Stadscafé Oscar

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
6,9
Tamara V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Een super gezellige avond gehad. Heerlijk gegeten en gelachen met Matthijs !

We komen zeker terug !!!

Namens alle collega's van Rozengeur & Maneschijn.
Jeroen Caroline S.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Wij hebben hier geluncht. Broodje kwekkeboom was prima, niks op aan te merken.
Zelf had ik een Italiaanse bol met zalm. Beetje jammer dat men Noorse Zalm gebruikt voor een best duur broodje van bijna 10 euro! Schotse zalm is een stuk smakelijker en veel minder droog.
Bovendien was de bol meer beschuit, zo ontzettend droog.
Qua inrichting een leuke zaak, maar qua keuken, vooral erg duur, en vond het niet bijzonder.
Niet een gelegenheid waar ik snel weer even ga eten... helaas...
FamilievandePol .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Waren hier nu voor een high wine
Uitleg hoe e.e.a. zou verlopen waren ze even vergeten, maar de geserveerde gerechtjes waren super en de wijnen nix mis mee.
Glaasjes Ede's water worden er zonder kosten bij geserveerd.
Leuke zaak!!
Ramon T.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
We waren met 5 personen waarvan 3 personen (waaronder ik) het broodje warm vlees met ui, champignons en satesaus besteld. Alleen de satesaus was warm. Toen we dat hadden verteld aan de serveerder kregen we een nieuw broodje wat ook weer koud vlees bevatte. Kortom de warme gerechten waren niet warm. Het koude gerecht was schijnbaar wel smakelijk.
Janc40 .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Weer heerlijk geluncht bij Stadscafé Oscar! Mijn vrouw ging voor het Broodje Carpaccio. Heerlijke mals, dun gesneden carpaccio op vers brood. Prima! Zelf de Gegrilde Ossenworst genomen. Super combinatie met de gebakken uien en champignons. Bijkomende verrassing was de Vincent Donker bier van de tap. Prettige, vlotte bediening als altijd. Tot snel.
Janyner .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Ik ben een regelmatige bezoeker van Oscar. Of het nu is voor een drankje, lunch of diner.
Het is altijd genieten. Eten is heerlijk en goed verzorgd. Prijs/kwaliteit is goed. Bediening is vriendelijk en er hangt altijd een prettige sfeer. Kortom, ik kom er graag.
Lisette1976 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2015
Super gezellig stadscafé.
Uitzonderlijk leuk personeel en een (h)eerlijke menukaart.
Het terras is in alle seizoenen geweldig!
We komen hier graag!
Carolien61 .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2015
Het is vooral de sfeer, ongedwongen, gezellig, je kunt er uren tafelen, lekker lunchen en het high wine concept is ook een aanrader, verder een heel fijn terras!
Er is veel mogelijk, wil je je verjaardag daar vieren: dat kan gewoon.
De menu kaart wisselt zo om de 3 maanden, er is altijd wel iets lekkers te vinden.
verder hebben ze een aantal lekkere wijnen, ook niet onbelangrijk!
Ik kom er erg graag, je wordt fijn geholpen, kortom top! Echt een uitje om daar naar toe te gaan.
Je voelt dat je er gast bent, er is aandacht voor je, er wordt op details gelet!
Leclerq .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
Vanaf de opening tot heden ben ik een gast die regelmatig hier te vinden is...
Voor een gezellige borrelmiddag in het zonnetje...of een lekkere lunch in het sfeervolle stadscafé binnen..of om een voortreffelijke high wine onder het overdekte buitenterras te verorberen.
Er staat voor iedereen wel iets op de kaart.
Eén keer was mn lunch minder dan ik gewend was....gestopt met eten...direkt gemeld en zonder pardon kreeg ik een nieuwe lunch. Top !
De bediening is altijd netjes en niks is hun teveel als je ergens om vraagt.
Ik kom er graag en voel me er altijd welkom en "thuis"

JWeltens .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Onlangs gegeten bij Stadscafé Oscar in het centrum van Ede. Het restaurant zit midden in het centrum van Ede en niet op zo maar een plek. Op de mooiste plek van Ede, het terras ziet er prachtig uit met een gelikt uitzicht op de grote Kerk. Toen wij aankwamen zat het terras bomvol. Een vriendelijke bedieningsmedewerker vertelde ons dat we eventjes konden wachten op het andere terras van het restaurant en hij zal ons ophalen wanneer er een tafeltje vrij kwam.

Al na 5 minuten kwam hij ons ophalen en plaatste ons aan een mooie schone tafel. Ondanks dat het terras helemaal vol zat en het goed druk was hing er een fijne en rustige sfeer. Mede ook door de rustige en vriendelijke uitstraling van de bediening.

Onze drankjes werden snel geserveerd en wij konden vlot onze bestelling doorgeven. Ons eten kwam precies snel genoeg en wat hebben wij genoten van het eten. Heerlijke salades die er ook nog eens prachtig uitzagen. Echt fantastisch.

Na de lunch konden wij zelfs met pin aan tafel afrekenen. Iets wat je niet vaak tegenkomt!

