Stalles

Meer informatie over restaurant Stalles

Erg voordelig
Sam H.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Leukste en gezelligste cafe van rotterdam ! Naast heerlijke pizza's voor een klein prijsjes ook nog n's een uitstekeend assortiment aan bieren en whiskey's. 10/10!
Jan Z.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Een echt studenten eetcafé. Sinds de jaren 70 is er ogenschijnlijk niets aan de inrichting veranderd. Het is er erg gezellig, prettige bediening en goede muziek. De prijzen zijn uitstekend te noemen. Alle pizza's voor € 5,80. En die pizza's zijn overheerlijk. Dunne, knapperige bodem en heel royaal belegd. Erg leuk vond ik dat de ansjovisfilets in een stervorm op de pizza waren gedrapeerd met in het midden een ei. Prachtig. Mijn vrouw had een pizza verdure, ook weer rijkelijk belegd met champignons, artichokken, trostomaatjes enz.. Mijn voorgerecht van calamaris met aioli was ook prima. Dunne ringetjes, niet met zo'n dikke korst maar heerlijk met specerijen gefrituurd. Er is zeer grote keuze aan diverse bieren en, met name, whisky's. De kaart is, op de pizza's na, vrij beperkt. Wij komen zeker terug. Wat een super leuk adres.
Corarensen .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
We hebben hier een heerlijk paninibroodje met buffelmozzarella en tomaat resp. een tonijnbroodje gegeten als lunch. Aanrader!
Bas H.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Geen culinair gedoe in dit eetcafé, maar een lekkere plek om een lekker speciaal biertje te drinken en wat te eten. Wij namen een pizza, lekkere bodem, belegd met pepers, champignons, brie, heerlijk. En zo zijn er nog vele variaties. Lage prijzen en een leuke plek met toffe bediening!
Maikel L.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Vanavond na het horen van goede verhalen over Stalles toch hier een keer Pizza gaan eten met een vlotte bediening.
Bij binnenkomst met 6 personen was het restaurant half gevuld en we konden al snel de bestelling plaatsen. De drankjes waren er ook snel maar toen begon het wachten. Na 40 minuten hadden we nog steeds helemaal niets te eten en vroegen we toch nog hoe lang het zat met de bestelling, hierop kregen we te hogen dat er iets verkeerd was gegaan en we nog 5 minuten moesten wachten.
1 uur na bestelling was er nog niets, weer gevraagd en ze zei alweer 5 minuten en ze vroeg ongeïnteresseerd of alles naar wens was, het antwoord was hierop dus Nee. Toch gevraagd of we tenminste iets konden krijgen compensatie of gewoon iets wat snel op tafel kan zoals bijvoorbeeld wat brood. Dit ging ze vragen maar de betreffende bediende is niet meer terug gekomen, achter de bar besprak de bediende ons probleem met haar collega die ons vermoedelijk uitlachte. Uiteindelijk na 1 uur en 20 minuten onze 6 pizza's gekregen. De pizza's smaakte verder wel maar de bediening had de sfeer behoorlijk bedorven wat ook duidelijk was. Toen we de pizza's op hadden hebben we maar direct betaald en zijn gegaan, bij het betalen is ons zelfs niet meer gevraagd of alles naar wens is geweest noch überhaupt een poging gedaan onze ontevredenheid te sussen. Ik ben nog nooit zo slecht behandeld in een restaurant.
Sabinedewinter .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
Van de week gegeten bij Stalles op aanraden van wat vrienden. Zodra we binnen kwamen werden we al hartelijk ontvangen. Mijn vriend en ik bestelden een speciaalbiertje, de favoriet van de serveerster. Na het bestellen van een pizza duurde het maar kort voordat we konden eten. Heel onhandig had mijn vriend zijn glas omgegooid. De serveerster kwam vliegensvlug naar onze tafel met in de ene hand een doekje en in de andere hand een nieuw drankje, van het huis zei ze want dit kan iedereen gebeuren. Dankbaar aten wij onze pizza. De pizza's waren lekker, al was de bodem wat aan de dunne kant. Bij het verlaten van de zaak werden wij nog enthousiast uitgezwaaid. Wij komen hier zeker vaker!
Grimes .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2015
Lekkere pizza's voor een goede prijs. Keuze uit verschillende soorten bier en whiskey. De bediening was niet altijd oplettend en er lag helaas glas op de vloer. Gelukkig goede muziek en leuk ingericht. Laat op de avond een gezellige kroeg.
Gillemo .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2015
Gezellig restaurant waar je op zondag, maandag en dinsdag zeer voordelig pizza kan eten.
Dit om de studenten uit de buurt een beetje aan te trekken denk ik.
En dit werkt!
Geen culinaire hoogstandjes gewoon lekkere pizza's en vlotte service.
Ook na het diner nog een leuke plek om een biertje te drinken.
Hoop dat nu de chef weg is ze dit vol kunnen blijven houden.
Frank B.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2015
Tafels niet altijd schoon, Eten matigjes.
De Sate 1 stokje? is vrij basic samengesteld . Tevens is de kip piccata ook geen spannend gerecht.
Stalles overstijgt niet het niveau van de andere eetcafés in deze straat.
Resumerende, geen Hoogvlieger. Wel een prima plek om een biertje te drinken.
Het terras biedt uitzicht op de cruisende auto's op de binnenweg.
Etendoetleven .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2015

