Stadshotel de Paris Restaurant Bueno

Meer informatie over restaurant Stadshotel de Paris Restaurant Bueno

Jouw recensie over het restaurant Stadshotel de Paris Restaurant Bueno

Sjaak Z.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Laatst hier wezen eten met 6 man , toen we de eerste ronde kregen (warm eten) was alles te droog het leek wel of de kok nergens van af wist en of hij niet eens een diploma had gehaald voor koken , misschien was de chefkok wel op vakantie en moesten de hulpjes het nu doen maar al met al nog genoten van de koffie en t dessert
Anne W.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Met een groep vrienden gaan eten bij Bueno. Ook hier een all-you-can-eat tapas arrangement, dat in vergelijking met de ketens iets duurder is. Helaas was de kwaliteit niet merkbaar beter dan in andere zaken (denk La Cubanita), maar nog steeds prima. Helaas wel weinig groenten op het menu. De bediening was wat warrig: drankjes werden vergeten, gerechten werden steeds aan de verkeerde tafel gezet (niet zó erg met een grote groep, maar toch onhandig). Echter wel vriendelijke dames. Al met al een redelijke ervaring, maar voor minder geld is een grote keten net zo prima.
Rob L.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Gewoon totaal ongestructureerd.
Hadden per mail een reservering gedaan voor 8 personen, deze mail werd ook door hun bevestigd, alleen had diegene de reservering niet genoteerd.
Dus wij kwamen daar om 1730 met 8 man.... > geen plaats in het restaurant.
Wij konden wachten of er iemand niet kwam opdagen.
Was de tweede keer dat wij daar waren, en tevens de allerlaatste keer!!!!!
Enjoy Bueno.......NOOIT meer !!!!!!