Stadscafé Simons

Meer informatie over restaurant Stadscafé Simons

Maandag t/m Zondag vanaf 10:00
Boelsy .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Met 30+ graden buiten gezeten; moesten wel een keer gaan verzitten vanwege de zon. Entourage terras is niet slecht maar ook niet goed. Bediening vlot, bestelling redelijk snel op tafel. De Simonsburgers waren lekker en je zit er goed vol van. Binnen afgerekend en (minpuntje) daar was het op en rond de bar een 'zooitje' met van alles erop en erlangs. Ook al zit er niemand binnen, zorg wel dat het netjes oogt.
Yvonne1962 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Wij hebben hier geluncht. De salades zijn zeer aan te bevelen. Wij bestelden de Miami en de Bindi Beach salade. Beide van uitstekende kwaliteit. De bediening was erg vlot en vriendelijk. Op het terras heb je uitzicht op de kerk. Het geheel was zeer aangenaam.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Vorige week zondag met een groep hier gegeten naar afloop van De Graafschap-Ajax. Niet voor de eerste keer en ook niet voor de laatste keer.
Niet zozeer een zaak om een avond lang uitgebreid te tafelen maar wel een goede plek voor
goed eten tegen een zeer redelijke prijs.
De gerechten zijn vrij herkenbaar maar altijd goed bereid met goede ingrediënten.
Ook de bediening is altijd even vriendelijk, snel en attent.
Kortom, prima adres waar je waar voor je geld krijgt.
Christiaan D.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Hier wel vaker gezeten, nu lekker geluncht. Rijk belegde broodjes, terwijl je daar helemaal niet veel voor betaalt. Prijs/kwaliteit is echt een 11 (als je dat cijfer zou kunnen geven). Fijn sfeertje, prima bediening. Gewoon helemaal in orde en wat mij betreft echt de tip voor een goede, gezellige lunch in het centrum van Doetinchem.
ESW95 .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Simons is een leuke gelegenheid in het stadshart van Doetinchem. Vanwege de uitgebreide menukaart is er altijd voor ieders smaak wat lekkers te bestellen. Vooral de verschillende koffie-specials zijn erg aan te raden. Voor zowel lunch als diner is Simons een leuke sfeervolle plek om een hapje en een drankje te nuttigen.
Renee T.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Gewoon een gezellige plek, waar je voor niet te veel geld, lekker kan eten. Prima wijntje erbij. Er heerst een gezellige sfeer en het publiek is heel divers.
Wij hadden een voorgrechtje en een meter lekker eten besteld.
Carpaccio en forel vooraf en die waren echt heerlijk. De meter lekker eten, was een plank bedoeld voor bierglazen, maar dan gevuld met allerlei leuke gerechtjes. Van een soepje tot een satetje en een frietje. Hartstikke leuk en prima van smaak!
Amando D.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Gegeten bij Stadscafé Simons. Na goede verhalen gehoord te hebben toch zelf maar eens proberen. De ambiance is erg mooi. Sfeervol ingericht. Personeel was heel netjes en erg vriendelijk. Absoluut een pluspunt! De kaart zag er mooi uit, de gerechten niet heel erg verrassend (Varkenshaasje, Kipsaté, Schnitzel, etc.) maar de kwaliteit was goed. Vond de frites iets minder maar dat mocht de pret niet drukken. Al met al een prima eetgelegenheid tegen een supergoede prijs. Ga zeker vaker eten bij Simons.
Maurice V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Stadscafe simons is een zeer goed restaurant met een goede prijs kwaliteit verhouding. Het lamsvlees stoofpotje smaakte heerlijk en de salades die erbij kwamen ook. Als voorgerecht had ik broodjes met dipsaus gehad en met name de groene pesto was uitmuntend. Als toetje had ik het bastogne ijs met mandarijn compote gehad hetgeen ook een hele beleving voor de mond was. Normaal gesproken betaal je veel meer voor dit soort culinaire hoogstandjes, toch betaalde ik voor het voor- en hoofdgerecht slechts 17,50 en het toetje was naar ik meen 5,50. Voor wat je krijgt zijn dit zeer degelijke prijzen en ik kan iedereen aanraden om bij Stadscafé simons te gaan eten. De enige verbeterpunten die ik kan bedenken zijn de condensvorming op de plafondbuizen in de mannen WC (een enkele keer valt er een druppel naar beneden, voelt koud aan als je op de WC zit) en de temperatuur in het restaurant zelf (is te hoog, ik vond het een beetje benauwd, de luchtcirculatie kan ook beter). Verder is alles goed.
Jelle R.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2015
Hier kan je lekker eten! De kaart is zeer uitgebreid en gevarieerd. De bediening is erg vriendelijk. Als voorgerecht gravad lax gehad, als hoofdgerecht biefstuk. Beide zien er uit als culinaire hoogstandjes, en zo smaakt het ook!

