Stania State

Rengersweg 98B 9062 EJ Oentsjerk Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Stania State

Wieb D.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
Complimenten voor het overheerlijke Kerstdiner. Top georganiseerd! Uitstekend eten en als er een probleempje was (fazant niet gaar) werd dat prima opgelost. Heel klantvriendelijke bediening, uitstekende wijnen. Kortom niets dan lof!
G.J. V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
Donderdagavond. Het is donker er sfeervol in het park bij landgoed Staniastate. De lichtjes lonken. Met een groepje leek het ons leuk om wat te vieren. Geheel privé zaten we in het restaurant waar de kachel heerlijk brandde. Een vaste menu met de keus uit vis of vlees. Tamelijk traditioneel maar daardoor ook weer erg veilig als je met een groep eet. Het viel niet tegen, maar het zijn de details die het hem doen. Carpaccio: gewoon lekker, maar niet uitzonderlijk. Bospaddenstoelensoep: smakelijk, maar tamelijk gebonden. Biefstuk: lekker medium gebakken, goed gerezen, maar niet zo warm, mooi opgemaakt bord. Toetje: tompouce met ijs of panacotta: lekker.
De eeuwige fout bij restaurants: koude borden!!! Zo jammer en het doet het eten gewoon te kort. Kortom: leuk restaurant, erg sfeervol, prachtige plek, best goed eten, redelijk geprijsd, maar nog een paar verbeterpunten. Gewoon proberen dus!
Blomke .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Gister met mijn moeder genoten van een High WIne op het terras van Stania State.
De omgeving is prachtig en de bediening vriendelijk.
De wijn van Ilja Gort die er wordt geschonken is prima en de vele hapjes waren heerlijk.
Goede prijs/kwaliteit verhouding. Wat mij betreft een aanrader!
Jürgens .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2012
Topdrukte op zondag alle 40 tafels vanaf 12 uur tot s'avonds doorlopend bezet en een overvolle grote terras tegelijkertijd bedienen liet jammer genoeg voor ons zijn sporen na.
Toch maar weer zalm besteld,ook al is die in de media vanwege de salmonella,en anders nergens in de supermarkt te koop.
De zalm was lekker maar voor iemand die al honderden keren zalm heeft gegeten was de kaaskorst onbekend en onbemind,maar die kon afgehaald worden en op het bord achter blijven. Dat de mosterdsaus wellicht vanwege de drukte vergeten was net zoals eerst de patatjes heeft uiteindelijk onze gehele pret niet gedrukt ook vanwege de verrassing dat de vegetarische variant van een quiche met geitenkaasje zo goed beviel omdat voor vegetariërs praktisch alleen indirect aandacht op de kaart besteed is.
De fles Italiaanse Merlot was voor de prettige prijs overheerlijk,huiswijnen zijn wel vaker een goed visitekaartje.
We komen in december op een geschikte dag waar het veel minder druk zal zijn terug met een gezelschap om hetgeen te proeven dat hopelijk nu vanwege de topdrukte achterwege bleef.