Stadskombuis Harboury

Havendijk 75 5017 Tilburg Nederland Kaart
31-132070065

Over het restaurant Stadskombuis Harboury

Even de tijd vergeten

In de Stadskombuis Harboury werkt chefkok Hein Schlahmilch volgens oorspronkelijke kooktechnieken en maakt er creatieve smaakcombinaties mee. Soms plukt hij de ingrediënten zelf in het bos. Er is dus geen stempel te plakken op de soort keuken, het is gewoon lekker. Aan de waterkant van de Piushaven in Tilburg is er een ruim terras.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Stadskombuis Harboury

op loopafstand van bus en 15 minuten vanaf het station
  • : zowel betaald als onbetaald op loopafstand

Maandag gesloten

Mark B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Walter V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Heel lekker gegeten top kwaliteit bij elk gerecht uitleg en een lekkere bijpassende wijn bij het dessert een sherry likeur heel verrasend
Leon S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
verrassende, smaakvolle gerechten.
Nick G.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Een heel fijn restaurant, er wordt duidelijk aandacht besteed aan de wensen van de gasten en het eten. Ik zou dit restaurant zeker aanraden aan anderen.
Bedankt voor uw bezoek aan ons restaurant en uw recensie
Henricus T.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Al sinds meer dan een jaar komen we hier zo nu en dan eten. Ondanks de kleine keukenbezetting zetten ze echt lekkere gerechten op tafel. Afgelopen weekend het signature menu genomen, waarbij de kok zijn beste gerechten serveert. Heerlijk genoten.
Bedankt voor uw bezoek en uw recensie
Wilma S.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
We hadden eerder al een keer hier geluncht, buiten op het terras aan het water. Dat was erg leuk en lekker. Prima service toen.
Nu had ik gereserveerd voor een à la carte verjaardagsdineetje met familie. Bij aankomst in het restaurant bleek er een tafel pal voor het doorgeefluik van de keuken (met luide bel) voor ons bestemd te zijn. En dat terwijl er prettiger tafels vrij waren. Omdat ik het bij de keuken veel te druk vond, konden we aan een andere tafel gaan zitten, hoewel het niet van harte leek te gaan. De bediening merkte op dat ze dan verder moest lopen met de borden...
De voorgerechten (coquilles en kreeft) waren goed en lekker, hoewel er geen rekening was gehouden met de duidelijk aangegeven dieetwensen van 1 persoon. Op verzoek werd dit hersteld.
Het hoofdgerecht (biefstuk) was wel lekker maar erg kleine porties.
De nagerechten waren goed, hoewel bij 1 persoon zoveel saus over alle onderdelen was gegoten, dat de smaken verloren gingen. Jammer.
Het bestelde drinken werd tot 2x toe vergeten.
GeorgGT .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Leuke avond gehad met een gezelschap van zes. Gezellige informele sfeer met heerlijke gerechten waar overduidelijk veel aandacht aan wordt besteed. We komen hier zeker terug.
Michiel B.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Erg lekker eten! Mooie, niet alledaagse combinaties met veel zorg bereid. Vrij veel aardige wijnen op de kaart staan, welke ook per glas te bestellen zijn.
Wilma S.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Het eten was geweldig en we hebben heerlijk op het terras aan het water gezeten!
Mevr Z.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Met mijn kleindochter hebben wij genoten van een zeer gevarieerd aanbod van gerechten, de keuze uit 1/2 o een hee gerecht/Alle gerechten werden met zorg vers gemaakt en waren ook elke keer plaatjes om te zien. Een uiterst verrassend kwaliteits restaurant, met goede ambiance.
Geert S.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Het eten was weer voortreffelijk, gezellig druk, bediening vriendelijk.
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
We hebben meer dan een uur moeten wachten op het voorgerecht. De vriendelijke bediening stond er alleen voor en zorgde voor extra wijn. De eigenaresse gaf aan dat ze een ambachtelijke keuken hadden en dat het daarom erg lang duurt.

De zaak zat niet vol, velen moesten wachten. In de meeste restaurants waar ik kom wordt a la minute gekookt en is de wachttijd korter. Ze hebben een kleine kaart maar missen de snelheid in de keuken.
Aniet V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
De gerechten zijn erg goed klaargemaakt. Je proeft dat ze met liefde en aandacht bereid zijn. Grote afwisseling op de kaart. Alles huisgemaakt.
De ontvangst is hartelijk en attent. Je krijgt goede uitleg over de gerechten op de kaart en een prima wijnadvies.
Zeer zeker een aanrader als je erg lekker en gezellig uit wilt eten.
Rian V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
We werden zeer vriendelijk ontvangen. Heerlijk huisgemaakt aparatiefje. Mooie gerechten wordt met liefde voor het vak gekookt.
Fijne avond gehad.
margreet1802 .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Ben hier 22/01/17 geweest en het was meer dan fantastisch. Super ontvangst en het eten was grandioos. Zoooo lekker en zo mooi gepresenteerd. Ik zou het iedereen aanraden om dit eens te proberen. Het is lang geleden dat ik ergens ben gaan eten waar ik zo genoten heb en zo lekker gegeten. Het is niet het goedkoopste restaurant, maar de prijs die voor dit culinaire hoogstandje wordt gerekend is meer dan op zijn plaats. Het is een ongedwongen en gezellige gelegenheid met veel aandacht voor de gasten.
Mariet V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Heerlijk eten, charmante en attente bediening, doen!
Lenneke H.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Heerlijk gegeten! Absoluut een aanrader. In de zomer kun je ook heerlijk buiten zitten. Het was jammer genoeg erg rustig toen wij er waren.
Jeroen S.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
met 6-en het samen delen menu gekozen. 4 heerlijke, verrassende gangen! heerlijk avondvullend getafeld met lekkere alcoholische omlijsting..
Lidewijde B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Lekker gegeten en een gezellige avond gehad
René J.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Met z'n vieren een lekker hapje eten, dat was het idee. De Stadskombuis was nieuw voor ons. We waren nieuwsgierig door de goede verhalen van vrienden. En al snel bleek het een goede tip. Gastvrij ontvangst en een verrassende niet alledaagse kaart. Altijd weer lastig om een goede wijn te kiezen daarom was de suggestie om per gang een bijpassend glas te serveren helemaal goed. We hebben een gezellige avond gehad en heerlijk gegeten!