Stairway

5,5
6,1
Anne D.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2015
Bij de reservering hebben wij aangegeven dat er iemand glutenvrij moet eten, hier zou rekening mee gehouden worden. Bij aankomst bleek dat de bediening hier geen weet van had en ook onze vragen hier over niet kon beantwoorden. Bij navraag in de keuken bleek alsnog dat ze hier niet echt juiste informatie over konden geven. Erg jammer. Het duurde ook erg lang voordat we werden opgemerkt door de bediening. Het eten was prima, maar koffie drinken terwijl er nog resten van het hoofdgerecht op tafel staan is niet erg smakelijk
TanteAaf .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Onlangs geluncht bij steakway. Een stel behoorlijk karig belegde boterhammen kregen we voorgeschoteld. Het brood zelf was lekker maar het beleg ver te zoeken, nog steeds trek dus nadat we klaar met eten waren. De bediening was supervriendelijk maar alles duurde erg lang omdat er te weinig personeel was, zonde! Op het podium is een kinderspeelhoekje gemaakt, erg leuk voor de kindjes maar door het karige eten zal ik hier niet meer terug komen.
gate .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
We hebben via Groupon een heerlijke high tea gehad. Verschillende lekkere hapjes, waarvan de hoeveelheid ook prima was. Zowel hartig als zoet was erg lekker. Verder werd de thee gedurende de tijd dat we er zaten regelmatig bijgevuld, soms op initiatief van de bediening, soms op eigen verzoek. Al met al een heerlijk middagje
Foodie3000 .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2014
Ik ben hier regelmatig geweest voor een biertje en vaak duurt het lang voordat je iets op tafel krijgt, desondanks durfde ik het aan hier een avondje te tafelen. De bediening was traag maar vriendelijk. De grote teleurstelling was de slechte kwaliteit burger, die totaal niet in verhouding was met de prijs. Het menu van de snackbar is beter.
hansje1967 .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2014
My day at the stairway,

We zijn zaterdag na de stairway to heaven geweest met 3 collega's was een top avond, we werden begroet door een vriendelijke dame van de bediening, voor drankjes.
Na het bekijken van het nieuwe decor wat overigens top is hebben we onze keuzes gemaakt van het menu.
Ondanks de drukte kregen we ons eten lekker snel, en smaakte heerlijk i love a good burger! Al met al een leuke avond good food, good service, nice place to be dankje en tot volgende keer!
Virginie V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2014
Dramatische avond gehad bij Stairway. Aten met een groep van 40 man, hebben 2,5 uur gewacht op alleen een hoofdgerecht. De jongen die ons bediende deed erg zijn best, maar 1 man personeel was veel te weinig voor de grootte van onze groep. De rest van het restaurant was nagenoeg leeg. We hadden de keuze uit een aantal hoofdgerechten (burger, saté, enchilladas), die op zich prima waren alleen al behoorlijk afgekoeld tegen de tijd dat ze geserveerd werden. Wel aardige bijgerechten, goeie friet! Vanwege de vertraging werd er geen dessert meer geserveerd, zoals eigenlijk aanvankelijk was afgesproken. Volledig onder de maat! Kom hier nooit meer.
christine88 .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2014
Dinsdagavond ben ik bij stairway to heaven geweest om een heerlijk hapje te eten met een vriendin. We werden vriendelijk begroet door de twee heren die aan het werk waren.

Nadat wij aan een tafeltje gingen zitten werd er ons uitgebreid verteld door een van de heren wat voor bieren jullie hadden op de tap.
Wij hadden een keuze gemaakt en er werd gelijk gevraagt of wij ook wat wouden eten.

Hij kwam snel terug met onze drankjes en de menu kaart.
Wij hadden onze keuze gemaakt en eigenlijk heel snel kwamen onze burgers eraan.

De bediening kwam netjes vragen aan ons of alles naar wens was en vroeg of wij nog iets wouden drinken.

Na een poosje te zitten na borrelen aan een opgeruimde tafel hadden wij door dat achter leeg werd gehaalt en dat de muziek veranderen. Ook werd het drukker in de zaak. Wij vroegen aan de heren wat er te doen was en na uitleg over de salsaavond hebben wij met een volle buik ook een dansje meegedaan.

