STAN&CO (Utrecht)

Ganzenmarkt 16A 3512 GD Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant STAN&CO (Utrecht)

Handgemaakte koffies en uitzicht op de Josper grill

Midden in het centrum van Utrecht tussen de Oude Gracht, Neude en de Dom staat Stan met heerlijke handbereide koffie en meer dan 20 open wijnen voor je klaar. Neem plaats aan de keukentafel en zie zelf hoe de chef de gerechten bereidt in de houtskool-gestookte Josper grill! Geniet op een zwoele zomeravond van hun fijne terras met een kop koffie, Chai Tea of een koud glas wijn en geniet van lekkere grill gerechten.

Meer informatie over restaurant STAN&CO (Utrecht)

Maandag t/m Zaterdag vanaf 10:00
Zondag vanaf 11:00

6,5
7,1
Kan beter
smaakB .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Om te borrelen met fijne muziek is dit een leuke en gezellige plek. Het eten vond ik teleurstellend. Nadat het voorgerecht afgeruimd werd, liet de wat onhandige bediening (wel aardig) het op de grond vallen, waardoor er klodders saus op mijn tas en jas vielen. Ik bestelde een steak, medium gebakken, die koud bleek. Het bedienend personeel zou het oplossen en kwam terug met een warme steak, maar niet meer medium gebakken omdat ze de steak gewoon opnieuw verhit hebben. Het bijgerecht bestond uit een zoete gegrilde paprika, die overgaar was en een stuk pompoen wat een melige hap was. Geen aanrader voor een diner dus. Ik zou het houden bij een drankje en een borrelhapje bij Stan & Co.
Reinout T.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Ik kies Stan regelmatig als lunch- of borrelplek door de sfeer. Zowel het terras als binnen is een aanrader door de industriële inrichting. Het eten is van goede kwaliteit, maar wel prijzig. Dan de bediening: wat jammer dat zij zo uit de hoogte zijn. Geen 'goedemiddag', geen enthousiasme. Het voelt erg plichtmatig. Zonde van de mooie locatie.
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Met een groep van vijf heerlijk gegeten bij Stan. Steak, kip en vis beviel alle drie. We bestelden plateaus met hapjes als voorgerecht, er werd goed meegedacht over hoeveel te bestellen zodat we ook nog trek zouden houden in het hoofdgerecht. Verder ook prima snelle bediening. Uitleveren van het hoofdgerecht duurde wel wat lang. Goede wijnen.
Joris T.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Zwaar over het paard getild. Dure gerechten die de verwachtingen niet waar maken. Waarom vragen hoe iemand zijn steak wil, als je er toch niet naar luistert? Personeel is vooral bezig met hun bestel appje en niet echt geïnteresseerd in de klant. 10 minuten wachten op de rekening en dan 20 minuten wachten tot je hem mag betalen deed voor ons de deur dicht. Ach, en dan begin ik nog maar niet over die schattige hipster-obers. Die waren jaren geleden al niet meer hip.
Utrecht heeft zo veel leuke restaurants om lekker te eten. Voor ons was STAN & CO eens maar nooit weer!
Dajo R.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Vandaag met 5 personen iets gegeten. Bijzonder druk. Personeel druk, daardoor weinig aandacht. Dan het eten: Over het algemeen kleine porties, weinig op smaak. Prijs/kwaliteit-verhouding is niet in evenwicht. 15 euro voor 5 kleine hapjes is té stevig. Vrij rumoerig.
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Sfeer en uitstekende bediening zijn een reden om terug te komen. Zo jammer dat het eten tegenvalt! Salade rode biet was veel te koud en te nat en bevatte dingen die niet in de omschrijving stonden(zoals komkommer, courgette en taugé) en bevatte dingen niet die wél in de omschrijving stonden (zoals hazelnoten). Ook had een stukje brood niet misstaan. Pulled salmon sandwich prima, maar niet echt heel bijzonder. Met meer aandacht voor de gerechten zou dit echt een toptent zijn!
Marco J.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Snelle lunch, mooie hippe tent. Snel en vriendelijk geholpen. 2 croque monsieurs besteld. Lekkere salsa, alleen het speltbrood net iets te ver gebakken. Kom vast nog wel is terug om het diner uit te proberen!
Philip V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Afgelopen zondag hier uitstekend gegeten. Had steak en mijn vrouw de hotdog, beiden waren zeer lekker bereid. Naast het prima eten was ook de bediening zeer attent en vlot. Prijs kwaliteit verhouding was dik in orde. Leuke zaak, zeker een aanrader
Rijka F.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Leuke entourage, bediening karig, eten uitermate teleurstellend! Er zat kraak nog smaak aan het eten. Veel losse gerechtjes geprobeerd, maar telkens weer een teleurstelling. Alleen het brood en dessert waren redelijk. Bediening was nogal matig, lang moeten wachten op bestellingen en het afruimen van de tafel. Ook afrekenen ging niet vanzelf evenals het gelijktijdig uitserveren van dessert en koffie/thee. Helaas niet voor herhaling vatbaar. Jammer, het is een zaak met veel potentie!
Marjolein A.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Eerst drie kwartier op een tafel moeten wachten, vervolgens een uur en drie kwartier op ons eten. Er werd gevraagd of we het toetje en de koffie tegelijk wilden, waarop wij ja antwoordden. Uiteindelijk eerst de koffie gekregen en na een tijdje kan de bediende om te vragen of we het toetje al gehad hadden. Niet dus. Door de drukte schoot het allemaal erg te kort!
