Stadscafé In den Grooten Slock

Speciale deals

-20% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Stadscafé In den Grooten Slock

In historisch Amersfoort zit het stadscafe In den Grooten Slock al jaren. Het is namelijk het oudste cafe van de stad compleet met glas-in-lood raampjes, spreuken op de muur en vol met kunstige attributen. Je eet hier heerlijke lunch en diner gerechten. Het grote (verwarmde) buitenterras is het hele jaar door heerlijk vertoeven.

Meer informatie over restaurant Stadscafé In den Grooten Slock

De hele week geopend vanaf 11.00 uur

• MasterCard , Pin , Waardebonnen
7,1

Jouw recensie over het restaurant Stadscafé In den Grooten Slock

Patricia D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Ik heb in geen tijden zo lekker zitten eten. Het was echt lekker, goede kwaliteit en bediening was vriendelijk. Gaan zeker nog een keer terug komen!
Hester G.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Verrassende en een heerlijke amuse vooraf. Voortreffelijke hoofdmaaltijd en een goed tempo in de bediening..
Enig minpuntje zou je de deur kunnen noemen die vaak stuk of stukje openstaat waardoor er rook van buiten naar binnen komt. Maar uiteindelijk gaat het om het eten en onze sateh was buitengewoon goed!
MoniqueV38 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Clubsandwich besteld....krijg je een pistolet met veel sla saus en een plakje kipfilet...9,50 nooit meer!!! Tevens bon neerleggen weglopen en zelf naar binnen om te pinnen echt heel slecht duur niet doen!
Zxcvbnm .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Ik was hier al een langsgekomen en het zag er gezellig uit. Ik mag meteen een plaatsje uitzoeken op het terras. Ik bestel een visschotel vooraf en die is aardig, wat graatjes. Vanwege de kou verhuis ik uiteindelijk naar binnen, waar het vrij lawaaiig is. Het hoofdgerecht (kipsaté en groente) is aardig, maar niet geweldig. Ook het toetje, dat verleidelijk Chocolicious heet, blaast me niet omver. Omdat het toetje vrij lang duurde wordt één Leffe Bruin (van de twee) zonder dat ik het vraag van de rekening gehaald en betaal ik uiteindelijk zo'n €33. De bediening is wel vriendelijk, maar ik had van het eten gezien de uitstraling iets meer verwacht.