Stalles even meegepakt in de burgertest.
De Stalles burger en de vega burger gaan de burgerstrijd in Rotterdam prima aan.
Ze waren sappig en groot en de vegaburger leek wel echt vlees, en je hebt tenminste geen honger meer zoals bij een hoop andere burger zaken. De bediening was erg vriendelijk. Wij denken dat er misschien ook een nieuw iemand aan het werk was, maar ja die moet je ook een kans geven toch ;-)
Hoe dan ook, een op en top eetcafé met goeie muziek en lekkere burgers... een aanrader!
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2014
Voor een optreden in Rotown hier terecht gekomen om wat te eten. Op zondag tot en met maandag is het alleen mogelijk om pizza te eten, en eventueel 2 pasta's. Op de andere dagen kun je hier blijkbaar dan weer geen pizza krijgen. We kregen een tafeltje boven voor twee personen. Het was hier zo donker, dat ik m'n telefoon heb gebruikt om de menu kaart te lezen. Na een opmerking hier over gaf de bediening aan dat ze het zelf ook wel lastig vonden! Maar er werd geen actie ondernomen om enkele defecte lampen te vervangen. De bediening was verder vriendelijk, maar onprofessioneel. De tafel naast ons wilde pasta carbonara, maar dan met saus. De bediening vertelde dat 1 van de twee koks het wel met saus wilde maken, maar de andere aan wie hij het nu gevraagd had wilde het niet. Die maakte de pasta zoals het hoorde, zonder sloot saus. Lijkt me toch niet handig om dit tegen klanten te zeggen.. In ieder geval kregen wij 2 pizza's die goed smaakte, hooguit net iets te zwart op sommige punten. Het broodmandje vooraf kwam met simpele kruidenboter en een schenkflesje balsamicoazijn en olijfolie. Dit was niet op een fatsoenlijke manier op het (een beetje droge) brood te krijgen natuurlijk. Voor de pizza's, zeker gezien de zeer lage prijs, in ieder geval een goeie voldoende!
Marccore .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2014
Uitstekende prijs / kwaliteit verhouding. De pizza avond op maandag is begrip. Voor een paar euro kan je hier prima pizza's knagen. Nu ook door de weeks weer eens gegeten en alhoewel je het niet zo snel verwacht bij een plek als Stalles, is toch voornamelijk een kroeg met een gezellig terras, het eten is prima! Heerlijke geitensalade met perfecte frietjes. Eerder ook al eens een prima Melanzane gegeten. Vriendelijk personeel en perfecte lokatie om lekker te blijven hangen voor biertjes.
Koos J.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2014
Regelmatig eet ik bij Stalles, op de maandag en dinsdag is er pizzadag. Lekkere pizza's (incl. pizza/pasta van de dag) voor weinig geld. Altijd leuke, ongedwongen sfeer in een eetcafé-setting.
VvandeB .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2014
Afgelopen vrijdag zijn mijn vriend en ik neergestreken op het terras van Café Stalles om een hapje te eten. Wat ons meteen opviel was het grote aanbod aan speciaalbiertjes op de kaart. Bij de jongen die ons hielp, bestelden we twee La Chouffe van de tap en een brood met smeersels.

De kaart was niet heel uitgebreid, maar er staan wel goede eetcafé gerechten op. Toen we het eten gingen bestellen, vertelde onze ober ons, dat het allemaal wel iets langer dan normaal ging duren, omdat er een grote groep voor ons zat. Gelukkig hadden we alle tijd en zaten we prima op het terras, maar we vonden het toch fijn dat dit even gemeld werd.

