Stam

markt 9 Vlaardingen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Stam

Carlaatje61 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
wij zijn niet bekend in vlaardingen en op aanraden van een voorbijganger kwamen we bij de stam terecht, dit is ons uitstekend bevallen!
we hadden sate van varkenshaas met salade en patat, alles was vers zelfs de kroepoek
uiterst vriendelijke bediening, als we weer in de buurt zijn komen wij zeker terug!
Latrappe .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2015
Wij hebben met 27 collega's bij Stam gegeten en we hebben zeer genoten, zowel van het eten als van de bediening. Wat een arbeidsvreugde en bereidwilligheid straalt dit (jonge) personeel uit. Wij hadden de te bestellen menu's een aantal dagen van tevoren ingeleverd en dat heeft geresulteerd in een zeer korte wachttijd. In no time stond het eten op tafel. Het eten was ook perfect en onze complimenten gaan ook uit naar de jongens in de keuken. Deze zeer vriendelijke en snelle service zou in de horeca standaard moeten zijn, maar helaas is dat niet altijd zo. Dit was de tweede keer dat wij hier hebben gegeten en wat mij betreft zeker niet de laatste keer.
Mar
Joostr1985 R.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2015
Voor een eetcafe een goede keuze.
Lekkere Sate en biefstuk. Verder zijn de dagmenutjes prima bereid voor een degelijke prijs. Voorgerecht rond 6euro. Hoofdgerecht rond 14 euro.

+ gezellige sfeer
+ goed bereid vlees
+ goede bijgerechten (verse patat, lekkere sla)
+ ook als kroeg en terras goed vertoeven..

- toetjes zijn hier het minst.
Feike C.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2015
Echt helemaal niks bijzonders behalve het heerlijke terras voor het stadhuis. Het was rommelig. Tafels werden niet afgeruimd. Te veel net niet!
Johanneke B.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2015
Met een groep vrienden bij Stam gegeten op tweede Paasdag. Het eten smaakte van iedereen zeer goed en er was ruim voldoende keus voor de vegetariërs en de mensen met allergieën onder ons. Met zes personen één schaaltje patat en één schaaltje gebakken aardappelen was wat aan de zuinige kant. Helaas kregen we niet de kans om bij te bestellen : het personeel kwam tussendoor niet vragen of alles smaakte en ook zelf de aandacht trekken bleek een onmogelijke opgaaf. Service was verder wel voldoende, maar ook niet meer dan dat. Heb al vaker gemerkt dat je voor de gastvrije bediening niet naar Stam hoeft te komen...
Maar tel lekker eten voor een redelijke prijs en een gezellige zaak bij elkaar op: dan is het toch de moeite waard om nog eens terug te komen.
Darek W.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Wij schrijven pas een beoordeling als we meerdere keren in een zaak gegeten hebben. Stam in Vlaardingen is een plek waar je echt prima kan eten voor een zeer betaalbare prijs. Ook de soep is altijd heerlijk vers en gevuld. Tournedos = Tournedos en geen kogelbiefstuk ! Ook de vis gerechten zijn altijd heerlijk smaakvol. Gewoon een kok in de keuken die er zin in heeft en met een top eindproduct op de tafel komt !
Ed S.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Zojuist heerlijk gegeten bij Stam. Zalmlasagne was goed op smaak, groentes goed op kleur en smaak.
Kabeljauw van overbuur beviel heel goed.

