Stadsrestaurant Valkenburg

Service6,8/10
Decor7,8/10
Gijslies . Bourgondiër (2 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Met 4 man voor een goedkoop dagmenu gegaan, altijd weer spannend of het niet een karig lokkertje is.... Nee hoor, kwaliteit en hoeveelheid prima voor elkaar. Complimenten
Guus D. 1e beoordeling (1 recensie) 6 /10
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Al een aantal jaren komen we in Valkenburg voor een korte vakantie en eten en/of drinken we wat bij het Stadsrestaurant. Zo ook vandaag weer. Helaas hebben we het qua bediening nog nooit zo slecht getroffen als vandaag. Eten was goed, maar aan de lunch valt ook weinig te verzieken. Begon al bij het bestellen, we zijn met zijn drieën en 1 van ons was er nog niet. Kwam direct al iemand naar onst toe om de bestelling op te nemen. Aangegeven dat we nog op iemand zaten te wachten en dan zouden bestellen. Vervolgens komt er niemand meer en moet je zelf gaan vragen of je mag bestellen. Tijdens het afruimen gevraagd of ik gelijk de rekening kon krijgen, die kwam niet. Meerdere keren moeten vragen om de rekening. Toen de rekening er was, niemand om af te rekenen, ook bleek de rekening niet te kloppen. Meerdere pogingen moeten doen om iemand van het personeel in beweging te krijgen. Toen de correcte rekening kwam, kreeg ik niet de gelegenheid om te betalen, personeel liep direct weg, onder het mom van druk. Ik was in staat om weg te lopen zonder te betalen, als ze je geld niet willen hebben, dan niet. Uiteindelijk was het personeel genegen om af te rekenen, met tegenzin en erg onbeschoft. Personeel daar kan beter weer achter de kassa in de supermarkt gaan zitten dan in de horeca gaan werken. Niet geschikt voor de horeca. Wilde in eerste instantie daar 's avonds ook gaan eten, maar dat doen we maar niet. Er zijn eetgelegenheden met een betere bediening in Valkenburg.
Patrick Z. Bourgondiër (3 recensies) 6,5 /10
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Eten was goed, jammer dat we een uur op de lunch moesten wachten. Bediening was treurig. Geen ook oog voor de gasten. Leuke locatie.
Ackie A. Fijnproever (8 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Al meerdere keren hier gegeten (lunch). Eten altijd top.
Personeel is erg wisselend voor wat betreft klant vriendelijkheid.
Zeker niet slecht, maar soms vraag je je af of ze enig idee hebben wie hun salaris betaald.
De laatste keer op 1ste kerstdag bespeurde ik toch wel enige vermoeidheid/desinteresse. Zeer begrijpelijk na de top inspanning die ze in de afgelopen weken geleverd hebben dus wat mij betreft krijgen ze het voordeel van de twijfel. Maar ja, was je op eerste kerstdag de 1ste keer daar, dan was het waarschijnlijk ook de laatste keer, en dat zou zonde zijn want het eten was absoluut lekker.
Wil K. 1e beoordeling (1 recensie) 5,8 /10
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
In dit restaurant gingen we altijd eten als we vanuit Amsterdam een dagje
Zuid Limburg doen. Deze keer was voor ons de laatste keer.
Een vriendin had zuur vlees besteld. Het vlees was ver te zoeken. De portie
was ook klein. Ik bestelde scampis (het waren er 10) maar zonder tagliatella. Achteraf had ik beter scampis als voorgerecht kunnen nemen.
Men vroeg niet of ik er iets anders bij wilde ipv tagliatella. (brood of frietjes of aardappeltjes). Ik kreeg er wel een klein bakje sla bij. 22,50 stond er op de rekening en ik zei dan ook dat ik dat te duur vond voor alleen de scampis en sla. Vriendin nr.3 heeft wel goed gegeten. Het meisje dat ons
bediende zou het aankaarten en die hebben we niet meer terug gezien.
We zagen wel dat ze stonden te overleggen en onze kant opkeken maar er gebeurde niks. De toetjes waren goed. Jammer, we waren altijd tevreden maar gaan niet meer terug. Een gebaar van een gratis kop koffie was al o.k. geweest.

