Stafili

Utrechtsestraat 48 3401 CW IJsselstein Nederland Kaart

Over restaurant Stafili

Het product van de druif

Druif. Stafili in de Griekse taal betekent druif. De frisse biologische wijnen die zo goed bij de gerechten passen zijn daar een duidelijk het product van. In het centrum van IJsselstein bereiden ze geweldige risotto en zeebaars op de Mediterraanse manier. In een stijlvolle setting voelt de vrolijkheid en warmte van het team als een warme deken.

Meer informatie over restaurant Stafili

Karin R.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Heerlijke risotto!
Jammer dat het niet zo druk is!
Gewoon een keer gaan eten!
A. V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Heerlijk gegeten bij Stafili.
Leuk restaurant met hele vriendelijke bediening en voortreffelijke eten .
Wij hebben gebruik gemaakt van 3 gangen menu van €26,50.
Zalm en rund carpaccio voor,
Rib eye steak en kabeljauw filet met ratatouille als hoofd,
En tot slot huisgemaakte panna cotta.
Aanrader.......
CClekkerbek .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Wij hebben gesmuld bij Stafili, het was weer top!!
Wij zijn gestart met een klein flesje plomari ouzo, het snoepje onder de ouzo's.
Vooraf gegrilde octopus en met geitenkaas gevulde aubergine rolletjes
Als hoofd zeebaars uit de oven en tonijn allebei heerlijk bereid.
Een lekkere frisse biologische huiswijn
Toetje voor de een kaasplankje met een keurige uitleg welke kazen,(gebeurt niet zo vaak elders) de ander een chocolade ijs.
Als afsluiter een heerlijk kopje koffie met likeurtje.
Leuke vlotte bediening, we hebben een fijn avond gehad.
Robvanvliet .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Met weinig verwachtingen bij dit nieuwe restaurant in IJsselstein wezen eten maar wat een positieve verassing! Geweldige kaart met originele gerechten die je in de verre omgeving niet kan vinden. Alles zeer smaakvol bereid maar vooral de octopus en de lamskoteletten waren fenomenaal. Zeer vriendelijke bediening die goed aanvoelen waar de klant behoefte aan heeft.
Verder een bijzonder mooi ingericht interieur met geweldige uitstraling. Hier kom ik graag terug. Aanrader!
Jackreinders .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Stafili is een mooi ingericht restaurant. Het eten was grotendeels smaakvol. Maar geen topkwaliteit. O.a. de zalmcarpaccio was te nat (diepvries?). Maar de bediening was uitermate slecht. Hier hebben ze nog het nodige te leren willen ze een succesvol bedrijf blijven. De wachtijden zijn ellenlang. Het enige wat snel opgenomen en gebracht was, was het drankje bij de start. Het opnemen van onze eetwensen hebben we meerdere keren moeten aangeven terwijl het restaurant niet vol was op dat moment. Vervolgens heben we meer dan een uur moeten wachten op voorgerecht en 1,5 uur op hoofdmaaltijd. We zaten te wachten op hoofdgerecht toen wilde de ober ons nagerecht opnemen. Hij heeft niets terug gekoppeld aan ons na onze opmerking dat wij nog geen eten hadden ontvangen. Bij het nagerecht was de echte slagroom niet goed. Was oud en boterranzig. De 2 nagerechten zijn weer van de rekening afgetrokken. Maar geen excuses over wachttijd en de slechte slagroom. De dubbele expresso was overigens veel te slap.
Kloppen3 .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Lekker gegeten bij Stafilo. Als voorgerecht hadden we allebei de prociuto met spinazie gevuld. Vrij machtig, dat wel. Daarna hadden we vlees (rund) en zalm. Eigenlijk zaten we toen te vol voor een dessertje. Fijn biologisch Spaans fris en fruitig wijntje erbij.
We gaan zeker nog eens terug!
Sylvia S.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Stafili is een mix van Griekse en Italiaanse gerechten. Wij hadden spaghetti, risotto en tonijn. Het was lekker, op smaak, maar niet bijzonder. Het is basic. En dan betaal je net iets te veel voor een simpele maaltijd naar onze mening. De bediening is in orde.
Jackie2013 .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Afgelopen donderdag heerlijk gegeten bij Stafili. De beide eigenaars die tekenden voor de bediening waren uitermate gastvrij en attent. Vooraf dronken we een glas sauvignon blanc met olijven en bruschetta. Als hoofdgerecht aten we de heerlijke Ala-diavola, gegrilde ossenhaas gevuld met garnalen, waar we een heerlijk glas cabernet sauvignon dronken.
Als dessert nam mijn tafelgenoot het walnotengebak, lekker maar niet bijzonder. We sloten af met een goede kop koffie.
De inrichting is wat industrieel vorm gegeven. Op zich mooi maar wij vonden het net wat te klinisch, wellicht ook omdat het niet erg vol was. Al met al zeker een aanrader!
CClekkerbek .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2016
Van A tot Z genoten.Vooraf een zalige malse octopus en de ander had een warme bol van prosciutto gevuld met spinaat en mozzarella. Als hoofdgerecht lamsracks met gegrilde groente en zeebaars oh zo heerlijk. Walnotengebak toe. Hierbij dronken wij een frisse biologische rosé.
Gastvrije ontvangst en bediening, het was een feestje om hier te eten.
Probeer het ook eens uit, een aanrader.
JoosD .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Nieuw mediterraans restaurant in het centrum van IJsselstein. Prachtig ingericht. En wat een verrassing kwam er uit de keuken, we hebben heerlijk gegeten. Een aanvulling voor IJsselstein, we gaan gauw weer eens eten bij Stafili.
Leonidas S.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Heerlijk gegeten.Mooi opgemaakte gerechten.
Prosciutto met spinazie als voor en risotto met kip als hoofd waren heerlijk.
De huiswijnen waren erg lekker en goed.
Sfeervol restaurant .
Aanwinst !
Mariska V.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Nieuw restaurantje in het centrum van IJsselstein, Mediterraanse keuken. De risotto en zeebaars was verrukkelijk, de biologische wijn fris en perfect passend bij de gerechten. Het decor doet vrolijk, stijlvol en warm aan. Wij komen graag weer eens terug!