Stafili

Utrechtsestraat 48 3401 CW IJsselstein Nederland Kaart

Over het restaurant Stafili

Het product van de druif

Druif. Stafili in de Griekse taal betekent druif. De frisse biologische wijnen die zo goed bij de gerechten passen zijn daar een duidelijk het product van. In het centrum van IJsselstein bereiden ze geweldige risotto en zeebaars op de Mediterraanse manier. In een stijlvolle setting voelt de vrolijkheid en warmte van het team als een warme deken.

Meer informatie over restaurant Stafili

• MasterCard , Pin , Visa card
Jolanda S.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Bij binnenkomst was er geen tafel voor ons gereserveerd en moesten we zelf een geschikte tafel (alleen nog hoge tafels beschikbaar) uitkiezen. Er was, gezien de drukte, te weinig bediening en er werd (ondanks dat ik het 3x vermeldde) geen rekening gehouden met de Iens-actie. Na de rekening te hebben gekregen bleek dit wel want we moesten het volle pond betalen. Uiteindelijk, na protest hebben we een gereduceerde rekening gekregen met de mededeling dat we dit vooraf hadden moeten melden (heb ik 2x gedaan !!!). Het eten was wel goed, maar het personeel, de aankleding en de totale sfeer van het restaurant heeft ons doen besluiten om hier nooit meer naar terug te gaan. Ik zou er nog veel meer over kunnen zeggen, maar daar is hier geen ruimte voor....
reijersen .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Een leuk nieuw tentje met attente bediening. Wel erg veel lawaai (alles is van gladde materialen, geen gordijnen bijv). Met de AH actie gegeten. Konden kiezen uit hele kaart (goedkoopste gratis). Eten was heerlijk, vooral de lamsschenkel. Lamsrack was erg vet. Voorgerechten schotel (gemengd) was erg lekker. Wachttijden waren erg lang. Na 2 uur net het hoofdgerecht op. Nog niet helemaal ingespeeld op vol restaurant, maar verder heel tevreden!
Nicole F.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Het duurde lang voordat we geholpen werden. De gereserveerde tafel was weg gegeven en het personeel was zeer onaardig, ronduit beschoft op het einde. En dat terwijl we voor veel geld gegeten en gedronken hebben. Het eten daarin tegen was wel lekker en goed. Maar door de bediening zullen we hier niet nog een keer terug komen.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Heerlijk gegeten a la carte; tweede gerecht gratis 'van het huis'; prima sfeer; prachtige zaak, keurig en schoon; Aanrader.
Cor D.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
super lekker gegeten in een gezellig ingericht restaurant met een vlotte bediening met een goed getapt biertje en een lekker glas wijn.
Olga D.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Het was een doordeweeksedag en er was weinig personeel. Het restaurant zat voor 1/5 vol. De bediening was in het begin wat traag.
Ik had de kalfsschenkel en die was heerlijk! Ben niet zo'n fan van aubergine en courgette maar ik vond de bereiding ervan in dit gerecht heel lekker. Heeft mij een andere kijk op deze groentes gegeven! Compliment. Naar mijn smaak echter wel iets te veel zout gebruikt. Dat mag wel wat minder. Mijn partner had de mixed grill en al het vlees was sappig en mals. Nog nooit eerder bij een Grieks restaurant meegemaakt, er is altijd wel iets te droog of te doorbakken. Het is een plek om naar terug te gaan. Gaan wij zéker doen!
FionaE .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Met de AH actie hier gegeten. Fijne ontvangst en konden kiezen uit de hele kaart waarbij we de goedkoopste gerechten van iedere gang niet hoefden af te rekenen. Lekker op ons gemak kunnen eten bij een niet "standaard" Grieks restaurant.
verleun .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Heerlijk eten in een fijne omgeving. Vriendelijk personeel.
heerlijke en afwisselende gerechten. goede wijn gedronken. het was erg gezellig.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Gisteravond kennisgemaakt met Stafili dmv AH restaurantactie. Wat een verrassing! Smaakvolle inrichting, zeer vriendelijk personeel en een uitgebreide kaart. Heel goed eten voor een redelijke prijs. Wij zijn fan! We komen zeker terug. De wachttijd op de gerechten was wat ons betreft precies goed.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Restaurant is gelegen in het leuke centrum van IJsselstein. Heerlijk gegeten met de kinderen. Voor herhaling vatbaar. Wachttijd tussen de gerechten door was precies goed.
M7bergen .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Vriendelijke bediening en eten was prima, misten alleen de gyros bij de mixt grill. Met de AH actie keuze uit de gehele kaart ipv een aangepast menu.
Kimbert .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Het eten was goed, maar vond de prijs wel aan de hoge kant. Er werd ons heel vaak gevraagd of we iets wilde drinken, dat vonden we niet plezierig. Verder wel een mooi restaurant.
Leonidas S.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Wat een mooie sfeervolle zaak.Heel hartelijke ontvangst .Alles is goed op smaak,de presentatie van het eten is goed verzorgd.Goede wijnkeuze. Wij komen zeker terug.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Mooi restaurant, eten gemiddeld.
Rien V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Lekker gegeten , gezellig restaurant
hans B.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Gisteren daar heerlijk gegeten, de nieuwe kok heeft een uitstekend vegetarisch gerecht gemaakt en mijn vrouw heeft gekozen voor de zalm die ook zeer smaakvol was.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Het restaurant ziet er zeer verzorgd en netjes uit. Het eten is erg lekker, van voorgerecht, hoofdgerecht tot dessert. De bediening was goed maar het tempo was wat laag terwijl het niet echt druk was. Aan de andere kant was het ook wel plezierig om wat ruimte te hebben tussen de gangen. Al met al een prima restaurant op een mooie locatie in IJsselstein
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Begin jan. op zondagavond hier geweest. Erg stil. paar tafels bezet. Via social deal menu hier terecht gekomen. Met z'n zessen hadden we gevarieerd de gerechten uit het standaard menu. Overall teleurstellend. gerechten qua smaak heel vlak, geen uitschieters. porties klein, te weinig voor grote eters. Eigenaar toonde zich niet als gastheer. Degene die ons bediende was vriendelijk ....
Voor ons eenmalig.....
Remco P.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Lekker gegeten in dit nieuwe restaurant in IJsselstein. Gerechten waren erg lekker en de sfeer gemoedelijk.
poeliepoel .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Afgelopen weekend Stafili gedaan, voor het eerst. Mooi ingricht, vrij vol. Lekkere huiswijn. Bediening kan beter, niets uitgelegd en beetje traag. Voorafjes waren aardig. Gefrituurde feta in filodeeg, niet speciaal. Hoofdgerechten vlees waren enigszins te ver doorgebakken, ondanks vraag om medium. Bijlagen: puree was koud, groenten lauw. Frites goed met zeer klein beetje mayonaise. Dessert was aardig. Al met al best middenmatig gegeten voor een totaalprijs van 90 Euro. Een behoorlijk prijskaartje voor niet unieke, goede gerechten. Deze zaak moet beter kunnen volgens ons. De lokatie en inrichting is prima.