klein terrasje buiten. We kozen een Oosterse maaltijdsalade, die heel vers en smakelijk was. Ook voldoende, met lekkere frietjes erbij, voor ieder wat wils. Hele correcte, vlotte, bediening, dus zeker voor wat je mag verwachten van een stationsrestaurantje krijgt je hier absoluut waar voor je geld!
GNC K.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Met een gezelschap à la carte gegeten. Als voorgerecht een salade geitenkaas, een leuk opgemaakt bord met ook een gebakken aubergine, deze had voor mij niet gehoeven. Verder wel lekker. Hoofdgerecht een Ossehaas Happy Dees. Echt een heel mooi stukje vlees waar je mes doorheen valt, de spekjes ui en champignons waren mooi bereid en vulden het geheel goed aan.
Nagerecht een uitbundig en royaal opgemaakt kaasplankje met een begeleidend portje. Heel lekker hoewel niet echt uitgesproken van smaak.
De bediening was informeel en attent. De akoestiek was wat minder maar dat had wellicht te maken met een op handen zijnde aanpassing aan de vloer waardoor er al een en ander geruimd was. Al met al een geslaagde avond en zeker de moeite waard om er nog eens te gaan eten.
Stadionsport .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2014
We zijn vrijdagavond met een gezelschap van 5 wezen eten.
Heel vriendelijke ontvangst door de gastheer goede uitleg over de menukaart.
We hebben het verrassingsmenu, visssoep, ierse ossehaas, gamba,s,varkenshaas genomen
Alles van goede kwaliteit perfecte prijs kwaliteit verhouding vriendelijke bediening in 1
woord een topavond ook mag ik de voor en nagerechten niet vergeten alles perfect.
Ook de sfeer is gezellig mooi leuk ingericht lekker knus.
Tip ga zo door.
Jos Nagtzaam.
L Z.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2014
We waren in de buurt en dachten, laten we het eens proberen.
Wat waren we blij verrast met de kwaliteit en de service.
Het is een heel klein zaakje met maar een paar tafels en wellicht dat dat er voor zorgt dat er nog echt tijd wordt genomen om mensen te verwennen.
Het verrassingsmenu genomen en dat was echt voortreffelijk.
Op iens wordt aangegeven dat het een visrestaurant is maar er zijn ook div soorten heerlijke vleesgerechten verkrijgbaar en zowel belgische als nederlandse mayo!!
De banken in de zaak moeten echt vervangen worden, die zakken erg door maar verder is de ligging erg leuk aan het spoor uiteraard.
Sebregts .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2013
We hebben verrassing van de chef genomen een 3 gangen diner.
GEWELDIG. voorgerecht prachtig opgemaakt bord met 3 heerlijke voorgerechten precies het juiste formaat voor een Bourgondiër.
Het hoofdgerecht idem dito perfect geserveerd 3 heerlijke stukken vlees met overheerlijke sausjes en diverse groenten met frites en Hollandse en Belgische mayonaise.
Als dessert ook wederom zeer mooi geserveerd 3 verschillende desserts.
Complimenten voor de chef kok en voor de gastvrouw.
Een fantastische belevenis.
Jack Martens