Al met al hebben wij ontzettend genoten van ons verblijf bij Stadscafé Oscar en komen wij zeker nog eens terug! Wát een goede zaak! Klasse!!
Skeletor .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
Ik had de 'American toast with cheddar cheese, turkey, bacon and tomato' besteld en ik had me daar toch iets anders van voorgesteld dan een ordinaire tosti. Want dat was wat ik voorgeschoteld kreeg. Een tosti met wat sla zonder merkbare dressing eronder. Bacon was bijna niet te vinden en volgens mij van de kant-en-klare variant. En toast is m.i. toch echt iets anders dan een tosti. Het brood was nog aan de droge kant ook.
Mijn vrouw had het 'Lunchbordje met een kerriesoepje, toast gerookte zalm, bolletje ossenworst en een broodje met een kipsaté-kroketje' besteld en dat was achteraf een veel betere deal geweest. Dat kost nog anderhalve euro minder dan de 'toast'.

De 'toast' trouwens maar liefst € 11,25. Duurste tosti die ik ooit heb gegeten
Frans-Jan .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Afgelopen vrijdag mijn verjaardagsfeest door Stadscafé Oscar laten organiseren. Wat een succes! Iedereen heeft heerlijk genoten van de heerlijke hapjes en drankjes en top personeel, alleen maar positieve reacties! Een echte aanrader!
SvenGr .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Afgelopen weekend weer eens een bezoek gebracht aan Stadscafe Oscar. In een aantal van onderstaande reacties kan ik mij totaal niet vinden. Wij zijn altijd erg tevreden over het heerlijke eten en de vriendelijke bediening. En aangezien het eigenlijk altijd nagenoeg vol zit als wij er zijn, neem ik aan dat meerdere mensen onze mening delen.

Ditmaal gekozen voor een mooie (grote) maaltijdsalade, maar ook het 3-gangen weekmenu is een aanrader met een lekkere proeverij van voor- en nagerechten. Met allergieën en bijvoorbeeld glutenvrij eten word ook heel goed rekening gehouden.

Kortom: echt een aanrader in Ede met een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding!
Jordi V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Leuk café in hartje ede. Aardige en vlotte bediening. Het eten is echter niet speciaal, voorgerecht ok maar de angus beef burger en vis slecht. Met de burger kon je stuiteren en de vis was zeer droog en niet goed gekruid. Volgende keer direct serveren na bereiding. Jammer, want de tent zelf is prima
Shimora .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2015
Altijd genoten van onze tijden bij Oscar. Helaas heeft het personeel ons vanavond diep teleurgesteld. We moesten 3 keer om hun aandacht vragen om te bestellen. Onze vitello tonnato was erg droog en stug van structuur. We gaven dit aan bij de serveerster die zonder pardon het van tafel weg nam om na 5 minuten precies hetzelfde terug te serveren. We vonden het vervelend om aan te halen maar besloten het toch te doen. Dat werd niet met dank af genomen. De serveerder ging vors in de verdediging en liet weten dat ze morgen gesloten waren, eten word weg gegooid op zondag en dingen anders gaan en de vitello tonnato altijd zo smaakt. We voelde ons bezwaard dat we dit hebben aangegeven wat je als klant niet hoort te voelen. Kort om; tip naar het personeel, wees klant vriendelijk, mensen die uiteten gaan kiezen daarvoor. Willen een leuke avond en hopen op vriendelijk personeel wat jullie alles behalve dat zijn geweest. Teleurstellend voor de eigenaar omdat we vaste klant zijn geweest bij z'n vorige restaurants en weten dat hij passie heeft voor zijn zaken.
Robert .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2015
Het weer was prachtig en tot zeker 21.00 uur op het terras gezeten met mijn gezellige tafeldame. Na overleg besloten wij voor kleine lekkernijen te gaan. Gamba's 'Pil-Pil', een prachte plank met kleine warme en koude hapjes en een beetje friet. Dit feestje werd begeleid met een flesje sauvignon blanc reserva montgras. Heerlijk. We sloten de avond af met een chocolade dessert en sorbet. Het was niet mijn eerste bezoek aan Oscar en zeker niet mijn laatste.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2015
Om iets af te sluiten ging ik met mijn zus lunchen in Stadscafé Oscar. Ondanks de drukte werden we beleefd en snel te woord gestaan. Als we even aan de bar konden wachten konden we zo een tafeltje krijgen. We kregen inderdaad snel een tafeltje en konden in alle rust lunchen. We trakteerden onszelf op het lunchbordje met mosterdsoep, brood met rosbief, bolletje garnalen en boterham kroket. Dat zag er goed uit en was zeer smaakvol, onder meer door het lekkere brood met een knapperige korst. En als ik dan wat kritiek moet hebben: de kroket had een miniem zwart uitstulpinkje. De inrichting is modern en verzorgd en met prima stoelen. Het uitzicht naar buiten is voor Ede niet slecht. Klein minpuntje: niet geschikt voor invaliden, want voor het toilet moet je een lange trap af naar de kelder.
Marcel R.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2014
Heerlijke combinatie van voorgerechten.
Prima keuze hoofdgerechten en een heerlijk toetje.
De bediening is top en de locatie ook.
Eddie H.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2014
Wat kan je hier toch altijd heerlijk eten. Leuke sfeer, leuke ambiance en leuk/prettig personeel. Echt een restaurant/grand café wat het snapt. Het eten is altijd heerlijk, maar wel aan de prijs. Echter dat is het helemaal waard. De porties zijn groot en de manier van opdienen is leuk anders. Vooral het mandje met frietjes is geweldig.
Verwennen2000 .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2014
Bij dit restaurant (cq stadscafe) staat service erg hoog in het vaandel! Wij hebben er heerlijk gegeten en zelfs genoten van de Salentein Reserve. Zelfs mensen naast ons hoorde ik meerdere malen zeggen dat het heerlijk smaakte. Echt een toptent in Ede, ga zo door!