Stadscafé Restaurant 't Feithhuis

Martinikerkhof 10 9712 JG Groningen Nederland Kaart

Over restaurant Stadscafé Restaurant 't Feithhuis

Ontmoetingsplek voor jong en oud

Een plek waar stadjers en zakenpartners samenkomen, waar jong en oud zich thuis voelt en waar de bediening er alles aan doet om jou een bijzondere eetervaring te bezorgen. Stadscafé Restaurant ‘t Feithhuis, gevestigd onder de Martinitoren staat bekend om de goede, eerlijke en ambachtelijke gerechten zonder franje. En dat is niet voor niets! Geniet in de verborgen stadstuin van een heerlijk diner boordevol duurzame seizoensproducten. Het bedreven keukenteam werkt het liefst met producten afkomstig uit de regio en bereidt hier de lekkerste gerechten mee. Bestudeer ook nog even de zorgvuldig samengestelde wijnkaart en je avond is compleet!

Meer informatie over restaurant Stadscafé Restaurant 't Feithhuis

Maandag t/m Zondag

Jam H.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Gezellig, goede kwaliteit en goede bediening, die rekening houdt met de aanvangstijd van de schouwburg
We komen geregeld terug
Iris V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Een High Tea bij 't Feithuis georganiseerd voor mijn familie en vrienden. Communicatie voor de organisatie ging vlot en soepel. De eerste keer afspraak moest ik helaas op korte termijn afzeggen wegens ziekte en dat vond ik erg vervelend maar daar ging 't Feithuis heel fijn mee om. Een paar dagen later alsnog de High Tea kunnen organiseren en het was geweldig. Fijne sfeer en lekkere hapjes. Iedereen had het naar zijn zin. Bedankt voor de goede service!
Reina T.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
We hebben heel gezellig en heerlijk gegeten voor een prima prijs.
Wieke H.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Wij hebben ons 25-jarig huwelijk gevierd in het Feithhuis. Gestart met een proeverij menu (keuze uit vlees / vis / vegetarisch). Wat smaakvol en uitgebreid! Meer dan genoeg voor iedereen. Geweldig om zo met onze gasten van te voren te dineren. Bediening heel vriendelijk en de organisatie verliep vlot! Aansluitend het feest met ook hier super vriendelijk personeel en hele goede bediening. We hebben genoten van de lekkere hapjes en de mogelijkheden die het Feithhuis biedt voor jong en oud! De grote hippe bar, de live-muziek en de hele entourage zorgden voor een onvergetelijke ervaring! Wij komen zeker terug!
M.j.buringa .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Gisteravond (12/11/16) hebben we hier heerlijk gegeten. Goede ontvangst en de bediending was heel vriendelijk. We hadden een verrassingsmenu. We hebben genoten van de heerlijke gerechten die prima pasten bij de herfst. Wildgerechten met groenten van het seizoen en de bijpassenden drankjes maken het echt een aanrader!
Dirk B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Een eenvoudige lunch met biologische kroketten en donker brood en prima koffie (cappucino en espresso). Bediening was attent en de locatie en het pand is ook erg prima.
C E.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Sinds afgelopen weekend is de menukaart gewijzigd, dat betekent dat bij de hoofdgerechten geen extra's meer zoals, warme groenten, salades en frietjes worden geserveerd. Voor de vegetariërs wordt het nu wel erg karig. De risottoschotel bv. bestaat uit 2 eetlepels risotto en 1 wortel en een paar boontjes. Hoe smaakvol ook, dit is echt te weinig voor een hoofdgerecht!
DePeterM .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
Volgens eerdere recensies op 'iens' zou 'stadscafé - restaurant feithhuis een goede keuze zijn.
En het was een goede keuze!. Ongedwongen sfeer. De gerechten en drank heerlijk. Bediening prettig en last maar zeker niet least het meewerkende zonnetje op het buitenterras.

Lunch:
Wijn: Urmeneta Sauvignon wit

Zalm sandwich.
Open toast met gerookte zalm, bieslook-roomkaas, gemengde sla en courgettesalade

Gegrilde groenten en gerookte geitenkaas (warm)

Cappuccino (Heerlijk!)
Bereidt door een barista
Doreendesi .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Leuke ontvangst. Leuk tafeltje en er kwam direct iemand om te vragen wat we wilden drinken. Of we ook wilden lunchen dan bracht ze ook de lunchkaart. Drankjes kwamen snel. Vervolgens vergaten ze onze bestelling op te nemen dus daarom gevraagd. Nadat we onze keuze hadden doorgegeven zijn we wederom vergeten, mensen die na ons kwamen hadden hun broodjes allang. Weer iemand hierop aangesproken. Na drie kwartier kwam uiteindelijk ons broodje.. De vorige keer waren de kroketten hier koud en moesten we ook al iemand hierop aanspreken. De kroketten werden toen meegenomen de keuken in en kwamen lauw terug. Ik vind het hier dus niet zo'n succes.
Geachte mevrouw,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring bij 't Feithhuis. Wat vervelend te horen dat we niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. Graag zouden we uw emailadres of telefoonnummer willen vragen om passend te kunnen reageren op uw recensie. U kan ons hiervoor mailen naar het@feithhuis.nl <http://het@feithhuis.nl> of telefonisch bereiken op 050-3135335.