Het was een super gezellige avond.
Sabine221 .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2014
Gistermiddag heb ik met een vriendin van mij geluncht bij Stairway to Heaven en ik ben nog steeds aan het nagenieten.
Op het moment dat wij aankwamen werden wij hartelijk verwelkomd door het personeel en konden wij buiten op het terras in het zonnetje gaan zitten. Hier bestelden wij wat te drinken, en voordat wij überhaupt ons gesprek konden beginnen, stonden de drankjes al weer op tafel. Met een grote glimlach vroeg onze bediende of wij ook wat wilde eten. Hier waren wij echter niet op voorbereid, maar omdat het zo ontzettend gastvrij was, konden wij onszelf niet tegenhouden en bestelden we 2 hamburgers. De greek burger en de Chili burger. Hier hebben wij ontzettend van genoten.
Nadat wij klaar waren met onze burger kregen wij 2 heerlijke cappuccino en betaalden wij.
Utrecht staat niet bekend om de uitstekende horeca, maar ik moet zeggen dat ik het hier heb ervaren als nooit tevoren.
Courses .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2014
Gisteren was ik bij Stairway to Heaven wat gaan drinken met een vriend van mij. Allereerst viel het me op dat er bij aankomst veel lege tafels nog vol stonden met borden en glazen van de voorgangers. De bediende in kwestie liep zo'n drie keer naar buiten (en vervolgens weer naar binnen) zonder iets mee te nemen, op te nemen of ons te begroeten. Vervolgens zijn we aan een ander tafeltje gaan zitten in de hoop 'opgemerkt' te worden, hier lag de fooi nog op tafel en stond alles wederom nog leeg te zijn van onze voorgangers (waarom er fooi word gegeven voor zulke slechte bediening snap ik persoonlijk al helemaal niet).

Toen we eindelijk een drankje konden bestellen werd ons medegedeeld dat we 'meteen moesten afrekenen'. Als het nou ontzettend druk is en gasten snel weer weg zijn snap ik dit, maar degene waarmee ik op het terras zat wou nog een hoofdgerecht bestellen en het was totaal niet druk o.i.d, dus dit vond ik vrij frapant (en ook niet gastvrij). Afijn, afgerekend, drankjes kwamen eraan. Zonder enige vorm van bierviltjes op tafel gezet. Ik kreeg het idee dat mijn Ice Tea gewoon uit fles kwam waar je zo'n 1.50 voor betaald en circa 5 glazen van kan uitschenken. Onze tafel werd niet afgenomen en tijdens het wachten op de drankjes zijn er verscheidende mensen op het terras gaan zitten, werden niet geholpen en gingen zelfs uiteindelijk weer weg.

Toen we aangaven dat we wat eten wouden bestellen leek de bediende in eerste instantie te schrikken (eh tja, je loopt er om ons te bedienen) waarna ze vervolgens 'Okee' zei en weer weg liep, er werd niet gevraagd of de burger rare/medium/doorbakken gewenst was en we hebben haar verder niet meer terug gezien. Ondertussen stonden de tafels nog steeds vol met borden en glazen. De meneer naast ons bestelde een stuk later zijn eten en kreeg vervolgens het eten eerder, waarna bleek dat het eten voor onze tafel door de keuken 'vergeten' was. Of we het nog steeds wouden. Nou ja, graag want we hebben nog niet gegeten. Met een onverschillige 'Okee' liep de bediende in kwestie vervolgens weer weg, geen compensatie of excuses te bekennen.

Het eten werd uitgeserveerd door een meisje die wat beter wist waar ze mee bezig was, al kon dat ook nog wel wat verbetering gebruiken. Toen ik halverwege het gerecht van mijn tafelgenoot nog een portie nacho's bestelde werd er wederom vrij apart gereageerd, ik kreeg het idee dat ze amper eten verkopen o.i.d. Vervolgens kwam de bediende terug met de vraag of ik gewoon alleen de chips wilde of ook echt met kaas. Ik had enkel aangegeven de saus apart te willen, de kaas hoort er volgens de kaart gewoon bij, dus waar die vraag vandaan kwam snapte ik ook niet helemaal.

Halverwege allebei de gerechten stond de bediende prompt bij de tafel of we 'meteen wouden afrekenen'. Geen 'Is het naar wens' te horen, nee, enkel of we wouden betalen. Ten eerste vraag je dit niet tijdens het nuttigen van een gerecht, ten tweede gaan we echt niet rennen voor ons leven met een bord in onze handen (en eerlijk is eerlijk, zo goed waren de nacho's nou ook weer niet).

Vervolgens werden de borden na een langere tijd pas uitgehaald, en zagen we tot onze grote verbazing de bediende in kwestie later het terras oplopen met een biertje in d'r hand en rustig te gaan zitten terwijl de helft van het terras nog niet eens geholpen was.

