Stadscafé In den Grooten Slock

Zevenhuizen 1a 3811 CW Amersfoort Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Stadscafé In den Grooten Slock

In historisch Amersfoort zit het stadscafe In den Grooten Slock al jaren. Het is namelijk het oudste cafe van de stad compleet met glas-in-lood raampjes, spreuken op de muur en vol met kunstige attributen. Je eet hier heerlijke lunch en diner gerechten. Het grote (verwarmde) buitenterras is het hele jaar door heerlijk vertoeven.

Meer informatie over restaurant Stadscafé In den Grooten Slock

De hele week geopend vanaf 11.00 uur

• Mastercard , Pin , Waardebonnen

Jouw recensie over het restaurant Stadscafé In den Grooten Slock

Jolien O.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Het eten was top. Vriendelijk personeel en bediening fantastisch.
Jeroen H.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Lekker buiten gegeten!
Pieter R.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Wij hadden heerlijk gegeten, service was goed
Claudia D.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Zeer lekker gegeten en top bediening, aanrader
Tosca B.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Het eten is zeer goed en de bediening snel en vriendelijk. Het is wel een echt eetcafé met veel gasten die borrelen en een paar tafels om binnen te eten. Ook is er een groot buitenterras aanwezig. Aan te raden voor een informeel etentje.
ada K.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Gezellig sfeervol .En goed gegeten.
Jeannet B.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
philip W.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Erg lekker voorgerecht (aanrader: soes van geitenkaas!). Hoofdgerecht prima, niet uitzonderlijk maar gewoon goed. Vriendelijke, hartelijke bediening. Wel een aanrader!
Monique M.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Het oudste pand van Amersfoort. Erg knus, gezellig, warm, intiem. Lekker eten, top bediening. Echt een aanrader.
Marije D.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
In den Grooten Slock had onze reservering niet doorgekregen en het restaurant zat vol. We konden wel met dezelfde aanbieding en hetzelfde menu bij In den Kleinen Hap eten.
Jules S.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Het eten was onder de maat en het personeel werkte langs elkaar heen. Goed concept, 1 gezellige kroeg, 2 eetgelegenheden langs/tegenover mekaar. Personeel moet met het eten de straat oversteken als je in de kroeg wilde eten.
Isabelle J.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Heerlijk gegeten, gezellige sfeer en goede service. Een aanrader voor alle bezoekers van Amersfoort. Wij komen zeker nog eens terug
Melvin T.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Goede service, vriendelijk personeel. Eten was heerlijk een aanrader
Gonda G.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Wil je echt de sfeer van een stads cafe ervaren in combinatie met heerlijk eten is dit echt een aanrader
Jet J.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Het eten was lekker maar de ruimte beduidend minder , zeer gehorig geen gezelligheid.
Sanne B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Sfeer is super en de bediening geweldig! Leuk dat je zelf mag kiezen in welk gedeelte je wil gaan zitten.
Patricia D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Ik heb in geen tijden zo lekker zitten eten. Het was echt lekker, goede kwaliteit en bediening was vriendelijk. Gaan zeker nog een keer terug komen!
Hester G.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Verrassende en een heerlijke amuse vooraf. Voortreffelijke hoofdmaaltijd en een goed tempo in de bediening..
Enig minpuntje zou je de deur kunnen noemen die vaak stuk of stukje openstaat waardoor er rook van buiten naar binnen komt. Maar uiteindelijk gaat het om het eten en onze sateh was buitengewoon goed!
Monique K.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Clubsandwich besteld....krijg je een pistolet met veel sla saus en een plakje kipfilet...9,50 nooit meer!!! Tevens bon neerleggen weglopen en zelf naar binnen om te pinnen echt heel slecht duur niet doen!
Zxcvbnm .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Ik was hier al een langsgekomen en het zag er gezellig uit. Ik mag meteen een plaatsje uitzoeken op het terras. Ik bestel een visschotel vooraf en die is aardig, wat graatjes. Vanwege de kou verhuis ik uiteindelijk naar binnen, waar het vrij lawaaiig is. Het hoofdgerecht (kipsaté en groente) is aardig, maar niet geweldig. Ook het toetje, dat verleidelijk Chocolicious heet, blaast me niet omver. Omdat het toetje vrij lang duurde wordt één Leffe Bruin (van de twee) zonder dat ik het vraag van de rekening gehaald en betaal ik uiteindelijk zo'n €33. De bediening is wel vriendelijk, maar ik had van het eten gezien de uitstraling iets meer verwacht.