Stafili

Utrechtsestraat 48 3401 CW IJsselstein Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Stafili

Het product van de druif

Druif. Stafili in de Griekse taal betekent druif. De frisse biologische wijnen die zo goed bij de gerechten passen zijn daar een duidelijk het product van. In het centrum van IJsselstein bereiden ze geweldige risotto en zeebaars op de Mediterraanse manier. In een stijlvolle setting voelt de vrolijkheid en warmte van het team als een warme deken.

Meer informatie over restaurant Stafili

• MasterCard , Pin , Visa card
Aize S.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Leuk restaurant in de winkelstraat van IJsselstein. Vriendelijk personeel en het eten is erg goed!
Nieuwegeinse1970 .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Fijn ontvangen en super vriendelijk bediend. Inrichting is naar mijn mening niet erg gezellig. De zalm (voorgerecht) smaakte waterig, hoofdgerecht en toetje waren prima.
peterwalhout .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
We waren er met de AH restaurantactie dus dan is de prijs uiteraard gunstig. Het voorgerecht met rauwe ham met vulling was wat taai maar lekker. Het vlees (ossehaas) was botermals, zo kom je het zelden tegen. De saus was bijzonder. De bijgevoegde gegrilde groente was heerlijk. De bediening was uitermate vriendelijk. Al met al een plek om terug te komen!
Ria S.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Wachten op stokbrood,....we kregen patat op tafel en dan vragen hij of wij nog stokbrood wilde hebben.?? Eten was snel koud... We zaten onder airco...niet handig..
anneentinyvansoest .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
De gerechten waren erg lekker, we konden volop kiezen uit de kaart en de smaken waren "echt". Een aanrader!
We hadden pas in de morgen gereserveerd maar konden toch nog terecht.
Jeanine K.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Had verwacht dat er wat meer Griekse gerechten op de kaart zouden staan. De jongeman in de bediening zag dat een van ons een leeg glas had en wilde een drankje opnemen terwijl er een door ons bestelde karaf wijn op tafel stond. Ik zei: u bent gastheer, schenk maar uit de karaf. Hij keek mij verbaasd aan liep weg! Toen hebben wij zelf maar ingeschonken. Puntje om aan te werken.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
We kwamen om 18.15 uur binnen met twee jonge kinderen (3 en 5 jaar). Bij het bestellen aangegeven dat het eten snel mocht komen omdat de kinderen niet zo lang kunnen wachten. Om 20.00 uur kwam eindelijk het eten, nadat we twee keer de bestelling van een andere tafel hadden gekregen. Ook de drankjes gingen regelmatig naar verkeerde tafels. Ergens gaat hier dus iets mis... Van het eten weinig kunnen genieten, we waren over onze honger heen door het lange wachten. Geluk bij een ongeluk, we kregen per abuis de friet van een andere tafel, dus de kinderen hebben in ieder geval frietjes kunnen eten. De kindermenu's hebben we niet hoeven te betalen, dus dat is prima opgelost.
Arjan M.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
op een zonnige doordeweekse avond op het terras van Stafili gegeten. De meeste gasten zaten binnen, terras was bijna leeg. Daarom waarschijnlijk weinig aandacht van bediening. Vooral een lekkere (griekse) droge witte wijn en tsatsiki met brood. Daarna een souvlaki en een spies van kippendij. Mooi opgemaakte borden, goed van smaak. Erbij friet en een overheerlijke koolsalade. Desaert een brownie. Prima eten en goed betaalbaar. Als de bediening (wel vriendelijk) iets meer aandacht had gegeven hadden we nog wijn en koffie besteld.
Ben W.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Zeker een aanrader goed eten fijne sfeer vriendelijke bediening.
JOLANDA D.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Je moet te lang wachten op je eten we hebben zeker anderhalf uur gewacht en toen maar gevraagd waar het eten bleef
