Stafili

Speciale deals

-50% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Stafili

Het product van de druif

Druif. Stafili in de Griekse taal betekent druif. De frisse biologische wijnen die zo goed bij de gerechten passen zijn daar een duidelijk het product van. In het centrum van IJsselstein bereiden ze geweldige risotto en zeebaars op de Mediterraanse manier. In een stijlvolle setting voelt de vrolijkheid en warmte van het team als een warme deken.

Meer informatie over restaurant Stafili

• MasterCard , Pin , Visa

Jouw recensie over het restaurant Stafili

Monique H.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Voortreffelijk gegeten! Zeer vriendelijke bediening met net dat beetje extra aandacht. Echt een aanrader!
Monique H.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Voortreffelijk gegeten! Sfeervolle inrichting. Vriendelijke bediening. Net dat beetje extra aandacht. Echt een aanrader!
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Wij hebben hier gegeten met een groep. Gezellig, maar (in het weekend) erg druk restaurant. Mijn partner vond de kwaliteit van zijn eten helemaal goed (Bruchetta en Mixed grill), daarentegen viel mijn gerecht tegen. Ik had de trio tapenade, bestaande uit 3 volle bakjes tapenade en 4 mini stukjes pitabrood (nog geen half broodje). Erg weinig voor zoveel tapenade (een beetje zonde ook), maar wel lekker. Als hoofdgerecht had ik de Couscous. Die viel mij erg tegen. Het zag eruit als een enorme omelet en het smaakte nergens naar. Er was ook weinig van de couscous terug te vinden en was ontzettend klef. De paar stukjes gegrilde groente maakte het nog een beetje goed. Het toetje van mij was wel erg lekker (baklava). We zouden best nog eens terug willen, maar geen couscous meer en niet meer op zaterdagavond.
Ellen B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Een groep van tien overheerste het hele restaurant. De bedrijfsleiding greep niet in. Ook niet na verschillende klachten van andere gasten.
Dit heeft onze hele avond bepaald. We konden niet genieten van het lekkere eten.

Welke gasten wil dit restaurant bedienen? De schreeuwers met teveel alcohol op of de mensen die van goed eten kunnen genieten?
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Heerlijk gegeten goede kwaliteit en vriendelijk personeel
Marco B.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Goede gastvrijheid, lekker eten en nette gezellige indeling. Zeker voor herhaling vatbaar!
laura H.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Ik was er met vrienden .De ontvangst de bediening de sfeer en het eten was goed .Zeer zeker voor herhaling vatbaar om het met familie te doen.
Ine V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
De ambiance viel wat tegen, zeer rumoerig. Weinig verschil in smaak tussen verschillende vleessoorten.
Vriendelijke bediening.
Cisca E.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Vriendelijke ontvangst, keurig verzorgde gerechten! Wel grote porties, zeker voor een 3gangendiner.
Zeker voor herhaling vatbaar!
andrearendse .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Leuk restaurant, prima bediening en eten was ook goed.
Ik ben gek op Grieks eten en wat mij betreft had het vlees iets meer richting de echte Griekse keuken gekruid mogen worden. Was iets te flauw voor mij.
H D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Gewoon erg goed, echt een reden om vanuit Utrecht hier nog eens terug te komen. Alleen jammer dat parkeerruimte nogal te wensen over laat, maar daar zal het restaurant weinig aan kunnen doe. Verder nogmaals onze complimenten.
Liana T.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk gegeten!!!!
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Door gastvrouw ontvangen. Duidelijke uitleg over de menukaart. Correcte en vlotte bediening. Voor-, hoofd- en nagerecht uitstekend in orde. Een aanrader om de overige gerechten ook uit te proberen.
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Leuke sfeer. Combinatie van authentieke Griekse en andere mediterraanse gerechten. Zeer tevreden met bediening doordat er met aandacht geluisterd wordt wat de klant wil
Thea V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Erg lang wachten op het eten dat in een min puntje dus hoop volgende keer is eerder ons eten te krijgen personeel is aardig
p.bongers2 .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Bij het geluidsniveau heb ik rumoerig aangevinkt. De reden daarvan is dat de het hele restaurant vol zat met etende en pratende mensen in eenniet gestoffeerde ruimt. Het geluid kaatst heen en weer. Vloerbedekking, stoffering onder de tafeltjes (onlangs meegemaakt) of gordijnen aan de wand zou het verblijf een stuk rustiger en wat ons betreft aangenamer maken.
target07 .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Plotseling een gelegenheid om deze "nieuwkomer" in IJsselstein te kiezen voor ons diner!
Wij hadden er nog niets van gehoord, dus met 'open mind' er naar toe.
We werden snel door de manager ontvangen waarbij zij ook wat uitleg gaf over de gang van zaken.
Onze keuzes werden snel vastgelegd en doorgegeven.
Met een vakantie op Kreta nog vers in het geheugen konden wij goed beoordelen of de smaak te herkennen was en dat viel heel goed: alle gerechten brachten ons weer terug naar het Griekse eiland!
Zeker een restaurant waar wij vaker naar toe zullen gaan.....
vandijk.hj .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Het eten was lekker, geen luide muziek en prettige bediening. Het restaurant bestaat pas een half jaar en de uitstraling van de zaak is prettig.
Asmarinda V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Heerlijk eten, fijne sfeer, hartelijke ontvangst, goede bediening. Mooi ingericht. Met vier vriendinnen gegeten op donderdag 12 oktober.
Ben J.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Heerlijk gegeten in de binnenstad met een parkeerplaats achter het restaurant. Gezellig sfeertje.
Wij komen hier zeker terug!