STAN&CO (Arnhem)

Willemsplein 46 6811 KD Arnhem Nederland Kaart
31-267200807

Meer informatie over restaurant STAN&CO (Arnhem)

Maandag t/m Zondag vanaf 10:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Wi-Fi
6,7
6,9
Lang

Jouw recensie over het restaurant STAN&CO (Arnhem)

Marianne U.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Het is super leuk en gezellig binnen. Het eten wat ze hebben is erg lekker. Je kunt er ook lang zitten zonder iets te bestellen omdat ze je niet direct zien.
De rode wijn die we hadden besteld is niet gebracht stond wel op de rekening. Het geluidsniveau van de muziek was die middag net iets te luid vonden wij (5 personen). Overigens zijn we vaker bij Stan en Co geweest en is dit de eerste keer dat ik het niet super goed vond.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Mooie locatie en mooi van binnen. Bediening erg rommelig en niet gefocust. Typisch weer zo’n prachtzaak waar het schort aan ervaren personeel met hart voor de zaak. Eten is heerlijk dus aan de koks ligt het niet. Wel de moeite waard om eens te eten. Ben hier vaker geweest en blijf ook komen.
Beste Bert,
Bedankt voor uw review. Helaas omschrijft u een rommelige bediening en een gebrek aan focus. Helaas een gemist kans van onze zijde. Nogmaals dank voor uw bericht, graag laten wij u in de toekomst elders ervaren. Mvg, ^STAN&CO
Shiva Z.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
geluncht met een vriendinnetje. leuke mooi ingerichte grote zaak. pulled pork bao gegeten. deze was echt goddelijk hij had alleen wel wat groter mogen zijn wat ons betreft. dus nog taart en koffie na. de cheesecake en de carrotcake waren ook erg goed en de coffee echt perfect ( en ik ben wel een koffie snob) service was vriendelijk en vlot.
Chantal K.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Mooie locatie, super ambiance maar veel teleurstellingen.
Belangrijkste 2; je kan niet reserveren en het eten is ver beneden de maat. Ik had een Ramen noodle soep en behalve de wachttijd op ons eten was de soep echt uitermate smerig te noemen. De soep komt apart aan, de kom met vaste ingrediënten en de Ramen bouillon. Nou daar heeft de kok geen kaas van gegeten. Een zure en zoute dikke vieze saus achtige substantie. Ik stuurde hem terug en kreeg 2 verschillende reacties. De eerste was 'zo maken wij hem altijd' nou dat is een geruststelling (not). En de tweede had hem ook geproefd en vond het ook 'niet zo lekker'.
Ik mocht mijn eten inleveren en kreeg wat nieuws (eigen kosten en 15 min later). Nooit meer naar Stan.
bas M.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
helaas is deze avond niet helemaal geworden wat we er van gehoopt hadden. Op voorhand hebben we de recensies niet gelezen omdat we veel goede verhalen gehoord hadden. Service is echt super! goede kwaliteit en lieve mensen die het je echt naar de zin willen maken... Het duurt alleen enorm lang voor dat je aan tafel mag, voordat je kan bestellen, voordat je gerechten komen, ga zo maar door... als je op zoek bent naar een avondvullend programma dan kan dat hier uitstekend. wil je met 1,5 uur buiten staan, dan zou ik doorlopen. Over de kwaliteit van de gerechten waren we niet heel enthousiast. Onze tafelgenoten gaven dan ook aan hier in het verleden beter gegeten te hebben. Wellicht de kwam dit door de drukte?
Beste Bas,

Bedankt voor uw recensie. De feedback nemen wij mee in het overleg. Helaas is uw bezoek niet helemaal verlopen zo als gewenst. Wij zien u graag nog een keer terug om te laten zien hoe het wel moet.

Met vriendelijke groet,

^Stijn
Gerrit D.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Het eten was echt prima. De wijn meer dan prima: goed! Maar de bediening is ver beneden de maat. Niemand is hier de baas. Niemand heeft overzicht. Wachttijd voor redelijk simpele gerechten is veel te lang. Na 5 uur geen vitello meer willen serveren is absurd. Het vlees gaat per gram, maar je kunt niet per gram bestellen. Parasols niet openen omdat andere gasten graag in de zon zitten is ook bizar. Kortom een tent om te vermijden.
Beste Gerrit,
Bedankt voor u, kritische, doch oprechte beoordeling.Heel erg spijtig voor ons om te lezen dat de service en beleving voor jullie is tegen gevallen.En meer dan vervelend voor jullie (en blijkbaar meer gasten) dat we hierin tekort zijn geschoten.Zoals u zelf al schetst, "STAN&CO, lekker eten, goede wijn...", daar hoort ook zeker een goede beleving en sfeer bij.Gelukkig weten we dat we zeker beter kunnen en dat dit een incident is geweest en een tekort aan duidelijke communicatie. Alle voorbeelden die u in uw ervaring schetst, kunnen wij volledig beamen en valt of staat met flexibiliteit en correcte communicatie van onze kant en zijn we hierin tekort geschoten. Nogmaals, we waarderen uw kritische blik en beoordeling zeer zeker. Dit houdt ons scherp en alert en we zullen dit ook zeer zeker mee nemen intern.Hopelijk weerhoudt het u (en uw vrouw) niet om ons in de toekomst te blijven bezoeken en dan dezelfde mening te delen: "STAN&CO, lekker eten, goede wijn, beleving, service en sfeer". Tot snel?!
marcel D.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Mooie centrale locatie en vriendelijk personeel... eten hebben we hier weleens beter gedaan... wellicht vanwege de drukte dat het langer duurde en er iets minder aandacht was voor kwaliteit? We geven het nog een kans en komen terug.
Goedemorgen Marcel,

Bedankt voor je recensie. De kwaliteit van ons eten en de service moeten ook tijdens drukke dagen gewoon goed zijn. Wij betreuren dit ten zeerste. Fijn dat je ons nog een kans geeft. We zullen dan laten zien dat het ook anders kan.

