Stafili

Utrechtsestraat 48 3401 CW IJsselstein Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Dame Blanche
      Griekse yoghurt
      Baklava

Over het restaurant Stafili

Het product van de druif

Druif. Stafili in de Griekse taal betekent druif. De frisse biologische wijnen die zo goed bij de gerechten passen zijn daar een duidelijk het product van. In het centrum van IJsselstein bereiden ze geweldige risotto en zeebaars op de Mediterraanse manier. In een stijlvolle setting voelt de vrolijkheid en warmte van het team als een warme deken.

Meer informatie over restaurant Stafili

• Mastercard , Pin , Visa

Jouw recensie over het restaurant Stafili

Roos D.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Vriendelijk ontvangen. Met de AH restaurantactie van iens mochten we van de hele kaart kiezen. Vooraf gekozen voor de proeverij voor 2. Deze was erg lekker. De prijs wordt dan gewoon gehalveerd v.w. de actie. Als hoofdgerecht de souvlaki, prima gerecht met lekkere patat. Als dessert de kiwi royal. Heerlijk mangoijs met kiwi en slagroom. Kortom heerlijk gegeten en door vriendelijk personeel bediend Top!
Melissa V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
We werden heel fijn ontvangen door de gastvrouw. Voorgerecht was heerlijk. Lange wachttijd tussen de gangen. 1 van de vier hoofdgerechten was niet gaar en moest terug. Baklava was niet vers. Eigenaar bleek dezelfde norse man waar ik geen fijn gevoel bij heb. Van een andere locatie in IJsselstein. Niet voor herhaling vatbaar.
De.greef D.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Het eten is heerlijk! Leuk en gezellig restaurant midden in de winkelstraat van IJsselstein.
Melissa V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
De gastvrouw was fantastisch en we werden heel fijn geholpen. Voorgerecht was heerlijk! Toen moesten we erg lang wachten tussen voor en hoofdgerecht. 1 van de vier gerechten was niet gaar en moest terug ????????. Baklava was niet onze smaak erg droog en niet vers. Eigenaar bleek helaas dezelfde norse man waar ik eerder geen goede ervaring mee heb gehad van de vorige locatie. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.
Wilma P.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Heerlijk eten, gezellige sfeer, goede en snelle service
Susan A.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Ontzettend goed en lekker gegeten.
Gezellig en goede vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar. Bedankt.
Joyce B.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Subliem is het juiste woord als je het eten proeft bij Stafilli. De proeverij was zo verschrikkelijk lekker! Echt een aanrader!
Lia S.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Heerlijk en lekker en gezellig gegeten!
gerhard R.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Vertrouwd gegeten.....iets moderner dan vroeger maar wel gezellig...
Mistte de ouzo bij binnenkomst wel en ook verschillende gerechten van de oude kaart
Alex V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Zeer goed eten voor een leuke prijs
John D.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Heerlijk gegeten.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Vriendelijke ontvangst en bediening. Het eten was heerlijk!
Jos B.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
weer prima en lekker gegeten met de bekende goede en fijne service, altijd weer een feestje om bij Stafili te zijn
Anja K.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Met vriendin die ik eens per jaar spreek, eten ging te snel, hadden misschien aan moeten geven dat we er langer over wilde doen. Geen probleem dat we even na-tafelde. Goed portie, snel koud, misschien borden voorverwarmen.
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Zeer vriendelijke bediening, ondanks drukte en personeelstekort (Werd van tevoren uitgelegd) lekker en gezellig gegeten!
Kees K.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Ons eerste bezoek aan Stafili en zeker niet ons laatste , echt alle gerechten zijn heel mooi opgemaakt en smaakten verrukkelijk, to the point bediening, wel enigszins aan de prijs. Volle bak dus reserveren is aangeraden.
Marion E.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
We hebben er heerlijk gegeten en een gezellig restaurant
Gaan zeker nog een keer terug
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Wij hebben een "karveli" gegeten. Het was misdadig lekker.
Lily R.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Vlees was niet warm.
Ossenhaas te rauw en niet echt warm.

Wel gemeld.frietjes waren goed.
jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
het eten was prima, maar ik vond dat de voorgerechten best wel duur waren in verhouding met de hoofdgerechten. verder vond ik dat er weinig gyros zat bij de mixed grill. Het personeel was vriendelijk en we hebben een heerlijke avond gehad.