Stairway

6,6
Kan beter
Jetty G.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Helaas ook een slechte ervaring vandaag bij Stairway. Na drie kwartier wachten op een club sandwich met friet en een broodje tonijnsalade, werd de club sandwich bij een andere tafel bezorgd, waarbij de klanten gretig aanvielen met de handen op de friet. Toen de fout werd ontdekt, werd mij hetzelfde bord aangeboden. Omdat het al zo lang duurde, stemde ik in met alleen verse friet, omdat een nieuwe schotel nog langer zou duren. Vervolgens duurde het nog tien minuten voordat het broodje tonijnsalade erbij kwam. De club sandwich bestond - zo bleek daarna - uit twee zwart geblakerde dikke boterhammen, met diverse vormen van beleg ertussen, en dus geen laagjes om en om met brood. De zwarte stukken waren keihard en ook ongezond, dus niet opgegeten. Na jarenlang bezoek aan Stairway was dit definitief mijn laatste keer. Na klachten van mijn kant, werd eenmaal sorry gezegd. Dat was alles, een gratis drankje of iets dergelijks was wel op zijn plaats geweest. Uiteindelijk duurde het betalen van de rekening nog eens een kwartier.
Malou W.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Mijn enige keer bij de Stairway is niet zo goed bevallen. Het is een ruime locatie, wat fijn was omdat we met een grote groep waren. Maar we hadden wel twee aparte tafels. Dat is altijd jammer. We kregen toen we zaten pas te horen dat we maar konden kiezen uit vier gerechten. Dit was omdat we met een grote groep waren. Dit was ons niet doorgegeven via de telefoon, dus iedereen had zich verheugd op meer keuze. Ook had er iemand die veganistisch is speciaal gebeld om te vragen of er opties waren om veganistisch te eten. Er werd gezegd dat de keuken dit niet kon regelen. Ze zijn er wel achteraan gegaan en uiteindelijk kon het gefixt worden.

Het eten was heel lekker, maar ik vond de communicatie niet fantastisch.
Nielsgierig .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Nooit zijn we zo slecht behandeld als vanavond bij Stairway in Utrecht. Of eigenlijk niet behandeld. De dames waren slechts met zijn twee en te druk met afwassen en bedienen van de gasten op het terras. We hadden half zes gereserveerd en waren vijf minuten voor de afgesproken tijd binnen. Zijn maar ergens gaan zitten, niemand te bekennen. Het handjevol wachtende mensen dat na ons kwam zat verveeld en ergerlijk om zich heen te kijken. Ik probeerde oogcontact te maken met een van de dames, wat uiteraard niet lukte. Na 20 minuten nog steeds te druk met de gasten buiten en de afwas, zagen geen tijd om de bevuilde tafels schoon te maken waar eerdere gasten aan hadden gezeten en waar wij aan wachtende waren. Daarnaast rook het onwijs naar alcohol en bier welke de avond ervoor kennelijk werd geschonken en gedronken. Dit was eens maar nooit meer. Gratis tip voor de leiding: doe hier wat aan, wellicht is het nog te redden.
DeVreter .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Eigenlijk maar één bizarre opvallendheid: "Wij serveren geen kraanwater". Grote onzin als je superveel eten en ander drinken hebt besteld.

Oh en nog iets: 2 uur lang vogels in je gezichtsveld vanwege een muur die volledig gebruikt werd voor deze projectie... Mwah. Kan me iets sfeervollers indenken.
Julia V.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
We kwamen voor een high tea, maar de inrichting heeft meer weg van een club. Met de lichte geur van bier nog in de lucht is het wel een mooie locatie verder. De high tea was prima, precies genoeg. De service was geweldig! Hele lieve bediening die gelijk alles voor je wilde regelen zonder te morren.
Willem S.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
Heerlijk gegeten! Steak prima gegrild en heerlijke saus.Zeer vlotte bediening! Stairway maakt duidelijk stappen in de goede richting!! Ga zo door!!