Stadsvilla Sonsbeek

Navigatie: Apeldoornseweg 75 6814 BT Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant Stadsvilla Sonsbeek

Bovenop de Hartjesberg staat Stadsvilla Sonsbeek, en als dit klinkt als het begin van een sprookje dan is dat zo gek niet. Een Arnhems sprookje, met in de hoofdrol een prachtig monumentaal pand uit 1744, mooi gelegen aan de rand van het park. De Stadsvilla is in 2014 gerenoveerd en ingericht door Arnhemse ondernemers, ontwerpers en kunstenaars. In het Grand Café kun je terecht voor ontbijt, lunch, borrel of diner.

Meer informatie over restaurant Stadsvilla Sonsbeek

• : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

Maandag gesloten (Op aanvraag geopend)
Dinsdag t/m vrijdag: 11:00 - 23:00
Zaterdag: 10:00 - 23:00
Zondag: 10:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Stadsvilla Sonsbeek

Marijn P.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Prachtige locatie, sfeervol, ik vond het geweldig
Hanneke V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Hele sfeervolle plek om te eten met uitzicht op stad. Vriendelijke bediening en het eten was goed. Heerlijke zoete aardappelfrietjes en het vlees was mals en goed gekruid. We hebben wel wat lang op de drankjes en het brood vooraf moeten wachten. Verder prima.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Vooropgesteld: het eten was heerlijk.
Maar... we hadden, met ons vijven, voor de ambiance van de Villa gekozen. Netjes, een dag van tevoren, via de site gereserveerd. Bij aankomst bleek men maar vier personen te verwachten. Maar, zo zei men ons, er zitten toch al mensen aan uw geresteerde tafel dus ga daar maar zitten (aan een piepklein vierpersoons tafeltje) dan zetten we er wel een stoel bij. Vervolgens hebben we veel te lang op ons eten moeten wachten. Toen we het dessert kregen waren de andere gasten al lang weg. En het personeel zat te wachten aan de bar totdat we het dessert op hadden zodat ze naar huis konden.
Voor ons geen Villa meer.
Gary V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Vanwege de hoge score op iens had ik er meer van verwacht, het eten was gewoon goed, maar de service was niet opmerkelijk goed, de inrichting ook niet; daartegenover kijk je wel heel mooi weg over het park.
JOliver .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
De smaak van de gerechten was goed, leuk gepresenteerd en de bediening was vriendelijk, leuk personeel. De wachttijd tussen voor-en hoofdgerecht was lang, bijna 45 min. Het nagerecht was er wel weer heel snel.
enaksekali V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Op een warme zomeravond is er geen betere plek om het prachtige uitzicht te bewonderen, onder het genot van een prima maaltijd, dan dit heerlijke restaurant. Leuke, alerte bediening!
Vooraf heerlijke gerookte garnalen en goede minestronesoep. Daarna parelhoen met auberginepuree en rozemarijnjus. Lekker. Het andere hoofdgerecht was een geweldige prime steak met peterselie/knoflookboter. Daar word je blij van.
Het dessert was voornamelijk om te lachen. 'Snickers' van vanillesemifreddo, nougat, karamel, pinda en kokosschuim. Jammer dat de semifreddo keihard was, het betekent toch 'half bevroren'? Maar ach, ons hoor je verder niet klagen. Deze ambiance, deze bediening, de verdere keukenprestaties... we gaan dit zeker herhalen, met een ander toetje.
Ter afsluiting lekkere koffie.
Norbert D.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Plek met fraaie ambiance, uitzicht op Arnhem. Vriendelijke, vlotte bediening. Passende wijnen al voorgesteld op de kaart. Water gratis aangeboden vind ik een grote pre, dat hoort gewoon overal zo te zijn! Mooi opgemaakte en heerlijk smakende gerechten. Wij hadden eendeborst, geen vetranden, mals en heerlijke jus. Groente smaakvol knapperig. Aanrader!
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Originele gerechten met gewaagde combi's die verrukkelijk bleken, zoals bv voorgerecht met asperges, koolrabi en verse aardbeiensaus, heerlijk! En een hoofdgerecht met biefstuk en garnalen, ook al zo lekker. En die patatjes zijn helemaal ongelooflijk, van zoete aardappel of zo? En dat voor een prima prijs.
Zeer vriendelijk personeel, dat echt aandacht voor ons had. We zaten aanvankelijk buiten (wat een uitzicht!) maar er werd meteen al aangegeven dat we elk moment aan onze gereserveerde tafel binnen verder konden eten, waar we graag gebruik van maakten toen het fris werd.
Albert V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Eten was bijzonder smakelijk, bediening vriendelijk. En dat in een mooie setting, wat wil je nog meer.
Van genoten dus, aanrader (geluidsnivo levendig betekent; gezellig)
Debbie T.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Prima en prachtig uitzicht!
Guus S.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Fijne persoonlijke service! Prachtige plek. Goed eten, verzorgd.
John H.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
mooi gelegen cafe restaurant. goede keuken met een uiterst vriendelijke bediening. met name degene met de krullen en baard.
we komen hier zeker terug!
conny V.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Ambiance en locatie :top
Verhouding prijs/ kwaliteit wijn: prima
Aanbod eten: teveel moderne musts, te weinig finesse. En als er dan n entrecote op tafel komt, zorg dan dat dit van.hoge kwaliteit is en serveer de superzoute kruidenboter apart. Bespaar niet op de kwalteit van t vlees!
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Smakelijk en voldoende wat er geserveerd werd. Goede plek voor een zakelijk gesprek.
Christien D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Gastvrij, Mooie ambiance. Eten was matig, pastinaak beetje teveel geroosterd. Parfait van kruidnagel basilicum te gekruid en daarmee niet smakelijk meer. Wel kregen we netjes een ander nagerecht aangeboden. Al met al mooie plek, maar geen aanrader qua eten
Margot W.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Wat een top eetlocatie in Arnhem, super goede sfeer en fijn publiek!

Donderdag avond 1 december heerlijk genoten van het nieuwe maandmenu. Wat een heerlijkheid bij elkaar, te moeilijk om te kiezen! Op advies van één van de medewerkers ben ik gegaan voor coquilles vooraf, de hertenbiefstuk als hoofd en een latte met cheesecake toe, top!

De overige gerechten deden mij ook watertanden. Ik ga zeker deze maand nog terug om deze ook te proeven!
Femke V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Geweldig lekker gegeten en gedronken, in een warme en ontspannen sfeer met vriendelijke en goede bediening. Echt een aanrader om genietend van het heerlijke maandmenu prachtig uit te kijken over de stad.
Audrey T.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Heerlijke ambiance met perfecte wijn en het diner was heel goed. Fijne sfeer en leuke, vlotte bediening. Het was gezellig Floor ????
Tessa T.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Heerlijk gegeten in dit geweldig mooie restaurant! Goede en vriendelijke bediening, sterke diner kaart met verassende unieke gerechten voor een goede prijs, op een mooie locatie.
chef S.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Wat een locatie met fantastisch personeel! We hebben samen een proeverij gehouden van de verschillende kleine gerechten zoals de fantastische flammkuchen en gezeten aan de mooie bar in de serre met prachtig uitzicht op Arnhem. Echt een aanrader!