Over het restaurant STAN&CO (Utrecht)

Handgemaakte koffies en uitzicht op de Josper grill

Midden in het centrum van Utrecht tussen de Oude Gracht, Neude en de Dom staat Stan met heerlijke handbereide koffie en meer dan 20 open wijnen voor je klaar. Neem plaats aan de keukentafel en zie zelf hoe de chef de gerechten bereidt in de houtskool-gestookte Josper grill! Geniet op een zwoele zomeravond van hun fijne terras met een kop koffie, Chai Tea of een koud glas wijn en geniet van lekkere grill gerechten.

Meer informatie over restaurant STAN&CO (Utrecht)

Maandag t/m Zaterdag vanaf 10:00
Zondag vanaf 11:00

6,5

Jouw recensie over het restaurant STAN&CO (Utrecht)

Werner D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Ruim eetadres, rustige plek om te lunchen zonder dicht tegen elkaar aan te moeten zitten. En zo op het oog originele gerechten. De halloumi-tosti met avocado, een padrón-pepertje en zwarte aïola maakte nieuwsgierig, maar ik koos voor een eenvoudige hot dog met zuurkool en gebakken spek. Lekker gerecht met blauwe bessen als zoetmakertje. En: geen slap Ikea-worstje, maar gewoon een goed stukje vlees met fijne bite. Ik kreeg er glutenvrij brood bij, want: coeliakie. Het aardige personeel gaat met die glutenintolerantie zeer vertrouwenwekkend om, dat heb ik inmiddels ook anders meegemaakt. Vertelde ongevraagd over maatregelen in de keuken, liet koekje weg bij de koffie en gaf vooraf ook keurig aan dat de gekruide aardappeltjes bij mijn gerecht niet glutenvrij waren. Blij mee! En een teken van goed gastheerschap.
Jarka J.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Ik ging met mijn vriend na het shoppen even een klein hapje eten en wat drinken. We bestelden de borrelplank en waren zeer positief verrast! Leuke gerechten van goede kwaliteit voor een zeer schappelijke prijs. Vergeleken met vorige (soms teleurstellende) bezoeken, heel blij.
N V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Bediening slecht: bezig met "hip" zijn ipv met gasten. Welgeteld 16 keer (!) in modus "relax" langs gelopen zonder ook maar te vragen wat we wilden drinken, laat staan eten. Personeel hangt meer bij de bar dan dat er aandacht is voor de gasten.
smaakB .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Om te borrelen met fijne muziek is dit een leuke en gezellige plek. Het eten vond ik teleurstellend. Nadat het voorgerecht afgeruimd werd, liet de wat onhandige bediening (wel aardig) het op de grond vallen, waardoor er klodders saus op mijn tas en jas vielen. Ik bestelde een steak, medium gebakken, die koud bleek. Het bedienend personeel zou het oplossen en kwam terug met een warme steak, maar niet meer medium gebakken omdat ze de steak gewoon opnieuw verhit hebben. Het bijgerecht bestond uit een zoete gegrilde paprika, die overgaar was en een stuk pompoen wat een melige hap was. Geen aanrader voor een diner dus. Ik zou het houden bij een drankje en een borrelhapje bij Stan & Co.
Reinout T.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Ik kies Stan regelmatig als lunch- of borrelplek door de sfeer. Zowel het terras als binnen is een aanrader door de industriële inrichting. Het eten is van goede kwaliteit, maar wel prijzig. Dan de bediening: wat jammer dat zij zo uit de hoogte zijn. Geen 'goedemiddag', geen enthousiasme. Het voelt erg plichtmatig. Zonde van de mooie locatie.
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Met een groep van vijf heerlijk gegeten bij Stan. Steak, kip en vis beviel alle drie. We bestelden plateaus met hapjes als voorgerecht, er werd goed meegedacht over hoeveel te bestellen zodat we ook nog trek zouden houden in het hoofdgerecht. Verder ook prima snelle bediening. Uitleveren van het hoofdgerecht duurde wel wat lang. Goede wijnen.
Joris T.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Zwaar over het paard getild. Dure gerechten die de verwachtingen niet waar maken. Waarom vragen hoe iemand zijn steak wil, als je er toch niet naar luistert? Personeel is vooral bezig met hun bestel appje en niet echt geïnteresseerd in de klant. 10 minuten wachten op de rekening en dan 20 minuten wachten tot je hem mag betalen deed voor ons de deur dicht. Ach, en dan begin ik nog maar niet over die schattige hipster-obers. Die waren jaren geleden al niet meer hip.
Utrecht heeft zo veel leuke restaurants om lekker te eten. Voor ons was STAN & CO eens maar nooit weer!
Dajo R.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Vandaag met 5 personen iets gegeten. Bijzonder druk. Personeel druk, daardoor weinig aandacht. Dan het eten: Over het algemeen kleine porties, weinig op smaak. Prijs/kwaliteit-verhouding is niet in evenwicht. 15 euro voor 5 kleine hapjes is té stevig. Vrij rumoerig.