Heb al vaker hier gegeten, geluncht en ontbeten. Het is altijd lekker. Aanrader!
Jawita .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
Om te beginnen een heerlijke Pleinsoep (soep van de week-op dat moment champignonsoep)
Vervolgens een Salade Chevre, een zeer smakelijke salade met geitenkaas. walnoot, spekjes en honing-tijm vinaigrette. Voor 12€ lekker gegeten en op tijd klaar voor een bezoek aan het Amphion Theater. Op de kaart staat ook nog de wekelijks wisselende Pleinhap voor 8,50€
Henriette W.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2015
Vanochtend een afspraak met mijn nicht eerst koffie gedronken een daarna een lunch in stadscafe Simons.
Erg gastvrij en vriendelijke ontvangst aangename temperatuur binnen en buiten sneeuwde het.
Er waren veel tafels bezet maar we hoefden niet lang te wachten.

We hebben heerlijk gegeten en gezellig bij kunnen praten een ongedwongen sfeer
uitgebreide menu kaart ,
En een voorjaarsplantje op tafel het zag er schoon en gezellig uit.

Wij hebben afgesproken hier snel elkaar weer te ontmoeten ,een prima prijs kwaliteitsverhouding.
En het restaurant ligt midden in het centrum daarna konden we heerlijk shoppen in Doetinchem.
Een aanrader,onze complimenten!!

Irene ,Henriette

Marijke18261 .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2014
Dit jaar gekozen voor het luxe kerstbuffet. Wat een teleurstelling. Zeer beperkte keuze, geen enkele luxe. In een slecht verlichte hoek stonden enkele bakken opgesteld waarvan je maar moest raden wat er in zat. Niets ververst, frites taai, witlof ene aan elkaar gekoekte "klont" met kaas. Om toch nog wat groente binnen te krijgen van armoe maar wat blaadjes sla die dienden als garnering gepakt. Meisjes in de bediening jong en best aardig maar de gebruikte borden bleven lang op tafel staan. Al met al een fiasco en zonde geld.
Henk0022 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2014
Ik heb hier vandaag lekker broodje gegeten, prijs kwaliteit verhouden is perfect! Bediening een dikke 10, we zijn geholpen door een klein meisje met rood haar, ze maakte alles compleet af en was erg spontaan hier kunnen ze veel leren van in het westen, hier door was de sfeer erg goed en gezellig , ook een compliment voor het terras erg gezellig en leuk zitten we komen zeker terug!
Joorst .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2014
Een aantal weken geleden hebben wij hier met een groep van 10 mensen gegeten. Het eten was erg goed en de prijs/kwaliteit verhouding is top. Daarnaast heeft niemand met een leeg glas gezeten en werden de borden snel opgehaald door de vriendelijke bediening. Al met al zeker nog een restaurant om naar terug te keren!
Guus D.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2014
Toevalstreffer in Doetinchem. Leuke frisse redelijk nieuwe zaak zo te zien. Mooie biertjes en leuke kaart met hele schappelijke prijzen. Goed voorgerecht (mooie portie garnalen in een pittige tomatensaus) en hoofdgerecht (een gegrilde zalmfilet met prima garnituur) voor 17,50. Een leuk gerecht dat we helaas niet genomen hebben was 'Simons meter lekker eten'. Een spannende plank met een hele rij van leuke gerechtjes en salades. Aanrader zo te zien.