Stamp & Stoof

31-308782080

Meer informatie over restaurant Stamp & Stoof

Per-Petterse .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2015
Ik ben hier erg vaak geweest. Echt ideaal, lekker, zelfgemaakt en gezond eten voor een zeer schappelijke prijs. Mijn favoriet is de stampot met spruitjes en appel, maar ook de fazantenpootjes zijn heerlijk! De eigenaren zijn erg aardig. Echt heel fijn om na mijn werk een maaltijd te halen. Ik kan niet wachten tot ze weer terug zijn na de zomer!
Ruurdje P.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2015
We kwamen wat later op de avond en niet alles was meer beschikbaar van het menu en de jongen achter de bar (of hoe je het ook moet noemen) legde geduldig uit wat er nog wel was. Ik nam de stampot met zoete aardappel, rucola en zongedroogde tomaatjes. Lekker, maar doordat het volgens mij in de magnetron opgewarmd was een beetje aan de droge kant. De ricotta-schijfjes die ik erbij had waren heel erg droog en niet lekker. Wel sympathiek dat je de stamppot per bol kunt kopen, waardoor je zelf kunt inschatten hoeveel je eet. De inrichting is simpel, maar niets mis mee.
Mark H.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2015
Prima stamppot voor een goede prijs. Helaas heeft Utrecht te weinig zaken waar je voor een goede prijs een prima (en redelijk gezonde) maaltijd kunt afhalen. Daarnaast word je zeer vriendelijk geholpen. Een aanwinst, ik kom zeker terug!
CharlieT .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2014
Vandaag een boerenkoolstamppotje + spekjes + jus en een venkelworstje gehaald. Geen droge hap, maar een heerlijk smeuïge stamppot. Ik kom zeker terug om de andere ook te proeven. Aanrader als je geen zin hebt om te koken en toch lekker en goedkoop wil eten.
Vera V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2014
Gisteren een heerlijke pittige preistamppot gegeten van stamp&stoof. Ik heb de vega variant gegeten, je mist het vlees absoluut niet. Je kunt zelf naar wens toppings kiezen (bijv spekjes) en de grootte van je portie kiezen. Voor ieder wat wils, een aanrader!
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Ik heb de andijvie stampot gekozen (4,50), met gehaktballetjes erbij (1,50) Was erg smakelijk! Ik kom zeker nog eens terug om de boerenkool en erwtensoep uit te proberen.
Federico B.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Dit weekend andijvie stamppot afgehaald bij Stamp&Stoof. Moet zeggen was onder de de indruk van de prijs kwaliteit verhouding! Lekker smeuïge stamppot met knapperige spekjes en prima worst. Ook prettig dat je de stamppot per bol kunt bestellen zodat je de hoeveelheid naar je eigen behoefte kunt aanpassen! Het enige wat nog mist is een zuurkoolstamppot (maar die kwam eraan).
Ika1 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2014
Ik ben de eerste week dat ze open waren twee keer naar Stamp&Stoof gegaan (decadent, ik weet het, maar met deze prijzen én hele goede kwaliteit mag het). De eerste keer de andijviestamppot met gehaktballetjes gegeten (menu van de week, € 4,50): heerlijk! Ik weet niet wat er in de gehaktballetjes zat, ik proefde allerlei kruiden, maar het was erg lekker. Later die week heb ik de pompoensoep genomen, ook heerlijk. Een aanrader! En als ze na de winter weer dicht gaan dan kan je er weer heerlijk, on-the-spot zelfgemaakt, ijs kopen. Een fijne combinatie in de binnenstad!