Stadsherberg 't Pumpke

6,4
Voordelig
Jasper V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Na een week hard werken met collega's besloten om een borrel te gaan drinken en ergens een hapje te gaan eten. We liepen over de parade en liepen langs Stadsherberg het Pumpke. Leuke uitstraling en het personeel begroette ons vriendelijk. Het was vrijdag dus erg druk, maar de medewerkers maakte een mooi plekje voor ons op het terras. We bestelde wat te drinken en een broodje en keken in de kaart wat we gingen eten. Ik zelf had de biefstuk met pepersaus. Het vlees was goed mals en de saus was ook erg lekker. Ook kregen we er aardappels bij en een heerlijke verse salade. Voor mij waren de aardappels iets minder maar dit komt omdat ik liever frietjes heb bij een stukje vlees. Personeel was gezellig en maakte een leuk praatje met ons. Zeker de moeite waard om langs het Pumpke te gaan! Wij komen zeker terug!
Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2016
Tijdens het plannen van het jaarlijks teamuitje stuitte ik op 'Stadsherberg 't Pumpke'. Na wat mailwisselingen heen en weer over wat zij ons konden bieden hebben wij besloten om hier de dag af te sluiten.
De manager/eigenaar dacht goed mee en bood ons een leuke invulling van de middag/avond.
Een 'walking diner' met de nodige drankjes.
Het was die dag 28 graden en wij hebben vanaf 16:00 tot 22:00uur heerlijk met een grote groep op het terras gezeten.
De hele avond zijn wij doorlopend voorzien van heerlijke gerechtjes van een luxe bittergarnituur, wraps met carpaccio en zalm, tomatensoepje, heerlijk malse sateetjes en een lekker toetje na.
Voor de mensen met een speciaal dieet (vegetarisch en veganistisch) had de kok een apart menu samengesteld en de mensen die het betrof aan het begin van de avond bij zich geroepen om het menu met hun door te spreken. TOP!
Met een groep van 45 man(!) hebben wij onze dag in Den Bosch dan ook geweldig afgesloten bij 't Pumpke!
Yitjongchen .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Wij waren in denbosch ophet plein 5 restaurans kozen waar de meeste mensen zaten.Dat was achteraf Fout. Wij namen het Menu Jerom Bosch. met uiensoep,was er niet,luie wijven aardappels klopte waren rauw konden ze niet eten. nagerecht wij wilde een Bossch Bol was er niet,dan maar ijs was er niet leverlancier komt morgen. Biefstuk zat geen smaak aan saus was verdund met water.Zelf 55 jaar in de horeca gezeten triest. Geen een keer excuus.
Lennyr .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Dé plek in Den Bosch om een hamburger te gaan eten. Geweldig geserveerd op een houten plank en je hebt zeker geen honger meer na het eten dit reusachtige broodje. Geen bewerkte frituur rotzooi maar echt goed vlees met smaak wat mooi roze van binnen is. Inclusief een frisse salade, zeer goede saus en gebakken aardappeltjes. Absoluut geen geld voor €11,50. Wij komen vaker!
Alwin D.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
De parade is een mooie locatie ook een mooie tent binnen. Maar wat een kansloos gebeuren is dit! Vreselijk langzame en ongemanierde bediening. Twee heren die buiten op het terras aanwezig waren snauwde je toe. De bitterballen waren goed. Daarna zijn we met een groep van 6 man met gierende banden elders gaan eten.
Het verhaal komt mij onwaarschijnlijk voor. Het kan zo zijn dat het wat langer duurde voordat u uw bestelling kreeg omdat het, ivm de Jeroen Bosch tentoonstelling ongewoon druk is op de Parade. De ongemanierdheid en het snauwen kan ik niet plaatsen omdat wij daar nooit geen klachten over krijgen. Als u dat zo ervaren heeft wil ik mij daar bij voorbaat voor excuseren. Om e.e.a. met mijn medewerkers te kunnen overleggen zou ik het op prijs stellen als u mij het tijdstip waarop dit plaatsvond zou willen mededelen. Ik kan op die wijze achterhalen welke werknemers dit geweest zouden kunnen zijn en hen daarop aanspreken.
Annemarie K.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
Op het terras van 't Pumpke aan de Parade was het druk. Binnen ingericht als gezellig eetcafé, houten stoelen en tafel en veel bruin hout. Het was mooi weer, we gingen dus buiten zitten, het terras is wat smal en krap, maar erg gezellig.
We bestelden de caféschotel vis, dat was mosselen met saus, wiskey?, knoflook en muntsaus, gebakken aardappeltjes en sla, 13 euro.
De mosselen waren met veel groenten gekookt en smaakten prima. Sommige waren wat klein, maar al met al was het voldoende.
Een fles rosé was 19 euro, dat vonden we te veel drinken, omdat we al bier op hadden en wilden een halve, daar werd 10 euro voor gerekend. Het was een eenvoudig, maar prima wijntje.
De prijs/ kwaliteit van eten en drinken is over het geheel genomen goed.