STAN&CO (Arnhem)

Willemsplein 46 6811 KD Arnhem Nederland Kaart
31-267200807

Meer informatie over restaurant STAN&CO (Arnhem)

Maandag t/m Zondag vanaf 10:00

• Af te huren , Terras , Wi-Fi
6,9
6,8
Duur
SanneJS .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Erg mooie zaak en een aanwinst voor Arnhem. Ik kom er vaak voor een kop koffie en om er te lunchen. De bediening is stukken beter dan in het begin. Destijds kwam de bediening vaak aan tafel met drank of eten wat niet besteld was. Bonnen klopten vaak niet. Dat is nu niet meer zo. Nog altijd even vriendelijk en behulpzaam personeel. Er lopen geen meisjes rond maar echt personeel. Goede wijnkaart en lekkere hapjes. Ben wel benieuwd naar een nieuwe lunchkaart.
Een puntje ter verbetering: nu driemaal de salade met o.a. gamba's besteld, en dat er letterlijk één gamba in zit. Jammer! Verder top.
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Klantvriendelijkheid hoog in het vaandel. Kwamen met moeder die niet tegen knoflook en uien kan.Onmiddelijk kwam de kok (Melvin) uit de keuken en stond mijn moeder bijzonder vriendelijk te woord en verzekerde haar dat haar visgerecht helemaal goed zou komen. En dat kwam het ook.Alle mensen die ons die avond te woord stonden en/of bedienden waren zeer innemend en ondanks dat het erg druk was kregen wij nergens het gevoel dat we hun tijd in beslag namen. Kortom, wij kijken en komen er met plezier op terug. vriendelijke groet, 3 dochters en hun moeder
Riekje V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Stan&co is een plek waar je je direct thuis voelt .Het eten is creatief zonder hippigheid en bijzonder smakelijk.De medewerkers zijn attent en aardig
Robert M.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Gisteren terwijl onze kinderen bij Bieber waren, genoten van een werkelijk schitterende avond Arnhem. Zaten op groot en gezellig terras onder prima heater. Hadden even gevoel in New York te zijn met het leuke stadsleven voor ons. Eten was meer dan prima. Dorado en Portugese kip van hoge kwaliteit met vooraf zalmhapje. Sloten af met Grand Desert op z'n Arnhems....dus helemaal af. We komen terug!
Follus .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Gisteren een borrelplank a 12,50 gekozen. Niets is vers . smakeloze loempia,s en bitterballen . Stukje kaas worst wat olijven wat brood en n paar kant en klare sausjes. Sorry maar voor die prijs verwacht ik toch wel n betere kwaliteit. Teleurgesteld.
Emma S.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Super leuke sfeer, het eten van mij was erg smakelijk maar de kabeljauw was volgens een van mijn vrienden erg smaakloos!
Meisjeanne .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Eten was heerlijk! We hadden als gezin wat hapjes van de borrelkaart en een paar starters uitgekozen, en deze met zijn allen opgegeten. Voor ieder wat wils en ook nog heel erg lekker!
Ook de bediening was goed, gezellig en gaf advies.
Hele leuke avond gehad!
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Hier vanavond gegeten, en het was top! Eerst op het terras een drankje en het voorgerecht, daarna binnen het overheerlijke hoofdgerecht. Om vervolgens weer op het prachtige terras van het dessert te genieten. Alle gangen zijn prachtig opgemaakt en zeer goed van smaak. Een goed sfeer en vriendelijke spontane bediening.
VincentvanVLiet .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
De scores lijken niet erg kritisch maar we hadden wat te vieren en de keuze voor STAN&CO is ons op geen enkel punt tegengevallen. We hebben al eerder bij hun gelunched, nu gedineerd. We kozen elk een ander gerecht en alle drie smaakten verrassend goed. Ook een leuke plek om te zitten met het uitzicht op de grote bomen op het Brouwersplein. We hopen dat de kwaliteit van de kok en de bediening onverminderd goed blijft want als we weer wat te vieren hebben, riskeren we niets en gaan we weer voor STAN&CO.
Cindy L.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Gisteren met de kinderen (10jr &14 jr) Heerlijk gegeten bij Stan&Co. Bediening erg vriendelijk en snel. Het eten was verrassend , lekker & leuk gepresenteerd. Kortom een aanrader!
Beste Cindy,

Bedankt voor jouw feedback.
En wat fijn om te horen dat wat we nastreven ook zo ervaren wordt.