Nu werk ik zelf in de horeca en ben ik misschien wat kritischer dan het doorgaande publiek maar dit is in geen enkel opzicht acceptabel. De houding van de bediende in kwestie was ronduit associaal, totaal niet gastvriendelijk en al helemaal niet gast-gericht. De horeca draait om het bedienen, echter leek het erop alsof ze geen idee had wat ze daar stond te doen (en ze deed ook gewoon helemaal niks). Als je niet in de horeca wilt werken, doe het dan ook niet want je verpest het gewoon voor het gehele terras. Later kwam er een jongen naar buiten die in 1 sleur alle borden en glaswerk mee naar binnen trok, die snapte meer hoe het hoorde. Stairway to Heaven, als je niet kan functioneren als restaurant en/of bar, probeer het dan ook niet. Utrecht staat niet bekend om de beste horeca, maar dit was ronduit verschrikkelijk.
Trineke P.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2014
High tea via Groupon. Voor 10 euro pp. vond ik het prima; daar verwacht je ook geen verse, zelfgebakken taartjes voor. Qua hoeveelheid vond ik het ook prima. Bediening was vriendelijk en werkte hard, maar ze waren met te weinig personeel voor de hoeveel te bedienen tafels; op die manier wordt "onbeperkt thee" inderdaad een wassen neus, want je moet er erg lang op wachten.
kikkertje1954 .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2014
Via Groupon, samen met mijn vriendin, een high tea geboekt voor 10 euro per persoon. de thee kwam snel maar op de hapjes moesten wij bijna een half uur wachten. er werd netjes uitgelegd wat er op de etagère lag en dat er om water voor thee gevraagd kon worden. de zoete hapjes waren klein maar goed. wat tegenviel waren de 2 kleine schaaltjes met jam en slagroom die kant en klaar leek. de hartige hapjes waren wel lekker maar in de wraps kon ik bijna geen kip vinden. ik heb via Groupon wel eens een betere high tea geboekt, maar je moet alles een keer proberen. hier terug komen zit er voor mij niet in.
Ildi N.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2014
High tea via Groupon genoten. Ik heb aardig wat high-tea-tjes achter de rug, maar deze was toch het meest karig.
Ik had dit kado gegeven, dus dan voel je je toch een beetje opgelaten.
Je krijgt één maal een etagère met o.a. gewoon chocolade broodje door 2 gesneden, voor ieder één, 2 muffins koud - normaal gesproken met clotted cream - nu met mini bakje gewone gespoten slagroom en wat gewone jam.
De wraps waren wel lekker en ook de 4 kleine identieke 1 haps gebakjes.
De locatie is leuk, binnen en buiten aan een druk gezellig stukje Utrecht.
De bediening was niet goed.
Er waren mensen die gingen zitten vooraan op het terras, na een half uur wachten zijn ze toch zelf maar wat gaan vragen/halen.
Er waren 2 meisjes in de bediening die zeker weten hoe het hoort en 2 beginnende onervaren bediensters....die dan ook nog een soort roddel-sfeer geven.
Er was beloofd onbeperkt thee drinken op de grouponbon.....maar je moet wel even wachten op een 2de kan en het is dan teveel als je vraagt of je misschien nog een 2de kan heet water mag....beetje op tijd omdat je maar 2 uur hebt om met elkaar te high-tea-en...
We moesten dan wachten totdat de bediening zou komen...maar die kwam maar niet...dus na een kwartier maar weer gevraagd. En dan doet één bedienster net alsof ze je niet ziet...en ietwat bozig omdat ik niet wilde wachten...langer dan een kwartier.
Gelukkig nam een ander kundig bedienster het over en regelde het direct.

