Stadscafe Double A

Westerkade 18 9718 AS Groningen Nederland Kaart
31-502041909

Over het restaurant Stadscafe Double A

Kindvriendelijk, laagdrempelig, industriële look, ouderwetse gezelligheid in een modern jasje, dineren op niveau in een gemoedelijke sfeer.

Halve fles mineraalwater

Hoog tempo

Jouw recensie over het restaurant Stadscafe Double A

Gert D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Service en inrichting was uitstekend eten was goed alleen de spareribs waren wat te zout. Verder goed en gezellig gezeten en wel voor herhaling vatbaar
Sander H.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Wat hebben we hier gezellig gegeten. Prijs/kwaliteit verhouding is absoluut in orde. De aankleding van de zaak: helemaal af! Mooie tafels, comfortabele stoelen icm een unieke industriele look. We waren onder de indruk van de bediening en koks in de open keuken, ze stralen allemaal uit dat ze echt plezier in hun werk hebben. We voelden ons echt gast en komen zeker terug!
Jenny H.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Heerlijk gegeten in een prachtig ingericht restaurant! Erg aardige bediening.
Hier komen we zeker terug als we in Groningen zijn!