Stadsherberg Bellevue

• : Valet parking

• Huisdieren welkom , Terras , Valet parking
Wimenlouise .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
kippenlevertjes met uitstekende salade en frites gegeten. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

Dit is een degelijk restaurant die past in het rijtje; je weet wat je krijgt! Geen hipster tent maar gewoon echt goed eten. Vers, smaakvol, persoonlijke bediening etc. en voor een prima prijs.

er komen er vaker en we komen er graag ook omdat het zeer mooi gelegen is aan de voet van de Oldehove met een groot zonneterras.
Alfred058 .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
Geweldig lekker gegeten bij Stadsherberg Bellevue in Leeuwarden. Bediening was super, niets op aan te merken, menukaart gevarieerd en de gerechten waren betaalbaar! Gekozen voor biefpannetje Bellvue met ketjapsaus, verrukkelijk. Aanrader. Mooie is verder dat dit restaurant over een prachtig terras beschikt met uitzicht op de Oldehove en dichtbij het centrum van Leeuwarden ligt. Letterlijk om de hoek. Je auto parkeer je voor de deur in de beveiligde parkeergarage. Ook voor groepen een aanrader.
Butenposter .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2013
Met uitzicht op de Oldehove heeft dit restaurant een heel gezellige en intieme sfeer. Mijn partner en ik hebben hier heerlijk gegeten. Op het menu stond de saté van de haas. Bij het gerecht was een salade en een groenteschotel geserveerd plus naar keuze friet of gebakken aardappelen. De smaak van de saté was subliem, het vlees heerlijk mals, naar onze mening voortreffelijk klaargemaakt. Ook de bij geserveerde groente was heerlijk op smaak gebracht en combineerde uitstekend met het hoofdgerecht. Al met al een goede keuze. Betaald voor 2 maal menu incl. 2 consumpties en een nagerecht: E. 56,50.
Pim U.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2013
Wat een leuk etablissement. Het ziet er knus en gezellig uit met veel kaarslicht. Ondanks een rustige avond was het zeer sfeervol. Geen voorgerecht genomen. Als hoofdgerecht een tournedos met Portsaus. Dit werd geserveerd met gebakken aardappeltjes en een plateau met verschillende verse groentes. Aangevuld met goed aangemaakte salade en een schaaltje rabarber. Wat hebben wij gesmuld. De bediening was zeer vriendelijk en belangstellend. De rekening was mild voor het gebodene. Een aanrader.
Willem56 .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2013
veel kwaliteit voor een redelijke prijs. interieur wat oubollig maar smaken verschillen. mooie locatie, zelden zulke goede frites erbij gekregen, vleesgerechten zeer mals. zeker een aanrader.