Stadscafé Restaurant 't Feithhuis

Martinikerkhof 10 9712 JG Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant Stadscafé Restaurant 't Feithhuis

Ontmoetingsplek voor jong en oud

Een plek waar stadjers en zakenpartners samenkomen, waar jong en oud zich thuis voelt en waar de bediening er alles aan doet om jou een bijzondere eetervaring te bezorgen. Stadscafé Restaurant ‘t Feithhuis, gevestigd onder de Martinitoren staat bekend om de goede, eerlijke en ambachtelijke gerechten zonder franje. En dat is niet voor niets! Geniet in de verborgen stadstuin van een heerlijk diner boordevol duurzame seizoensproducten. Het bedreven keukenteam werkt het liefst met producten afkomstig uit de regio en bereidt hier de lekkerste gerechten mee. Bestudeer ook nog even de zorgvuldig samengestelde wijnkaart en je avond is compleet!

Meer informatie over restaurant Stadscafé Restaurant 't Feithhuis

Op 10 minuten loopafstand van het CS station

Maandag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant Stadscafé Restaurant 't Feithhuis

Ruth P.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Heerlijk menu met proeverij van voor- en nagerechten. Hoofdgerecht was keuze van de kaart. Fijne bediening met korte uitleg bij de proeverijen.
Catrien S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Lekker gegeten en snel geholpen ivm concertbezoek in de Martinikerk. Ze hebben hier een speciaal concertmenu, helemaal super!
Agnes S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Mooie plek. Zeer vriendelijke bediening. Eten was prima.
Johan B.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Was ok
Miny P.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
We kregen een prachtig plekje toegewezen met uitzicht op het terras. De bediening was zeer goed, leuke vrolijke obers.
Elleke G.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Super leuke locatie, top bediening! Ik had samen met vriendinnen een ontbijttafel met proscecco, het was heerlijk!! echt een aanrader!
Frans B.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Door de bediening is niet gevraagd of het smaakte en of het naar wens was. Erg jammer dan hadden we kunnen aangeven dat het voorgerecht en hoofdgerecht matig was. Je kon aan de verkleuring van het eten zien dat dit te lang had gestaan. Het hoofdgerecht was lauw en een kleine portie. Daarnaast zat er ketting (vlies) in het lamsrack wat je dus niet kunt eten. Na het eten nog aangegeven wat onze bevindingen waren echter werd hier niets mee gedaan of op gereageerd. Ook jammer dat het laatste drankje niet gebracht werd. Voor ons de eerste en laatste keer.
Nikki S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Vanochtend hier heel fijn ontbeten. De menukaart is wat aan de prijs voor wat je krijgt. Maar vriendelijke bediening en mooie ambiance maken dat ruimschoots goed.
anke D.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
prijs kwaliteit niet in verhouding met
taaie eend zonder de beloofde gegrilde little gem
bijgerechten ook nog extra betalen....
Beste Anke,

Spijtig om te horen dat we niet aan de verwachtingen hebben voldaan. We zouden hier graag op terug willen komen. U kunt daartoe contact opnemen met 050-3135335 (Kim of Cindy) of mailen naar het@feithhuis.nl

Met vriendelijke groet, 't Feithhuis Team
Laurens O.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Heerlijk gegeten....erg vriendelijk personeel. Avondje genieten!
Borden keurig opgemaakt. Wijnen waren lekker. Echt een aanrader!
Lammert V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Heerlijk gegeten, prima bediening
jessica3 .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Leuk gastvrij restaurant met zeer vriendelijk personeel. Het eten was lekker, maar de prijs kwaliteit verhouding is niet goed. Het zijn te kleine portie en het eten is relatief duur voor wat je krijgt. Daar komt nog bij dat de warme groenten en frieten e.d. apart besteld en betaald moeten worden. Zonder is het eten erg kaal.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Gezellig, goede kwaliteit en goede bediening, die rekening houdt met de aanvangstijd van de schouwburg
We komen geregeld terug
Iris V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Een High Tea bij 't Feithuis georganiseerd voor mijn familie en vrienden. Communicatie voor de organisatie ging vlot en soepel. De eerste keer afspraak moest ik helaas op korte termijn afzeggen wegens ziekte en dat vond ik erg vervelend maar daar ging 't Feithuis heel fijn mee om. Een paar dagen later alsnog de High Tea kunnen organiseren en het was geweldig. Fijne sfeer en lekkere hapjes. Iedereen had het naar zijn zin. Bedankt voor de goede service!
Reina T.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
We hebben heel gezellig en heerlijk gegeten voor een prima prijs.
Wieke H.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Wij hebben ons 25-jarig huwelijk gevierd in het Feithhuis. Gestart met een proeverij menu (keuze uit vlees / vis / vegetarisch). Wat smaakvol en uitgebreid! Meer dan genoeg voor iedereen. Geweldig om zo met onze gasten van te voren te dineren. Bediening heel vriendelijk en de organisatie verliep vlot! Aansluitend het feest met ook hier super vriendelijk personeel en hele goede bediening. We hebben genoten van de lekkere hapjes en de mogelijkheden die het Feithhuis biedt voor jong en oud! De grote hippe bar, de live-muziek en de hele entourage zorgden voor een onvergetelijke ervaring! Wij komen zeker terug!
m.j.buringa .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Gisteravond (12/11/16) hebben we hier heerlijk gegeten. Goede ontvangst en de bediending was heel vriendelijk. We hadden een verrassingsmenu. We hebben genoten van de heerlijke gerechten die prima pasten bij de herfst. Wildgerechten met groenten van het seizoen en de bijpassenden drankjes maken het echt een aanrader!
Dirk B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Een eenvoudige lunch met biologische kroketten en donker brood en prima koffie (cappucino en espresso). Bediening was attent en de locatie en het pand is ook erg prima.
C E.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Sinds afgelopen weekend is de menukaart gewijzigd, dat betekent dat bij de hoofdgerechten geen extra's meer zoals, warme groenten, salades en frietjes worden geserveerd. Voor de vegetariërs wordt het nu wel erg karig. De risottoschotel bv. bestaat uit 2 eetlepels risotto en 1 wortel en een paar boontjes. Hoe smaakvol ook, dit is echt te weinig voor een hoofdgerecht!
DePeterM .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
Volgens eerdere recensies op 'iens' zou 'stadscafé - restaurant feithhuis een goede keuze zijn.
En het was een goede keuze!. Ongedwongen sfeer. De gerechten en drank heerlijk. Bediening prettig en last maar zeker niet least het meewerkende zonnetje op het buitenterras.

Lunch:
Wijn: Urmeneta Sauvignon wit

Zalm sandwich.
Open toast met gerookte zalm, bieslook-roomkaas, gemengde sla en courgettesalade

Gegrilde groenten en gerookte geitenkaas (warm)

Cappuccino (Heerlijk!)
Bereidt door een barista