Stadscafé Meesters

Monumentstraat 6 5038 AR Tilburg Nederland Kaart

Over het restaurant Stadscafé Meesters

Wie Stadscafe MeesterS in Tilburg bezoekt, wordt getroffen door de klassieke tijdloosheid en sfeer van het Stadscafé. MeesterS is zeven dagen per week ontmoetingsplaats en huiskamer ineen, zodat iedereen er zich direct thuisvoelt.

De openingstijden van Stadscafé MeesterS zijn als volgt:
Maandag t/m zaterdag geopend van 10:30 tot 23:30.
Zondagen geopend van 13:00 tot 23:30.
Op koopzondagen is Stadscafé MeesterS al geopend vanaf 12:00 uur.

Meer informatie over restaurant Stadscafé Meesters

• : Emmapassage, Louis bouwmeesterplein, Koningsplein

Jouw recensie over het restaurant Stadscafé Meesters

Peter V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Altijd een genoegen om naar Meesters te gaan. Vlotte, vriendelijke bediening, goede gerechten in een ontspannen maar aangeklede sfeer.
Anke K.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
Heerlijk gegeten, ook voldoende keuze in vegetarische gerechten
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Fijne ongedwongen sfeer en een mooie inrichting. We begonnen het diner buiten en toen het wat frisser werd konden we zonder problemen naar binnen verhuizen. Het eten was lekker maar niet genoeg voor ons gezelschap. We hadden gekozen voor een table familia aan € 43,95 pp exclusief drank en dan wordt er van alles op tafel gezet maar ik denk dat je gewoon wat meer krijgt als je individueel besteld. Ik had twee volwassen zonen bij en die gingen met lichte honger van tafel. In twee gerechten werd koriander gebruikt en er is een bepaald percentage mensen die dat vinden smaken naar zeep, in mij gezelschap waren er maar liefst 5 mensen die dat vinden. Koriander is een gewaagd kruid in de keuken.
GJ Z.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Mooie locatie, goede sfeer, correcte enthousiaste bediening, mooie kaart en HEERLIJK eten. Top!
Ineke K.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Goed en gezellig restaurant, een fijne plek om af te spreken
Meike H.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Hadden liever een ronde tafel gehad, dan heb je wat makkelijker contact met elkaar.
Had verder het idee dat mijn hamburger niet helemaal gaar was, vond hem er nog erg rauw uitzien
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Ik ben in de loop van de jaren al vele malen bij Meesters geweest. Voor een lunch of soms met het diner. Vaak ook voorafgaande aan een schouwburgvoorstelling. De sfeer is altijd goed. De bediening is prima.
Freek V.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Heerlijk gegeten en een gezellige avond gehad. Het restaurant heeft een goede diverse menukaart met kwalitatief goed eten. Erg van genoten.
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Voor het eerst in mijn leven maar eens recensie schrijven. De reden? Omdat het een aaneenschakeling van fouten was, terwijl dit niet nodig was. Als eerste was een besteld voorgerecht er helaas niet, tot 5 minuten later er toch gemeld wordt dat dit er toch wel was. Niets aan de hand zou je denken. Hoofdgerecht besteld, pompidom, pompidom...na 3 (drie) kwartier komt een vriendelijke dame ons melden dat ons bonnentje weg was (?) en dat er echt binnen 5 minuten ons hoofdgerecht bediend zou gaan worden. (wel een gratis drankje ontvangen voor de lange wachttijd). Na het hoofdgerecht de kaart voor een dessert gevraagd en gekregen. Na 15 minuten wachten en geen bediening in de buurt toch maar naar de kassa gelopen om rekening te vragen. Verbaasde reactie van de bediening "u wilde toch nog een nagerecht"? Ja, maar niet meer na weer een kwartier wachten...O, ik was u even uit het oog verloren"...Al met al een avond die net wat te lang duurde (3,5 uur)
Joan S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Super goed rekening gehouden en meegedacht met mijn dieet! Heerlijk gegeten. De inrichting heeft verschillende gezellige hoekjes.
We gaan er zeker vaker terug.
