Stadscafé Lure

Grote Looiersstraat 7 6211 JH Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant Stadscafé Lure

Charme van het zuiden

Verwacht geen typisch cafe als je Lure binnenwandelt. Het originele, maar tijdloze interieur doet denken aan de eetcafe versie van heel goed Frans eten. Met het grote terras, in de schaduw van de platanen, komt de charme van Maastricht helemaal boven. Ze organiseren zelfs een keer per jaar het salsa- en tangofestival. Gin liefhebbers kunnen zich hier met het special menu uitstekend uit de voeten.

Meer informatie over restaurant Stadscafé Lure

- Ontbijt 10:00 - 12:00
- Ontbijt

Theo B.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Bij zonnig weer heerlijk op het terras gezeten. Zeer prettige en goede
bediening. Hierna in de avond binnen gegeten. Leuke, niet te moeilijke kaart. Smaakvolle gerechten. Prijs kwaliteit prima in orde.
Bert Z.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
In een prettige ambiance hebben we heerlijk gegeten: verrassend voorgerecht, opmerkelijk lekker smakend hoofdgerecht en een leuk dessert. Aardig en behulpzaam personeel.
Els R.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Gezellig, bediening heel vriendelijk, we hebben lekker gegeten! Het voorgerecht was verrassend en erg lekker. Hoofdgerecht smakelijk en lekker en een heerlijk dessert.
Goede lokatie, makkelijk bereikbaar.
ruudklessens .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
leuk klein restaurant met vriendelijk personeel. eten deden we met de ah actie een 3 gangen menu.
zalm was zalig! voorgerecht heel lekker en leuk opgediend , het toetje was helaas heel erg zonde, bavavois was echt niet lekker en zo van de makro/sligro met een bolletje ijs en slagroom. erg zonde! voor de rest zeker wel een aanrader!
Lindy F.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Prettige ontvangste, simpele maar goede gerechten.
Doortje S.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
We aten met 5en met AHrestaurantactie en waren zeer welkom. Lekker eten, vriendelijk personeel en goede sfeer. Een aanrader!
nicole.jans .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Wij hebben afgelopen vrijdag 30 januari gegeten in Stadscafé Lure. Gezellige inrichting, zeer vriendelijk personeel en goed eten. Aandachtspuntje is de golf kou die telkens naar binnen komt bij het openen van de deur, wat vaak gebeurde om de gasten van het winterterras te bedienen.
Stella S.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Leuk ongedwongen en met een prima keuken. Vers bereid.
maureen M.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Wij werden door twee vriendelijke jongedames ontvangen. Wij hadden onze twee hondjes mee en deze waren ook welkom. Het AH-menu vonden wij erg lekker. Sfeer is ongedwongen.
Joyce M.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Sinds jaar en dag kom ik bij Stadscafé Lure. Een leuk eetcafé in het mooie Jekerkwartier. Jonge maar vrolijke bediening, een leuk assortiment aan drankjes, goede wijnen en een gevarieerde menukaart zowel voor de lunch als voor diner. Of ik nou met z'n twee kom of vergaderen met een groep, er is altijd gepaste aandacht. Ow ja en natuurlijk het terras niet vergeten! In de zomer als god in Frankrijk, in de winter lekker in de Jurt tent bij het vuur!
Milies .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
De bediening in Lure is onvoorstelbaar slecht en dat is jammer voor een sfeervolle tent op een mooie locatie. Lang wachten tot bestelling wordt opgenomen, lepels bij de soep vergeten (zelf in de keuken gaan halen, nog net niet zelf afdrogen), gerechten niet allemaal uitgeserveerd, desert vergeten te brengen. Omdat de bediening boven zelden/nooit langs komt om te vragen of alles naar wens komt moet je er zelf maar naar op zoek. Als ze komen laten ze de deur open met forse tocht. Eten is overigens redelijk, al was de portie frietjes zeer karig.