Hopelijk tot snel…

Janbults .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Afgelopen 2x geweest. Donderdagavond om 23.30 nog een borrelplank kunnen bestellen met ook warme snacks, top! Zaterdagavond met 4 personen gedineerd. De steak, bereid in de Josper, was zeldzaam lekker en mals. Een echte aanrader! In vergelijking met de gerechten zijn de desserts wel wat duur.....

Jan
Appelkroost .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
We hebben vanavond met vijf collega's gegeten. De prijzen van de wijnen vielen tegen voor de kwaliteit die je krijgt (€5,40 voor een glas rosé). We hadden het surprisemenu van €37.50 p.p. Het voorgerecht was lekker en beloofde veel goeds. Het hoofdgerecht viel tegen, lamscurry die aardig was maar vooral veel saus en heel weinig lam, de steak was zenig en taai, de vis was vooral weinig. Het nagerecht was vooral veel maar heel gewoon, hoorntje met fabrieksijs, saus uit een flesje, een cakeje dat kruimelig en droog was, een zandgebakkoekje, vlaflip. Kortom niet echt een surprise.
De verse munthee bestond uit vers water maar de munt was op veel plaatsen al bruinig en zeker niet vers.
Toen we wilden betalen hebben we hier drie keer om moeten vragen.
Al met al viel het tegen.
Beste Appelkroost,

Bedankt voor jouw feedback.

Wat ontzettend vervelend en spijtig dat jullie avond niet naar wens en in onze stijl is verlopen.
We streven elke dag voor een complete belevenis van eten, drinken en service en hebben hier bij jullie in gefaald.

Dat is heel jammer, maar baseren we echter wel als een incident.

We hopen dan ook dat je ons in de toekomst nog een kans geeft.

Renjoe .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Stan is een heel mooi restaurant en zit altijd bomvol. Heb er gegeten maar de prijzen zijn in mijn ogen veel te hoog in vergelijking met de kwaliteit van het eten. Dit is echt niet heel bijzonder. Een doorsnee drankje is al bijna 5 euro. Als je dan toch besluit om er te gaan zitten ( ditmaal zat ik op het terras) mag je er rekening mee houden dat je na 15 minuten nog geen ober aan je tafel hebt gezien. Ze kijken je allemaal een beetje aan maar daar blijft het bij. Zit je daar s avonds een keer binnen, is het voor het personeel zo onoverzichtelijk druk dat je ook dan heel lang moet wachten. Niet mijn ding.
Beste Rejoe,

Bedankt voor jouw feedback.

Wat ongelooflijk spijtig dat jouw ervaring niet matcht met wat wij wel graag willen uitstralen.
Namelijk een optimale gastenbeleving en service in combinatie met lekker eten en drinken.
Helaas is dit in jouw ervaring niet zo geweest.

We hopen, ondanks deze mindere ervaring, dat je ons in de toekomst nog een herkansing geeft.

Jannnnnneke .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Gister heb ik bij STAN&CO gegeten voor mijn verjaardag. Wat ben ik blij dat ik dit restaurant heb uitgekozen! Het is een prachtige locatie, leuke sfeer, de bediening is heel aardig en het eten is ook geweldig! Mijn ouders waren er iets eerder dan ik en blijkbaar had de bediening toen gevraagd of het voor een speciale gelegenheid was en gevraagd of ze er wat aandacht aan mochten geven. Toen ik mijn toetje kreeg zat er een vuurfontein (noem je dat zo?) in en alle bediening liep zingend mee. Zelfs de barmannen zongen met zijn allen mee. Heel erg leuk gedaan! Kortom een super ervaring en wij komen er zeker nog eens terug!!
Beste Janneke,

Bedankt voor deze geweldige feedback!
We hopen dat het jouw verjaardag glans heeft gegeven.