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Sfeer en uitstekende bediening zijn een reden om terug te komen. Zo jammer dat het eten tegenvalt! Salade rode biet was veel te koud en te nat en bevatte dingen die niet in de omschrijving stonden(zoals komkommer, courgette en taugé) en bevatte dingen niet die wél in de omschrijving stonden (zoals hazelnoten). Ook had een stukje brood niet misstaan. Pulled salmon sandwich prima, maar niet echt heel bijzonder. Met meer aandacht voor de gerechten zou dit echt een toptent zijn!
Marco J.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Snelle lunch, mooie hippe tent. Snel en vriendelijk geholpen. 2 croque monsieurs besteld. Lekkere salsa, alleen het speltbrood net iets te ver gebakken. Kom vast nog wel is terug om het diner uit te proberen!
Philip V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Afgelopen zondag hier uitstekend gegeten. Had steak en mijn vrouw de hotdog, beiden waren zeer lekker bereid. Naast het prima eten was ook de bediening zeer attent en vlot. Prijs kwaliteit verhouding was dik in orde. Leuke zaak, zeker een aanrader
Rijka F.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Leuke entourage, bediening karig, eten uitermate teleurstellend! Er zat kraak nog smaak aan het eten. Veel losse gerechtjes geprobeerd, maar telkens weer een teleurstelling. Alleen het brood en dessert waren redelijk. Bediening was nogal matig, lang moeten wachten op bestellingen en het afruimen van de tafel. Ook afrekenen ging niet vanzelf evenals het gelijktijdig uitserveren van dessert en koffie/thee. Helaas niet voor herhaling vatbaar. Jammer, het is een zaak met veel potentie!
Marjolein A.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Eerst drie kwartier op een tafel moeten wachten, vervolgens een uur en drie kwartier op ons eten. Er werd gevraagd of we het toetje en de koffie tegelijk wilden, waarop wij ja antwoordden. Uiteindelijk eerst de koffie gekregen en na een tijdje kan de bediende om te vragen of we het toetje al gehad hadden. Niet dus. Door de drukte schoot het allemaal erg te kort!
Sybren G.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Zeer aangename avond gehad dankzij het personeel en de gezellige tafelgasten. Het eten daarentegen was zeer teleurstellend.. bij een stoof van zwijn verwacht ik (zeer terecht) meer dan een laf stapeltje zuurkool en tot stof gestoomde prei en asperge. De stoof an sich was prima qua smaak, wel een beetje droog.. Misschien hebben we het gewoon niet getroffen met een drukke zaterdagavond? Onvoldoende om voor terug te komen.
Iris V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Teleurstellend. We hebben hier vanavond met 4 personen de zwijnenstoof gegeten, maar dit was droog en veel te weinig. Toen we dit aangaven bij de bediening werd ons verteld dat een toetje dan ook wel aan te raden was. Maar ook het toetje schoot tekort. Deze avond was zeker voor herhaling vatbaar, maar niet hier.
maybe_mij .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Broodje steak met een dun velletje vlees kan je echt geen steak noemen! Een plakje salami was even dik geweest en dan dik €8,50 betalen voor een enkele boterham vind ik echt schandalig! Zoals bij vele "hippe" tentjes zwaar overpriced! Jammer
Davey S.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
We hebben hier in een gezelschap van vijf gegeten , de garing van een van de entrêcotes was bijna doorgeslagen , hierdoor at een persoon 5 min later helaas , de bediening excuseerde pas tamelijk laat en leek niet erg geïnteresseerd op 't moment dat wij aangaven dat het niet goed was . Het eten is echt niet bijzonder , de sfeer maakt een hoop goed
Trineke P.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Lekker gegeten; zowel de nacho's en de tagiatella met verschillende vis. Leuke half ronde tafeltjes, leuke actie om een kaartje te kunnen sturen.
Johanna E.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Inmiddels hier een paar keer geluncht. We hadden onder andere de gnocci met paprika, artisjok, parmezaan en truffel. Dit viel tegen en er zat te weinig truffel smaak aan. De pomodori soep was goed op smaak en werd geserveerd in een beker met brood en chorizo plakjes. De bediening kwam vaak langs ondanks dat het druk was. Decor is erg mooi en modern en heeft een leuke bar.
Josefien B.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Leuke plek om te lunchen, borrelen of eten! je kan hier zowel binnen als buiten goed zitten.
Ze hebben een leuke gevarieerde kaart.