Stadsherberg

Theo E.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Mikeschuiling .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Wij hebben dinsdag 23-08 met 8 personen gelunched. En dat beviel zo goed dat we die donderdag erna gelijk in de avond er ook zijn gaan eten ( we waren een midweek centerparcs waar het eten niet al te best is).

Een kleinere simpele kaart maar daarom juist verse / kwalitatief goed eten, helemaal in verhouding tot de prijzen. ( 10 euro voor hoofdgerecht of 17 euro voor luxe hoofdgerecht).

Tournedos spies was heerlijk en bijbehorende groente ook. Alleen was de groente wat weinig. Maar dit kwam om dat ik het zo lekker vond. Spareribs, rumpsteak allemaal ook heel goed. Alleen de soep was iets te zout.

Bij de lunch was de zalm wrap, salade beef teriyaki, kroketten met brood ook allemaal goed.

Service was ook gewoon goed.

Kortom een leuke eettent waar een kleine maar goede kaart beschikbaar is voor een schappelijke prijs.
Lolindir .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Met een groep van 9 personen gegeten. Het merendeel koos voor het menu van 17 euro: smakelijke spare ribs, zalm en halve haan. Portie grootte is goed ruim. Bediening is vriendelijk en denkt mee, ook als je in tijdnood komt. Restaurant zat goed vol en daardoor duurde het even voordat de bestelling werd opgenomen.
Glaasje baileys bij de cappuccino is goed bevallen!
Rik V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Met een collega afspraak gemaakt om hier te lunchen. De aankleding van de zaak is gezellig en de tafels staan niet heel dicht bij elkaar. Ik koos voor het '12-uurtje' met wit brood. Lekker een glas jus d'orange erbij. Die was wel wat zurig en vrij koud, maar op zich vind ik dat wel lekker. Het 12-uurtje viel een beetje tegen. Het soepje was een romige tomatensoep, die wat vlak van smaak was. De kroket was te vet. Het brood daarentegen was echt lekker. Jammer dat het spiegelei ook iets te ver was, maar de smaak met ham en kaas deed het verder goed. Al met al niet heel bijzonder. De bediening is ronduit gezellig. En tegelijk ook alert en vlot. Voor een lunchafspraak en een gesprek een prima locatie!
Rob83_ .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2016
Erg gezellige stadsherberg en lekker gegeten! We waren in de buurt op een vakantiepark en wilden met onze kinderen ergens iets anders eten dan een patatje. Nou, dat kon hier zeker; o.a. duo van wild en zeebaars. Heerlijk!
Mireille R.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Leuk knus restaurant met mooi terras. Nu voor de tweede keer hier gegeten en niets dan lof voor de chef, prijs-kwaliteit is met het duurste hoofdgerecht van €16,95 uitstekend te noemen. Volle borden en goed bereid. Kortom: graag nog veel vaker!