Stadsstrand De Oerkap

Harmenjansweg 95 2031 WJ Haarlem Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Stadsstrand De Oerkap

_Manon_ .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Hele leuke plek, voetjes in het zand en je bent net even op vakantie. Ideaal om even een drankje te doen. Eten geen ervaring omdat er geen keuze was voor mensen met voedselallergien.
Moon Fai L.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Prima tent, voetjes in t zand. Lekkere hapjes. Super relaxed sfeertje. Aardige staff. Niks moet en je voelt je welkom.
Misschien wat plekken met schaduw met die zeildoeken om t compleet te maken. En die treinen gewoon gezellig het is per slot van rekening een stadsstrand.
Sanny D.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Toptent! Heerlijke pizza's (niet vet heerlijke dunne bodem), hamburgers ook heel goed. Sfeer altijd prima en heel gezellig personeel, op een heel mooi plekje aan het spoor! ;)
Aanrader!!
Christiane T.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Het is een leuke stadstrantentje. Eten is prima. Redelijk kleine kaart. We hadden een van de pizza's. Wat we bij anderen zagen, zag er ook wel lekker uit. Met mooi weer is het wel lang naar een plekje zoeken. We komen weer terug.

Eriksauer .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2015
Wat een kadootje!
Wel even zoeken voor een buitenstaander. Maar dan krijg je een authentieke relaxte omgeving, een superpizza en gezellige persoonlijke bediening. Heerlijk na een dag hard werken!
Anne-Klaver .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2015
Wat een heerlijkheid! De verse pizza's, de ongedwongen sfeer, de setting en zo kan ik nog wel even doorgaan. Leuk: jong en oud publiek, met en zonder kinderen. Heel relaxed en toegankelijk.
Ook heel fijn de kinderen kunnen heerlijk spelen en hebben geen mogelijkheid tot ervan door gaan omdat de opstelling zo is dat alles afgebakend is. Een kleine kaart maar wat er is smaakt absoluut goed voor een super mooie prijs! Complimenten voor de koffie en het personeel!
Karina71 .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2015
Ik was positief verrast. Erg relaxte sfeer, vriendelijke bediening en erg lekker gegeten voor weinig geld. Oerburger met roseval aardappeltjes en salade. Het is een strandpaviljoen sfeer midden in de stad.