Stadspaviljoen

Voordelig
Erg kort
Coniglia H.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Vroeger kwam ik er als student voor een broodje kroket, nu kwam ik er om even snel wat te eten. Nou, het was een plezierige herkennismaking!
Mijn tafelgenoot de mosselen op Thaise wijze, ik de flammkuchen met zalm. Beide gerechten waren prima in orde, niet hoogstaand maar wel gemaakt van verse ingrediënten.
De bediening was vlot net als de geleverde gerechten.
Zeker een aanrader, niet zozeer voor rustig uitgebreid tafelen, het is er nogal rumoerig. Wij waren er op een zondag, waarschijnlijk is het er door de week rustiger. Maar wel fijn dat je er ook op zondag terecht kan! De prijs/kwaliteitsverhouding is prima in orde.
Lianne B.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
De eigenaar is er uitstekend in geslaagd de 'huiskamersfeer' te handhaven. Het is druk met gasten van 0 tot 90. Men eet, borrelt, speelt en kijkt tv. Dit maakt overigens het voeren van een goed gesprek niet gemakkelijk. Het eten is smakelijk, sommige gerechten vind ik bizar duur, andere zijn weer heel schappelijk geprijsd. Echt uitstekend is de service, zo attent en klantgericht. Complimenten!
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Personeelsfeest gehad inclusief eten. Goed buffet, alleen de garnaaltjes waren nogal aan de droge kant. Gezellige ambiance en het drinken werd doorlopend geschonken. Aanrader!
Lex B.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Met 3 personen heerlijk op het achterterras met schitterend uitzicht op het park gegeten. Mij beviel de kalfslever prima. Tot onze verbazing was het helemaal niet druk, terwijl het eten prima in orde was, vriendelijke bediening en we een schitterend plekje onder de bomen hadden. Maar dat ligt misschien aan de vakantie-tijd. Zeker bij mooi weer een aanrader
PeerkeF .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2015
We waren door vrienden uitgenodigd en zo brachten we een paar aangename uurtjes door in het Stadspaviljoen in het voor mij onbekende Eindhoven.
Het was zondagmiddag, de zon scheen, in de Wim van Doorne Muziekkiosk vond een harmoniefestival plaats, het terras zat lekker vol, kortom een gezellige ambiance.
Met vijf personen namen we 2 voorgerechtjes: een flinke portie calamaris aïoli, en grote garnalen die als "tempura" op de kaart stonden, maar in een meer traditioneel beslagje werden geserveerd. Ook lekker.
Voor mij was er gebakken kalfslever met appel, spekjes en rode wijnsaus. Een flinke portie, prima, hoewel het vlees iets krokanter had gemogen en de rode wijnsaus uiteindelijk wel zwaar werd.
Ook de gerechten voor mijn tafelgenoten waren uitstekend, grote vleeseters kunnen hier uitstekend terecht.
Erbij werden lekkere frites en een fris aangemaakte salade geserveerd, de bediening was vriendelijk en attent.
Een puntje van kritiek: het kaasplankje voor 14,90 had wat gevarieerder gekund: ik miste bijvoorbeeld een blauwschimmelkaas. De huisgemaakte stroop was lekker, maar het andere schaaltje was beslist geen vijgencompote.
Toch een mooie plek om in het groen van het park met vrienden van een goed glas of een niet al te ingewikkelde maaltijd te genieten.
BWEHV .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2013
Kennelijk is Stadspaviljoen onbekend of onbemind want op een vrijdagavond maar 2 tafeltjes bezet is natuurlijk niet de bedoeling.

Via Social Deal voor een 3-gangenmenu gekozen, het bleek niet te gaan om een verrassingsmenu, maar de keuze was zeer beperkt. Als voorgerecht konden we kiezen tussen een ossenstaartsoep of een salade met brie, het hoofdgerecht was een biefstuk van het 'Belgisch blauw' en het nagerecht een zelfgemaakte tiramisu. De ossenstaartsoep was smakelijk, maar niet echt goed gevuld, de salade werd aangevuld met twee stukjes gefrituurde brie. Het hoofdgerecht was een prima, medium gebakken biefstuk (er werd niet gevraagd naar hoe je 'm gebakken wilde hebben) met verse groenten en een aardappeltaartje. Voor het supplement friet moesten we bijbetalen. De zelfgemaakte tiramisu was een smakeloze, zompige cake.

De bediening is erg vriendelijk en amicaal, het lijkt net of je bij familie op bezoek bent. Tijdens het eten komen ze regelmatig kijken of alles naar wens is en om extra drankjes te brengen. Zodra de koffie op tafel staat verdwijnen ze echter naar de bar zodat je ze niet meer kunt zien en als je wilt betalen moet je zelf naar de bar lopen.

Al met al een middelmatig restaurant waar je prima snel even iets kunt eten voordat je theatervoorstelling in het Parktheater begint, maar niet echt een restaurant waar je voor de gezelligheid of voor het uitstekende eten naar toe gaat.
Angelique G.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2013
Omdat het vol zat bij Park en Pluche kwamen we hier terecht. Wat fijn! De service is er prima en het eten kwam een stuk vlotter dan bij de buren (P&P). Vlotte bediening, eenvoudige maar goede kaart. Een aanrader om te combineren met de schouwburg!