Marjan T. Bourgondiër (2 recensies) 4 /10
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
Niet vaak zo slecht en weinig gegeten als hier. Mijn man had de spies varié, hij noemde het poulet op een stokje, echt een paar kleine stukjes vlees. Smaakloos. Zelf had ik een varkenshaasje met gesmolten blauwe kaas. Het vlees was taai, niet mals in ieder geval en ook niet warm. De smaak werd gegeven door de kaas. Ook de hoeveelheid was minimaal. Allebei hadden we een klein bakje salade/rauwkost op ons bord welke dreef in de dressing. De gebakken aardappeltjes ( uit de frituur) smaakten wel goed. Drinken werd ook niet naar gekeken, mijn lege glas werd niet opgemerkt. Toen de serveerster vroeg of het gesmaakt had hebben we eerlijk gezegd dat de porties te klein waren en de smaak niet goed. Ze zou het doorgeven en daarna heeft ze ons een hele tijd ontweken. We moesten moeite doen om haar aandacht te trekken en om de rekening te vragen. Als compensatie werden onze drankjes van de rekening af getrokken. Wij hadden beide maar een drankje, omdat er niet bijgevuld werd. Terug in ons hotel maar een portie bitterballen besteld, nog nooit meegemaakt.
Natascha H. Gastronoom (20 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2015
We hebben hier een lunch genomen. Enorm vriendelijk geholpen door Fred. De prijs is prima. Vooral een bacardi cola eindelijk eens normaal geprijsd. De uitsmijter was op lekker oerbrood met een frisse salade ernaast.
Ricardo . Gastronoom (72 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Gezellig restaurant, zeer vriendelijke en snelle bediening ondanks de drukte op de zaterdag avond. (complimenten!)

Wij waren met een groep en hadden oa de kipsate en het zuurvlees. prijs en porties waren prima, er werden frietjes bij gezet toen deze op waren (zonder extra kosten)

zeker een aanrader als we weer in de buurt zijn.
Edkwint . Gastronoom (24 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2015
Heerlijk gegeten vriendelijke en attente bediening komen hier zeker nog eens terug het was nu in Valkenburg nog erg stil maar de service was er niet minder om.
Astrid B. 1e beoordeling (1 recensie) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2015
Twee weken geleden op 19 en 20 Februari samen met mijn man twee avonden achter elkaar heerlijk gegeten , en afgelopen weekend 8 maart samen met mijn dochter daar gegeten . Alle keren heerlijk gegeten , gezellige sfeer , vriendelijk personeel die duidelijk zichtbaar goed met elkaar overweg kunnen en veel plezier in het werk hebben , wij gaan er zeker terug als we in Valkenburg zijn
Elly J. 1e beoordeling (1 recensie) 4,8 /10
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2014
Op vrijdagavond 12 september met twee personen gegeten. Eenmaal zuurvlees en eenmaal een biefstuk. De biefstuk was goed gebakken, maar veel te klein voor de € 18,50, die ervoor betaald moest worden
FritsW . Gastronoom (31 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2013
15/12/'13 Met de personeelsvereniging een dagtocht naar de kerstmarkt in Valkenburg . Na een vermoeiende dag , kwamen we rond zes uur bij het restaurant aan . Er stonden twee lange tafels gedekt . Het restaurant was sfeervol ingericht . Toen iedereen was gearriveerd , konden we langs de tafels ( lopend buffet ) , gedekt met een warm en een koud buffet . Het zag er smakelijk uit en dat was het ook . Er was voldoende eten voor iedereen . Te laat kwam men er achter , dat iedereen nog koffie wilden . Maar uiteindelijk is het toch gelukt .
Iensdejong . Gastronoom (31 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2013
Zaterdag hier heerlijk gegeten, prettig restaurant met vriendelijke bediening en leuke, sfeervolle inrichting. Als voorgerecht allen gekozen voor de gegratineerde grotchampignons, dit smaakte voortreffelijk. Het hoofdgerecht was een biefstuk, mijn man koos voor het stoofpotje en onze vrienden voor de botervis, wij vonden het erg goed smaken. De kinderen kregen hun menukaart leuk gepresenteerd, met lolly's en speelgoed, erg origineel. Zeker een aanrader dit restaurant.