Over het restaurant Stadscafe De Dighter

Kom aanwaaien in dit gezellige stadscafé midden in Vlissingen. Een eetcafé waar je verse Zeeuwse producten geserveerd krijgt en nooit met honger zult vertrekken! Er is keuze uit een 3-gangenmenu of een 3-gangen verrassingsmenu. Ook is er elke week een speciaal vismenu te bestellen. En ben je een echte lekkerbek, probeer dan de proeverij van de kok: een selectie van de lekkrste gerechtjes die je hier kunt eten, allemaal op één bord geserveerd. Ook lekker bij de borrel!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Stadscafe De Dighter

Maandag t/m zondag 11:00 - 01:00 uur

9,2
9,3

Jouw recensie over het restaurant Stadscafe De Dighter

Jeanette D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
meerdere keren wezen eten, en altijd goed ! compliment voor de keuken,! zeer smaakvol, !
Lex P.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Hadden als voorafje de amuse van de chef wat uit 5 verschillende amuses bestond wat ik kort kan samen vatten als "zalig" hadden als hoofdgerecht de diamanthaas een prachtig stukje vlees. de serveerster had gevraagd hoe we hem wilde waarop wij zeiden medium doorbakken dus net even verder als medium. En het was perfect toppie ga zo door.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Eerdere recensies via internet bekeken en aan de hand daarvan hebben we besproken.
Deze recensies kunnen we zeker bevestigen. Een zeer gastvrije bediening en werkelijk heerlijke gerechten bij een goede prijs/kwaliteitsverhouding. Eindelijk een restaurant waarbij ik tevens een ruime hoeveelheid vlees geserveerd kreeg. Alle gerechten waren qua bereiding en smaak zeer goed op elkaar afgestemd.
Een bezoek aan dit restaurant is zeker een aanrader!
Frank J.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Hele vriendelijke bediening en een gezellige sfeer.
We hadden in onze groep van 6 ook twee vegetariërs...en die gaven aan in tijden niet zo lekker gegeten te hebben. Eindelijk een restaurant waar ook voor de vega’s een lekker hoofdgerecht te kiezen valt. De diamanthaas die ik zelf had was ook heerlijk.
Hilde L.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Lekker gegeten
Temperatuur binnen was wat te koud.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Zeer goed eten en vriendelijke bediening
Hans A.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Tafeltjes staan te dicht bij elkaar.
fenna V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Met zijn 2en een avondje uit. Gerechten komen mooi samen, bediening super, sfeer ontspannen, niks op aan te merken. Een aanrader.
Tineke O.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Zoals altijd, heerlijk gegeten en leuke bediening,
Bea L.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Heerlijk gegeten met familie, voorgerechten waren heerlijk op smaak. De carpaccio was de lekkerste die we ooit gegeten hadden, wat een geweldig mals vlees. Ook de saus en sla en verder opmaak was in de juiste verhouding. Er wordt in het restaurant veel vis geserveerd, dit was ook goed, de meesten van ons hadden echter vlees, kalfsoester,top! Dit was super ! Heel mals en goed bereid. Suggestie, het is een kwestie van smaak maar iets meer zout had gemogen ook bij de zoetige saus van de overheerlijke steak.
Bourgondier1982 .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Op een drukke zaterdagavond in Vlissingen vonden we een tafeltje bij dit gezellige stadscafé/restaurant in Vlissingen. De benedenverdieping was erg sfeervol maar helaas vol waardoor we een tafeltje op de eerste verdieping kregen. Een leuke ruimte maar minder gezellig dan beneden.

Vooraf hebben we genoten van een erg goede uiensoep. Flinke kom, lekker pittige en heldere soep. Voor het hoofdgerecht hadden we gekozen voor kalfsoester en de satéschotel. Beide gerechten waren erg mooi opgediend maar niet van dezelfde kwaliteit als de uiensoep. De kalfsoester was flink maar bijzonder flauw en smaakloos. Dat is jammer voor zo'n mooi mals stuk vlees. De saté was ook flauw wat van smaak en had een waterige satésaus. Wederom zeer mals vlees.

De bediening was overigens zeer attent en vriendelijk. Een leuke zaak maar het eten zou smaakvoller kunnen.
Susanne V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Wat heb ik hier een heerlijke bouillabaisse gegeten....met grote stukken vis zoals zalm, tonijn en gamba's..... het was echt smullen. Met een mandje frietjes en wat sla.
Een kleine tip: ik had het wel lekker gevonden als de bouillabaisse met wat meer soep was opgediend.
Verder werd er gewoon kraanwater geserveerd (top! service!), was het personeel vriendelijk en snel en was de locatie ook perfect (buiten, in de buurt van de heater). Jammer dat we niet in de buurt wonen, anders waren we snel teruggekomen!
Monika R.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Drukke zaterdagavond, niet gereserveerd maar gelukkig nog het laastste tafeltje. Heerlijk gegeten voor een mooie prijs, vriendelijke bediening die ondanks de drukte toch tijd voor ons nam.

Menukaart biedt een leuke keuze met aantal vlees-, vis en vegetarische gerechten, zelf heb ik wijting in tempura met verse zeegroenten gegeten, erg lekker! Naast de kaart nog een aantal suggesties die goed en helder uitgelegd werden.

Interieur wat je van een stadcafé kunt verwachten, gezellige ambiance. Prima eerste ervaring!
M_arianne .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Zaterdagavond gegeten op het terras, als voorgerecht een tartaar van tonijn, goddelijk en als hoofdgerecht schol, goed knapperig gebakken en toch niet droog, geweldig.
Joris toppie