Charlotte J.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Het eten was erg lekker! Wildpathé vooraf, Provençaalse steak en muntthee/koffie met petit fours na. Ontzettend lekker gegeten!
mariette S.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Het eten was lekker, de bediening kan nog wel wat leren als het gaat om het ophalen van lege glazen en ander servies. Dit stond nog op tafel terwijl het eten geserveerd werd. Het werd niet meegebomen waardoor wij het zelf op aangrenzende lege tafels zetten. Een gerecht was vergeten, waarvoor excuses werd gemaakt en niet gerekend op de rekening. Dat is heel netjes! Let wel op of je ook krijgt wat je besteld, keuken is snel om te corrigeren
Carine L.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
De bediening was correct en vriendelijk.
luc V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Excellent , gezellig , goed keuken en bediening . Kortom we gaan terug.
Goede actie om alleenstaande ouderen te steunen.
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Uitnodigende kaart met goede, zij het prijzige gerechten. Na lang wachten krijg je wel iets heerlijks. Iets meer bediening zou wenselijk zijn.
AnkeMarjola Z.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Lekker gegeten met de vriendengroep, er word ook rekening gehouden met speciale wensen. Top stadscafe Meesters. Wij komen zeker terug
C.roelants R.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Lekker gegeten, ons gereserveerde plekje vonden we erg lawaaierig. We kregen een andere plaats achterin het restaurant. Rustiger, maar niet gezellig.
Annemiek B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Service: Bij de borrel werden bestelde olijven vergeten. Op tafel stond tapenade, olie en zout, maar er kwam geen brood, werd ook niet gevraagd. Het eten werd gebracht en daarna hebben we de bediening niet meer gezien. Kwaliteit eten: Wildzwijnfilet met lamsrack. De filet was taai en hard. Lamsrack gelukkig beter. De bijgaande groente was lekker, portsaus ook.
Han V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Bij mooi weer lekker buiten kunnen eten. We waren met ongeveer 10 personen. Fijn is dat we aan een grote tafel konden zitten. Ze hebben een vast menu met daarbij een paar wisselende gerechten daarbij. Ik heb vissoep genomen van het vaste menu en die smaakte heel goed. Van de wisselende gerechten lamsbiefstuk met groente ratatouille en als nagerecht Crème brûlée welke heel goed smaakte. De borden waren mooi opgemaakt en de bediening goed. De prijs was ongeveer 42 euro per persoon met enkele drankjes wat ik goed vindt voor hetgeen we kregen. We zullen hier zeker nog wel terugkomen.
Therris B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Met twee vriendinnen wezen eten bij stadscafé Meesters. Een leuk terras en een mooi restaurant vind ik zelf. Het was druk op het terras vanwege het mooie weer en de beginnende kermis. Hoewel de bediening vriendelijk was duurde het allemaal wat lang en was het allemaal wat gehaast. Ook kwam er niemand meer langs om te vragen of we nog iets wilden drinken. Beetje jammer zeker omdat je kan verwachten dat het druk is op zo'n avond lijkt me. Wel erg attent: iedere tafel werd voorzien van een kannetje water en een zakje brood. Zeker gezien de hitte stelden we dat zeer op prijs.

Het eten zelf was prima. Ik koos voor de daghap van boerenfriet met sliptong en salade. De friet was goed, de sliptong prima, de salade een beetje jammer: sla, olijf en tomaat waren vrij haastig op een bord gekwakt en overgoten met dressing. Praktisch puntje wat de vis betreft: omdat je hem op de graat krijgt zou het handig zijn als er een bordje werd bijgeleverd om de graten op te doen. Op het bord heb je daar de ruimte niet voor en op tafel is minder smakelijk voor je tafelgenoten.

Mijn tafelgenoten bestelden de capreseburger en het Catalaanse vispotje. Beiden waren in orde, hoewel de burger wat te rood was van binnen.

Al met al waren er ongeveer 62 euro kwijt voor drie hoofdgerechten en drie drankjes. In principe een eerlijke prijs.