Na ruim 45 minuten kregen we ons eten. Mijn vriend had de Stalles burger en ik had de dagschotel met lam, rijst en naanbrood besteld. De Stallesburger van mijn vriend was echt enorm met eitje en al. Gelukkig hoefde ik niet jaloers te zijn, want mijn eten was ook super lekker. De porties waren ruim en zeker genoeg. Na het eten hebben we nog koffie gedronken, waar we een glaasje water bij kregen.

Wij vonden dat je hier voor een leuke prijs lekker kan eten en drinken. Er hangt een prettige sfeer en de bediening is vriendelijk. Wij komen hier zeker nog een keer terug naartoe.

Denise G.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2014
Ongelooflijk! Was het eerste wat ik en mijn vriendin konden uitbrengen toen we hier gisteren wegliepen. We moesten om 20.25 bij de doelen zijn voor een concert en zochten een plekje om snel een hapje te eten. we waren om 19.15 bij Stalles en bestelde meteen bij het eerste biertje wat brood een hamburger en saté.

Na een half uur werden we toch wat ongerust en vroegen de dame in de bediening of ze enig idee had of het lang kon gaan duren omdat we naar een concert moesten. Nu werken we zlf in de horeca en weten we hoe deze dingen gaan, soms is het druk of lukt het allemaal niet. Geen probleem maar communiceer dat, zeker als je weet dat we niet de tijd hebben. Meisje zou er achteraan gaan. 15 minuten later, geen eten en nog geen antwoord. We hebben ze vervolgens nog 5 minuten gegeven (50 dus al) en de jongen bij wie we besteld hadden dezelfde vraag gesteld met het zelfde verhaal. Hij vertelde ons dat het dan toch niet ging lukken... "Dan is dat 13,50 alstublieft voor de biertjes en het brood, fijne avond!" Geen excuus of biertje van de zaak, het leek hem blijkbaar niet echt een probleem..

We zijn vol verbazing maar met een McD burger in de hand naar het concert gegaan. Echt unieke ervaring, ik zou mezelf hebben rot geschaamd als iemand zo bij me weg zou moeten gaan.

Verder prima gezellig cafe en buiten het feit om dat ze het woord klantgerichtheid en behulpzaamheid niet begrijpen was de bediening wel vriendelijk. Brood met kruidenboter was niks mis mee...
Bob G.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2013
Geborreld en gegeten bij Stalles. Gezellig en lekker. Stalles Burger speciaal. Sappige burger met goeie toppings. Had iets meer friet bij gekund, maar misschien smaakte het gewoon naar meer.
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2013
Tijdens het Rotterdams Film Festival zijn we twee keer aangeschoven bij Café Stalles. Lekker makkelijk eten in een leuke zaak. Een eetcafé met bijbehorende kaart, verwacht dan ook geen hoogstaande spannende gerechten. Gewoon prima eten voor een leuke prijs. De Stalles burger was een enorme hap maar goed van smaak. De cordon blue was wat aan de kleine kant, maar de serveerster gaf al aan dat extra bijbesteld kon worden. Ook prettig natafelen!
Lotte321 .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2012
het eten is prima, goede prijs kwaliteit verhouding. Service laat soms wat aan de wensen over, een man extra zou niet gek zijn. decor is beetje achterhaald maar ach t heeft ook wel wat.
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2012
Gisteravond pizza gegeten bij Stalles. Het was druk, en we moesten eventjes wachten tot er een tafel vrij was, maar nadat we eenmaal zaten werden we snel geholpen. De bestelde pizza's kwamen eveneens snel. Ik had wel vaker pizza gegeten bij Stalles en dat was me keer op keer bevallen. Ook nu weer. Ditmaal had ik de pizza Parma voor slecht 6,50 euro. De bodem was goed dun, maar misschien niet het allerlekkerste pizzadeeg, ietwat broodachtig. Toch was dat meer een kwestie van wennen. Het beleg was prima qua verhoudingen en smaak - goede rucola! Ook qua service zat het goed bij Stalles: geen probleem om delen van de rekening af te pinnen en een vriendelijke groet bij het verlaten van het café.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
Het was gisteren rond 17.00 hartstikke druk. Serveerster van dienst was niets te veel. Wist precies te vertellen wat de daghappen waren. Opgewekt snel. Eten was verbazend goed. Stampot ruccola met zalm uit de oven. Prima smaak. Goed klaargemaakt. Lekkere gambasjus. Goede wijnj. Prima bier. Als dit een dagsucces is mag het voor mij in de herhaling!