Stadscafé Meesters

Monumentstraat 6 5038 AR Tilburg Nederland Kaart

Over het restaurant Stadscafé Meesters

Wie Stadscafe MeesterS in Tilburg bezoekt, wordt getroffen door de klassieke tijdloosheid en sfeer van het Stadscafé. MeesterS is zeven dagen per week ontmoetingsplaats en huiskamer ineen, zodat iedereen er zich direct thuisvoelt.

De openingstijden van Stadscafé MeesterS zijn als volgt:
Maandag t/m zaterdag geopend van 10:30 tot 23:30.
Zondagen geopend van 13:00 tot 23:30.
Op koopzondagen is Stadscafé MeesterS al geopend vanaf 12:00 uur.

Meer informatie over restaurant Stadscafé Meesters

• : Emmapassage, Louis bouwmeesterplein, Koningsplein

Jouw recensie over het restaurant Stadscafé Meesters

Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Heerlijk gegeten. Alles was goed op smaak al was het voorgerecht nog niet helemaal op temperatuur en werd dat eigenlijk iets te koud geserveerd. De service was af en toe te lang buiten beeld. Ze zouden net iets vaker langs kunnen lopen. Meesters blijft gewoon mijn vaste adresje als ik in Tilburg ben. Tot snel!
Nicole D.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
Top: Gezellige ambiance. Inrichting spreekt me erg aan. Eten was goed op smaak, met zorg gepresenteerd.

Tip; Verlichting zou iets minder prominent mogen. Persoonlijk zou ik prijs stellen op iets meer bijgerecht zoals groente, brood of aardappel/friet.

Prima keuze geweest hier af te spreken.
Tjebbe D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Lekker gegeten
Ine V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Gemiste kans op een prachtige locatie met veel potentie. Vriendelijk en welwillend personeel wat onvoldoende is ingewerkt in de basisprincipes van de bediening en het ontvangen van gasten.
Met daaruit volgend lange wachttijden tussen eerste drankje en maaltijd. Ook de kennis van de gerechten en de wijnkaart was ondermaats.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Was voorheen beter. Gerechten nu erg soepig. Biefstukreepjes in een soepje van groenten. Nat en vet.. kan echt niet. Viel deze keer erg tegen.
Annette S.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Wij hadden twee hoofdgerechten waarbij de kalfsmuis Te pezig was. Niet eens te snijden laat staan te eten.
Als goedmaker kregen we twee kopjes koffie van het huis. Maar dat staat toch niet in verhouding met een hoofdgerecht van 23,50 wat echt niet lekker was?
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2018
het is een gezellig restaurant/eetcafe. Personeel is aardig en behulpzaam. Het eten was wat matig. ik had de vleesproeverij, maar vond het niet bijzonder.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Altijd een genoegen om naar Meesters te gaan. Vlotte, vriendelijke bediening, goede gerechten in een ontspannen maar aangeklede sfeer.
Anke K.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
Heerlijk gegeten, ook voldoende keuze in vegetarische gerechten
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Fijne ongedwongen sfeer en een mooie inrichting. We begonnen het diner buiten en toen het wat frisser werd konden we zonder problemen naar binnen verhuizen. Het eten was lekker maar niet genoeg voor ons gezelschap. We hadden gekozen voor een table familia aan € 43,95 pp exclusief drank en dan wordt er van alles op tafel gezet maar ik denk dat je gewoon wat meer krijgt als je individueel besteld. Ik had twee volwassen zonen bij en die gingen met lichte honger van tafel. In twee gerechten werd koriander gebruikt en er is een bepaald percentage mensen die dat vinden smaken naar zeep, in mij gezelschap waren er maar liefst 5 mensen die dat vinden. Koriander is een gewaagd kruid in de keuken.
GJ Z.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Mooie locatie, goede sfeer, correcte enthousiaste bediening, mooie kaart en HEERLIJK eten. Top!
Ineke K.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Goed en gezellig restaurant, een fijne plek om af te spreken
Meike H.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Hadden liever een ronde tafel gehad, dan heb je wat makkelijker contact met elkaar.
Had verder het idee dat mijn hamburger niet helemaal gaar was, vond hem er nog erg rauw uitzien
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Ik ben in de loop van de jaren al vele malen bij Meesters geweest. Voor een lunch of soms met het diner. Vaak ook voorafgaande aan een schouwburgvoorstelling. De sfeer is altijd goed. De bediening is prima.
Freek V.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Heerlijk gegeten en een gezellige avond gehad. Het restaurant heeft een goede diverse menukaart met kwalitatief goed eten. Erg van genoten.
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Voor het eerst in mijn leven maar eens recensie schrijven. De reden? Omdat het een aaneenschakeling van fouten was, terwijl dit niet nodig was. Als eerste was een besteld voorgerecht er helaas niet, tot 5 minuten later er toch gemeld wordt dat dit er toch wel was. Niets aan de hand zou je denken. Hoofdgerecht besteld, pompidom, pompidom...na 3 (drie) kwartier komt een vriendelijke dame ons melden dat ons bonnentje weg was (?) en dat er echt binnen 5 minuten ons hoofdgerecht bediend zou gaan worden. (wel een gratis drankje ontvangen voor de lange wachttijd). Na het hoofdgerecht de kaart voor een dessert gevraagd en gekregen. Na 15 minuten wachten en geen bediening in de buurt toch maar naar de kassa gelopen om rekening te vragen. Verbaasde reactie van de bediening "u wilde toch nog een nagerecht"? Ja, maar niet meer na weer een kwartier wachten...O, ik was u even uit het oog verloren"...Al met al een avond die net wat te lang duurde (3,5 uur)
Joan S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Super goed rekening gehouden en meegedacht met mijn dieet! Heerlijk gegeten. De inrichting heeft verschillende gezellige hoekjes.
We gaan er zeker vaker terug.
Charlotte J.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Het eten was erg lekker! Wildpathé vooraf, Provençaalse steak en muntthee/koffie met petit fours na. Ontzettend lekker gegeten!
mariette S.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Het eten was lekker, de bediening kan nog wel wat leren als het gaat om het ophalen van lege glazen en ander servies. Dit stond nog op tafel terwijl het eten geserveerd werd. Het werd niet meegebomen waardoor wij het zelf op aangrenzende lege tafels zetten. Een gerecht was vergeten, waarvoor excuses werd gemaakt en niet gerekend op de rekening. Dat is heel netjes! Let wel op of je ook krijgt wat je besteld, keuken is snel om te corrigeren
Carine L.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
De bediening was correct en vriendelijk.