Stadsherberg De Keurvorst

Marktstraat 14 5371 AD Ravenstein Nederland Kaart

Over restaurant Stadsherberg De Keurvorst

Al eeuwenlang een ontmoetingsplek voor iedereen

In stadsherberg De Keurvorst komen al eeuwenlang mensen samen. Het begon al in de zestiende eeuw toen in deze herberg handelaars, reizigers en inwoners graag samenkwamen. Tijdens elke ontmoeting werden nieuwe verhalen gedeeld. Natuurlijk ging dit het best met lekker eten en drinken erbij. Eigenlijk is daar in al die tijd niet veel aan veranderd. Kom binnen en geniet onder het genot van een kopje koffie, een wijntje, lunch of diner van de gezellige sfeer.

Meer informatie over restaurant Stadsherberg De Keurvorst

Maandag 12:00 - 21:30
Dinsdag 17:00 - 21:30
Woensdag t/m Zondag 12:00 - 21:30

J R.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
We logeerden deze week in het nabijgelegen Herpen maar vanavond wilden we wel even naar de “Grote Stad”. Bij de Keurvorst was toevallig net een tafeltje vrij dus konden we met zijn vijven mooi aanschuiven op het mooie terras naast de pomp. Ik koos een Wiener schnitzel maar wat ik kreeg was een groot bord met een ieniemienie stukje vlees. Dat doen ze in Wenen toch echt anders… Frietjes en salade waren verder prima en ook de tafelgenoten waren tevreden. Bediening op zich vriendelijk al had het wat ons betreft wel wat vlotter gekund.
W_Dreesen .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Op de avond dat wij er gegeten hebben was er wat hectiek en soms wat misverstanden.Niet echt hinderlijk.Het eten was dik in orde en onze hond was ook welkom.
Lekker gegeten!
Rob-Bernadette .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2015
Toegegeven: we komen hier best wel vaak... Soms borrel en soms eten. Het eten is hier gewoon goed tot heel lekker (zowel de doorgaande kaart als de seizoensdingen, bijv. pas nog goede klassieke asperges gehad, tafelgenote kreeg er prima moot zalm bij). Wijnen zijn ook in orde met leuke alternatieve keuzen. Altijd goede, relaxte sfeer, erg attente en aardige bediening. En (bijna) altijd druk....
Janeva .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2015
Paaszondag neergestreken voor een kop koffie. Jonge vrouw komt tafeltje met een vochtig doekje afnemen en met een blik op oneindig vraagt ze wat wij wensen te gebruiken. Koffie. Daarna gebeurt er helemaal niets meer. Ook bij het hebben van oogcontact komt er geen enkele reactie meer. Een iets jongere serveerster komt langs onze tafel en vraagt wat wij wensen. Wij melden (stom) dat we reeds geruime geleden bij haar collega koffie besteld hebben. Verdere actie wordt er door haar niet ondernomen. En plotseling verschijnt deeerste serveerster met onze koffie welke ze naast ons neer schuift, ons geen blik, laat staan een groet, gunt en zwijgend weer verdwijnt.
Tja met zulk personeel zul je de oorlog niet winnen.
VandenBos .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2014
De tosti met een uiterst dun plakje kaas en een verplichte salade met muffe stukjes tomaat smaakte naar niets. Het enige wat lekker bleek te zijn was een heel dun plakje verse ananas dat verder helemaal niet paste bij mijn tosti. Volgende keer toch maar weer zelf mijn boterham klaarmaken voor onderweg.
Johan L.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2014
Heerlijke bavetfilet gegeten. Goeie traditionals zoals gebakken lever en saté. Hier geen flauwekul maar gewoon lekker eten op je bord.
Moustache .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2014
Over het decor kan ik weinig zeggen gezien ik op het terras gezeten heb in de zon ( 20 maart) geweldig leuk,leuk plein in een oud stadje of is het toch een dorp? het terras zat snel vol maar wat wil je zo vroeg in het jaar.
Eten was goed verzorgt garnalen kroketjes 3 stuks met een flauwe salade maar wel lekker brood.
De aangeprezen Bio jus d'orange bleek later niet voorradig en er was ook geen verse dus dan maar aan de fles. Lekkere koffie, zeker aan te raden voor een snelle lunch
Joolbee .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2012
Na een middag fietsen hier een lekkere eetcafémaaltijd gegeten. Malse, goed gebakken biefstuk en mijn tafelgenoot perfect gare sliptongetjes. Sla erbij én lekker klaargemaakte gekookte groenten. Als de frietjes nu nog huisgemaakt waren geweest, was het perfect geweest, maar het is ze vergeven. Ze hebben ook uitstekende bosschebollen. De bediening is vriendelijk en snel. Ik wou dat ik in de buurt zo'n prima eetcafé/herberg had.