Stadscafé Restaurant 't Feithhuis

Martinikerkhof 10 9712 JG Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant Stadscafé Restaurant 't Feithhuis

Ontmoetingsplek voor jong en oud

Een plek waar stadjers en zakenpartners samenkomen, waar jong en oud zich thuis voelt en waar de bediening er alles aan doet om jou een bijzondere eetervaring te bezorgen. Stadscafé Restaurant ‘t Feithhuis, gevestigd onder de Martinitoren staat bekend om de goede, eerlijke en ambachtelijke gerechten zonder franje. En dat is niet voor niets! Geniet in de verborgen stadstuin van een heerlijk diner boordevol duurzame seizoensproducten. Het bedreven keukenteam werkt het liefst met producten afkomstig uit de regio en bereidt hier de lekkerste gerechten mee. Bestudeer ook nog even de zorgvuldig samengestelde wijnkaart en je avond is compleet!

Meer informatie over restaurant Stadscafé Restaurant 't Feithhuis

Op 10 minuten loopafstand van het CS station

Maandag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant Stadscafé Restaurant 't Feithhuis

Sharon J.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Prima high tea hier gehad, vlotte bediening en een leuk restaurant. De high tea was ook erg lekker, was leuk gedaan. Wij komen hier zeker nog eens terug om te lunchen of dineren.
Leontine D.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Wegens drukte moesten we lang wachten op de ober en op het toetje. De vega keuze is niet groot. Slechts 2 gerechten die voldoen.
Truus G.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Ondanks dat we hebben aangegeven dat we op tijd stonden werd er weinig rekenschap mee gehouden.
Daniel D.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Ik was hier met een collega en twee andere zakelijke contacten om te eten. Netjes ontvangen, prima plek. Het eten was echter teleurstellend en voor mijn collega met noten- en lactose-allergie ronduit gevaarlijk.

Bij mijzelf was het redelijk. De vis werd bedolven onder een wel erg grote laag saus maar dat is niet rampzalig. Wijn was lekker, niks aan de hand.

Mijn zakelijke contact moest een complete afgeknipte hoek verpakkingsmateriaal van 1 bij 1 cm uit zijn kaviaar-amuse plukken. Je weet wel, zo'n hoekje dat je afknipt van een pak met zilverkleurige binnenkant. Erg slordig maar we maakten er geen punt van. Het is per slot van rekening een 'amuse'.

Mijn collega heeft de genoemde allergie en heeft vooraf telefonisch aangegeven of dat een probleem was. Ook de bediening deed zijn best om mee te denken over gerechten die zonder voor hem gevaarlijke ingrediënten te bereiden zijn. De ober stond wel heel erg graag in het middelpunt van de belangstelling maar het zijn jonge, wat studentikoze lui en dat zie je vaak in Groningen.

Na het eten stond de slokdarm van mijn collega goed in de fik. De serveerster vroeg het nog eens na in de keuken en die zeiden dat het toch echt zonder melk of noten was. Kun je wel stellig zeggen, maar het was niet zo. Thuis, na een korte busreis, kwam de spuit voor het eerst in zijn leven uit de tas wegens ernstige benauwdheid. Echt gevaarlijk, ambulance voor de deur, twee dagen ziek thuis uit voorzorg, allemaal goed afgelopen gelukkig.

Kortom: na een ongelukje (amuse) een toch wel ernstig incident. Het Feithhuis moet daar echt veel zorgvuldiger in zijn. Wel keurig een gratis etentje aangeboden aan mijn collega, maar die komt niet nogmaals!
Ruth P.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Heerlijk menu met proeverij van voor- en nagerechten. Hoofdgerecht was keuze van de kaart. Fijne bediening met korte uitleg bij de proeverijen.
Catrien S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Lekker gegeten en snel geholpen ivm concertbezoek in de Martinikerk. Ze hebben hier een speciaal concertmenu, helemaal super!
Agnes S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Mooie plek. Zeer vriendelijke bediening. Eten was prima.
Johan B.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Was ok
Miny P.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
We kregen een prachtig plekje toegewezen met uitzicht op het terras. De bediening was zeer goed, leuke vrolijke obers.
Elleke G.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Super leuke locatie, top bediening! Ik had samen met vriendinnen een ontbijttafel met proscecco, het was heerlijk!! echt een aanrader!
Frans B.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Door de bediening is niet gevraagd of het smaakte en of het naar wens was. Erg jammer dan hadden we kunnen aangeven dat het voorgerecht en hoofdgerecht matig was. Je kon aan de verkleuring van het eten zien dat dit te lang had gestaan. Het hoofdgerecht was lauw en een kleine portie. Daarnaast zat er ketting (vlies) in het lamsrack wat je dus niet kunt eten. Na het eten nog aangegeven wat onze bevindingen waren echter werd hier niets mee gedaan of op gereageerd. Ook jammer dat het laatste drankje niet gebracht werd. Voor ons de eerste en laatste keer.
Nikki S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Vanochtend hier heel fijn ontbeten. De menukaart is wat aan de prijs voor wat je krijgt. Maar vriendelijke bediening en mooie ambiance maken dat ruimschoots goed.
anke D.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
prijs kwaliteit niet in verhouding met
taaie eend zonder de beloofde gegrilde little gem
bijgerechten ook nog extra betalen....
Beste Anke,

Spijtig om te horen dat we niet aan de verwachtingen hebben voldaan. We zouden hier graag op terug willen komen. U kunt daartoe contact opnemen met 050-3135335 (Kim of Cindy) of mailen naar het@feithhuis.nl

Met vriendelijke groet, 't Feithhuis Team
Laurens O.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Heerlijk gegeten....erg vriendelijk personeel. Avondje genieten!
Borden keurig opgemaakt. Wijnen waren lekker. Echt een aanrader!
Lammert V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Heerlijk gegeten, prima bediening
jessica3 .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Leuk gastvrij restaurant met zeer vriendelijk personeel. Het eten was lekker, maar de prijs kwaliteit verhouding is niet goed. Het zijn te kleine portie en het eten is relatief duur voor wat je krijgt. Daar komt nog bij dat de warme groenten en frieten e.d. apart besteld en betaald moeten worden. Zonder is het eten erg kaal.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Gezellig, goede kwaliteit en goede bediening, die rekening houdt met de aanvangstijd van de schouwburg
We komen geregeld terug
Iris V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Een High Tea bij 't Feithuis georganiseerd voor mijn familie en vrienden. Communicatie voor de organisatie ging vlot en soepel. De eerste keer afspraak moest ik helaas op korte termijn afzeggen wegens ziekte en dat vond ik erg vervelend maar daar ging 't Feithuis heel fijn mee om. Een paar dagen later alsnog de High Tea kunnen organiseren en het was geweldig. Fijne sfeer en lekkere hapjes. Iedereen had het naar zijn zin. Bedankt voor de goede service!
Reina T.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
We hebben heel gezellig en heerlijk gegeten voor een prima prijs.
Wieke H.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Wij hebben ons 25-jarig huwelijk gevierd in het Feithhuis. Gestart met een proeverij menu (keuze uit vlees / vis / vegetarisch). Wat smaakvol en uitgebreid! Meer dan genoeg voor iedereen. Geweldig om zo met onze gasten van te voren te dineren. Bediening heel vriendelijk en de organisatie verliep vlot! Aansluitend het feest met ook hier super vriendelijk personeel en hele goede bediening. We hebben genoten van de lekkere hapjes en de mogelijkheden die het Feithhuis biedt voor jong en oud! De grote hippe bar, de live-muziek en de hele entourage zorgden voor een onvergetelijke ervaring! Wij komen zeker terug!