Sybren G.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Zeer aangename avond gehad dankzij het personeel en de gezellige tafelgasten. Het eten daarentegen was zeer teleurstellend.. bij een stoof van zwijn verwacht ik (zeer terecht) meer dan een laf stapeltje zuurkool en tot stof gestoomde prei en asperge. De stoof an sich was prima qua smaak, wel een beetje droog.. Misschien hebben we het gewoon niet getroffen met een drukke zaterdagavond? Onvoldoende om voor terug te komen.
Iris V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Teleurstellend. We hebben hier vanavond met 4 personen de zwijnenstoof gegeten, maar dit was droog en veel te weinig. Toen we dit aangaven bij de bediening werd ons verteld dat een toetje dan ook wel aan te raden was. Maar ook het toetje schoot tekort. Deze avond was zeker voor herhaling vatbaar, maar niet hier.
maybe_mij .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Broodje steak met een dun velletje vlees kan je echt geen steak noemen! Een plakje salami was even dik geweest en dan dik €8,50 betalen voor een enkele boterham vind ik echt schandalig! Zoals bij vele "hippe" tentjes zwaar overpriced! Jammer
Davey S.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
We hebben hier in een gezelschap van vijf gegeten , de garing van een van de entrêcotes was bijna doorgeslagen , hierdoor at een persoon 5 min later helaas , de bediening excuseerde pas tamelijk laat en leek niet erg geïnteresseerd op 't moment dat wij aangaven dat het niet goed was . Het eten is echt niet bijzonder , de sfeer maakt een hoop goed
Trineke P.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Lekker gegeten; zowel de nacho's en de tagiatella met verschillende vis. Leuke half ronde tafeltjes, leuke actie om een kaartje te kunnen sturen.
Johanna E.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Inmiddels hier een paar keer geluncht. We hadden onder andere de gnocci met paprika, artisjok, parmezaan en truffel. Dit viel tegen en er zat te weinig truffel smaak aan. De pomodori soep was goed op smaak en werd geserveerd in een beker met brood en chorizo plakjes. De bediening kwam vaak langs ondanks dat het druk was. Decor is erg mooi en modern en heeft een leuke bar.
Josefien B.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Leuke plek om te lunchen, borrelen of eten! je kan hier zowel binnen als buiten goed zitten.
Ze hebben een leuke gevarieerde kaart.
Ilona K.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Het is niet onze 1e keer dat we hier aten, maar misschien nu toch wel de laatste keer. De kaart viel al erg tegen. Ik kan me van vorige keren niet herinneren dat de keuze zo beperkt zou zijn voor mij. Ik hou niet van grote stukken rauw vlees of vis maar vegetarisch hoeft ook weer niet. Er bleef dan maar bar weinig over. Ik kon nu met wat overbleef kiezen tussen de kip, een Indisch potje en de hotdog. De kip had ik al eens gehad, en koos voor de hotdog. Nou, het was best te eten maar niet super. Mijn partner had het Indisch potje en ook hij vond het niet echt lekker. Al met al met een wat ontevreden gevoel er weggegaan.
De bediening was als vanouds, super vriendelijk en snel.
Maryse S.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Gisteravond bij Stan & Co gegeten; mooie, ruime, sfeervolle zaak.
Een ietwat norse man ontving ons en wees ons een plek. Ik vroeg me oprecht af of hij blij was gasten te mogen ontvangen. Gelukkig werden we snel door een vriendelijke jongen geholpen aan een drankje. De kaart werd ons uitgelegd en ook rap werd de bestelling opgenomen. Helaas hield daar de aandacht op. Er werd door niemand opgemerkt dat we al een tijdje met lege borden zaten en toen de borden werden weggehaald, zaten we aan een vieze tafel. Vervolgens erg lang moeten wachten om een nagerecht te mogen bestellen. De zin in nagerecht was inmiddels gezakt. Gevraagd om de 1 koffie en de rekening: koffie duurde bijzonder lang en om de rekening hebben we 3 keer moeten vragen.
Opvallend was de reactie van die 'manager' op een ongelukje van een collega. Deze collega liet een enorme koeler met flessen vallen (vanzelfsprekend niet expres), maar het gezicht van de manager/gastheer sprak boekdelen. Wij kregen plaatsvervangend medelijden met de medewerker. Het werd ook heel ongemakkelijk stil in de zaak. Was prettiger geweest dit met flair op te lossen.
Eten was redelijk, niet geweldig. Wat ons betreft mag de gastvrijheid van de leidinggevende en de snelheid van het personeel verbeterd worden.
Federico B.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Enige tijd geleden (niet zo positieve) recensie geschreven over Stan & Co sindsdien weer een aantal keer daar geluncht. Kaart is inmiddels weer verbeterd en ook de porties weer vergroot dus dat is positief. Met name de hotdog is erg lekker! Bediening is vriendelijk en ze hebben een leuk terras met vaak zon. Binnen is veel ruimte, waardoor het ook geschikt is om met kinderwagen er te zitten. Kortom wij lunchen er weer graag