Stadscafé Lure

-20% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Stadscafé Lure

Charme van het zuiden

Verwacht geen typisch cafe als je Lure binnenwandelt. Het originele, maar tijdloze interieur doet denken aan de eetcafe versie van heel goed Frans eten. Met het grote terras, in de schaduw van de platanen, komt de charme van Maastricht helemaal boven. Ze organiseren zelfs een keer per jaar het salsa- en tangofestival. Gin liefhebbers kunnen zich hier met het special menu uitstekend uit de voeten.

Meer informatie over restaurant Stadscafé Lure

- Ontbijt

Jouw recensie over het restaurant Stadscafé Lure

paul M.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Was al een tijdje niet meer geweest maar geweldig leuke locatie ,top service en goed eten
Huguette F.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Heerlijk gegeten en erg vriendelijke bediening!
Raul B.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Lekker gegeten in dit gezellige stafscafe op een leuk pleintje net buiten het centrum. We hadden het "to share" voorgerecht wat echt een aanrader is! De meiden in de bediening waren erg vriendelijk en klantgericht. Wij komen hier zeker terug!
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Vrijdag tussen de middag daar geluncht. Lekker flesje wijn erbij. Mijn vrouw had een inde club zalm op brood, mooi verzorgd. Zelf had ik de Luikse ballen met uiensaus. Twee mooie gehaktballen.
Aanrader voor een goede maaltijd.
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Lekker en gezellig eetcafé. Eten is redelijk goed, lekkere bieren op de tap.
Gereserveerd via Iens met 30% korting. Deze werd dan ook correct op de volledige rekening in mindering gebracht. Ontvangst en bediening was heel erg goed. Heel attent, steeds op het juiste moment aan tafel om te vragen of we nog wat wilden drinken en of we misschien wat meer tijd wilden tussen voor- en hoofdgerecht.
Petra P.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Heerlijk gegeten en heel vriendelijk personeel. Op een leuke rustige locatie.
We gaan zeker terug komen.
Rianne R.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
De confit de canard heerlijk zacht. Gezellig stadscafé met echt vriendelijke service. Lekkere wijn erbij.
Marga V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Jammer, dat de Ossenhaasspiesjes te lang gebakken waren.
Theo B.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Bij zonnig weer heerlijk op het terras gezeten. Zeer prettige en goede
bediening. Hierna in de avond binnen gegeten. Leuke, niet te moeilijke kaart. Smaakvolle gerechten. Prijs kwaliteit prima in orde.
Bert Z.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
In een prettige ambiance hebben we heerlijk gegeten: verrassend voorgerecht, opmerkelijk lekker smakend hoofdgerecht en een leuk dessert. Aardig en behulpzaam personeel.
Els R.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Gezellig, bediening heel vriendelijk, we hebben lekker gegeten! Het voorgerecht was verrassend en erg lekker. Hoofdgerecht smakelijk en lekker en een heerlijk dessert.
Goede lokatie, makkelijk bereikbaar.
ruudklessens .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
leuk klein restaurant met vriendelijk personeel. eten deden we met de ah actie een 3 gangen menu.
zalm was zalig! voorgerecht heel lekker en leuk opgediend , het toetje was helaas heel erg zonde, bavavois was echt niet lekker en zo van de makro/sligro met een bolletje ijs en slagroom. erg zonde! voor de rest zeker wel een aanrader!
Lindy F.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Prettige ontvangste, simpele maar goede gerechten.
Doortje S.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
We aten met 5en met AHrestaurantactie en waren zeer welkom. Lekker eten, vriendelijk personeel en goede sfeer. Een aanrader!
Nicole J.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Wij hebben afgelopen vrijdag 30 januari gegeten in Stadscafé Lure. Gezellige inrichting, zeer vriendelijk personeel en goed eten. Aandachtspuntje is de golf kou die telkens naar binnen komt bij het openen van de deur, wat vaak gebeurde om de gasten van het winterterras te bedienen.
Stella S.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Leuk ongedwongen en met een prima keuken. Vers bereid.
maureen M.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Wij werden door twee vriendelijke jongedames ontvangen. Wij hadden onze twee hondjes mee en deze waren ook welkom. Het AH-menu vonden wij erg lekker. Sfeer is ongedwongen.
Joyce M.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Sinds jaar en dag kom ik bij Stadscafé Lure. Een leuk eetcafé in het mooie Jekerkwartier. Jonge maar vrolijke bediening, een leuk assortiment aan drankjes, goede wijnen en een gevarieerde menukaart zowel voor de lunch als voor diner. Of ik nou met z'n twee kom of vergaderen met een groep, er is altijd gepaste aandacht. Ow ja en natuurlijk het terras niet vergeten! In de zomer als god in Frankrijk, in de winter lekker in de Jurt tent bij het vuur!
Milies .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
De bediening in Lure is onvoorstelbaar slecht en dat is jammer voor een sfeervolle tent op een mooie locatie. Lang wachten tot bestelling wordt opgenomen, lepels bij de soep vergeten (zelf in de keuken gaan halen, nog net niet zelf afdrogen), gerechten niet allemaal uitgeserveerd, desert vergeten te brengen. Omdat de bediening boven zelden/nooit langs komt om te vragen of alles naar wens komt moet je er zelf maar naar op zoek. Als ze komen laten ze de deur open met forse tocht. Eten is overigens redelijk, al was de portie frietjes zeer karig.
tanya B.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
We zijn nu twee keer bij Lure geweest met vrienden, het plein is supermooi en gezellig en ook de atmosfeer.
Helaas vinden wij de bediening helemaal niet vriendelijk en servicegericht. zo moesten wij erg lang wachten terwijl het niet druk was, vergat de bediening steeds iets mee te nemen van de bestelling en was helemaal niet vriendelijk. erg jammer omdat wij nu twee keer deze ervaring hebben gehad zullen we er niet meer komen.