Stafili

Speciale deals

-20% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Stafili

Het product van de druif

Druif. Stafili in de Griekse taal betekent druif. De frisse biologische wijnen die zo goed bij de gerechten passen zijn daar een duidelijk het product van. In het centrum van IJsselstein bereiden ze geweldige risotto en zeebaars op de Mediterraanse manier. In een stijlvolle setting voelt de vrolijkheid en warmte van het team als een warme deken.

Meer informatie over restaurant Stafili

• MasterCard , Pin , Visa card

Jouw recensie over het restaurant Stafili

Ans V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Plaats bij de deur minder, deuren blijven open staan omdat gasten ze niet sluiten, daardoor krijg je telkens een koude luchtstroom over je heen, verder prima locatie en heerlijk gegeten.
Petra R.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
We waren hier voor de 2de keer en nu op zaterdagavond en hebben weer heerlijk gegeten de porties zijn precies goed niet overweldig. Wel was het langer wachten (wat voor ons geen probleem was) voor dat ze een drankje kwamen opnemen maar dan komt omdat het restaurant helemaal vol zat. Zeker voor herhaling vatbaar.
gebruiker3 .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Gezellige avond met volwaardig personeel aangevuld met goede kwaliteit eten welke bereid was zoals het hoort. Een dikke 10 voor de eigenaren en al het bedienend personeel included de kok(in).
Alexkarin .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Sfeervol gezellig restaurant, met zeer vriendelijk personeel en een uitstekende keuken! Weer voor herhaling vatbaar ook zonder Albert Heijn actie.
Miranda C.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Heerlijk gegeten, leuk opgediend en vriendelijke vlotte serveersters. Leuke sfeer. We mochten uit de hele menukaart kiezen voor de ah actie
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Prima gerechten welke leuk uitgeserveerd werden. Bediening attent maar niet opdringerig. Leuke moderne inrichting. Kom zeker terug.
Bert R.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Leuk ingericht restaurant. Menu prima, niet te uitgebreid. Eten was lekker. Kom zeker nog een keer terug.
Gon F.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
We hebben lekker gegeten bij zeer vriendelijke gastvrije mensen van het restaurant.
zeer grslaagd!

1 minpuntje het vlees was wat aan de droge kant. W.s. iets te lang gegrild of gebakken. Verder was t heerlijk en prachtig opgemaakt!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Super vriendelijk personeel.
Emmy R.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Heerlijk gegeten. We werden gastvrij ontvangen. Heerlijk op het terras gezeten en later voor het diner naar binnen gegaan. Restaurant ziet er mooi en schoon uit, personeel is erg vriendelijk! We hebben er heerlijk gegeten, we komen zeker nog eens terug.
Fam M.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Bij verschillende Griekse restaurants gegeten maar dit restaurant steekt daar ver bovenuit
het eten was erg goed en de frieten om te zuigen ook de groenten perfect
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Gastheer en gastvrouw waren erg vriendelijk en goed op de hoogte van de kaart (wat is lekker en wat is nog lekkerder). We hebben heerlijk gegeten in een gezellige, rustige, moderne omgeving. We komen hier zeker weer terug!
Fredel123 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Erg lekker gegeten, een moderne Griek. Leuke inrichting, wil je hoog, laag of buiten eten als kan.
Wat voor ons belangrijk is, schoon toilet!
Annemiek L.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Een gezellig avondje uit in een leuk restaurant met hele vriendelijke mensen, lekker gegeten .
Claudia G.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Lekker gegeten, even wennen aan de Nederlandse naamgeving van de gerechten. Het is dan iets meer onbekend. De rode koolsalade on the side vond ik persoonlijk een beetje vreemd ruiken en smaken. Prettige en keurige bediening, mooie entourage en inrichting!! Redelijke prijs.
Jaap T.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Gisteravond met zes personen bij Stafili gegeten. Stafili is een mooi, sfeervol restaurant waar je met plezier een avond doorbrengt. We hadden gereserveerd met de AH dinerbonnen en waren daarom aangenaam verrast dat we keuze konden maken uit de hele kaart. De bediening was vriendelijk, adrem en correct. Stafili heeft een kaart die duidelijk geënt is op de Griekse keuken, maar niet voor de hand liggend of dertien in een dozijn is. Het eten dat opgediend werd zag er prachtig uit; goed opgemaakte borden en mooie producten. De voorgerechten schotel was smaakvol. De hoofdgerechten waren ook erg lekker en werden ook weer mooi opgediend. Wij hadden onder anderen de Dorade, een gevulde broodbol en varkenshaas in zoete wijnsaus (ongelooflijk lekker!)
Alles bij elkaar een prima ervaring en een heel mooie avond geweest. Restaurant Stafili is zeker een aanrader.
Diana H.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
ziet er leuk uit, schoon, gezellig. Eten smaakt prima, al vind ik het wel een beetje duur. Jammer dat je 120 tekens moet invullen, soms heb je niet zo veel om te schrijven!
Petra R.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Wij hebben gisteravond hier heerlijk gegeten met de AH restaurantactie. We konden gewoon van de kaart bestellen en het bedrag werd bij de rekening verrekend. We werden erg vriendelijk ontvangen door de gastvrouw en ook de bediening was erg vriendelijk zo ook werden de gangen met enige tussenpose opgediend wat wij erg fijn vonden en niet snel achter elkaar. De gerechten die wij hebben gegeten waren erg lekker zo ook de toetjes. Wij komen hier zeker nog eens terug.
Els T.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heerlijk gegeten! Alles was goed verzorgd! Het is hier altijd volop genieten.
Jarik -.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Wij hadden een top avond! De bediening was erg aardig, want wij hadden een wat oudere man in ons gezelschap, en die werd geholpen met binnenkomen, uit de stoel opstaan enz. Het eten was ook erg lekker en erg mooi opgemaakt. Ik had de mixed grill, en alleen de kip was een beetje verbrand, maar verder was alles erg lekker. Toen wij er waren was het wel erg rustig, dus ik weet niet of de bediening altijd snel is.