Als dessert citroenijs, op een verrassende manier geserveerd, en ook heel lekker.
Top!
Hennie1962 .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2014
Vorige week hebben we de verjaardag van mijn 90 jarige oma gevierd bij Stam. De week ervoor zijn we even met de eigenaar gaan zitten over de mogelijkheden en kozen we voor a la carte eten en een grand dessert als feestelijk slot.
Zowel de vegetariër als de vleesliefhebber komen goed aan hun trekken. Iedereen heeft heerlijk gegeten en de borden gingen schoon op.
Het grand dessert, compleet met vuurwerkfontijn, was van een voortreffelijke kwaliteit, heerlijk ijs, fantastische taarten, overheerlijke brownies. Kogelrond en zeer tevreden keerden wij huiswaarts.
Tel hier ook nog eens de prima prijs/kwaliteit verhouding, de autoluwe omgeving bij de kerk die ideaal is voor kinderen en de zeer gastvrije ontvangst bij op. U begrijpt, wij gaan zeker terug komen...
Marianne P.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2014
Ik kom hier al vanaf het begin. Meestal is mijn keuze van het bord, dus de wisselende menu's. Altijd afgestemd op het seizoen en vers! De gerechten zijn voldoende, smakelijk en met goed gevarieerde opmaak. De salade en friet/ gebakken aardappeltjes worden door mij als matige eter amper gegeten maar zijn altijd lekker! De tapas zijn ook lekker en leuk om dit als vooraf te kiezen. verder is het prettig dat je rustig kan eten doordat de meeste tafels in het verhoogde gedeelte staan, apart van de bar. Onlangs weer hier gegeten met een vriendin die nu weer een lekker eet adres erbij heeft... Niet de eerste die hier graag terug komt!
Levensgenieter21 .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2014
Wederom verrassend lekker gegeten. Goede hoeveelheden en verrukkelijke smaken tegen een erg goede prijs.
We komen hier zeker vaker!!!
A B.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2013
Elke dag drie dagschotels voor een tientje. Das niet duur. En het is gewoon erg goed bereid, verse ingrediënten, schaaltje patat en salade erbij. En de groenten die erbij geserveerd worden zijn altijd heerlijk.
Verder een prima kaart zonder uitschieters. Brood met smeerdingen vooraf is met echte kruidenboter! En smakelijke pesto.
Aanrader dus. Mooiste terras van Vlaardingen trouwens.
Danny V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2013
Onlangs gegeten bij eetcafé stam op de markt in Vlaardingen. Wat opviel is dat het echt een eetcafé is, waar je dus gezellig kunt eten en kunt drinken! Wat je er doet is aan jezelf of je gaat er lekker borrelen of je gaat er lekker zitten eten.
De zaak is bij binnenkomst redelijk groot en ruim en doet denken aan een bruin café. De verlichting is voor het diner wat aan de felle kant en het mist ook wat sfeer maar het is een prima entourage. Bij binnenkomst merk je dat er wat aarzelend vanachter de bar naar ons als nieuwe gasten gekeken wordt maar nadat wij vragen of er plek is om te eten worden wij direct goed geholpen. We krijgen allen een kaart aangeboden en drank wordt direct opgenomen welke zeer snel bediend worden.
De kaart is voorzien van diverse voorgerechten, hoofdgerechten en enkele desserts en biedt een ruime keus voor een goede prijs.
Hier wordt ook nog een seizoenskaart met 3 gerechten genoemd (vlees, vis en vegetarisch) welke wij volgens de bediening gerust nog eens kunnen vragen.
Het eten is redelijk tot goed te noemen, het voorgerecht carpaccio met truffelmayo is een mooie portie alleen mag er een stevigere smaak zitten aan de truffelmayo en mist het ook peper. Deze staan voor je in een molen maar vanuit de keuken mag er wel wat peper aan toegevoegd worden. Het hoofdgerecht is erg lekker te noemen, voor mij een entrecote met dragonboter, en zoals gevraagd medium-rare bereidt. Ook de garnituur is voldoende en bestaat uit lekkere verse groenten die nog net een knapperige bite hadden, maar deze waren net te gaar. De aardappel garnituur bestaat uit lange Belgische krokante frieten en gebakken aardappels met knoflook welke in de oven bereid zijn. Standaard met fritessaus en een leuke salade. De bediening was erg attent en heeft voldoende verkocht dit is dus een pluspunt.

Kortom voor een gezellige avond uit met een goede kaart en bediening kun je zeker naar eetcafé stam.
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2013
Toevallig zag ik op Iens dat Eetcafe Stam nog 1 recensie nodig had om de totaal score zichtbaar te krijgen. Ik werk hier graag aan mee.
Bij Stam kan je ongedwongen heel lekker eten, een 3 gangen dag menu of een voordelige daghap (rond 10 Euro) vlees/vis of vegetarisch dan wel van de uitgebreide kaart. Afgelopen donderdag 3 oktober met 4 personen gegeten, ruime porties en ruim voldoende friet en sla. Overigens is het mandje stokbrood met 3 soorten smeersels ook heel lekker. De bediening doet altijd haar best. Aanrader om lekker simpel maar goed te eten.
Lenne82 .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2013
Stam is een uitstekende plek om een avond door te brengen onder het genot van een heerlijke maaltijd en een drankje. Wij namen de sate, de varkenshaas was supermals en de saus lekker gekruid. Desserts ook erg lekker. Bediening werkt hard, is aardig, enthousiast en attent.