^Denise
John A.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Vandaag gegeten met collega's. Het suprise-menu. Het voorgerecht was smakelijk met verschillende gerechtjes. Jammer dat het naanbrood erg hard was. Het hoofdgerecht was ook smakelijk, behalve de kip die was erg droog. Het toetje was lekker.
De bediening heeft vooral veel overdreven populaire maniertjes, dat hoeft van mij niet.
Met grote verbazing zag ik dat één van de koks met een warm broodje aankwam, op een bordje legde en vervolgens het bestelbonnetje uit haar mond haalde en op het brood legde. Echt ongepast!
Michiel T.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Na drie kwartier wachten werd er een stuk karton op een boterham geserveerd. Dit moest doorgaan voor een bloemkool kaassouffle. Smakeloos.
Na veertig minuten vroegen we of onze bestelling wel doorgekomen was, hij zat toen toevallig 'nog twee minuutjes' in de frituur. Jammer, excuses dat het even mis gegaan was, was mijns inziens net wat gastvrijer en vriendelijker geweest. Helaas viel de bestelling daarna vies tegen. Broodje met krokante kip was verder prima, maar maakte het totaalplaatje niet meer goed.
Na afloop werd er niet gevraagd of alles naar wens was, jammer, want dan hadden we onze ervaring graag gedeeld, maar de serveerster had erg veel haast.
Gerrit N.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Donderdagavond met een groep gegeten. Het was erg druk en rumoerig. Het personeel is vriendelijk en goed in hun werk. De prijs kwaliteit verhouding vonden meerdere van de groep matig.
Sanfun J.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
De inrichting is mooi! Je kon elkaar goed verstaan. Bediening was flot en vriendelijk. Het eten was heerlijk. De kip en steak waren gewoon erg goed bereid en het was allemaal net wat anders dan normaal... Top dus!
Claudia C.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Supergave zaak! Mooie ruimte, top ingericht! Zelfs het toilet is de moeite waard om te bezoeken.
Persoonlijk vond ik het eten niet in verhouding staan met de entourage. De gerechten waren erg mooi geserveerd, maar de smaak viel tegen.
SanneJS .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Erg mooie zaak en een aanwinst voor Arnhem. Ik kom er vaak voor een kop koffie en om er te lunchen. De bediening is stukken beter dan in het begin. Destijds kwam de bediening vaak aan tafel met drank of eten wat niet besteld was. Bonnen klopten vaak niet. Dat is nu niet meer zo. Nog altijd even vriendelijk en behulpzaam personeel. Er lopen geen meisjes rond maar echt personeel. Goede wijnkaart en lekkere hapjes. Ben wel benieuwd naar een nieuwe lunchkaart.
Een puntje ter verbetering: nu driemaal de salade met o.a. gamba's besteld, en dat er letterlijk één gamba in zit. Jammer! Verder top.
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Klantvriendelijkheid hoog in het vaandel. Kwamen met moeder die niet tegen knoflook en uien kan.Onmiddelijk kwam de kok (Melvin) uit de keuken en stond mijn moeder bijzonder vriendelijk te woord en verzekerde haar dat haar visgerecht helemaal goed zou komen. En dat kwam het ook.Alle mensen die ons die avond te woord stonden en/of bedienden waren zeer innemend en ondanks dat het erg druk was kregen wij nergens het gevoel dat we hun tijd in beslag namen. Kortom, wij kijken en komen er met plezier op terug. vriendelijke groet, 3 dochters en hun moeder
Riekje V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Stan&co is een plek waar je je direct thuis voelt .Het eten is creatief zonder hippigheid en bijzonder smakelijk.De medewerkers zijn attent en aardig
Robert M.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Gisteren terwijl onze kinderen bij Bieber waren, genoten van een werkelijk schitterende avond Arnhem. Zaten op groot en gezellig terras onder prima heater. Hadden even gevoel in New York te zijn met het leuke stadsleven voor ons. Eten was meer dan prima. Dorado en Portugese kip van hoge kwaliteit met vooraf zalmhapje. Sloten af met Grand Desert op z'n Arnhems....dus helemaal af. We komen terug!
Follus .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Gisteren een borrelplank a 12,50 gekozen. Niets is vers . smakeloze loempia,s en bitterballen . Stukje kaas worst wat olijven wat brood en n paar kant en klare sausjes. Sorry maar voor die prijs verwacht ik toch wel n betere kwaliteit. Teleurgesteld.
Emma S.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Super leuke sfeer, het eten van mij was erg smakelijk maar de kabeljauw was volgens een van mijn vrienden erg smaakloos!
meisjeanne .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Eten was heerlijk! We hadden als gezin wat hapjes van de borrelkaart en een paar starters uitgekozen, en deze met zijn allen opgegeten. Voor ieder wat wils en ook nog heel erg lekker!
Ook de bediening was goed, gezellig en gaf advies.
Hele leuke avond gehad!
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Hier vanavond gegeten, en het was top! Eerst op het terras een drankje en het voorgerecht, daarna binnen het overheerlijke hoofdgerecht. Om vervolgens weer op het prachtige terras van het dessert te genieten. Alle gangen zijn prachtig opgemaakt en zeer goed van smaak. Een goed sfeer en vriendelijke spontane bediening.