Stadsvilla Sonsbeek

Navigatie: Apeldoornseweg 75 6814 BT Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant Stadsvilla Sonsbeek

Bovenop de Hartjesberg staat Stadsvilla Sonsbeek, en als dit klinkt als het begin van een sprookje dan is dat zo gek niet. Een Arnhems sprookje, met in de hoofdrol een prachtig monumentaal pand uit 1744, mooi gelegen aan de rand van het park. De Stadsvilla is in 2014 gerenoveerd en ingericht door Arnhemse ondernemers, ontwerpers en kunstenaars. In het Grand Café kun je terecht voor ontbijt, lunch, borrel of diner.

Meer informatie over restaurant Stadsvilla Sonsbeek

• : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

Maandag gesloten (Op aanvraag geopend)
Dinsdag t/m vrijdag: 11:00 - 23:00
Zaterdag: 10:00 - 23:00
Zondag: 10:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Stadsvilla Sonsbeek

Marika G.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Een mooi restaurant met een prachtig uitzicht. Gerechten waar over na is gedacht en welke met liefde zijn bereid (die liefhebbers merken dat meteen :) ). Bediening is vriendelijk en behulpzaam, ook als het heel druk is. We komen er graag terug als we weer in de buurt zijn.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
ja, prima was het, dank u wel. het was een hele prettige avond, lekker eten, prachtig plekje, goede bediening. Konden netjes parkeren, fijn
Rufus E.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Heerlijk gegeten, zonder opsmuk.
vlotte bediening. Fijn op het terras gezeten met uitzicht over het park.
Helaas kan je niet op het terras reserveren, klein minpuntje.
zoete aardappelfrietjes liever van het menu af of alternatief bieden.Dit voor de kniesoor.
de rest erg lekker.goede sfeer.
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Lekker gegeten, prima bediening, prachtige locatie ! Vooral de bediening door de jonge dame was uitstekend. We komen graag nog eens een keer.
Ger V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Stijlvolle plek op een unieke locatie. Voor ons gevoel ligt het accent meer op een café dan restaurant. Desalniettemin een hele fijne avond gehad en een absolute aanrader voor anderen.
Dimit .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Prima restaurant met echt mooi uitzicht. Correct personeel. Heerlijke speciaal biertjes. Normale prijzen.
Eerst wandeling in Sonsbeekpark en dan gaan zitten.
Jolieke V.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
De Oosterse gort is een absolute aanrader. Echt heerlijk!
LUIS O.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Anouk D.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Wij hebben lekker gegeten in een gezellige sfeer. De bediening was goed en vriendelijk. Kortom een zeer geslaagde avond gehad!
job B.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Heerlijk geborreld, met lekkere hapjes en een super view! De bediening was snel, leuk en behulpzaam. Zo kreeg de hond ook meteen te drinken.
John A.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Een prachtige ambiance voor een gezellige avond.
Het eten is prima bereid, leuk en verrassende keuzes en er wordt goed rekening gehouden met dieetwensen.
De prijzen zijn wat aan de hoge kant, eenvoudig broodmandje voor €9.50 is wat te gortig.
De bediening is correct, van mij zou het wat losser en ongedwongener mogen.
Zeker een aanrader om een keer te eten.
Jildez M.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Leuke locatie, ziet er, vooral van buiten, mooi uit. Interieur en sfeer zijn casual, gemoedelijk. Prettige bediening. Er is niet een heel uitgebreide kaart, maar hele gezelschap heeft lekker gegeten! Wat mij betreft voor herhaling vatbaar.
Yvonne P.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Prachtige locatie, sfeervol, ik vond het geweldig
Hanneke V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Hele sfeervolle plek om te eten met uitzicht op stad. Vriendelijke bediening en het eten was goed. Heerlijke zoete aardappelfrietjes en het vlees was mals en goed gekruid. We hebben wel wat lang op de drankjes en het brood vooraf moeten wachten. Verder prima.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Vooropgesteld: het eten was heerlijk.
Maar... we hadden, met ons vijven, voor de ambiance van de Villa gekozen. Netjes, een dag van tevoren, via de site gereserveerd. Bij aankomst bleek men maar vier personen te verwachten. Maar, zo zei men ons, er zitten toch al mensen aan uw geresteerde tafel dus ga daar maar zitten (aan een piepklein vierpersoons tafeltje) dan zetten we er wel een stoel bij. Vervolgens hebben we veel te lang op ons eten moeten wachten. Toen we het dessert kregen waren de andere gasten al lang weg. En het personeel zat te wachten aan de bar totdat we het dessert op hadden zodat ze naar huis konden.
Voor ons geen Villa meer.
Gary V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Vanwege de hoge score op iens had ik er meer van verwacht, het eten was gewoon goed, maar de service was niet opmerkelijk goed, de inrichting ook niet; daartegenover kijk je wel heel mooi weg over het park.
JOliver .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
De smaak van de gerechten was goed, leuk gepresenteerd en de bediening was vriendelijk, leuk personeel. De wachttijd tussen voor-en hoofdgerecht was lang, bijna 45 min. Het nagerecht was er wel weer heel snel.
enaksekali V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Op een warme zomeravond is er geen betere plek om het prachtige uitzicht te bewonderen, onder het genot van een prima maaltijd, dan dit heerlijke restaurant. Leuke, alerte bediening!
Vooraf heerlijke gerookte garnalen en goede minestronesoep. Daarna parelhoen met auberginepuree en rozemarijnjus. Lekker. Het andere hoofdgerecht was een geweldige prime steak met peterselie/knoflookboter. Daar word je blij van.
Het dessert was voornamelijk om te lachen. 'Snickers' van vanillesemifreddo, nougat, karamel, pinda en kokosschuim. Jammer dat de semifreddo keihard was, het betekent toch 'half bevroren'? Maar ach, ons hoor je verder niet klagen. Deze ambiance, deze bediening, de verdere keukenprestaties... we gaan dit zeker herhalen, met een ander toetje.
Ter afsluiting lekkere koffie.
Norbert D.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Plek met fraaie ambiance, uitzicht op Arnhem. Vriendelijke, vlotte bediening. Passende wijnen al voorgesteld op de kaart. Water gratis aangeboden vind ik een grote pre, dat hoort gewoon overal zo te zijn! Mooi opgemaakte en heerlijk smakende gerechten. Wij hadden eendeborst, geen vetranden, mals en heerlijke jus. Groente smaakvol knapperig. Aanrader!
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Originele gerechten met gewaagde combi's die verrukkelijk bleken, zoals bv voorgerecht met asperges, koolrabi en verse aardbeiensaus, heerlijk! En een hoofdgerecht met biefstuk en garnalen, ook al zo lekker. En die patatjes zijn helemaal ongelooflijk, van zoete aardappel of zo? En dat voor een prima prijs.
Zeer vriendelijk personeel, dat echt aandacht voor ons had. We zaten aanvankelijk buiten (wat een uitzicht!) maar er werd meteen al aangegeven dat we elk moment aan onze gereserveerde tafel binnen verder konden eten, waar we graag gebruik van maakten toen het fris werd.