Stael

Donderdag t/m Zaterdag 08:00 - 22:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Wi-Fi
Lan V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
Met de Social Deal bij Stael gedineerd. De deal hield een 3-gangen diner in met vooraf soep (van de Soepfabriek), als hoofd een salade en als dessert een taartpuntje naar keuze. Wij kozen voor de pompoen-curry soep met daarna een salade met gerookte zalm. De soep en salade werden gelijkertijd geserveerd. Dat was een kleine verrassing, maar doordat de salade toch niet af kan koelen of wat dan ook, is het niet heel erg. De soep smaakte goed. De salade was goed gevuld met zalm en avocado en viel ook niet tegen. Het lekkerste van het diner was de mapel en pecan shortcake die we als dessert kregen! Een laagje knapperige chocolade met daaronder cake met heerlijke stukjes pecannoten.

Komen we er nog eens eten? Ja, alleen zou ik er eerder gaan lunchen. Ze hebben veel leuke lunchgerechten op de kaart en het aanbod voor diner is best klein. Bediening is vriendelijk en de zaak is groot genoeg om niet bij elkaar op schoot te zitten.
M L.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Het was erg rustig, desondanks hadden de gasten eerder op de dag kennelijk alle soep opgegeten want wij hadden enkel nog de keus uit tomatensoep. Deze smaakte erg 'uit een blik'. Ook de salade had ik zelf minimaal even goed, zo niet beter kunnen maken. Erg onervaren en onzekere bediening. Nu was bediening bij Sector 3 ook nooit het sterkste punt, maar de sfeer en kaart en gezelligheid waren hier vele malen beter dan wat we bij opvolger Stael mochten ervaren. Zonde.
VeraMons .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2015
Erg leuk om hier te lunchen! Gezellig de openhaard aan!
Prachtig uitzicht op de gracht, ook cappucino soyamelk verkrijgbaar. En heerlijk donker desembrood! een absolute aanrader!
Baijens .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Wat een leuke tent is Stael! Heerlijke broodjes gegeten voor een heel aardige prijs. Hoeveelheid perfect: niet te veel, niet te weinig. Boven is wel echt leuker zitten dan in de kelder waar je een beetje het gevoel hebt dat je vergeten wordt als na een kwartier je bestelde kopje koffie er nog niet is... maar de aanwezigheid van lieve en zeer attente dames in de bediening maken dat dan weer goed. Steal is een must go!
Adriana1946 .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2015
Gisteren 20 oktober j.l. een heel gezellige High Tea gehad met mijn kleindochter...is aan aardig eindje bij uit de buurt..maar ZEKER voor herhaling vatbaar!
Jurgendenuijl .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Wat een gave tent! En een super uitgebreide kaart met heerlijke verrassende gerechten.
De high tea is heel uitgebreid met veel variatie aan lekkernijen. We zagen vaak verse broden naar binnen gebracht worden, deze werden met de hand gesneden waardoor er lekkere dikke plakken vers brood werd gebruikt.
ook de smoothie was heerlijk. Het decor sprak ons erg aan, super trendy met een mooie muurschildering en warme huiselijke sfeer.
Service was perfect, leuke jonge meiden die erg vriendelijk zijn.
RosaK28 .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
De sfeer in Stael is geweldig, het personeel uitermate vriendelijk en het eten lekker. Het menu biedt veel keuze, dus voor ieder wat wils. De bitterballen die per stuk te bestellen zijn, zijn erg lekker (tomaat-mozzarella vooral). Evenals de auberginecrumble. En de lunchgerechten zijn heerlijk! De muurschildering is niet naar mijn smaak, maar voor de rest is het sfeervol ingericht.
Mila D.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2015
Deze week voor het eerst eens gaan lunchen na de verbouwing. Heerlijke boterham gehad met een lekker sapje. Personeel is vriendelijk maar door de hoge scheidingswand tussen de bar en het restaurant hebben ze nauwelijks zicht op de gasten. Inrichting is mooi alhoewel de muurschilderingen niet mijn stijl zijn.
Irene_M .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2015
Vandaag voor het eerst binnengelopen bij Stael voor wat te drinken en een erg lekker stuk chocoladetaart. Ik wilde eigenlijk voor iets van chai latte gaan, maar al pratend met de bediening kwam ik uit op een alcoholvrije wijn met bubbels. Normaal heb ik daar slechte associaties mee (appelsap-zoet), maar op aanraden wilde ik deze Pas Du Tout wel proberen en dat beviel goed. Fris, met echt iets droogs van witte wijn. Je proeft best dat er geen alcohol in zit, dat geeft toch een andere smaak, maar het lijkt wel op iets als prosecco. De nieuwe inrichting heeft een mooie, stoere uitstraling. Bediening is (nog) altijd super!