daniellevanaarsen .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2014
Een maaltijdsalade kip gegeten! Was echt te gek, kip was heerlijk "crispy"!! Daarnaast wil ik de bediening complimenteren, waren erg vriendelijk en attent. Er is een leuke speelhoek aanwezig, dus mijn zoontje heeft zich prima vermaakt! Qua uitstralling is het erg trendy! De beamerprojectie valt direct op bij binnnenkomst en is echt een sfeermaker.
Eerlijk, het was heerlijk!
T T.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2014
Ik ben hier op 28 februari geweest met een vriendin. Ook wij hadden een groupon voor een High Tea. Dit beviel ons heel erg goed. Onze serveerster vertelde goed hoe het allemaal in elkaar zat, kwam regelmatig langslopen om heet water bij te schenken en was vriendelijk. Alle hapjes hebben ook erg goed gesmaakt. Het brood van de sandwiches waren wel wat knapperiger dan verwacht, maar in combinatie met het beleg was dat toch wel lekker! Onze wraps waren normaal gevuld, alles even veel. De zoete hapjes bevielen ook. Wij vonden het erg lekker! Dit is voor herhaling vatbaar :-)
charleyrose .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2014
Deze week met zijn achten bij stairway gegeten. Alles was weer super, ook de burgers waren weer hemels lekker!
De dames gingen voor de burgers & de heren voor de pulled pork!
Wie hen een 1 heeft gegeven, heeft zeker de 0 erachter vergeten. Wat een prettige bediening en echt overheerlijk brood.
Van ons alle 8 een dikke vette 10!
Janine- .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2014
Via groupon hadden we een goedkope high tea gekocht voor 10 euro p.p. Het was helaas zo slecht dat het de 10 euro nog niet waard was. Tijdens reserveren aan de telefoon werd al gezegd dat het heel druk zou zijn en dat we misschien even moesten wachten. Dit was voor ons geen probleem, maar nadat we 40 min gewacht hadden zijn we zelf maar naar de bar gelopen om een kopje thee te bestellen, want dat deed iedereen. We moesten zolang wachten omdat er veel te weinig personeel rond liep (die 2 die aan het werk waren deden wel erg goed hun best), maar er was de dag ervoor aan de telefoon al bekend dat het druk zou worden.

Na 50 min kregen we onze etagère met hapjes en ook dit viel erg tegen. Het was maar een kleine hoeveelheid (maar voor €10 mag je misschien ook niet veel verwachten), maar de hapjes die we kregen waren over het algemeen erg droog. In de wrap met kip bijv. zat nagenoeg geen kip (dus alleen een droge wrap met veel sla).

Toen we hierover een klacht hadden werd deze goed behandeld. We zeiden dat we nagenoeg niks hadden gegeten en wel graag een portie bitterballen als vergoeding wilde hebben. Vervolgens kregen we dan ook een ruime schaal bittergarnituur.
Rob ..
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2013
Hebben hier een salade gegeten. Prima salade. Wel wat recht toe recht aan, maar prima kwaliteit voor even een happie. Hoeveelheden zijn ruim. Bediening verder goed. Het is echter wel echt een rocktent, dus overdag lunchen vonden wij minder gezellig.
Ada D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2013
Heerlijk gegeten in een leuk aangekleed restaurant, maar de bediening was bedroevend slecht! De serveerster was verbaasd dat we eten wilden bestellen (het was 18u30) en daarvoor een menukaart wilden zien. Volgens haar had het restaurant maar 1 menukaart, dus of we even op de (enige) andere gasten wilden wachten. Na het eten moesten we ontzettend lang wachten totdat de borden werden opgehaald, wat op zich niet zo erg was, want we zaten daar gezellig. Maar toen de borden eindelijk werden opgehaald, kwam dat samen met de mededeling dat ze gingen sluiten. Het was toen net 20u. Nagerecht bestellen kon niet meer; de keuken was al dicht.

Erg jammer, want verder was alles prima in orde, maar met zo'n ervaring zal ik hier niet snel weer gaan eten.
Raimooij .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2013
Met twee vrienden hier wezen eten. Over het algemen kom ik hier alleen om wat te drinken: mooi decor (collecters items van rockartiesten aan de muur en over het algemeen goede rockmuziek).
Alle drie een double burger genomen. De burger was behoorlijk groot alleen de toegevoegde salade was een beetje karig. Voor drie personen kon de bijgevoegde patat (in een kom) nog wel wat meer zijn.
De bediening was vriendelijk en behulpzaam en je hoefde als je iets wilde vragen niet al te lang te wachten.
Esther M.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2013
Dinsdagavond hier gegeten met 3 anderen. Eerst wat gedronken voordat we verhuisden naar een andere tafel om iets te kunnen eten. Voordat we onze eetbestelling konden doen waren we al een half uur verder. De bediening leek geen acht op ons te slaan. We kregen allemaal een burger met een klein blaadje sla ernaast, erg karig. Als bijgerecht een kleine kom met friet die we moesten delen. Toen we rond 21:00 iets wilden bijbestellen omdat we nog trek hadden, was de keuken al dicht, een domper. Uiteindelijk maar afgerekend bij de bar omdat we aan tafel niet geholpen werden. Ik kom hier graag voor een drankje maar eten doe ik voortaan ergens anders.