Meer informatie over restaurant Stadscafe De Dighter

• Af te huren , Terras , Wi-Fi
Bourgondier1982 .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Op een drukke zaterdagavond in Vlissingen vonden we een tafeltje bij dit gezellige stadscafé/restaurant in Vlissingen. De benedenverdieping was erg sfeervol maar helaas vol waardoor we een tafeltje op de eerste verdieping kregen. Een leuke ruimte maar minder gezellig dan beneden.

Vooraf hebben we genoten van een erg goede uiensoep. Flinke kom, lekker pittige en heldere soep. Voor het hoofdgerecht hadden we gekozen voor kalfsoester en de satéschotel. Beide gerechten waren erg mooi opgediend maar niet van dezelfde kwaliteit als de uiensoep. De kalfsoester was flink maar bijzonder flauw en smaakloos. Dat is jammer voor zo'n mooi mals stuk vlees. De saté was ook flauw wat van smaak en had een waterige satésaus. Wederom zeer mals vlees.

De bediening was overigens zeer attent en vriendelijk. Een leuke zaak maar het eten zou smaakvoller kunnen.
Susanne V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Wat heb ik hier een heerlijke bouillabaisse gegeten....met grote stukken vis zoals zalm, tonijn en gamba's..... het was echt smullen. Met een mandje frietjes en wat sla.
Een kleine tip: ik had het wel lekker gevonden als de bouillabaisse met wat meer soep was opgediend.
Verder werd er gewoon kraanwater geserveerd (top! service!), was het personeel vriendelijk en snel en was de locatie ook perfect (buiten, in de buurt van de heater). Jammer dat we niet in de buurt wonen, anders waren we snel teruggekomen!
Monika R.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Drukke zaterdagavond, niet gereserveerd maar gelukkig nog het laastste tafeltje. Heerlijk gegeten voor een mooie prijs, vriendelijke bediening die ondanks de drukte toch tijd voor ons nam.

Menukaart biedt een leuke keuze met aantal vlees-, vis en vegetarische gerechten, zelf heb ik wijting in tempura met verse zeegroenten gegeten, erg lekker! Naast de kaart nog een aantal suggesties die goed en helder uitgelegd werden.

Interieur wat je van een stadcafé kunt verwachten, gezellige ambiance. Prima eerste ervaring!
M_arianne .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Zaterdagavond gegeten op het terras, als voorgerecht een tartaar van tonijn, goddelijk en als hoofdgerecht schol, goed knapperig gebakken en toch niet droog, geweldig.
Joris toppie