Met vriendelijke groet,
't Feithhuis
Johnvhaaren .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Echt een super avond gehad. Van begin tot einde klopte werkelijk alles! Attente en goede bediening, mooie gerechten en zeer aantrekkelijk geprijsd. Een absolute aanrader als je een keer ongedwongen en goed in Groningen wilt gaan eten.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
In het Feithhuis de Iens dinnerdeal genomen. Vooraf tartaar, goed maar niet bijzonder. Tussengerecht scholfilet in garnalenbisque: lekker klaargemaakt. Hoofdgerecht een hele kreeft Thermidor (echter zonder brandy en ook niet met kaasgratiné maar wel een lekkere couscous). Dit was toch wel bijzonder voor een dinnerdeal. Dessert een prima combinatie van aardbeien en heerlijke chocoladebrownie met noten. Opvallend vriendelijke en attente bediening. Entourage: informele inrichting in een zeer formele fraaie kamer van een oud patriciërshuis. Mooie tuin (maar daarvoor geen weer), maar met in aanbouw rampzalig lelijk ogende panden erachter. Muziek wat te luid en niet mijn meug. Verder geen klacht, lekker aperitief, aangename wijn en prima espresso/cappuccino. Al met al een zeer aangename avond. Feithhuis bedankt.
Henkie26 .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
We hadden voor het smaakmenu gekozen met kortinsbon,het verbaasde ons dat je niet het voorgerecht kon uitkiezen,je kreeg gewoon soep,aangezien ik niet van soep houd kon een carpaccio krijgen met 2.57 euro bijbetaling.Als hoofdgerecht kozen we voor vlees,procureur van het varken,waar zeer veel vet in zat en niet goed bereid,kortom een slecht stuk vlees.Toen we bij het toetje arriveerden bleek deze op te zijn,pluspunt dat we toen van de kaart mochten kiezen.Als laatste schrokken we van de nota,we moesten met korting voor twee personen 92 Euro afrekenen,wat kwam door de hogeprijs van een glas rose,5.50 euro per glas voor een open wijn,te veel.Kortom..de prijs kwaliteit verhouding was ver onder de maat.De bediening was vriendelijk.
Geachte heer,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring bij ’t Feithhuis. Wat vervelend te horen dat we niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. Graag zouden we uw emailadres of telefoonnummer willen vragen om passend te kunnen reageren op uw recensie. U kan ons hiervoor mailen naar het@feithhuis.nl of telefonisch bereiken op 050-3135335.

Met vriendelijke groet,
’t Feithhuis

SebastiaanEllen .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Verrassende smaken! Mooie presentatie van de gerechten. Het stoofvlees van de blaarkoppen was uitstekend bereid. Mooie authentieke locatie met een prima sfeer. De bediening was alert en vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar!
Antoine S.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
We hebben gebruik gemaakt van het Iensmenu, net vernieuwd en daardoor een ander menu dan we verwacht hadden. Desalniettemin werd ons een mooi viergangenmenu voorgeschoteld: zalm, gaspaccio, entrecôte (stukjes) en brownies na. Lekker, maar ook wel weer gewoontjes. Gelukkig hadden we er een fraaie chardonnay bij besteld. Bediening was vriendelijk, maar we hebben wel vijf verschillende heren en dames aan onze tafel gezien. Samengevat: mooi eten voor deze prijs en aardige bediening. En natuurlijk, het Feithhuis is een aangename plek om te vertoeven.
Gab1111 .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
Wij hebben genoten van een Iens menu! Prachtige smaken, perfecte porties, gezellige ambiance door de sfeer van het pand begeleid met uitstekende muziek. De bediening was super gezellig en efficiënt en deze hele avond werd afgeblust met een een inspirerend borreltje in de uitnodigende tuin.
Echt een aanrader!
Jan W.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Heerlijke high tea gehad. Het aanbod is goed divers en er werd keurig rekening gehouden met eetwensen. De service is hier top: erg attent maar totaal niet opdringerig - en altijd beleefd. Het is genieten in de tuin als het weer er naar is.
Onno K.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Geweldig lekker gegeten. Alle gangen waren goed. De bediening was erg vriendelijk, zij het dat ze in grote getale aanwezig waren. (Zeven verschillende mensen aan tafel gehad) De entourage deed wat kil aan.
Jlnijland .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Begonnen met een gezellig drankje in het cafe gedeelte. Wij waren met een gezelschap van 7 personen waaronder 1 vegetarier. Voor de vegetarier werd een speciaal menu samengesteld. We hebben genoten van het Iens menu. Ik heb zelf de halve kreeft gehad die heerlijk gevuld was. Van mijn tafelgenoten hoorde ik dat de tournedos ook heerlijk was. Voor sommige gasten was dit de eerste keer dat ze bij het Feithhuis waren en vonden het eten heerlijk in een gezellige ambiance. Ook de bediening was zeer vriendelijk. Al met al een geslaagd etentje. We komen hier zeker terug.
P V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Alles in orde, drankjes iets aan de dure kant. Vlotte en prettige bediening. Fijne ambiance. Wij komen zeker nog een keer terug.
Caitlinionescu .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Kom hier al jaren! Altijd heel sfeer- en stijlvol. De geruchten gaan dat de bediening van 't Feithhuis wel eens te wensen overlaat; dit is niet waar. De bediening is bereid aan alle persoonlijke wensen te voldoen, is vriendelijk, en behulpzaam. Gerechten worden snel geserveerd en daarbij komt dat al het eten dat 't Feithhuis serveert bijzonder smakelijk is. Het feit dat de meeste ingrediënten lokaal gewonnen en biologisch zijn, draagt daar zeker aan bij.