Stairway

Nielsgierig .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
DeVreter .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Eigenlijk maar één bizarre opvallendheid: "Wij serveren geen kraanwater". Grote onzin als je superveel eten en ander drinken hebt besteld.

Oh en nog iets: 2 uur lang vogels in je gezichtsveld vanwege een muur die volledig gebruikt werd voor deze projectie... Mwah. Kan me iets sfeervollers indenken.
Julia V.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
We kwamen voor een high tea, maar de inrichting heeft meer weg van een club. Met de lichte geur van bier nog in de lucht is het wel een mooie locatie verder. De high tea was prima, precies genoeg. De service was geweldig! Hele lieve bediening die gelijk alles voor je wilde regelen zonder te morren.
Willem S.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
Heerlijk gegeten! Steak prima gegrild en heerlijke saus.Zeer vlotte bediening! Stairway maakt duidelijk stappen in de goede richting!! Ga zo door!!