Stadscafé de Ontmoeting

Zaterdag 14:00 - 04:00

• Airconditioning , Terras
Niek R.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Prima bediening leuk systeem met lampjes die je om kan draaien als je geholpen wil worden. Personeel stond ook dan meteen aan tafel. Ja en het eten was super. Zijn maar weinig plekken waar je voor zo weinig geld een heerlijke 3 gangen maaltijd kan krijgen! En echte aanradar!!!
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2015
Wil je goedkoop en toch lekker eten, dan kun je hier terecht. Vriendelijke bediening en de kwaliteit van het eten is prima en staat in verhouding tot wat je er voor betaald. Grote zaak met vriendelijke bediening. De 6 voor decor is persoonlijk, ik houd niet zo van hele grote zalen waar je kunt eten.
Remy D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2013
Met 13 man van de zaak voordelig wezen eten hier. Ik had nog nooit van deze tent gehoord daar ik niet uit de buurt kom maar het Stadscafé is met 100% meegevallen. Het voordelige eten op de dinsdagavond is gewoon goed. Veel keuze op het menu en het wordt ook goed klaargemaakt. De bediening is attent en snel, het restaurant ziet er sfeervol uit wat voor een uitstekende avond heeft gezorgd.
Luuk V.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2013
Met een groep van 11 gegeten. Bij een 3-gangen menu voor 20 euro, eet iedere 2e persoon gratis. Je eet dus 3 gangen voor 10 euro pp!
Het eten is erg eenvoudig, en voor de prijs verrassend goed en meer dan genoeg. De bediening is vrolijk en behulpzaam.
Prima zaak om met een gezelschap, laagdrempelig en gezellig wat te eten en te drinken.
Thoss .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2013
Leuk restaurant, ruim van opzet, goede gerechten en prima bediening. Dinsdag woensdag actie erg scherp maar vooral tapas eten was erg lekker, leuk. Ook een keer op zaterdag geweest, heuse pianoshow topentertainment, snap onderstaande reactie echt niet