Stadskasteel Oudaen

Oudegracht 99 3511 AE Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Stadskasteel Oudaen

Eten in het Stadskasteel

Oudaen is een echt kasteel in de binnenstad van Utrecht, om de hoek van CS en TivoliVredenburg. De sfeer is informeel en de menukaart biedt voor elk wat wils. De vriendelijke bediening doet er alles aan het je naar de zin te maken tijdens je ontbijt, kopje koffie, lunch, borrel en/of diner. Tip: probeer de huisgebrouwen bieren!

Meer informatie over restaurant Stadskasteel Oudaen

Dichtbij het Centraal Station en verschillende buslijnen

Iedere dag vanaf 08:00 uur geopend

7,1

Jouw recensie over het restaurant Stadskasteel Oudaen

Frits K.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Duidelijk achteruit gegaan. Niet perse slechte maar wel ongeïnspireerde goedkoop afgemaakte maaltijd. Coq au vin meer AH kippenpoten in maggi-jus zo had ik de indruk. Bediening vriendelijk, eten liet bijzonder lang op zich wachten op een gemiddeld gevulde zaterdagavond. Interieur is gemoderniseerd, naar mijn smaak niet zo succesvol, en pretendeert in ieder geval veel meer dan wat je op je bord krijgt.
Dag Frits,

Jammer te horen dat we je verwachtingen niet hebben waargemaakt. We nemen je verbeterpunten mee en hopen we je in de toekomst nog eens positief te kunnen verrassen.

Met vriendelijke groet, Roos - team Oudaen
Eelco R.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Ondanks dat het niet heel druk was, vonden wij dat het geluid wat minder kan. Misschien mogelijk om het geluid nog meer te laten absorberen ?(gordijn ?)
knillis S.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Heel tevreden over onze lunch met 11 personen bij Oudaen.. mooie accommodatie, prettige bediening .
Toon V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Met de vernieuwde inrichting en de afschuwelijke ledlampen aan het plafond is de authenticiteit van de stadskasteel verloren gegaan. De DJ zorgt ervoor dat je tijdens het eten niet verstaanbaar kunt communiceren
Na twintig jaar tijd om afscheid te nemen van dit restaurant. Erg treurig.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Beetje steriel en vol, slecht bij tafeltjes te komen
Esther N.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Moesten lang wachten en kregen verkeerde rekening.
SuzanneG .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Gisteravond wezen dineren in het restaurant op de 1e etage en wat een teleurstelling. De tomatensoep was waterig, 1,5 uur op het hoofdgerecht gewacht waarbij er een groot kwaliteitsverschil van de gerechten was. Hamburgers zijn middelmatig, zeebaars was goed. Helaas ging het ook nog eens mis met 2 bestellingen en moesten we zelfs vragen om servetten. De recente verbouwing heeft het restaurant geen goed gedaan. Er waren nog meer ergenissen die ik voor nu maar achterwege laat. Wij gaan hier voorlopig in ieder geval
niet meer eten.
Wil V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Leuke plek
Richard P.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
We hadden gereserveerd voor het restaurant, maar toen we daar aan kwamen, bleek onze naam niet op de lijst te staan. Uiteindelijk maar de kelder ingedoken. Was verder prima, maar niet conform afspraak.
Marlous C.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Het was top !
We hadden er met vrienden afgesproken die we 11 jaar niet hadden gezien. Het was een hele bijzondere middag op een mooie plek !
Machteld S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
De charcuterie en het visplateau waren erg lekker en goed gevuld. De hoofdgerechten waren ook goed, er had wel wat meer groente bij geserveerd mogen worden. Jammer dat het restaurant niet vol zat, maar dat is te verwachten op een zondagavond. Al met al hebben we lekker en gezellig gegeten.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Mooie statige kasteelinrichting in de binnenstad van Utrecht. Vriendelijk personeel en heerlijke high tea! Een prima plek om bij te kletsen met vrienden of familie.
Jacqueline P.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Het was een lunchafspraak en er was nogal een verschil in hoeveelheid op de borden.
Bij de vraag om extra beleg, want het was erg weinig, moest er bijbetaald worden. Jammer.
Gonny V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Zeer vriendelijk personeel, zoals altijd!!!!
Als ik naar Utrecht ga, met wie dan ook, spreek ik altijd daar af.
Ben ik nog nooit in teleurgesteld.
Sarah O.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Super lekker! heerlijke combinaties op de broodjes, wel wat veel voor 2 personen. De inrichting is gezellig En mooi. Hier gaan we zeker nogmaals heen.
Marloes D.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Gisteren voor het eerst bij Oudaen gegeten met familie. De aankleding is prachtig, maar daar houdt het ook wel mee op. Familie kwam van ver dus wij hadden niet erg veel tijd. Helaas duurde het meer dan een uur voor wij een matig hoofdgerecht kregen (geen voorgerecht besteld) en dus was er geen tijd meer voor een nagerecht of koffie/thee. Ook werd ik zelf tot 2x toe overgeslagen toen het personeel de bestelling voor drankjes kwam opnemen, ik moest het dus helaas bij het karafje water houden. Misschien leuk voor een drankje tussendoor, maar verder zou ik het afraden. Ook kan ik een kat die door een restaurant loopt wat minder waarderen, al weet ik dat het in Utrecht wel meer voorkomt.
Menno H.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Fantasieloos eten
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Bij het reserveren op de Iens website was NIET aangegeven dat het restaurant die avond gesloten was en dat we in het "cafe" moeten eten. Pas dit aan !!!!!
Ellen G.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Zondag gegeten bij Oudaen. Ambiance is erg mooi maar eten ging mis. Dorade in zoutkorst van mijn vriend kwam veel later dan mijn kabeljauw waardoor mijn bord koud was geworden. De frites ontbraken nog maar zouden komen. Die werden vergeten. De salade is echt schandalig klein. Klacht gemeld maar er werd verder niets mee gedaan.
erwin J.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Plaatsje buiten onder de parasol gevonden, gezellig naast de gracht. We werden muzikaal verrast door twee langzaam voorbijvarende boten met een klein orkest erin. Super gezellig zo. Superfijne avond gehad zo.