En dat we je snel weer mogen verwelkomen bij ons.

Esther V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Gezellige sfeer, maar daar heb je ook alles mee gezegd!
Prijs/kwaliteit is ver zoek!!! Vooral wijn erg duur en maar weinig in glas!
Beste Esther,

Bedankt voor jouw feedback.
Wat vervelend en erg spijtig dat je het niet hebt ervaren zoals wij dat graag willen en hopen na te streven.

We hopen dat je ons toch nog een kans geeft in de toekomst.

AngelaK .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Op aanraden van wat collega's gisteravond bij jullie gegeten. Waren met zijn vieren. Allemaal heerlijk gegeten. Mijn collega's hadden de biefstuk en ikzelf de kabeljauw. De gerechten waren net wat anders dan normaal, zeer verrassend! Hippe zaak, mooie locatie en super bediening, ga zo door!
Beste Angela,

Bedankt voor jouw mooie feedback op IENS en leuk dat je de moeite hebt genomen om een recensie te schrijven.

We zien je graag weer verschijnen bij ons.

Jordy B.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2016
Even een snelle lunch gehad bij deze vrolijke en gezellige zaak in Arnhem, jammer dat de eerste keer de lunch koud geserveerd werd terwijl het warm moest zijn maar dat probleem werd gelukkig snel verholpen door de vlotte en vriendelijke personeel binnen het bedrijf. Een mooie en indrukwekkende plek die je blijft inspireren onder het genot van een lekker glas wijn en een volledig gerecht. Graag voor herhaling vatbaar!
Beste Jordy,

Bedankt voor jouw feedback op IENS.
Spijtig dat alles aanvankelijk niet vlekkeloos verliep, maar fijn dat alles volgens jou wel goed is opgelost.

Hopelijk mogen we je snel weer verwelkomen bij ons.

Dirk V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
De locatie is prachtig . De kaart verrassend. We kozen voor de Liquid Beef en de Veggie animal lover. Een Bouillon geserveerd met ingrediënten om zelf hierin te doen .Leuk idee ! alleen de bouillons zijn veel , veel te zout . Volgens kok hoort dit zo ? maar met veel minder zout past het toch meer in deze tijd .
De Croque Monsieur was gewoon goed op bruin brood.
Wijnaanbod is goed genoeg , service in orde
Beste Dirk,

Bedankt voor jouw feedback op IENS.
Spijtig dat niet alles in goede smaak is ontvangen.

Hopelijk geef je ons in de toekomst nog een kans.

Melvin V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2016
Mooi ingericht. Laat zich het best omschrijven als een hipster stijl.
Gezellige entourage. De bediening was vriendelijk, snel en wist waar het mee bezig was.
Eten was goed. Puntje van kritiek: Gegrilde groenten bij de steak waren heel karig.
Beste Melvin,

Bedankt voor jouw reactie op IENS.
We nemen jouw genoemde punten ter harte en zullen hier zeker naar gaan kijken.

Hopelijk weer tot snel?

MarselloM .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
...lekkere (simpele) lunch gehad, de 'tosti' en de chrispy chicken waren zoals ze hoorden. Prima vriendelijke en attente bediening en vooral een chille omgeving! De gelezen eerdere recensies deed ons anders vermoeden, maar zo zie je maar dat over smaak niet valt te 'twisten'...
Beste Marsello,

Bedankt voor jouw feedback op IENS.
En goed om te lezen dat je ons, ondanks eventueel mindere recensies, een kans hebt gegeven.

We beamen zeker dat over smaak te twisten valt en dat blijkt maar eens te meer.

Hopelijk doet deze ervaring jou snakken naar meer…