Gast K.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Het eten is van heel goede kwaliteit. De bediening is vriendelijk en snel. We komen graag weer terug om opnieuuw uit de ruime menukaart te kiezen..
Michel B.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Je kan er prima eten, de borden zijn leuk opgemaakt en de bediening is enthousiast. Qua smaken is het lekker, maar niet zo spannend dat het echt direct veel indruk maakt en bijblijft. Ziet er allemaal keurig uit, met een goede sfeer.
Harry D.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Met vrienden gegeten bij Stafili (AH restaurantactie). Mooi restaurant, smaakvolle inrichting, zeer vriendelijk personeel en een uitgebreide kaart. Heel goed eten voor een redelijke prijs. Als voorgerecht de proeverij Stafili en als hoofdgerecht de mixed grill, Bifteki en mix vis. Alles voortreffelijk bereid. De wachttijd op de gerechten was wat ons betreft precies goed.
Jolanda S.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Bij binnenkomst was er geen tafel voor ons gereserveerd en moesten we zelf een geschikte tafel (alleen nog hoge tafels beschikbaar) uitkiezen. Er was, gezien de drukte, te weinig bediening en er werd (ondanks dat ik het 3x vermeldde) geen rekening gehouden met de Iens-actie. Na de rekening te hebben gekregen bleek dit wel want we moesten het volle pond betalen. Uiteindelijk, na protest hebben we een gereduceerde rekening gekregen met de mededeling dat we dit vooraf hadden moeten melden (heb ik 2x gedaan !!!). Het eten was wel goed, maar het personeel, de aankleding en de totale sfeer van het restaurant heeft ons doen besluiten om hier nooit meer naar terug te gaan. Ik zou er nog veel meer over kunnen zeggen, maar daar is hier geen ruimte voor....
reijersen .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Een leuk nieuw tentje met attente bediening. Wel erg veel lawaai (alles is van gladde materialen, geen gordijnen bijv). Met de AH actie gegeten. Konden kiezen uit hele kaart (goedkoopste gratis). Eten was heerlijk, vooral de lamsschenkel. Lamsrack was erg vet. Voorgerechten schotel (gemengd) was erg lekker. Wachttijden waren erg lang. Na 2 uur net het hoofdgerecht op. Nog niet helemaal ingespeeld op vol restaurant, maar verder heel tevreden!
Nicole F.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Het duurde lang voordat we geholpen werden. De gereserveerde tafel was weg gegeven en het personeel was zeer onaardig, ronduit beschoft op het einde. En dat terwijl we voor veel geld gegeten en gedronken hebben. Het eten daarin tegen was wel lekker en goed. Maar door de bediening zullen we hier niet nog een keer terug komen.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Heerlijk gegeten a la carte; tweede gerecht gratis 'van het huis'; prima sfeer; prachtige zaak, keurig en schoon; Aanrader.
Cor D.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
super lekker gegeten in een gezellig ingericht restaurant met een vlotte bediening met een goed getapt biertje en een lekker glas wijn.
Olga D.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Het was een doordeweeksedag en er was weinig personeel. Het restaurant zat voor 1/5 vol. De bediening was in het begin wat traag.
Ik had de kalfsschenkel en die was heerlijk! Ben niet zo'n fan van aubergine en courgette maar ik vond de bereiding ervan in dit gerecht heel lekker. Heeft mij een andere kijk op deze groentes gegeven! Compliment. Naar mijn smaak echter wel iets te veel zout gebruikt. Dat mag wel wat minder. Mijn partner had de mixed grill en al het vlees was sappig en mals. Nog nooit eerder bij een Grieks restaurant meegemaakt, er is altijd wel iets te droog of te doorbakken. Het is een plek om naar terug te gaan. Gaan wij zéker doen!
FionaE .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Met de AH actie hier gegeten. Fijne ontvangst en konden kiezen uit de hele kaart waarbij we de goedkoopste gerechten van iedere gang niet hoefden af te rekenen. Lekker op ons gemak kunnen eten bij een niet "standaard" Grieks restaurant.