Stadscafé Vancouver

Friesestraat 9 7741 GR Coevorden Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Stadscafé Vancouver

Gerben W.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Lekker buiten gegeten. Mooie kaart, vriendelijke bediening en kok. Chapeau voor de manier waarop hij reageerde op allergieën.
Riewerd R.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
Heerlijk gegeten bij dit gezellige stadscafe. Mooie prijs-kwaliteitsverhouding. Goede snelle service, vriendelijke bediening en heel toegankelijk voor toeristen. Goede muzieksmaak tijdens het eten.
Brigitte R.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2014
Eetcafe, vriendelijke bediening. Asperges smaakten heerlijk. Prettige informeel eetcafe. Heb maar 1 opmerking, muziekvolume was iets meer afgestemd op cafe dan op eetgedeelte
Jan Harmen D.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2013
Leuk eetcafé. Met warme sfeer en robuuste uitstraling. Eenvoudige maar lekkere gerechten voor een aantrekkelijke prijs. Zeker een aanrader voor gewoon een lekker hapje eten.