Star BBQ

31-206659055

Meer informatie over restaurant Star BBQ

Eric H.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2016
Hier nu al een aantal keer met vrienden gaan eten. Iedere keer weer worden we gastvrij ontvangen en smaakt de kebab heerlijk! De kebab wordt vers op een echte houtskool-bbq gebakken en het brood is ook vers uit eigen keuken. Een traditionele thee achteraf is een aanrader!
Hanuitoost .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2015
Vanavond met zijn tweeen voor het eerst hier gegeten. We bestelden de Irakese kebab. Een heel dikke zeven voor het eten. Vooraf kregen we dat heerlijke warme brood met een komkommerknoflook saus. Voor een kind kan er een kleinere portie besteld worden en als er veel over is kun je meenemen. Als je van veel groente houdt is het raadzaam er een bijgerecht bij te bestellen. Het restaurant oogt wat donker, waardoor we buiten bijna dachten dat het gesloten was. We werden vriendelijk geholpen. Een fijn restaurant om in de buurt te hebben.
Casper V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2015
Dit is een eenvoudig restaurantje met maar een paar gerechten. Maar die gerechten zijn van hoge kwaliteit en met grote zorg bereid. De kebab op brede spiezen is van zelfgedraaid lamsgehakt, geroosterd op een houtskoolgrill. Dat is heel wat anders dan een prikkertje vette bende op de hete plaat, wat je in de meeste grillrooms krijgt. Verder is er vers naanbrood. Dat is eigenlijk alleen eetbaar als het warm is, dus dat wordt continu gemaakt. Er komen ook veel mensen die eruit zien of ze uit de regio Irak komen om alleen dat brood te halen. Dat geeft mij het idee dat dit een authentiek product betreft en ik vind het erg mooi dat we zoiets in Amsterdam hebben.
Francy76 .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2014
Voor het eerst hier gegeten naar aanleiding van een recensie in een krant. Scoorde hoog. Ik had een adana kebab schotel. De kebab is lekker gekruid en wordt bereid op een houtskooloven. Echter staat de hygiene me wat tegen. De kebab werd met blote handen op je bord geschoven. De kok had net daarvoor rauw vlees op een prikker geschoven. Zijn handen waste hij niet maar veegde hij schoon aan een wat keukenpapier. Verder aardige bediening. Ambiance mag wat lichter. Een beetje donker daar. Het eten is het waard, hygiene mag wat nauwer worden genomen.
Mrs-ND .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2014
Heb hier op een zaterdagavond gegeten, was gezellig druk. Vriendelijk ontvangen en kreeg gelijk een soort tzaziki met naanbrood die vers gebakken was. Een tafelgenoot nam mix van kebab en kip tandury, de ander nam Irakese kebab en ikzelf ging voor de vegetarische falafel schotel. Dit alles was zeer naar wens , het vlees gebakken op houtskool. De bediening was attent en het brood werd nog bijgevuld, wat over was kregen we mee naar huis !
Ilse Z.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2014
Altijd links laten liggen, waarom weet ik ook niet, want toen we eindelijk eens uitprobeerden bleek 't een positieve verrassing; lekkere "amuse" van Tzatziki en vervolgens de specialiteit "kebab" met goede bijgerechten. Hele vriendelijke en adequate bediening. Sfeer: Irakees, met bijbehorende Arabische TV zender met muziekclips, sfeervol. Aanrader voor een prima, eenvoudige, Midden-Oosterse Grill maaltijd. Helaas geen alcohol geschonken.