tanya B.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
We zijn nu twee keer bij Lure geweest met vrienden, het plein is supermooi en gezellig en ook de atmosfeer.
Helaas vinden wij de bediening helemaal niet vriendelijk en servicegericht. zo moesten wij erg lang wachten terwijl het niet druk was, vergat de bediening steeds iets mee te nemen van de bestelling en was helemaal niet vriendelijk. erg jammer omdat wij nu twee keer deze ervaring hebben gehad zullen we er niet meer komen.
Lammy W.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Wij zijn hartelijk ontvangen , de bediening heel vriendelijk, het eten was heerlijk, leuk opgediend. voor herhaling vatbaar.
mirjamanna .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Eenvoudig maar goed bereid eten. Wel zwaar en calorierijk, een driegangenmenu is een flinke hap. Entree was maagvullend: verschillende hapjes en soepje- alles amuseformaat. Desserts: crème brulee en ijs: heel goed. Wijn: uitstekende prijs/kwaliteit- verhouding. Locatie is prachtig aan het mooiste plein van Maastricht. Wij komen er zeker terug.
D.B.E. G.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Klein maar fijn. Lure is een echt stadscafé, maar de kwaliteit van het eten ontstijgt die naam wel. Wij aten er met de AH-actie, en die was gewoon prima. Het voorgerecht bestond uit een assortiment aan verschillende voorgerechten om te delen. Bij het hoofdgerecht was er de keuze tussen vlees of vis. Beiden waren lekker, al was het vlees iets te lang gegaard en daardoor jammer genoeg wat droog. Bij het nagerecht kon gekozen worden tussen crème brûlée en een uitgebreid koffie-dessert met ijs: allebei voortreffelijk.
Het is allemaal een beetje krap, maar daardoor heeft Lure wel een heel gezellige uitstraling.
De bediening was vlot, vriendelijk en attent.
Raymond D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Knus, gezellig stadscafé met authentieke inrichting in mooi stukje onbekend Maastricht. Vriendelijke ontvangst en snelle service. Goede smakelijke maaltijd, beperkte kaart, maar prima en passend voor stadscafé. Driegangenmenu mooi van samenstelling, maar bovenkant van de prijsschaal. Zeker een aanrader.
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
We kwamen binnen in een klein maar gezellig cafe, de mensen zitten beetje op mekaar maar dat is het karakteristieke van deze gelegenheid. Eten is lekker en smaakvol en de hoeveelheid is zeker genoeg voor een grote maag. In korte tijd staat het eten op tafel, de bediening heb ik ervaren als zeer vriendelijk en behulpzaam. De prijs/kwaliteitverhouding is goed te noemen en dit is zeker een gelegenheid waar ik in de toekomst zal terugkeren.
M H.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Perfect eetcafé voor een prima maaltijd met partner of groepje vrienden.
Dit keer een beperkt keuzemenu voor de AH actie, maar zeker voor herhaling vatbaar!
Ej B.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Leuk restaurant, net buiten het centrum van Maastricht. Maar toch prima te belopen vanaf het Vrijthof. Wij kwamen er via de AH dinerzegeltjes terecht, ondanks het feit dat er met de aktie geen vegetarisch gerecht wordt aangeboden, werd er geen punt van gemaakt en toch een lekker vegetarisch gerecht op tafel gezet. Vriendelijke bediening leuke sfeer. Verrassend plekje.
Bentee .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Mijn vriend kwam met het idee om bij stadscafe Lure te gaan eten. Wat een gezellig cafeetje op een super mooie plek. We begonnen met de plateau allure, heel leuk 4 verschillende kleine voorgerechtjes om te delen. Als hoofdgerecht had ik de pasta scampi en mijn vriend het zuurvlees. Het was perfect, de bediening raadde onze lekkere wijn aan bij zowel de voor als hoofdgerechten. Helaas hadden we geen plek meer voor een dessert, maar wel voor heerlijke koffie met een ijskoude limoncello. Het was een heerlijke avond met lekker eten en leuke bediening. Dankjewel!